Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
DannyHrmnns schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:15:
Is het scherm dan alleen verbeterd tegen vallen?
Mogelijk ook niet. Wat soms ook wel word gedaan is dat bij een sterkere glassoort ze het dunner maken om te besparen op gewicht en formaat. Het glas is dan wel sterker dan de oudere versie maar het effect is hetzelfde maar kan ook minder zijn.
Ik heb nog geen durability test bekeken

Geen idee of dat nu ook zo is maar het is wel eens gebeurt voor zover ik weet.

De krassen kunnen overigens ook door de anti glare laag komen. Geen idee of het etched glass is of dat het een film is wat er op zit. Als het een film is zou dat, nu ik er over nadenk, best lullig zijn want dan kan het glas nog wel meer krasbestendig zijn als de film eerder krast heb je alsnog krassen

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Zack heeft de S25 Ultra onder handen genomen.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
The Camera Rings are Fake! (Galaxy S25 Ultra Durability Test)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00
Weet iemand hoe je de kleur van app kabels op je startscherm wijzigt? Ze zijn zwart op een donkere achtergrond.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 15:31
Ernemmer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:04:
[...]

Ik had het eerst ook met Smartswitch gedaan maar had ook problemen met widgets en in Google agenda was alles ineens am/pm. Nu gewoon alles van nul af geïnstalleerd en alles werkt perfect.
Heb reset uitgevoerd, alles handmatig installeren, maar widgets kan ik niet transparant krijgen?
Ook niet met schuifbalk helemaal naar links te zetten :(

[ Voor 125% gewijzigd door Albert020 op 02-02-2025 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Welke landcode hebben jullie. Ik heb via samsung webshop besteld en heb EUX waardoor samsung wallet ook niet werkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NAUgov0QOpjbtbneweYsizaiLxs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SffPehJDCKHcvOseH94O4Fuj.jpg?f=fotoalbum_large

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-07 14:01
Flipm0de schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:39:
Hoe zijn de foto’s van bewegende objecten? Lees kinderen. In de review gaat t altijd om gebouwen in stilstaande mensen.
Aantal reviews online zeggen dit nog steeds een probleem is. Samsung heeft het al jaaaaren, na beloftes om er aan te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-07 12:05
Dyckie schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:14:
Welke landcode hebben jullie. Ik heb via samsung webshop besteld en heb EUX waardoor samsung wallet ook niet werkt.

[Afbeelding]
ook de eux via belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:00
Dyckie schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:14:

[Afbeelding]
Ook de EUX via Samsung. Btw er was al een google update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb ook weer hetzelfde issue met Gmail dat bij nieuwe telefoons vaker terug komt, om mail op te halen moet ik de app openen. Nieuwe mail komt niet vanzelf binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-07 12:05
Phusebox schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:27:
Ik heb ook weer hetzelfde issue met Gmail dat bij nieuwe telefoons vaker terug komt, om mail op te halen moet ik de app openen. Nieuwe mail komt niet vanzelf binnen.
Ik heb t idee dat dit bewust gefrustreerd wordt door de app. zelfde dat je niet op mail kan zoeken als het een exchange mail is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:01

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ik ga nog wel een wat langer review schrijven.. maar komende van een S23U.. de S25U is echt een heeel stuk sneller. Het installeren van apps bijvoorbeeld. Niet normaal :D

En ik heb gewoon smart switch gebruikt een keer.. ja, i know. dat mag niet. Toch gedaan :+

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 01-02-2025 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Wat gebruiken jullie als navigatiebalk? Knoppen of vegen. Op mijn oud toestel gebruik ik vegen en dan had je links vegen voor te zien welke apps open staan maar bij de S25 werkt dit niet en zou dit ook in het midden vegen zijn van het scherm. Mss dat er nog mensen hier problemen mee hebben.

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis 1
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 31-07 22:05
NovaDova schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:16:
[...]

Swipe van rechtsboven naar beneden.

Er is nu namelijk een verschil tussen swipen van linksboven en rechtsboven. Linksboven toont de notificaties.
@NovaDova
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Pufster schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:16:
[...]

Aantal reviews online zeggen dit nog steeds een probleem is. Samsung heeft het al jaaaaren, na beloftes om er aan te werken.
Zolang ze niet in staat zijn om de 200 megapixel snel uit te lezen zal dit altijd een probleem blijven. Ik heb liever een goede 50 megapixel hoofdcamera met grotere pixels zodat de ruis ook minder wordt. De 100x zoom is sowieso praktisch onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Phusebox schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:27:
Mag de app onbeperkt batterij gebruiken? Zo niet dan kan het zijn dat de app in spaarstand gezet wordt en daarom de mail niet binnenhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-07 17:08
Hebben meer mensen problemen met widgets? De Whatsapp widget is bijvoorbeeld bijna onleesbaar zo klein.

[ Voor 78% gewijzigd door Sjoerd611 op 01-02-2025 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:46
Damn, doet een beetje pijn aan mijn ogen.
Ook eeuwig jammer dat het scherm terug sneller krast. Die 'vastgekleefde' ringen, daar zie ik geen probleem in...bij normaal gebruik gaan die echt niet los komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dwezz schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:32:
[...]

Ook eeuwig jammer dat het scherm terug sneller krast. Die 'vastgekleefde' ringen, daar zie ik geen probleem in...bij normaal gebruik gaan die echt niet los komen denk ik.
Het 'probleem' is meer dat die ringen dus groter zijn dan nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-07 13:32
Ik heb 'm vandaag binnengekregen en het is echt een premium telefoon.

Alleen vind ik het irritant dat ik mijn tabbladen niet allemaal kan overhevelen in 1x. Ik moet ze blijkbaar allemaal apart gaan opstarten en erop drukken. Dit is bij Opera mobile en bij Chrome. Ik kreeg bij Chrome maar 10% van de tabbladen en bij Opera 0% terwijl synchronisatie bij beide aanstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dwezz schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:32:
[...]

Nee, bij normaal gebruik komen die echt niet los. Het is wel jammer dat er ruimte onder zit waar dus rotzooi tussen kan komen.

De ringen doen mij een beetje denken aan de lens beschermers die je los kunt kopen op AliExpress. Die heb ik een tijdje op mijn S24 Ultra gehad maar er ook weer snel afgehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 18:57
Iemand die weet hoe je dit kan fixen? Als ik in mijn app drawer selecteer dat hij alfabetische volgorde moet aanhouden schrolt hij alleen maar verticaal. En dat wil ik juist niet ik wil gewoon dat hij horizontaal schrolt

[ Voor 8% gewijzigd door reinierkramer op 01-02-2025 23:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07 22:31
Dyckie schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:42:
Wat gebruiken jullie als navigatiebalk? Knoppen of vegen. Op mijn oud toestel gebruik ik vegen en dan had je links vegen voor te zien welke apps open staan maar bij de S25 werkt dit niet en zou dit ook in het midden vegen zijn van het scherm. Mss dat er nog mensen hier problemen mee hebben.
Ik heb hem nog niet, maar op m'n S10e gebruik ik nog altijd de knoppen en dat zal ik waarschijnlijk bij de S25 ook blijven doen. Noem me ouderwets, maar die gebaren is alleen maar gedoe voor mij. Knoppen zijn duidelijk en ze zitten echt niet in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:42
Dyckie schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:42:
Ik veeg. Deed ik op mijn S23 Ultra ook. Ik veeg vanaf rechtsonder om de openstaande apps te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFJB
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 20:29
reinierkramer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:26:
Iemand die weet hoe je dit kan fixen? Als ik in mijn app drawer selecteer dat hij alfabetische volgorde moet aanhouden schrolt hij alleen maar verticaal. En dat wil ik juist niet ik wil gewoon dat hij horizontaal schrolt
Ik kan geen optie vinden die dit zou 'fixen' helaas. Ik vind het zelf een vreemde keuze van Samsung. Wel zou je kunnen kijken naar andere launchers of de apps handmatig alfabetisch kunnen plaatsen in de aangepaste volgorde. Kan me voorstellen dat het een tijdrovend klusje is als je veel apps hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Laatst online: 29-07 16:08
In de Avond mijn toestel ontvangen. Zonder achter te kijken eerst de tempered glass erop. Nu wil ik de camera glas beschermen... zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J-OGDUb_9XjP9ne2AiWE-pt5J4E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MK2vLVDWlupr3c8AYKptsycI.jpg?f=fotoalbum_large

balen :( tijd om contact op te nemen met samsung. Heeft nog niet eens zijn eerste power up gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 18:57
MrFJB schreef op zondag 2 februari 2025 @ 00:13:
[...]

Ik kan geen optie vinden die dit zou 'fixen' helaas. Ik vind het zelf een vreemde keuze van Samsung. Wel zou je kunnen kijken naar andere launchers of de apps handmatig alfabetisch kunnen plaatsen in de aangepaste volgorde. Kan me voorstellen dat het een tijdrovend klusje is als je veel apps hebt.
Ja best wel irritant zo je bent gewoon hele tijd aan het zoeken 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik heb Nova launcher. Ik kan kiezen tussen horizontaal en verticaal scrollen. Kan zelfs voor allerlei effecten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:37
Indodraakje schreef op zondag 2 februari 2025 @ 00:15:
In de Avond mijn toestel ontvangen. Zonder achter te kijken eerst de tempered glass erop. Nu wil ik de camera glas beschermen... zie ik dit:

[Afbeelding]

balen :( tijd om contact op te nemen met samsung. Heeft nog niet eens zijn eerste power up gekregen....
Is dit echt zo beschadigd geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Gewoon weer reset uitgevoerd met Smart Switch S23 op S25 gezet.
Krijg de Widgets niet mooi transparant maar met donkerder achtergrond zie je daar niks van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Samsung S25: How to Organize App Drawer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Laatst online: 29-07 16:08
Kakkerlak schreef op zondag 2 februari 2025 @ 01:22:
[...]

Is dit echt zo beschadigd geleverd?
Ja, Ik had de camera glas al klaarstaan toen ik erachter kwam. Bescherm hem graag bij aankomst. Had daarvoor de tempered glass opgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
coenox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 00:13:
[...]

Ik veeg. Deed ik op mijn S23 Ultra ook. Ik veeg vanaf rechtsonder om de openstaande apps te zien.
Ik moest hier navstar voor gebruiken maar die is er nog niet voor de S25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wordt jullie toestel ook zo heet, niet warm maar heet. Gewoon normaal gebruik, internet browsen met name.

Al jaren niet meer gehad met een S Ultra dat die warm werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-07 21:45
Ik heb sinds gisteren de S25, maar de batterij lijkt wel erg snel leeg te raken. Hij is nog aan het leren, maar gisteravond liet ik hem op 89% op het nachtkastje liggen, vanochtend was de batterijpercentage 53%. Van 00:30 tot ongeveer 07:00 uur. Ik hoop dat het de komende weken beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:47

DON PAPA

Tweaker-fan

Peunage schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:24:
Ik heb sinds gisteren de S25, maar de batterij lijkt wel erg snel leeg te raken. Hij is nog aan het leren, maar gisteravond liet ik hem op 89% op het nachtkastje liggen, vanochtend was de batterijpercentage 53%. Van 00:30 tot ongeveer 07:00 uur. Ik hoop dat het de komende weken beter wordt.
Wow dat is wel heel veel, mijn S25U is in 8 uur tijd maar van 79% naar 76% gezakt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Samsung S25 Ultra teardown.

Bekijk op YouTube
They Didn’t Mention This... S25 Ultra Teardown

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-07 22:45
_Bailey_ schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:50:
[...]

deze post schreeuwt ''FOMO' O-)
Dat zou zo kunnen lijken, maar het was toch eerder een rationele aankoop. Met die korting van Telenet (-300 euro) en dan die watch, was dit wel een heel aantrekkelijk aanbod om te pre orderen. Daarnaast ben ik nooit helemaal tevreden geweest van de Pixel 9 pro XL. Slechte automatische schermdimming, widgets zijn niet te stapelen, slechte aanpasbaarheid homescreen, wekkers/slaaptijd die je niet afzonderlijk kan instellen op weekend en weekdagen, matige batterijduur tov Samsung ultra, etc etc. Samsung UI is veel intuïtiever, mijn S23U was een beest en heb lang spijt gehad dat ik em weg gedaan heb. Voor mijn Pixel pro krijg ik nog een 650 a 700 euro, dan was mijn damage minimaal geweest.. Nu dus nog een paar dagen wikken en wegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:05
Vooral jammer dat ze iets aan het schermglas hebben veranderd waardoor het weer gewoon net zo krasgevoelig is als elke andere smartphone. Nog een achteruitgang ten opzichte van de S24 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
Gisteren de S25 (base) in ontvangst genomen. Nu constateer ik vanochtend dat Home Up, via Good Lock, niet beschikbaar is...
Dat is een tegenvaller! Ik hanteer altijd een breedte van 7 iconen waardoor ik 2 widgets naast elkaar kan krijgen. Dat lukt nu helaas niet.
Is toch wel te hopen dat ze dit weer gaan toevoegen.
Iemand hier al iets over gelezen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Roodey schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:55:
Gisteren de S25 (base) in ontvangst genomen. Nu constateer ik vanochtend dat Home Up, via Good Lock, niet beschikbaar is...
Dat is een tegenvaller! Ik hanteer altijd een breedte van 7 iconen waardoor ik 2 widgets naast elkaar kan krijgen. Dat lukt nu helaas niet.
Is toch wel te hopen dat ze dit weer gaan toevoegen.
Iemand hier al iets over gelezen?
Het duurt meestal even voordat de apps van Good Lock werken met nieuwe telefoons of zelfs updates van oudere telefoons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zojuist een jaar mijn s25u bij care+ verzekerd. Via het menu kan je direct naar een pagina waar je ook die korting krijgt.. 62.50 euro voor 12 maanden betaald! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-07 13:50

H.Boss

Hugo Boss

(jarig!)
Hier de S25(base) sinds gisteren in gebruik. Supersnel en handzaam ding.

Kom van een Iphone 15 en daarvoor S23.

Overzetten van Iphone naar Samsung ging perfect.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coenox
spartacusNLD schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:11:
Zojuist een jaar mijn s25u bij care+ verzekerd. Via het menu kan je direct naar een pagina waar je ook die korting krijgt.. 62.50 euro voor 12 maanden betaald! :D
Ik heb de Care+ niet genomen. Meeste valt toch onder garantie. En ik heb met Visa betaald waardoor ik een jaar voor schade, verlies en diefstal ben verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Albert020 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:03:
[...]

Heb reset uitgevoerd, alles handmatig installeren, maar widgets kan ik niet transparant krijgen?
Ook niet met schuifbalk helemaal naar links te zetten :(
Ik zie nu dat dat widget afhankelijk is. De widget (coinstats) die ik gebruik heeft drie opties, licht, donker, transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Laatst online: 05:53
Hoe gaan jullie de accu gebruiken?
Bv tot 90% opladen?

Ik ben hem van plan eerst leeg te laten gaan tot ongeveer 20%, daarna laden tot 100%.

Daarna denk ik 90% en daarna af en toe helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
spartacusNLD schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:11:
Ik betaal 6 euro voor alle devices in huis via mijn inboedelverzekering. Wel een eigen risico van 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ernemmer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:50:
[...]

Ik zie nu dat dat widget afhankelijk is. De widget (coinstats) die ik gebruik heeft drie opties, licht, donker, transparant.
Heb het al opgelost, iets donker achtergrond gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-07 13:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

satshow schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:57:
Bv tot 90% opladen?

Ik ben hem van plan eerst leeg te laten gaan tot ongeveer 20%, daarna laden tot 100%.

Mijn s23u steeds maar tot 80% opgeladen. Mijn SoT is nauwelijks achteruit gegaan in 2 jaar tijd.

Ga hetzelfde doen met de s25u, zodat ik wat langer door kan met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:42
satshow schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:57:
Bv tot 90% opladen?

Kan je nu zelf het aantal procent instellen?
Bij de oudere modellen kan het maar tot max 80 met batterij bescherming

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-07 20:06
Aggressor schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:12:
[...]

Kan je nu zelf het aantal procent instellen?
Bij de oudere modellen kan het maar tot max 80 met batterij bescherming
Bij batterijbescherming op "maximum" kan je hem instellen vanaf 80% tot 95% in stappen van 5%. Je hebt nu meer keuze vrijheid tot welk percentage je jouw telefoon opgeladen wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07 22:31
Volgens mij laat dit filmpje precies zien wat hij niet wil: verticaal scrollen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:11

d0s

sssst

Phusebox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 07:58:
[...]

Ik moest hier navstar voor gebruiken maar die is er nog niet voor de S25.
Navstar had je daarvoor toch al niet meer nodig?

Mijn ervaringen na 1 dag gebruik:

De kleur Navy Blue O+
Snel, snel, snel.. niet normaal hoe snel alles installeert.
Grote upgrade tov mijn S23 base
Indrukwekkend scherm met QHD aan
OneUI 7 met de grote folders en nieuwe widget instellen. Voelt allemaal veel vriendelijker en sneller aan, zeker icm het ophogen van de animaties in de dev opties.
De integratie van Gemini en hoe goed het werkt :)
Batterijduur (maar wist ik want ik heb ook een S23 plus gehad en daar was het ook al erg goed).

Enige wat ik echt nog mis is Home Up om een 7x7 grid te krijgen. Maar dat zal niet lang meer op zich laten wachten.

Toestel werd vrij warm tijdens het terugzetten van de galerij via onedrive en de whatsapp backups. Nu echt onder load en eerste inlering nergens meer last van.

Telefoon in een Runke Fusion Matte hoesje. Bevalt ook goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sNa-H271AXMvesHUcgvjyQlTQw8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zs5BkfQ3FJfgD9FsK7x9B0aq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EeDGzkQlUG_jekm_XGfSVlKeQ-c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QTPajuNTwu20M77IKdNrOze4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01WAhXvAdlRSIhozJKiHEUs1-js=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5dslS9liMgvOUxZ4tODje8Ex.jpg?f=fotoalbum_large

Al met al tevreden tot nu toe. Twijfelde over de base / plus maar merk dat ik op de plus beter kan typen en dat het grote scherm en de batterijduur toch wel zwaarder wegen dan compactheid.

[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 02-02-2025 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03:30
Helaas heeft Samsung, om de S25 Ultra met de 30% duurdere Qualcomm Mobile Elite processor voor dezelfde prijs als het voorgaande model te kunnen aanbieden, aanzienlijk meer bezuinigingen doorgevoerd dan alleen het weglaten van de S-Pen. Het display blijkt minder krasbestendig en er zijn goedkopere plakcameraringen gebruikt, zoals te zien is in de Jerry Rig Everything video.

[ Voor 41% gewijzigd door danda op 02-02-2025 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Phusebox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:58:
[...]

Ik betaal 6 euro voor alle devices in huis via mijn inboedelverzekering. Wel een eigen risico van 100 euro.
Dan is hij niet voor diefstal en schade buitenshuis verzekerd. Ik heb het daarom via Visa gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

danda schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:20:
Jammergenoeg blijkt Samsung toch heel wat meer besparingen dan de S-Pen te hebben doorgevoerd om de S25 Ultra met de 30% duurdere Qualcomm Mobile Elite processor te kunnen leveren voor dezelfde toestelprijs als vorig jaar...
Display blijkt minder krasbestendig, goedkope cameraringetjes etc. Zie Jerry Rig Everything video.
s-pen bluetooth gebruikte ik nooit. Dat iedereen daar nu ineens over valt snap ik niet. Display is idd meer krasbestendig maar sterker tegen barsten. En die ringetjes zijn niet goedkoop, hij gaat er met een enorm mes in wrikken.. wat verwacht je dat er dan gebeurt haha

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 02-02-2025 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

coenox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:34:
[...]

Dan is hij niet voor diefstal en schade buitenshuis verzekerd. Ik heb het daarom via Visa gedaan.
Gaan die je telefoon reparatie vergoeden bij valschade?? Wist niet dat visa zo goede voorwaarden had. Ik heb er ook een via ICS. Goed om te weten.

[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 02-02-2025 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
spartacusNLD schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:37:
[...]

s-pen bluetooth gebruikte ik nooit. Dat iedereen daar nu ineens over valt snap ik niet.
Ook al gebruik je het zelf niet is het toch vrij logisch dat mensen die het wel gebruiken er over vallen?

[ Voor 6% gewijzigd door NosferatuX op 02-02-2025 11:40 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
spartacusNLD schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:38:
[...]

Gaan die je telefoon reparatie vergoeden bij valschade?? Wist niet dat visa zo goede voorwaarden had. Ik heb er ook een via ICS. Goed om te weten.
Ik heb de kaart via de ANWB: https://www.anwb.nl/credi...erheid/aankoopverzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
coenox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:34:
[...]

Jawel. Speciale buiten de deur verzekering. Tot 3k verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Laatst online: 05:53
Toestel bevalt me ook prima. Wel een poos bezig geweest om alles naar wens in te stellen.

Alleen mijn KWGT widgets kan ik niet plaatsen zoals ik wil. Via smartlaucher kan ik er 2 onder elkaar plaatsen, maar dat wil niet lukken bij samsung launcher.
Ik moet er 1 dan wat kleiner maken, hoop dat daar een oplossing voor komt.

Ik heb nu dus smartlauncher en samsung launcher ingesteld.

Vind de mappen met de mogelijkheid om te vergroten en gebruik maken van blur wel mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Phusebox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:42:
[...]

Jawel. Speciale buiten de deur verzekering. Tot 3k verzekerd.
Ah, die wist ik weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11:47
coenox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:43:
[...]

Ah, die wist ik weer niet.
Tot er waterschade is ,blijkbaar word dat niet gedekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-07 13:32
danda schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:20:
Helaas heeft Samsung, om de S25 Ultra met de 30% duurdere Qualcomm Mobile Elite processor voor dezelfde prijs als het voorgaande model te kunnen aanbieden, aanzienlijk meer bezuinigingen doorgevoerd dan alleen het weglaten van de S-Pen. Het display blijkt minder krasbestendig en er zijn goedkopere plakcameraringen gebruikt, zoals te zien is in de Jerry Rig Everything video.
Letterlijk 99 procent van de telefoons zijn 6 en 7 op die schaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:36
Ik ben ook overgestapt van een S23u naar de S25u. Tot zover is het toestel vloeiender, en oneui7 ziet er wat moderner uit. Apps openen ook weer een stukje sneller. Was aan het twijfelen om de overstap te maken, maar met de verkoop van de S23u en de launch kortingen was het een vrij goedkope upgrade van €120 :).

Ik heb het toestel nu zo goed als weer ingesteld. Het enige dat in oneui7 niet meer lijkt te kunnen is op het vergrendelscherm alleen de kleine pictogrammen van de apps te tonen onder de datum die een notificatie hebben. Deze komen nu in de linkerbovenhoek te staan. Andere mogelijkheid is om horizontale stroken op het vergrendelscherm te tonen, beetje Android oude stijl. Ik vond die kleine pictogrammen onder de datum altijd zo clean ogen.

Is dit op enige manier nog in te stellen naar hoe het in oneui 6.1 was? Het lijkt in oneui7 via de standaard instellingen niet meer beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

patshad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:38:
Ik ben ook overgestapt van een S23u naar de S25u. Tot zover is het toestel vloeiender, en oneui7 ziet er wat moderner uit. Apps openen ook weer een stukje sneller. Was aan het twijfelen om de overstap te maken, maar met de verkoop van de S23u en de launch kortingen was het een vrij goedkope upgrade van €120 :).

Ik heb het toestel nu zo goed als weer ingesteld. Het enige dat in oneui7 niet meer lijkt te kunnen is op het vergrendelscherm alleen de kleine pictogrammen van de apps te tonen onder de datum die een notificatie hebben. Deze komen nu in de linkerbovenhoek te staan. Andere mogelijkheid is om horizontale stroken op het vergrendelscherm te tonen, beetje Android oude stijl. Ik vond die kleine pictogrammen onder de datum altijd zo clean ogen.

Is dit op enige manier nog in te stellen naar hoe het in oneui 6.1 was? Het lijkt in oneui7 via de standaard instellingen niet meer beschikbaar te zijn.
Instellingen - meldingen - meldingen vergrendelscherm. Daar kies je voor kaarten en per app de inhoud. Eventueel 'alleen waarschuwingen weergeven' aanvinken of 'inhoud verbergen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11:47
patshad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:38:

is er een reden waarom je van een s23U naar een s25U bent gegaan want de s23U krijgt ook de oneui 7 update binnen paar weken dus daarvoor hoef je het niet te doen

en de ook hebben ze dezelfde 200 megapixel camera ,enkel de 10x zoomcamera ontbreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Vincent91 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:51:
[...]

is er een reden waarom je van een s23U naar een s25U bent gegaan want de s23U krijgt ook de oneui 7 update binnen paar weken dus daarvoor hoef je het niet te doen

en de ook hebben ze dezelfde 200 megapixel camera ,enkel de 10x zoomcamera ontbreekt
Als het hem maar 120 euro koste dan snap ik het volkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
d0s schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:47:
[...]

Instellingen - meldingen - meldingen vergrendelscherm. Daar kies je voor kaarten en per app de inhoud. Eventueel 'alleen waarschuwingen weergeven' aanvinken of 'inhoud verbergen'
Dank, zo heb ik hem ook ingesteld staan. Echter zie je dan de horizontale stroken op het vergrendelscherm.

Wat ik zou willen is dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6_riMReplXnglpq76aZtK7qtQc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/01iqMxBe0et3Du0NJk1NfI1i.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:05
Techkeizer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:36:
[...]

Letterlijk 99 procent van de telefoons zijn 6 en 7 op die schaal
Maar juist die 1% die beter scoorde (7 en 8 ) was de S24 Ultra. Dus dat is wel een verslechtering ten opzichte van het vorige model, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:31
Of-Aaargh schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:54:
[...]

Maar juist die 1% die beter scoorde (7 en 8 ) was de S24 Ultra. Dus dat is wel een verslechtering ten opzichte van het vorige model, ja.
Net zoals benchmarks meestal vrij weinig zeggen over hoe je het toestel gaat ervaren, vraag ik me bij deze ook af of je daar in het echte leven iets van zal merken. M'n 5j oude OP8 Pro heeft nog altijd geen enkele kras op het scherm, m'n 2.5j oude S22U ook niet.

Hadden ze alles gehouden zoals het was, en een prijsverhoging, zou er evenzeer gezeur zijn...

[ Voor 8% gewijzigd door devilkin op 02-02-2025 13:02 ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
Vincent91 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:51:
[...]

Het was vooral de prijs van €120 die me heeft overgehaald. Ik had prima nog een jaar langer met de S23u kunnen doen, ik was tevreden over het toestel. Maar ik verwacht met de s26u volgend jaar niet meer zo goedkoop over te kunnen stappen. Met de S25u heb ik dan toch weer een snellere chip, en tevens langere ondersteuning. Koffiedik kijken, maar vermoedelijk draait de telefoon met al die power over 2-3 jaar nog steeds zo soepel. Ook de MagSafe die in het Spigen hoesje zit ingebakken is welkom. Verder vind ik de S25u er ook luxer uitzien en door het platte scherm iets fijner vasthouden. Wel even wennen dat ik nu opstaande randen heb door het hoesje, dat was dan wel weer een voordeel van de S23u ook.

De 10x optische zoom denk ik wel te gaan missen. Echter uit eerste tests blijkt voor mij persoonlijk dat ik eigenlijk geen verschil zie met 10x op de S25u en de S23u. Hopelijk blijft dat zo :).
NosferatuX schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:53:
[...]

Als het hem maar 120 euro koste dan snap ik het volkomen :)
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-07 21:41
Albert020 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:04:
[...]

Heb het al opgelost, iets donker achtergrond gebruikt :P
Vast al gezien, maar voor de zekerheid: voor Samsung's eigen widgets heb je inderdaad een transpantie slider, maar ook een achtergrond toggle. Met die achtergrond toggle uit wordt het wel transparant. Voor widgets van anderen ben je afhankelijk van wat ze aanbieden. Dan is je huidige oplossing denk ik de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:46
Nou, zojuist de tweakers review gelezen en bijbehorende video bekeken. Daarin wordt de S25U behoorlijk afgefakkeld. Ervaren de kersverse bezitters dit ook zo?
De mijne moet morgen geleverd worden en ik ben reuze benieuwd. Met mijn Chinese Realme heb ik het inmiddels wel gehad. Waardeloos updatebeleid en snelladen kon na 3 maanden al niet meer.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-07 22:27
Joop_Klepzeiker schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:09:
Nou, zojuist de tweakers review gelezen en bijbehorende video bekeken. Daarin wordt de S25U behoorlijk afgefakkeld. Ervaren de kersverse bezitters dit ook zo?
De mijne moet morgen geleverd worden en ik ben reuze benieuwd. Met mijn Chinese Realme heb ik het inmiddels wel gehad. Waardeloos updatebeleid en snelladen kon na 3 maanden al niet meer.
Het affakkelen valt toch wel mee? Weinig vernieuwing is in het hele smartphonelandschap wel aan de orde. Zelfde commentaar bij de iPhone reviews.

Het maakt niet veel uit of je nu een S23, 24 of 25 koopt. (Zolang je bij de Snapdragon variant blijft)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:39
spartacusNLD schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:38:
[...]

Ik heb van de zomer mijn pixel 8 in het zwembad laten vallen, diepe gedeelte. Ik kwam er toen achter dat de meeste 'standaard' verzekeringen maar tot 200/250 dekken voor mobiele telefoons. Inclusief de ICS gold card en mijn reisverzekering.
Met eigen risico hou je dus maar iets van 150 euro over.

Staat niet heel duidelijk op de website, maar wel in de voorwaarden van ics:
6.2 Het maximale verzekerde bedrag is voor:

• een computer: € 750;

• telecommunicatieapparatuur (waaronder mobiele telefoons en smartphones): € 250.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 22:32
Geen enkele review fakkelt de S25-telefoons af, want het zijn top toestellen. Het enige waar kritiek op geleverd wordt is dat er weinig vooruitgang is, en je dus niet heel veel meer waar voor je geld krijgt ten opzichte van de S24 (of zelfs S23). Maar je hoeft dus niet bang te zijn dat je een slecht toestel koopt.

Mensen die van een S23 of S24 upgraden naar een S25 zullen dat vooral doen omdat ze het nieuwste van het nieuwste willen, en mensen die van een ouder toestel upgraden zullen wel een leuke upgrade hebben. Hoe dan ook: ik denk niet dat er veel mensen compleet teleurgesteld zullen zijn ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
patshad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:02:
[...]

Het was vooral de prijs van €120 die me heeft overgehaald. Ik had prima nog een jaar langer met de S23u kunnen doen, ik was tevreden over het toestel. Maar ik verwacht met de s26u volgend jaar niet meer zo goedkoop over te kunnen stappen. Met de S25u heb ik dan toch weer een snellere chip, en tevens langere ondersteuning. Koffiedik kijken, maar vermoedelijk draait de telefoon met al die power over 2-3 jaar nog steeds zo soepel. Ook de MagSafe die in het Spigen hoesje zit ingebakken is welkom. Verder vind ik de S25u er ook luxer uitzien en door het platte scherm iets fijner vasthouden. Wel even wennen dat ik nu opstaande randen heb door het hoesje, dat was dan wel weer een voordeel van de S23u ook.

De 10x optische zoom denk ik wel te gaan missen. Echter uit eerste tests blijkt voor mij persoonlijk dat ik eigenlijk geen verschil zie met 10x op de S25u en de S23u. Hopelijk blijft dat zo :).

[...]

Inderdaad :)
toon volledige bericht
Mag ik vragen hoe je aan zo'n lage prijs komt? Ik heb ook een S23U ingeruild, maar ik moest €750 bij betalen met verschillende kortingscodes, wel gratis Watch 7 er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajunl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-07 08:10
edgarf28 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:32:
[...]

Mag ik vragen hoe je aan zo'n lage prijs komt? Ik heb ook een S23U ingeruild, maar ik moest €750 bij betalen met verschillende kortingscodes, wel gratis Watch 7 er bij
Ben ik ook wel benieuwd naar ik moest 700 bijbetalen met inruil S23U en ook nog zonder horloge! Ik heb dat bij Samsung zelf gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-07 21:18
[...]

Heel makkelijk, je ultra apart verkopen en ander apparaat inruilen waar je alsnog korting krijgt. Plus 3 kortingscodes :) early bird.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Ok als je nog een ander apparaat hebt ingeleverd waar je bv 450 euro voor terugkreeg moet je dan eigenlijjk wel bij de 120 euro optellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

patshad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:54:
[...]

Dank, zo heb ik hem ook ingesteld staan. Echter zie je dan de horizontale stroken op het vergrendelscherm.

Wat ik zou willen is dit:

[Afbeelding]
Ah, dat lijkt idd niet mogelijk. Je kunt wel de inhoud verbergen maar dan hou je alsnog de grote ballonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patshad
[...]

Belsimpel acties icm overstap naar nieuw abbonement bij Odido. Ik heb €760 betaald. Oude toestel verkoop ik door voor €640. Heb er geen gebruik meer voor en is nog als nieuw. Zelfs het plasticje zit nog aan de linker zijkant. Heeft iemand anders er nog een goede tijd plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-07 03:18
NosferatuX schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:45:
Ok als je nog een ander apparaat hebt ingeleverd waar je bv 450 euro voor terugkreeg moet je dan eigenlijjk wel bij de 120 euro optellen :)
Hoeft niet per se. Kan ook een kapotte telefoon zijn waardoor je met die code alsnog 150 extra korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DeGroteMuis schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:04:
[...]

Vast al gezien, maar voor de zekerheid: voor Samsung's eigen widgets heb je inderdaad een transpantie slider, maar ook een achtergrond toggle. Met die achtergrond toggle uit wordt het wel transparant. Voor widgets van anderen ben je afhankelijk van wat ze aanbieden. Dan is je huidige oplossing denk ik de beste keus.
Heb het dus met Samsung Health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 17:40
Iemand al actief iets gemerkt of aan het testen geweest met de automatische proscaler functie?

Het scherm moet op QHD+ staan en dan zou het automagisch moeten werken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Albert020 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:06:
[...]

Heb het dus met Samsung Health.
Even gecheckt en die mist bij mij inderdaad ook de background toggle, zonde! Die 3 transparency standen waren er eerst ook meer volgens mij. Ik gebruik zelf geen Galaxy Watch en Samsung Health geeft maar beperkte informatie zonder, dus die widget heb ik meteen verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DeGroteMuis schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:33:
[...]

Even gecheckt en die mist bij mij inderdaad ook de background toggle, zonde! Die 3 transparency standen waren er eerst ook meer volgens mij. Ik gebruik zelf geen Galaxy Watch en Samsung Health geeft maar beperkte informatie zonder, dus die widget heb ik meteen verwijderd.
Gebruik de widget alleen voor stappenteller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
patshad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:53:
[...]

Belsimpel acties icm overstap naar nieuw abbonement bij Odido. Ik heb €760 betaald. Oude toestel verkoop ik door voor €640. Heb er geen gebruik meer voor en is nog als nieuw. Zelfs het plasticje zit nog aan de linker zijkant. Heeft iemand anders er nog een goede tijd plezier van :)
Als je iemand zo gek kunt vinden om 640 euro te betalen voor een (met 2 jaar oude batterij) telefoon dan ben je inderdaad spekloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-07 22:44

Leviathan23

I am the proof....

Misschien staat het ergens anders maar kan het niet vinden.... Waar kun je een meldingsgeluid per aparte app instellen???? Op m'n s22 kon dit gewoon.... Nu lijkt het verdwenen??? Heb ook op google gekeken maar al die oplossingen (naar elke app gaan en dan bij meldingen maar dat werkt dus niet meer??)

**opgelost**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:19
Leviathan23 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:25:
Misschien staat het ergens anders maar kan het niet vinden.... Waar kun je een meldingsgeluid per aparte app instellen???? Op m'n s22 kon dit gewoon.... Nu lijkt het verdwenen??? Heb ook op google gekeken maar al die oplossingen (naar elke app gaan en dan bij meldingen maar dat werkt dus niet meer??)
Zoek even naar de instelling “Meldingcategorieën voor elke app beheren”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

hcQd schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:37:
[...]

Zoek even naar de instelling “Meldingcategorieën voor elke app beheren”.
Ja ook al geprobeerd.... Heel vreemd....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 31-07 20:07
Ik heb de pixel 8 pro gehad. De iPhone 15 pro max, oneplus 13 en ga zo maar door.

S25 ultra is overal de beste phone die er is.
Natuurlijk heeft de iPhone een nog ietsje betere video camera & sommige hebben soms betere foto's nog in dit & die situatie klopt, maar als je een toestel in zijn totaliteit bekijkt , ook software & dergelijke meer, samsung blijft voor mij de leukste/aangenaamste smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Wat is jullie go to browser op de S25 series?
Samsung Internet of....?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

_Bailey_ schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:58:
Samsung Internet of....?
Blijf Chrome de beste vinden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:47

DON PAPA

Tweaker-fan

Samsung Internet of....?
Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Leviathan23 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:03:
[...]

Blijf Chrome de beste vinden
Die slurpt je batterij toch razendsnel leeg? (Ik gebruik webbrowser best veel gedurende de dag)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 17:40
Samsung Internet of....?
Gebruik al jaren Firefox en zal op de 25 niet anders doen. Vooral met de nieuwere synchronisatie opties zie ik echt geen reden om nog bij chrome te blijven.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Primair Brave, die had ik ook op de vorige telefoons. Maar de samenvatting functie van Samsung Internet gaat denk ik ook nog wel vaker gebruikt worden, dus dat zal denk ik mijn secundaire browser worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34
Het valt mij op dat een aantal icoontjes in de meldingsbalk pas zichtbaar zijn als ik de taakbalk omlaag swipe.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uiyHFZoSwEpXCCQh2gA2PWN9n3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7hh2wJoBENIBz0wcGl0BA6ND.jpg?f=fotoalbum_large
Het gaat links om Vodafone NL Wi-Fi en rechts om het Bluetooth en NFC icoon.

Is dit nieuw of is het met een instelling aan te passen?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Megapaul schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:41:
Het valt mij op dat een aantal icoontjes in de meldingsbalk pas zichtbaar zijn als ik de taakbalk omlaag swipe.
[Afbeelding]
Het gaat links om Vodafone NL Wi-Fi en rechts om het Bluetooth en NFC icoon.

Is dit nieuw of is het met een instelling aan te passen?
Dat zit ook al in de vorige Android versie.
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2