Yep! Hier ook op de S24+
Ik gebruik het echt vrij regelmatig. Dat de S-Pen van de S25 Ultra het niet meer heeft is voor mij, naast te weinig innovatie op hardwaregebied, een reden om het bij de S24 Ultra te houden.spartacusNLD schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:37:
[...]
s-pen bluetooth gebruikte ik nooit. Dat iedereen daar nu ineens over valt snap ik niet. Display is idd meer krasbestendig maar sterker tegen barsten. En die ringetjes zijn niet goedkoop, hij gaat er met een enorm mes in wrikken.. wat verwacht je dat er dan gebeurt haha
De S25 Ultra mag dan wel sneller zijn maar in het dagelijkse gebruik zal ik denk ik weinig verschil merken. Het is nu ook weer niet dat ik iedere dag allemaal benchmarks draai. Ik wacht wel tot de S26, S27, S28, S29 of misschien wel de S30.
"When you grow up your heart dies"
Blij dat ik vorg jaar (nog net onder garantie) een nieuwe batterij gekregen heb voor mijn 21FE.
Kan ik rustig wachten op de 26FE
Kan ik rustig wachten op de 26FE
Ervaring na 24 uur is toch teen beetje tegengevallen. Zonder hoesje staat de telefoon niet recht op tafel. De telefoon waggelt heen en weer tijdens het typen. Dit is erg irritant. Wat helemaal irritant is dat ie voor elke wissewasje toestemming wil. Die AI vraagt bij elke actie om toestemming om me te irriteren. Ongevraagd geeft de telefoon elke keer weer reclame van wat dan ook. Apps werken niet of bevriezen omdat mogelijk de software de app niet aankan en dan heb ik het over de bankapp van ABNAMRO en de app van DSW. Ook digid is een en al ellende omdat ie je de hele tijd er uit gooit.
Het toestel kan nog wat finetunning gebruiken vanuit Samsung naar mijn menning. De cameraapp is wel erg bagger en niet meewerkend trouwens.
In de zon zitten is wel een feest, alles is zo helder in de zon, echt heel mooi.
Het toestel kan nog wat finetunning gebruiken vanuit Samsung naar mijn menning. De cameraapp is wel erg bagger en niet meewerkend trouwens.
In de zon zitten is wel een feest, alles is zo helder in de zon, echt heel mooi.
Leuk man gatheren
Reclame? Ik denk dat je dat wel uit moet kunnen zetten. Nog nooit reclame gehad op een telefoon. Alleen sinds een tijdje binnen in de outlook app maar dat is van microsoft.migros schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:23:
Ervaring na 24 uur is toch teen beetje tegengevallen. Zonder hoesje staat de telefoon niet recht op tafel. De telefoon waggelt heen en weer tijdens het typen. Dit is erg irritant. Wat helemaal irritant is dat ie voor elke wissewasje toestemming wil. Die AI vraagt bij elke actie om toestemming om me te irriteren. Ongevraagd geeft de telefoon elke keer weer reclame van wat dan ook. Apps werken niet of bevriezen omdat mogelijk de software de app niet aankan en dan heb ik het over de bankapp van ABNAMRO en de app van DSW. Ook digid is een en al ellende omdat ie je de hele tijd er uit gooit.
Hopelijk kan je ook die waarschuwingen/toestemmijgen uitzetten, net als bij windows
Dat wiebelen is tegenwoordig wel normaal denk ik sinds cameras zoveel uitsteken. Die onnodige en dikke ringen zullen natuurlijk ook niet meehelpen maar denk dat elke telefoon het wel soort van heeft
[ Voor 7% gewijzigd door NosferatuX op 02-02-2025 19:33 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Waarom zijn de balken bij YouTube niet meer zwart naast de video, wat is daar de lol van. Leuk oled scherm met grijze balken. En die balken veranderen ook nog van kleur.
Scherm is echt zwaar teleurstellend. S22 en S23 Ultra die ik had waren echt veel beter.
Scherm is echt zwaar teleurstellend. S22 en S23 Ultra die ik had waren echt veel beter.
[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 02-02-2025 19:42 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat is Ambient Mode van YouTube, kan je gewoon uitzetten in de additional settings. Ook niet uniek aan de S25, heb het net uitgezet op m'n S23+.Phusebox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:41:
Waarom zijn de balken bij YouTube niet meer zwart naast de video, wat is daar de lol van. Leuk oled scherm met grijze balken. En die balken veranderen ook nog van kleur.
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 02-02-2025 19:46 ]
The devil is in the details.
Ik zie nergens iets, alle settings al doorgelopenHahn schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:45:
[...]
Dat is Ambient Mode van YouTube, kan je gewoon uitzetten in de additional settings. Ook niet uniek aan de S25, heb het net uitgezet op m'n S23+.
Dan kijk je niet goed. Tijdens een video op het tandwieltje drukken, dan Additional settings en dan de toggle van Ambient mode uitzetten.Phusebox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:48:
[...]
Ik zie nergens iets, alle settings al doorgelopen
Tijdens een videoHahn schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:50:
[...]
Dan kijk je niet goed. Tijdens een video op het tandwieltje drukken, dan Additional settings en dan de toggle van Ambient mode uitzetten.

Stel je voor dat je dat een standaard setting maakt. Echt nog nooit eerder gezien ook.
Het blijft wel een Google-product he, die doen niet aan gebruikerservaringPhusebox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:51:
[...]
Tijdens een video![]()
Stel je voor dat je dat een standaard setting maakt. Echt nog nooit eerder gezien ook.
[ Voor 10% gewijzigd door vickypollard op 02-02-2025 19:54 ]
"Bedankt, Hahn!" Ja, graag gedaan!Phusebox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:51:
[...]
Tijdens een video![]()
Fijn dat je het zelf zegt.
Vraag me wel af waar het vandaan komt. Nog nooit eerder gehad.
Wat doet DigiD dan? Gewoon opeens sluiten of zo? Bij mij moest wel het hoesje eraf om mijn ID te scannen, terwijl de bankapp het ook prima deed met hoesje erom, maar verder nog geen problemen gehad.migros schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:23:
Inderdaad wel de nodige permissievragen, waarbij Health extra vasthoudend lijkt als je eens nee zegt, maar wel eenmalig.
Ook qua reclame niet zoveel spannends gezien, of heb ik wat gemist? Ja, de standaard startpagina van Samsung Internet vind ik wel onder de noemer reclame vallen, maar verder vooral pushen van wat eigen apps en Outlook / LinkedIn / Onedrive / 'koppeling met Windows'
iPhone heeft het al een paar jaar dus zo nieuw is het niet. Vind het juist wel mooi. Net gekeken bij mijn vrouw die een A52S heeft en daar is het ook dus misschien is het een standaard instelling van YouTube gewordenPhusebox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:59:
[...]
Fijn dat je het zelf zegt.
Vraag me wel af waar het vandaan komt. Nog nooit eerder gehad.
Blij dat het uit kan in ieder geval. Had de telefoon al bijna teruggestuurd wegens defect scherm.Garret1410 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:14:
[...]
iPhone heeft het al een paar jaar dus zo nieuw is het niet. Vind het juist wel mooi. Net gekeken bij mijn vrouw die een A52S heeft en daar is het ook dus misschien is het een standaard instelling van YouTube geworden
Samsung internet hier, geen problemen mee.
Laden lijkt wel een beetje bijzonder bij Samsung als je geen Samsung of 100% compatibele lader hebt. Op kantoor heb ik een oude 25W lader liggen, volgens mij van een oude tablet. Als ik die rechtstreeks inplug laadt de telefoon langzamer dan wanneer ik de magsafe puck gebruik met dezelfde lader als stroombron.
aan de kabel start hij laden met de melding 1,5 uur tot vol, springt na ongeveer een halve minuut naar 2:45. Op de puck dezelfde melding, maar hij verspringt niet na een halve minuut.
Opgelost: https://www.bol.com/nl/nl...9Czw.2_3_6.7.ProductTitleDeGroteMuis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:12:
Laden lijkt wel een beetje bijzonder bij Samsung als je geen Samsung of 100% compatibele lader hebt. Op kantoor heb ik een oude 25W lader liggen, volgens mij van een oude tablet. Als ik die rechtstreeks inplug laadt de telefoon langzamer dan wanneer ik de magsafe puck gebruik met dezelfde lader als stroombron.aan de kabel start hij laden met de melding 1,5 uur tot vol, springt na ongeveer een halve minuut naar 2:45. Op de puck dezelfde melding, maar hij verspringt niet na een halve minuut.
Werkt perfect op mijn s25U
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
De accu van de S25 bevalt mij ook erg goed, druk zuiniger dan de S23 tijdens muziek afspelen via Bluetooth en navigatie aan. En vannacht van 46 naar 43 procent vind ik ook erg netjes.
Dank je voor de tip, maar ik had al deze gekocht toen ik hoorde dat mijn Xiaomi 120W USB-A lader ook beperkt zou worden op 15 Samsung WattsspartacusNLD schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:22:
[...]
Opgelost: https://www.bol.com/nl/nl...9Czw.2_3_6.7.ProductTitle
Werkt perfect op mijn s25U
Die werkt ook perfect met de S25U. Ik had alleen niet verwacht dat een Qi2 laadpuck sneller zou laden dan de originele Samsung kabel op een 25W lader.
Je blijft als het goed is ook op 25W hangen als je een 45w lader (of hoger) met een 3A kabel gebruikt. De kabel (5A) die ik bij deze 45w samsung lader gekregen heb is een stuk dikker dan de standaard 3A kabel die je geleverd krijgt bij de samsung.DeGroteMuis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:03:
[...]
Dank je voor de tip, maar ik had al deze gekocht toen ik hoorde dat mijn Xiaomi 120W USB-A lader ook beperkt zou worden op 15 Samsung Watts: https://www.amazon.nl/Ank...inbegrepen/dp/B0CNGS6HDY/
Die werkt ook perfect met de S25U. Ik had alleen niet verwacht dat een Qi2 laadpuck sneller zou laden dan de originele Samsung kabel op een 25W lader.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Navstar is bijgewerkt en werkt nu ook met de S25.
Eindelijk weer 3 swipe acties van onder na een weekend lang frustratie
Eindelijk weer 3 swipe acties van onder na een weekend lang frustratie
Volgens mij is je poll stuk._Bailey_ schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:21:
benieuwd naar de verhoudingen in modellen hier....
Poll: welke S25 heb je gekozen?
• S25
• S25 Plus
• S25 Ultra
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ja, geloof het ook. Zal er eens naar kijken. tnx
edit; opnieuw poll aangemaakt. Hopelijk nu meer succes
edit 2; nu andere layout gekozen, ook die stuk zo het lijkt. Denk toch iets stuk bij Tweakers....
[ Voor 28% gewijzigd door _Bailey_ op 03-02-2025 10:40 ]
Net de S25U in gebruik genomen en ziet er goed na een jaartje iPhone. Het scherm is meteen wat me positief opvalt en tot nu toe loopt het erg soepel
Wordt vervolgd
Wordt vervolgd
Kleine tip voor oneui7: wanneer je de meldingen omlaag trekt omdat je toevallig het scherm met de quicktoggles wou zien (gebeurt mij nog wel eens
), dan hoef je niet helemaal moeilijk te doen en nogmaals van rechtsboven omlaag te swipen.
Je kan in plaats daarvan ook in het meldingenscherm naar links schuiven. Dan kom je ook bij de quicktoggles terecht. Andersom werkt ook.
Je kan in plaats daarvan ook in het meldingenscherm naar links schuiven. Dan kom je ook bij de quicktoggles terecht. Andersom werkt ook.
[ Voor 5% gewijzigd door patshad op 03-02-2025 12:31 ]
Ik heb de S25+ met inruil gekocht, maar heb geen bericht ontvangen hoe ik mijn oude telefoon kan inruilen. Weet iemand hoe dit werkt?
Mijn S25 Ultra is verkocht. Wens iedereen hier heel veel plezier en succes verder met zijn S25
Misschien tot volgend jaar 😄
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
reden?NosferatuX schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:31:
Mijn S25 Ultra is verkocht. Wens iedereen hier heel veel plezier en succes verder met zijn S25
Camera is echt gewoon niet van deze tijd in mijn beleving.
Verder alles mooi en geweldig. Pracht toestel maar hecht toch de meeste waarde aan de camera.
Als de camera beter was dan was dit het perfecte toestel geweest maar helaas. Zelfde hardware zelfde problemen mbt de camera.
Ga over op een vivo x200 pro en de 400 die ik over hou daar doe ik iets leuks van.
Als volgens jaar los van de ultra wide de overige lensen/sensoren zijn vervangen kom ik graag terug.
[ Voor 23% gewijzigd door NosferatuX op 03-02-2025 13:44 ]
Ik kreeg na de levering van de telefoon in de avond een e-mail met instructies.postvoordennis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:28:
Ik heb de S25+ met inruil gekocht, maar heb geen bericht ontvangen hoe ik mijn oude telefoon kan inruilen. Weet iemand hoe dit werkt?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik zie afgeronde versus vierkante hoeken. Meer verschil is er niet? Of bedoel je in de software? Want dan begrijp ik er weinig van, kan je zelf customizen in een handomdraai.danda schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:10:
Wat een oerlelijk ding, kwa design zeg[Afbeelding].....
Het is maar dat die S24 ultra reeds verkocht is en ik er zelfs geld op toe krijg, anders was die S25 ultra linea recta retour
Nu sinds zaterdag lunch in mijn bezit. Wezen wandelen op de heide met de kinderen en de foto's zien er wel mooier uit dan van mijn S23u. Maar dat is iets persoonlijk denk ik.
Enige minpuntje wat ik zelf in de reviews zie is dat je nog steeds geen bewegende objecten kunt fotograferen. In mijn geval: Vooral spelende/sportende kinderen bijvoorbeeld.
Op mijn s23u waren 90% van de foto's vaag in die situaties en heel soms is er dan wel eentje die wél goed was. Dat waren dan wel meteen ook echt mooie foto's. Hopelijk is het wel iets verbeterd uiteindelijk. Maar dat ga ik woensdag testen bij de voetbaltraining.
Weet niet of mensen dit al in de praktijk hebben getest?
Enige minpuntje wat ik zelf in de reviews zie is dat je nog steeds geen bewegende objecten kunt fotograferen. In mijn geval: Vooral spelende/sportende kinderen bijvoorbeeld.
Op mijn s23u waren 90% van de foto's vaag in die situaties en heel soms is er dan wel eentje die wél goed was. Dat waren dan wel meteen ook echt mooie foto's. Hopelijk is het wel iets verbeterd uiteindelijk. Maar dat ga ik woensdag testen bij de voetbaltraining.
[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 03-02-2025 14:20 ]
Heb hem sinds vandaag. Eerste indruk: fijn ding, erg snel. Zo'n beetje alles ingesteld en overgezet nu, zodat het weer zoveel mogelijk is zoals ik gewend was
Wel is het scherm toch wat groter dan ik had gedacht en gehoopt. Had van mij kleiner gemogen en ik merk dat ik toch niet goed met mijn duim bovenin kan komen. Hopelijk komt er ooit nog een daadwerkelijk kleinere variant. (Kom van een S10e)
Wel is het scherm toch wat groter dan ik had gedacht en gehoopt. Had van mij kleiner gemogen en ik merk dat ik toch niet goed met mijn duim bovenin kan komen. Hopelijk komt er ooit nog een daadwerkelijk kleinere variant. (Kom van een S10e)
Kom dus van S23 nu S25, moet zeggen dat het toestel een stuk fijner in de hand licht, en scherm ook wat groter, tot nu toe zeer tevreden!
[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 03-02-2025 16:21 ]
Ben ik de enige hier met een draadloze oplader? Ik krijg binnenkort mn s25 maar ik begin al lichte druk te voelen om een oplader te kopenDeGroteMuis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 09:03:
[...]
Dank je voor de tip, maar ik had al deze gekocht toen ik hoorde dat mijn Xiaomi 120W USB-A lader ook beperkt zou worden op 15 Samsung Watts: https://www.amazon.nl/Ank...inbegrepen/dp/B0CNGS6HDY/
Nee hoor. Heb zelf zo'n 'plankje' van Samsung op mijn nachtkastje waarmee ik mijn horloge en telefoon tegelijkertijd kan opladen. Soms wel beetje zoekende naast de juiste plek voor de telefoon om op te laden.Derbiss schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:46:
[...]
Ben ik de enige hier met een draadloze oplader? Ik krijg binnenkort mn s25 maar ik begin al lichte druk te voelen om een oplader te kopen
Met de S25 werkt dat ook gewoon prima.
Nu jeukt het om een charging station me Qi2 lader te kopen, zodat ie ook diagonaal hangt én altijd op de juiste plek zit. Mezelf alleen tot nu toe wel in kunnen houden.
Ha okAndereKoekoek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:08:
[...]
Nee hoor. Heb zelf zo'n 'plankje' van Samsung op mijn nachtkastje waarmee ik mijn horloge en telefoon tegelijkertijd kan opladen. Soms wel beetje zoekende naast de juiste plek voor de telefoon om op te laden.
Nu jeukt het om een charging station me Qi2 lader te kopen, zodat ie ook diagonaal hangt én altijd op de juiste plek zit. Mezelf alleen tot nu toe wel in kunnen houden.
Wat wel wilt helpen bij bewegende dingen is scène-optimalisatie (onder UI 6.1: camera -> instellingen -> Intelligente optimalisatie) uitzetten.AndereKoekoek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:19:
Nu sinds zaterdag lunch in mijn bezit. Wezen wandelen op de heide met de kinderen en de foto's zien er wel mooier uit dan van mijn S23u. Maar dat is iets persoonlijk denk ik.
Ik vind de accu maar ruk... 2u scherm aan tijd en 40% accu weg vandaag.
Heb ik zelf ook, ik vind al die Qi2 laders maar lelijk en veel ruimte innemen.AndereKoekoek schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:08:
[...]
Nee hoor. Heb zelf zo'n 'plankje' van Samsung op mijn nachtkastje waarmee ik mijn horloge en telefoon tegelijkertijd kan opladen. Soms wel beetje zoekende naast de juiste plek voor de telefoon om op te laden.
Ook geen behoefte aan een snellere lader, laadt altijd 's nachts draadloos, tot 80%. Als het tussendoor moet is 25W al meer dan prima.
Uw toestel moet nog optimaliserenPhusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:28:
Ben benieuwd, toestel is ook de hele dag door lauw tot warm. Gisteren was ie zelfs te heet om comfortabel vast te houden tijdens enkel wat browsen.
Gebruiken jullie de verpakking om het oude toestel terug te sturen?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Heb je de telefoon al eens opnieuw opgestart? Dat hij de eerste dag warm tot heet wordt is logisch, omdat je van alles aan het instellen en synchroniseren bent. Een dag later is lauw warm bij licht gebruik niet gebruikelijk verwacht ik.Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:35:
[...]
Ben benieuwd, toestel is ook de hele dag door lauw tot warm. Gisteren was ie zelfs te heet om comfortabel vast te houden tijdens enkel wat browsen.
Vermoedelijk blijft er een applicatie op de achtergrond actief (synchroniseren). Het optimaliseren van je telefoon heeft voornamelijk invloed op je batterijverbruik. De baaterijduur zal ietwat toenemen.
Los hiervan en voor iedereen: staat bij jullie onder instellingen - apparaatonderhoud - Batterij ook nog de comische opmerking: Volledige opladen duurt circa # d #u?
Dit staat op mijn S24U al sinds dat hij uit is en dit is nog nooit gecorrigeerd.
wacht.. jullie hebben niet een doos op zolder met alle verpakkingen van elektronicaRobinNL schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:53:
Gebruiken jullie de verpakking om het oude toestel terug te sturen?
Zojuist mijn S23U naar rebuy verzonden in de orginele verpakking. Omdat ik van mijzelf weet dat een telefoon altijd weer de deur uit gaat, en ik alles netjes wil verkopen, bewaar ik de oude verpakkingen altijd.
Nog nooit gezien op de S22U, S23U en S25U.Gismo1979 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:54:
[...]
Heb je de telefoon al eens opnieuw opgestart? Dat hij de eerste dag warm tot heet wordt is logisch, omdat je van alles aan het instellen en synchroniseren bent. Een dag later is lauw warm bij licht gebruik niet gebruikelijk verwacht ik.
Vermoedelijk blijft er een applicatie op de achtergrond actief (synchroniseren). Het optimaliseren van je telefoon heeft voornamelijk invloed op je batterijverbruik. De baaterijduur zal ietwat toenemen.
Los hiervan en voor iedereen: staat bij jullie onder instellingen - apparaatonderhoud - Batterij ook nog de comische opmerking: Volledige opladen duurt circa # d #u?
Dit staat op mijn S24U al sinds dat hij uit is en dit is nog nooit gecorrigeerd.
Nou hier het toestel 2 dagen in gebruik. Ik kom vanaf een s23u.
1e indruk
- accu duur lijkt beter(kan ook zijn omdat de telefoon nog nieuw is)
- foto's bij bewegen is een heel stuk verbeterd tegen over mijn s23u daar werden de foto's heel.snel wazig bij bewegemde objecte.
- ja de telefoon is wel echt snel.
1e indruk
- accu duur lijkt beter(kan ook zijn omdat de telefoon nog nieuw is)
- foto's bij bewegen is een heel stuk verbeterd tegen over mijn s23u daar werden de foto's heel.snel wazig bij bewegemde objecte.
- ja de telefoon is wel echt snel.
Het originele Kindsuit hoesje, of hoe het beest ook heet dit jaar, is ook slecht vind ik. Dat Samsung nu ook te lui is om een fatsoenlijke camera cutout te maken is één ding, die scherpe randen die in je vinger snijden als je een vinger onder de telefoon houdt met vasthouden kan echt niet...
Waar zit ook alweer die app waarmee je de icoontjes en positie daarvan bovenaan het scherm kunt instellen? Jaren geleden ooit gedaan en wordt steeds mooi mee overgenomen maar wil nu iets aanpassen.
Ik kon de verpakking van m'n HTC One M8 wel vinden, maar die van de Galaxy S10+ nietspartacusNLD schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:57:
[...]
wacht.. jullie hebben niet een doos op zolder met alle verpakkingen van elektronica?
Zojuist mijn S23U naar rebuy verzonden in de orginele verpakking. Omdat ik van mijzelf weet dat een telefoon altijd weer de deur uit gaat, en ik alles netjes wil verkopen, bewaar ik de oude verpakkingen altijd.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ja, oke. Een S10+ doosje zou ik dan ook al wel weg gedaan hebbenRobinNL schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:08:
[...]
Ik kon de verpakking van m'n HTC One M8 wel vinden, maar die van de Galaxy S10+ nietMaar ook meer een doos om het in te doen, die heb ik hier ook niet echt haha
Vandaag de S25 modellen gezien, vooral de base S25 bekeken omdat ik daar het meeste interesse in heb.
Wat zijn die camera ringen cheap, zo onnodig lelijk Samsung
Normaal trek ik mij er niet zoveel van aan, er gaat toch een hoesje omheen maar bij 1 van de winkels zag je al dat iemand Youtube heeft gekeken, want 1 van die ringen was al eraf (gemeld bij een medewerker, hebben ze de telefoon meteen weg gehaald).
was bij de S25U
Ik heb nog de tijd om te upgraden (ik wacht tot ik kan verlengen) want extra opslag en RAM waardeer ik wel, maar ik stoor mij bizar veel aan hoe lelijk die dingen uitzien (ik maak mij minder druk om dat ze los laten, het lijkt erop dat het onder normale omstandigheden niet zomaar zou moeten gebeuren, fingers crossed)
Voelde niet veel rapper aan dan mijn S23 en dat is prima, want ik zou de upgrade vooral vanwege RAM en opslag doen (512gb).
daarnaast sinds 6 jaar ook geen telefoon meer gehad met slechte accuduur, dus dat is prima
Hetzelfde bij mijn partner, maar bij familie zie ik het weer wel gebeuren dat na een poos de accuduur meer stabiliseert (in positieve of negatieve zin), dus blijkbaar doe ik iets raars al die jaren.
Niet dat ik het onzin noem of zo, zoals ik zei zie het wel bij anderen dan ik en mijn partner, maar dan vraag ik mij af waarom ik daar nooit wat van gezien heb.
Wat zijn die camera ringen cheap, zo onnodig lelijk Samsung

Normaal trek ik mij er niet zoveel van aan, er gaat toch een hoesje omheen maar bij 1 van de winkels zag je al dat iemand Youtube heeft gekeken, want 1 van die ringen was al eraf (gemeld bij een medewerker, hebben ze de telefoon meteen weg gehaald).
was bij de S25U
Ik heb nog de tijd om te upgraden (ik wacht tot ik kan verlengen) want extra opslag en RAM waardeer ik wel, maar ik stoor mij bizar veel aan hoe lelijk die dingen uitzien (ik maak mij minder druk om dat ze los laten, het lijkt erop dat het onder normale omstandigheden niet zomaar zou moeten gebeuren, fingers crossed)
Voelde niet veel rapper aan dan mijn S23 en dat is prima, want ik zou de upgrade vooral vanwege RAM en opslag doen (512gb).
Dat hoor ik mensen zo vaak zeggen, maar ik heb nog nooit een telefoon gehad waarbij de accuduur beter werd na een poos, zoals het de eerste dag was bleef het daarna ook.
daarnaast sinds 6 jaar ook geen telefoon meer gehad met slechte accuduur, dus dat is prima
Hetzelfde bij mijn partner, maar bij familie zie ik het weer wel gebeuren dat na een poos de accuduur meer stabiliseert (in positieve of negatieve zin), dus blijkbaar doe ik iets raars al die jaren.
Niet dat ik het onzin noem of zo, zoals ik zei zie het wel bij anderen dan ik en mijn partner, maar dan vraag ik mij af waarom ik daar nooit wat van gezien heb.
Iemand een idee hoe je dat lelijk batterij percentage icoon rechtsboven weg krijgt bij het Always on Display?
Bij de vorige modellen was dit mooi onderaan.
Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019
Niet. Is One UI 7. Binnenkort ook op de andere modellen.momenol schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:12:
Iemand een idee hoe je dat lelijk batterij percentage icoon rechtsboven weg krijgt bij het Always on Display?
App is dus QuickStar, onderdeel van GoodLock, maar nog niet beschikbaar...Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:05:
Waar zit ook alweer die app waarmee je de icoontjes en positie daarvan bovenaan het scherm kunt instellen? Jaren geleden ooit gedaan en wordt steeds mooi mee overgenomen maar wil nu iets aanpassen.
Ook niet als je de APK ergens anders vandaan haalt helaas.
:strip_exif()/f/image/SLoQNspdEioIEKVjAfALeWyk.png?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 03-02-2025 16:14 ]
Hier werkt die gewoon.Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:14:
[...]
App is dus QuickStar, onderdeel van GoodLock, maar nog niet beschikbaar...
Ook niet als je de APK ergens anders vandaan haalt helaas.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/k5G8T7fOOq1R0BQ2UIdscOLb.jpg?f=fotoalbum_large)
Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019
Hoe dan? Alles is up to date. Kan QuickStar niet in de Galaxy Store vinden en via een browser krijg ik de melding dat ik die niet kan installeren.
Via een APK installeren gaat wel maar is ie nergens te vinden behalve via apps in settings.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 03-02-2025 16:23 ]
Via Good Lock, langs daar kun je hem installeren.Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:18:
[...]
Hoe dan? Alles is up to date. Kan QuickStar niet in de Galaxy Store vinden en via een browser krijg ik de melding dat ik die niet kan installeren.
Via een APK installeren gaat wel maar is ie nergens te vinden behalve via apps in settings.
Nope, ik zie die dus niet. Maar hij werkt wel want heeft mijn vorige instellingen overgenomen.momenol schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:48:
[...]
Via Good Lock, langs daar kun je hem installeren.
[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 03-02-2025 16:53 ]
Zoek is via de de Samsung internet browser naar QuickStarPhusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:48:
[...]
Nope, ik zie die dus niet. Maar hij werkt wel want heeft mijn vorige instellingen overgenomen.
:strip_exif()/f/image/ncavpZY6H4UEjloA8tVZI4SX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 03-02-2025 17:14 ]
Nope.DON PAPA schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:58:
[...]
Zoek us via de de Samsung internet browser naar QuickStar, daarmee kan ik hem gewoon downloaden op mijn S25U
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/6bVEV8Foreh172D4x4veE3xO.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb ook de GoodLock app al eens verwijderd etc.
Heb ik een buitenlandse S25U ofzo. Hmm geen PHN blijkbaar, dus geen NL toestel. Lekker bezeikt door belsimpel. Maar eens zien of ie terug kan.
[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 03-02-2025 17:56 ]
KOPEN, KOPEN!Derbiss schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:46:
[...]
Ben ik de enige hier met een draadloze oplader? Ik krijg binnenkort mn s25 maar ik begin al lichte druk te voelen om een oplader te kopen
Nee hoor, in de nacht aan / op de draadloze lader werkt vast ook prima, niet zo spannend dan toch? Ik wilde vanochtend de draadloze lader in de auto testen qua performance dus bewust niet opgeladen, maar ik was vergeten dat ik die uitgezet had in het menu van de auto omdat we tijdens de vakantie de laadpassen in de tray gelegd hadden en NFC chips niet heel vrolijk worden van actieve Qi laders, dus de laadperformance was 0.

Da's wel erg veel. S25 Ultra toch ook? Bij mij is die zaterdag volgeladen tijdens het begin van de setup, toen de setup gedaan wat en verder tot vanochtend het toestel verder verkend, spelletjes gedaan, in de weer geweest met de camera en vanochtend opgeladen, zat toen rond de 20%, met always on display aan. Intussen 8% accu verstookt met de nodige belletjes, appjes en wat klungelen met die AI portretgenerator met collega's, hij ging voor 10:00 van de lader. Ook nog geen echt hete telefoon gehad, klein beetje warm met gamen.Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:28:
Oke, ik kan dit nog niet echt goed vinden via Google: is er een manier om de popup-stijl notificaties volledig, systeembreed uit te schakelen? Ik vind ze opdringerig en erg vervelend en ik had ze niet (meer?) op mijn S10e. Ik heb gevonden dat ik ze per app kan uitschakelen, maar dat vind ik nogal omslachtig en zal dus meer een laatste oplossing zijn.
Mijn doel is dus dat ik enkel notificatie-icoontjes bovenin krijg, zonder dat er zo'n ding in m'n gezicht vliegt.
Mijn doel is dus dat ik enkel notificatie-icoontjes bovenin krijg, zonder dat er zo'n ding in m'n gezicht vliegt.
[ Voor 14% gewijzigd door vickypollard op 03-02-2025 17:12 ]
AOD heb ik sowieso uit staan. Voelt als een flinke stap achteruit tov de S23U. Ik haal hem om 6u van de lader in de ochtend en als ik zo zie mag ik blij zijn als ik 20u haal.DeGroteMuis schreef op maandag 3 februari 2025 @ 17:01:
[...]
KOPEN, KOPEN!![]()
Nee hoor, in de nacht aan / op de draadloze lader werkt vast ook prima, niet zo spannend dan toch? Ik wilde vanochtend de draadloze lader in de auto testen qua performance dus bewust niet opgeladen, maar ik was vergeten dat ik die uitgezet had in het menu van de auto omdat we tijdens de vakantie de laadpassen in de tray gelegd hadden en NFC chips niet heel vrolijk worden van actieve Qi laders, dus de laadperformance was 0.![]()
[...]
Da's wel erg veel. S25 Ultra toch ook? Bij mij is die zaterdag volgeladen tijdens het begin van de setup, toen de setup gedaan wat en verder tot vanochtend het toestel verder verkend, spelletjes gedaan, in de weer geweest met de camera en vanochtend opgeladen, zat toen rond de 20%, met always on display aan. Intussen 8% accu verstookt met de nodige belletjes, appjes en wat klungelen met die AI portretgenerator met collega's, hij ging voor 10:00 van de lader. Ook nog geen echt hete telefoon gehad, klein beetje warm met gamen.
Werkt wonderland bij jullie van Goodlock? Is geüpdatet maar werkt niet.
Uiteraard permissies toegekend.
https://poll.dezeserver.n...=406901&layout=6&sort=prc_Bailey_ schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:27:
[...]
ja, geloof het ook. Zal er eens naar kijken. tnx
edit; opnieuw poll aangemaakt. Hopelijk nu meer succes
edit 2; nu andere layout gekozen, ook die stuk zo het lijkt. Denk toch iets stuk bij Tweakers....
Bovenstaande doet het gewoon. Tweakers doet iets met externe images zo te zien. Waarschijnlijk om te voorkomen dat externe images kunnen tracken in welke topics je je begeeft o.i.d.
Die werkt bij mij dan weer wel. Vage bugs.satshow schreef op maandag 3 februari 2025 @ 17:25:
Werkt wonderland bij jullie van Goodlock? Is geüpdatet maar werkt niet.
Geef het even een paar dagen ik vind de batterij duur tot nu toe zeker niet tegen vallen.Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 17:14:
[...]
AOD heb ik sowieso uit staan. Voelt als een flinke stap achteruit tov de S23U. Ik haal hem om 6u van de lader in de ochtend en als ik zo zie mag ik blij zijn als ik 20u haal.
Krijg hem als het goed is straks binnen 😁 raden jullie aan om smart switch te gebruiken? Of gewoon handmatig instellen? Hoor hier nog wel eens wat verschillende reacties over.
Dit zijn allemaal "n=1" reacties. Van wat ik me er van herinner is dat een paar jaar geleden veel bugs en slechte batterij duur zou worden geïntroduceerd door Smart Switch. Dat is blijven hangen bij mensen.Havoc-NL schreef op maandag 3 februari 2025 @ 17:45:
Krijg hem als het goed is straks binnen 😁 raden jullie aan om smart switch te gebruiken? Of gewoon handmatig instellen? Hoor hier nog wel eens wat verschillende reacties over.
Mijn eigen ervaring is dat alles goed werkt na gebruik smart switch. (s23u naar s25u)
Heb zelf Switch gebruikt en dat ging eigenlijk probleemloos. Geen idee wat er eventueel mis zou moeten zijn gegaan.
Vanmiddag ook Smart Switch gebruikt om van S23 naar S25+ over te stappen, met usb-c geconnect. Ging zeer soepel: apps, instellingen en .zip bestanden met foto's overgezet. Was met een half uurtje gepiept! Daarna wel even de Galaxy App Booster er overheen gegooid, voor wat het waard is.
Heb het idee dat die issues met GoodLock/Quickstar ligt aan het feit dat mijn device EUX is en niet PHN.
Hoe meer ik zoek, hoe meer ik het idee krijg dat het niet (meer?) mogelijk is dit zeer agressieve type notificatie volledig uit te schakelen. Geen idee hoe ik het op mijn S10e voor elkaar heb gekregen... wat compleet idioot in mijn ogenvickypollard schreef op maandag 3 februari 2025 @ 17:10:
Oke, ik kan dit nog niet echt goed vinden via Google: is er een manier om de popup-stijl notificaties volledig, systeembreed uit te schakelen? Ik vind ze opdringerig en erg vervelend en ik had ze niet (meer?) op mijn S10e. Ik heb gevonden dat ik ze per app kan uitschakelen, maar dat vind ik nogal omslachtig en zal dus meer een laatste oplossing zijn.
Mijn telefoon is ook EUX zie ik. Heb quickstar, homeup niet bv.Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:05:
Heb het idee dat die issues met GoodLock/Quickstar ligt aan het feit dat mijn device EUX is en niet PHN.
Lijkt er op dat dit nog een bèta versie is.
Er zijn geen aparte unbranded toestellen voor de Nederlandse markt (PHN), hier wordt al een aantal jaar EUX voor gebruikt.Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:05:
Waar zit dat personal Intelligence ergens verstopt?
Zie wel nowbar.
Zie wel nowbar.
Ik zit met het volgende: ik zou graag media controls willen van Spotify of Youtube op het lockscreen, maar ik krijg dit niet voor elkaar. Zie ik iets over het hoofd of is dit niet mogelijk in de software? Ik kom van iOS dus het is weer even uitzoeken geblazen.
Crap. Vriend van mij kan quickstar ook gewoon installeren...satshow schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:39:
[...]
Mijn telefoon is ook EUX zie ik. Heb quickstar, homeup niet bv.
Lijkt er op dat dit nog een bèta versie is.
Laatste versie van Google Play?Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:50:
[...]
Crap. Vriend van mij kan quickstar ook gewoon installeren...
Ik heb 1 oktober 2024.
Misschien eens even herstarten?
Als ik op Spotify iets aan het luisteren ben, dan zie ik dat op het lockscreen. Vorig telefoon was een een grote rechthoek beetje aan de bovenkant.MrFJB schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:47:
Ik zit met het volgende: ik zou graag media controls willen van Spotify of Youtube op het lockscreen, maar ik krijg dit niet voor elkaar. Zie ik iets over het hoofd of is dit niet mogelijk in de software? Ik kom van iOS dus het is weer even uitzoeken geblazen.
Op de s25u zit het onderin:
:strip_exif()/f/image/cq2z3gMGOA1KJPHiA0UCKBbn.jpg?f=fotoalbum_large)
.
Bij mij komen die nu onderin in een soort pil te staan. Daarover kun je omhoog of omlaag swipen om naar een andere te gaan. Of het anders kan weet ik niet.MrFJB schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:47:
:strip_exif()/f/image/mRMYM1OrUrM9ZKoAbrkhsN1G.jpg?f=fotoalbum_large)
@AndereKoekoek en @vickypollard bedankt! het is dus de 'now bar'. Ik had dus eerst deze settings doorgenomen van de now bar en dacht dat het niks voor mij was en dan maar uitgezet. Later ben ik Spotify gaan installeren en was mij niet duidelijk dat deze in de now bar terecht zou komen. Nogmaals dank en ik ga het spul maar weer activeren.
Ik moet zeggen dat ik die Now Bar een stuk minder praktisch vindt dan de oude widgets die ik op m'n S10e kreeg. Die gaven meer informatie en controls volgens mij. Ik weet niet of die nog te krijgen zijn.
Ja alles is up to date. Heb GoodLock al verwijderd en alles maar niks helpt. Meerdere keren herstart, cache leeg gemaakt etc.momenol schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:59:
[...]
Laatste versie van Google Play?
Ik heb 1 oktober 2024.
Misschien eens even herstarten?
Helemaal mee eens. Zeker ook omdat de Bar meerdere content kan weergeven en dan moet je ineens wisselen tussen je media controls en je navigatie instructies (bijv). Geef mij dan ook maar een vaste widget. Hopelijk komt er inderdaad verandering in.vickypollard schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:17:
Ik moet zeggen dat ik die Now Bar een stuk minder praktisch vindt dan de oude widgets die ik op m'n S10e kreeg. Die gaven meer informatie en controls volgens mij. Ik weet niet of die nog te krijgen zijn.
Die Brief is ook een lachertje. Het weer, een random spotify playlist en thats it.
Unbranded is al een hele tijd eux toch? Zijn er überhaupt nu mensen met andere toestellen dan?hcQd schreef op maandag 3 februari 2025 @ 18:40:
[...]
Er zijn geen aparte unbranded toestellen voor de Nederlandse markt (PHN), hier wordt al een aantal jaar EUX voor gebruikt.
Met Finelock werkt Quickstar en meer wel.
Iemand nog tips voor een goede meer matte screenprotector van glas?
Optionele Samsung S-pen pro werkt ook niet, met andere woorden de air actions BT software is ook uit de S25 ultra firmware gesloopt.
[ Voor 7% gewijzigd door danda op 03-02-2025 20:24 ]
Wat ik hierboven een beetje lees is dat het glas best krasgevoelig is, maar sterker tegen breken...ik wil er dus toch een screenprotector opzetten....liefst zo dun mogelijk...snelle tip? Morgen word hij hopelijk eindelijk geleverd, 3 dagen te laat, door Dyna(un)logic, gekocht bij samsung nl...
Zonet een spontane reboot in standby S25U. Wetende dat ik dik 6maanden geleden dezelfde issue had met mijn S21 ultra en speciaal op deze gewacht heb, krijg ik al schrik.. en het lijkt me geen issue door een app te zijn, want na een full reset en niks te installeren, had hij het zelfs ook soms nog. Volgens Samsung diagnostics was er een issue met de processor toen, maar nooit laten opsturen (buiten garantie). Periode mogen overbruggen met mijn oude S10 die versleten batterij heeft.. bang afwachten en hopelijk binnenkort een day1 update.
DON PAPA in "[Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires"Honingimker schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:25:
Wat ik hierboven een beetje lees is dat het glas best krasgevoelig is, maar sterker tegen breken...ik wil er dus toch een screenprotector opzetten....liefst zo dun mogelijk...snelle tip?
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2