Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anniedrew
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:54
Darks schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 09:52:
Hier nog altijd twijfel tussen s25 of s25+.

Zeer subjectief uiteraard, maar heeft er ooit al iemand spijt gehad van de grotere variant te kiezen?

De + lijkt op alle vlak het extra geld waard, alleen wat vrees voor lompigheid in de broekzak bij buiten activiteiten.
Op dit moment in bezit van een S23U. Merk dat het formaar mij soms wel stoort en het toestel vaak in de weg zit in de broekzak als ik bijvoorbeeld mijn schoenen wil veteren. Overweeg nu om de S23U te wisselen voor een reguliere S25 ivm het compactere formaat. Echter is de S23U nog een fantastisch betrouwbaar toestel wat het eigenlijk zonde maakt om 'm nu al van de hand te doen.

Vormfactor is dus voor mij de enige overweging om 'm eventueel te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-02 12:46
RobinNL schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 18:42:
[...]

Hier uiteindelijk gisteren ook een hoesje van Spigen besteld via Amazon. Op dit moment staat ie nog gepland voor levering vanavond.
De Spigen op mijn S23 Ultra heeft een imprint op de achterkant door het logo dat in de binnenkant van het hoesje zit. Zit er echt niet op te wachten om dat ook bij de S25 U te krijgen, wel jammer want die Spigen Liquid Air ziet er altijd wel strak uit wmb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:12
Anniedrew schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:02:
[...]

Op dit moment in bezit van een S23U. Merk dat het formaar mij soms wel stoort en het toestel vaak in de weg zit in de broekzak als ik bijvoorbeeld mijn schoenen wil veteren. Overweeg nu om de S23U te wisselen voor een reguliere S25 ivm het compactere formaat. Echter is de S23U nog een fantastisch betrouwbaar toestel wat het eigenlijk zonde maakt om 'm nu al van de hand te doen.

Vormfactor is dus voor mij de enige overweging om 'm eventueel te vervangen.
Ik had dezelfde overweging, zeker nadat ik een tijdje een Flip 6 heb gebruikt. Maar ga toch van een S23U naar een S25U. Ik heb de 25 in de Samsung winkel even vast gehouden en ik had de indruk dat de 25U net iets beter vastpakt. Het scheelt maar 0.5 mm in breedte en 16 g, maar toch. Nu even kijken hoe dat met hoesje is. In je broekzak zul je het verschil tussen de 23 en de 25 natuurlijk niet merken.

[ Voor 4% gewijzigd door coenox op 29-01-2025 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-04 10:14

Zeer subjectief uiteraard, maar heeft er ooit al iemand spijt gehad van de grotere variant te kiezen?

De + lijkt op alle vlak het extra geld waard, alleen wat vrees voor lompigheid in de broekzak bij buiten activiteiten.
Ik ben in 2019 van een HTC One M8 (5 inch) naar de S10+ (6,4 inch). In het begin was het even wennen, maar ik wil niet meer terug.

De tip is ook aan mij gegeven... Staar je niet blind op de schermgrootte, maar op de afmetingen van de telefoon.

Voor mij was het minimaal de S25 Plus vanwege de grootte van de accu en de snelheid met opladen vergeleken met de S25. Als je het niet zeker weet kan je altijd nog even langs een winkel gaan om beide toestellen vast te houden.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:14
Ik ben van de 24 ultra overgestapt naar de Vivo x200 pro, meer aanpassingen mogelijk bij Samsung, maar de camera van Vivo is ongeëvenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Bij eerdere reviews vond ik de Vivo wat teveel sharpening toepassen, maar dat komt er bij deze youtube video niet uit. Gewoon scherper zonder onnatuurlijk te worden. Misschien door updates? De selfie cam van de Vivo is hier wel knap onscherp, alsof er vingerafdrukken op de lens zaten! Overall komt de Samsung wel mee, maar op basis van deze video wint de Vivo, tenzij je graag veel selfies maakt.

Wel benieuwd naar dat Gym group logo irl, volgens mij zijn die blauw - wit, niet blauw - lichtblauw? Missertje van de Vivo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:07

spartacusNLD

This is Sparta!!

Speakers zijn ook verbeterd. Duidelijk te horen (vanaf 3:50 min)

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
loentje48 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 12:59:
[...]

Ik ben van de 24 ultra overgestapt naar de Vivo x200 pro, meer aanpassingen mogelijk bij Samsung, maar de camera van Vivo is ongeëvenaard.
Waar heb je de Vivo gekocht. Ik kan niets vinden in Nederland.
De Vivo X200 doet het heel goed en ik denk dat ze wat aangepast hebben qua contrast en verzadiging want ik kan me herinneren dat het altijd wat over de top was maar nu ziet het er wel goed uit.

Wat ik ook in andere reviews zie is dat de S25 wat donkerder beeld geeft dan de concurrentie. We kunnen hopen dat het aangepast wordt met een update maar dat heb ik vaker gehoord en ben bang dat het zo blijft. We wachten wel af.

Maar ja koop ik een telefoon voor de camera of voor andere functies. Liefst wil ik een S25 met de camera van de X200

[ Voor 15% gewijzigd door Garret1410 op 29-01-2025 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 19:39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online

Spijt is misschien een groot woord, maar ben wel teruggegaan van Pixel 7 naar de S25. Ik wilde altijd een kleinere telefoon. Heb o.a. de Sony Xperia Z3 compact, en de Samsung S7, Samsung S10e gehad. Daarna voor de Pixel 7 gegaan, want was relatief goedkoop en dacht hoe erg is een grotere telefoon nu. Ik koos voor de prijs en camera's van de Pixel 7, zeker niet voor het formaat. En ik weet dat de Pixel 7 niet eens zo heel groot is, maar die komt dichter in de buurt van de S25+ van de S25 (Phone sized vergelijking). Nu na 2 jaar al de Samsung S25 besteld. Nu weet ik ook zeker dat ik grotere telefoon gewoon niet fijn vind. Met de kortingen heb ik de 25 ook voor slechts €661.86 kunnen krijgen. :)

Edit:
Even de scherm grootte berekend aan de hand van de diagonalen en ratio's.

Pixel 7 is 6.3 in = 160,02 mm
20:9 ratio
H: 145,93 mm
B: 65,67 mm
Oppervlakte: 95.8 cm^2

S25 is 6.2 in = 157,48 mm
19,5:9 ratio
H: 142,99 mm
B: 65,99 mm
Oppervlakte: 94.4 cm^2

Volgens deze berekening zou ik er in de breedte zelfs iets bij krijgen, haha
Vond de Pixel 7 ook altijd wat onnodig hoog. Dus ben ook wel meer blij met de minder hoger ratio van de S25 t.o.v. de Pixel 7.

[ Voor 17% gewijzigd door Regeneration op 29-01-2025 19:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:21
Hier ook, vanalles gehad van ultra tot fold... en toen een s24. En die bleek ik gewoon de fijnste te vinden. Compact en makkelijk mee te nemen, snel zat voor alle taken en dex als je oo groot scherm wil werken. Voor in de zetel echt video te kijken als de vrouw voor TV zit heb ik nog een tablet.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:14
Garret1410 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:36:
[...]

Waar heb je de Vivo gekocht. Ik kan niets vinden in Nederland.
De Vivo X200 doet het heel goed en ik denk dat ze wat aangepast hebben qua contrast en verzadiging want ik kan me herinneren dat het altijd wat over de top was maar nu ziet het er wel goed uit.

Wat ik ook in andere reviews zie is dat de S25 wat donkerder beeld geeft dan de concurrentie. We kunnen hopen dat het aangepast wordt met een update maar dat heb ik vaker gehoord en ben bang dat het zo blijft. We wachten wel af.

Maar ja koop ik een telefoon voor de camera of voor andere functies. Liefst wil ik een S25 met de camera van de X200
Ik heb hem bij wonda mobile gekocht, en was 3 dagen later al geleverd. Heb ze allemaal gehad samsung /iphone /pixel en qua camera verschilden ze niet echt veel van elkaar. Maar met de Vivo heb je echt veel mogelijkheden met de camera, en dat springt er voor mij persoonlijk wel uit. Er zit veel diepte in de foto's, waar andere merken vind ik, vlak uitzien. Heb eerlijk gezegd ook bijna de 25 ultra besteld, want de One ui van samsung vind ik zelf de beste, maar omdat ik toch altijd smartlauncher gebruik, en de camera het belangrijkst vind, hiervan afgezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Nu online
De speakers klinken inderdaad wel beter. Verder klinkt het wel een beetje als een sponsored video, sorry voor mijn achterdocht. Geen bad noemen, de 'enorm opvallende' good is soms statistisch gezien niet direct good maar binnen foutmarge (denk aan 47 vs 52% performance na 1 run 20 minuten 3d mark op beide telefoons) en het enige mindere is geen Bluetooth op de S pen maar da's maar een kleinigheidje, want de rest is veel beter. Blij dat de S25 Ultra op diverse vlakken beter scoort, maar dat hoort ook bij een nieuwere generatie. En als je wil upgraden van een S24 Ultra betaal je ook best een aardige som voor dat genoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:27
Moet ik trouwens thuis zijn als het toestel geleverd wordt? Vrouw is wel thuis.
Ik heb het bij Samsung besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-04 21:05
satshow schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 06:35:
Moet ik trouwens thuis zijn als het toestel geleverd wordt? Vrouw is wel thuis.
Ik heb het bij Samsung besteld.
Waarschijnlijk mag jouw vrouw het pakketje gewoon aannemen, mits het toestel zonder verdere abonnement is besteld. Zelf heb ik bij Belsimpel besteld, inclusief verlenging abonnement. Daarbij moest ik wel aangegeven met welk ID bewijs ik het pakket aan zou nemen, inclusief documentnummer. Mijn toestel gaat naar een afhaalpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-04 23:15

Ja! Qua formaat zeker. Mijn huidige telefoon is een Motorola Moto G9 plus welke een 6,81" scherm heeft. Altijd net te groot om comfortabel in de broekzak te hebben. En dan is de S25+ zelfs nog net een slagje groter. Ik heb nu dus ook heel bewust voor een kleiner model gekozen, de S25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Nu online
-W0kk3L- schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 07:02:
[...]

Ja! Qua formaat zeker. Mijn huidige telefoon is een Motorola Moto G9 plus welke een 6,81" scherm heeft. Altijd net te groot om comfortabel in de broekzak te hebben. En dan is de S25+ zelfs nog net een slagje groter. Ik heb nu dus ook heel bewust voor een kleiner model gekozen, de S25.
De S25+ en S25 Ultra zijn juist iets korter en platter dan de Moto G9. Wel ongeveer even breed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKnul
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:55

FijneKnul

Wat klagen jullie veel.

Ik heb nu vijf jaar de S10+. Die is even groot als de S25+ (die ik nu heb besteld). De telefoon is mij niet te groot. Hij past in mijn zak en hand. Ik heb me nooit geërgerd aan het formaat.

Ik gebruik wel al vijf jaar een hoesje met zo'n ring aan de achterkant. Dat ga ik voor mijn nieuwe ook weer doen, dat geeft veel comfort in het vasthouden van de telefoons: 1] je kan overal makkelijk bij op het scherm en 2] je hoeft je geen zorgen te maken dat je hem laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:37
Was het bij de S24 mogelijk om met duimafdruk en/of gezichtsherkenning te betalen/inloggen bij bankapps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:05
Cloclo100 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:20:
Was het bij de S24 mogelijk om met duimafdruk en/of gezichtsherkenning te betalen/inloggen bij bankapps?
Duim ja, gezicht nee (niet veilig genoeg).
De Pixel heeft dit wel net als Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
Roodey schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:20:
[...]

Duim ja, gezicht nee (niet veilig genoeg).
De Pixel heeft dit wel net als Apple.
Duim is in principe ok, bij de Pixel is dat trouwens een heel dom concept. Hij herkent je gezicht en dan moet je alsnog met je duim duwen om verder te gaan ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
èèn van de betere reviewers , altijd een plezier om naar te kijken :9 d:)b

YouTube: Galaxy S25 Ultra: New Samsung In An Old Suit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Cloclo100 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:24:
[...]

Duim is in principe ok, bij de Pixel is dat trouwens een heel dom concept. Hij herkent je gezicht en dan moet je alsnog met je duim duwen om verder te gaan ..
Meen dat dit bij de Pixel 9 Pro (XL) niet meer nodig is. Heb deze maar een week binnenshuis gebruikt dus weet het niet 100% zeker.

Edit:
https://www.reddit.com/r/...ixel_9_pro_is_phenomenal/
Blijkbaar Pixel 4, 8 en 9 hebben class 3 biometric. Dus duim moet niet meer nodig zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Roodey op 30-01-2025 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Roodey schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:59:
[...]

Meen dat dit bij de Pixel 9 Pro (XL) niet meer nodig is. Heb deze maar een week binnenshuis gebruikt dus weet het niet 100% zeker.

Edit:
https://www.reddit.com/r/...ixel_9_pro_is_phenomenal/
Blijkbaar Pixel 4, 8 en 9 hebben class 3 biometric. Dus duim moet niet meer nodig zijn.
Ik typ dit vanaf een pixel 9 pro en nee, hij doet een unlock en dan moet je swipen om verder te gaan. Hij gaat dus niet automatisch door naar landingspagina bankapp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Cloclo100 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:17:
[...]

Ik typ dit vanaf een pixel 9 pro en nee, hij doet een unlock en dan moet je swipen om verder te gaan. Hij gaat dus niet automatisch door naar landingspagina bankapp..
Oh ok duidelijk. Kun je dat niet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:41
Wat is de snelste manier om al mijn bestanden van iPhone over te zetten naar mijn s25 ultra? Ik dacht zelf door Google drive te gebruiken maar kan maar 1 bestand per keer uploaden. Kan dat niet sneller want ik heb nogal wat bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovaDova
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:21
elaho schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:17:
Wat is de snelste manier om al mijn bestanden van iPhone over te zetten naar mijn s25 ultra? Ik dacht zelf door Google drive te gebruiken maar kan maar 1 bestand per keer uploaden. Kan dat niet sneller want ik heb nogal wat bestanden.
Met Smart switch kan je gegevens van een iPhone overzetten.

https://www.samsung.com/n...jxlmNjZzlsZh5em-YEtnqnrA1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Laatste keer zette smartswitch niet mijn bestanden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
elaho schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:17:
Puur bestanden kun je eerst op PC zetten met iTunes. Daarna van PC naar je S25 kopiëren.

Andere data kan met kabel op de universele Android manier tijdens eerste keer opstarten of Samsung smartswitch.
https://www.android.com/intl/nl_nl/switch-to-android/

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 30-01-2025 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Aah bedankt voor de tip! Ja wil al mijn bestanden die op mijn iPhone en iPad staan kopiëren naar Google drive en denk dat jouw manier stuk sneller gaat!😃👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:57

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb wat vragen m.b.t. Qi2 vs Magsafe.

Zie een hoop hoesjes voor Magsafe met een ring erin, maar zijn die ook compatible met een S25U?
Dan bedoel ik: Als ik een magsafe hoesje heb, werkt dat dan samen met een Qi2 oplader?

Zie wel bij sommige hoesje beide vermeld staan, maar kan niet achterhalen of het vanzelfsprekend is dat het meteen voor beide werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:26
AndereKoekoek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:02:
Heb wat vragen m.b.t. Qi2 vs Magsafe.

Zie een hoop hoesjes voor Magsafe met een ring erin, maar zijn die ook compatible met een S25U?
Dan bedoel ik: Als ik een magsafe hoesje heb, werkt dat dan samen met een Qi2 oplader?

Zie wel bij sommige hoesje beide vermeld staan, maar kan niet achterhalen of het vanzelfsprekend is dat het meteen voor beide werkt.
Niet helemaal

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nog wat leesvoer voor de liefhebber:
https://www.gsmarena.com/...s25_ultra-review-2793.php

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Nu online
Klinkt eigenlijk als wel? Ja, een Qi2 charger mist mogelijk de magneetoptie van de magsafe, maar Qi2 is qua laden wel compatibel met Magsafe volgens je link. Maar

@AndereKoekoek de S25 ondersteunt Qi2 wireless dus zolang er niet bijvoorbeeld een stuk metaal tussen de lader en telefoon zit, moet een Qi2 lader prima werken, telefoon en lader hebben dezelfde techniek. Magsafe heeft een ring die de Qi2 inductie niet blokkeert, maar wel de optie biedt om met een magsafe lader de telefoon op de juiste plek te houden. Je mist alleen mogelijk die magneetfunctie met een Qi2 lader en een Magsafe hoesje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Mooi voorbeeld dat ondanks dat er op papier weinig veranderd is, er in werkelijkheid toch veel verbeterd is.

Ben het ook wel met de conclusie eens dat de S25U overal goed op scoort en op veel punten verbeterd is maar dat de S25 Ultra niet meer de telefoon is met de beste specs en dat Samsung wat lui lijkt te worden.

Veel Chinese telefoons zijn hier niet te krijgen dus heeft weinig zin om over te praten maar we weten dat ze wel een betere camera hebben, sneller laden en betere schermen hebben. Een Ultra Phone zou eigenlijk de beste moeten zijn maar anderzijds is dit precies hetzelfde als wat Apple doet. Apple heeft het meeste geld te besteden van alle telefoonmerken en toch stoppen ze er niet de beste hardware in. Waarschijnlijk omdat ze het niet nodig vinden en op deze manier meer winstmarge hebben. Kan ook komen dat er meer ontwikkeling in software en support zit wat de Chinese telefoons minder hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Thx @batumulia en @DeGroteMuis

Zie hele toffe staande opladers. Had gehoopt dat mijn telefoon met een magesafe hoesje aan zo'n Qi2 lader zou blijven plakken als een soort van wekkerradio. En mijn Galaxy watch aan de andere kant.

Heb nu zo'n plankje van Samsung waar je ze op kan leggen. Horloge valt meestal wel goed in het vakje.
Maar bij de telefoon komt de positie heel nauw en is het steeds schuiven enz. En soms gedurende de nacht schuift ie er iets af met een niet opgeladen telefoon tot gevolg.

Ik ga weer even verder kijken. Thx ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Nu online
AndereKoekoek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:19:
Thx @batumulia en @DeGroteMuis

Zie hele toffe staande opladers. Had gehoopt dat mijn telefoon met een magesafe hoesje aan zo'n Qi2 lader zou blijven plakken als een soort van wekkerradio. En mijn Galaxy watch aan de andere kant.

Heb nu zo'n plankje van Samsung waar je ze op kan leggen. Horloge valt meestal wel goed in het vakje.
Maar bij de telefoon komt de positie heel nauw en is het steeds schuiven enz. En soms gedurende de nacht schuift ie er iets af met een niet opgeladen telefoon tot gevolg.

Ik ga weer even verder kijken. Thx ! :)
Zijn die staande opladers geen Magsafe laders dan? Bij een Magsafe lader moet de telefoon inderdaad met zo'n hoesje blijven plakken. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-03 10:33
YouTube: Samsung Galaxy S25 Ultra (Jet Black) Unboxing & First Impressions!

Eerst beeldmateriaal van de Jet Black! Ziet er strak uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

DeGroteMuis schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:22:
[...]

Zijn die staande opladers geen Magsafe laders dan? Bij een Magsafe lader moet de telefoon inderdaad met zo'n hoesje blijven plakken. (y)
Er staat wel bij dat het een Qi2 laadstation is. Zoals onderstaande bijvoorbeeld.
Ga ergens gewoon een keer eentje bestellen en als het niet werkt, stuur ik 'm gewoon retour.

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/619aWZwJ+LL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Nu online
AndereKoekoek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:39:
[...]

Er staat wel bij dat het een Qi2 laadstation is. Zoals onderstaande bijvoorbeeld.
Ga ergens gewoon een keer eentje bestellen en als het niet werkt, stuur ik 'm gewoon retour.

[Afbeelding]
Die gaat wel werken, geen kliksysteem of zo op die toch?
En https://www.esrgear.com/ vermeldt ook dat die bedoeld is voor Magsafe oplossingen én noemt zichzelf 'your magsafe store'. Zou me verbazen als je die retour moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18:37
Vraagsje; mss miskijk ik me ofzo maar als je naar je galerij app gaat en je wil bv een foto verbeteren in kwaliteit dan gaat dat precies niet, ervoor gebruikte ik wel de app x-enhanced.

UPDATE: het is dus op foto tikken en dan naar boven swipen.

[ Voor 47% gewijzigd door Reetkeverke op 31-01-2025 20:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18:37
Vandaag mijn S25 ultra ontvangen en ook al zijn er mss maar kleine verchillen tussen de S24 ultra en S23 ultra en de S25 ultra nu, toch maken die een redelijk verschil voor mij.

De S25 ultra ligt beter in de hand, toestel is minder lomp, minder zwaar, scherm is mooier nog en natuurlijk weer iets sneller ook. Het heeft een aangenaam gevoel in de hand (ik gebruik dunne tpu cover).
De luidsprekers zijn ook denk ik het beste die ik al gehoord heb in een samsung smartphone.
Het scherm net ietsje pietsje groter is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kak
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 20-04 22:47

kak

Nee, dat staan we niet toe op het forum

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 31-01-2025 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel-k
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-04 22:45
Dit hoort in het levertijden topic, maar zelfs daar is het droppen van 'hij komt er aan!' en dat soort reacties niet de bedoeling

[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 31-01-2025 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ik ben er nog niet uit of ik de standaard launcher van Samsung ga gebruiken. Zal er wel mooi uitzien met de nieuwe oneui versie.
Ga wel kijken hoe mijn kwgt widgets eruit zien. Samen met de nieuwe mappen met apps.

Gebuik nu smartlauncher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vruchtensap
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-02 22:22
Zat te wachten op de Xiaomi 15 Ultra of de Oppo Find X8 Ultra, want ik was wel benieuwd naar de 1 inch sensor en de 6000 mAh batterij, maar ben toch maar voor de S25 Ultra gegaan vanwege de zeer goede pre-order kortingen. Het is helaas niet meer het innovatieve Samsung van weleer, en je krijgt niet meer top-of-the-line specs, maar het blijft nog steeds een zeer degelijk toestel. Het is hoe dan ook een vooruitgang ten opzicht van de S22 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Gebruikt iemand trouwens ook Samsung Dex? Kom er net achter dat Samsung Dex for PC wordt gestopt en je dus niet meer op de bekende manier met windows kan verbinden en dat je het als alternatief op een andere manier kan doen maar dat je dat niet meer met een lokale windows account kan doen straks, alleen met een microsoft online account. Dat is toch wel jammer om te horen. Verliest de S25 in principe twee toch wel interessante functies als je BT van de Spen meetelt

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-04 13:54
NosferatuX schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 00:16:
Gebruikt iemand trouwens ook Samsung Dex? Kom er net achter dat Samsung Dex for PC wordt gestopt en je dus niet meer op de bekende manier met windows kan verbinden en dat je het als alternatief op een andere manier kan doen maar dat je dat niet meer met een lokale windows account kan doen straks, alleen met een microsoft online account. Dat is toch wel jammer om te horen. Verliest de S25 in principe twee toch wel interessante functies als je BT van de Spen meetelt
Geen ervaring mee maar een snelle google search kom ik dit tegen. Scrcpy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 17:15
Ik meld me hier ook met een S25, 256gb silver shadow. Wilde al een tijdje terug naar compact formaat en dit was het moment om mijn S23U te vervangen.

So far so good. Ik zal de 10x zoom camera wel missen maar het gemak maakt dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:03
Het formaat is voor mij ook echt de reden om weer voor de S-serie te gaan. Ik kom van een S10e en zelfs die had van mij nog wat kleiner gemogen. Maar er zijn eigenlijk gewoon te weinig high-end compacte telefoons om echt te kunnen kiezen. Niet dat ik ontevreden ben met deze 'keuze' overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-04 21:56
Samsung Dex wordt niet gestopt voor de S25. Staat online niks van te lezen.

YouTube: Samsung S25 / S25 Ultra - Wireless DEX on PC / Laptop -How to Connec...

[ Voor 16% gewijzigd door Dyckie op 01-02-2025 09:51 ]

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Dex als desktopmodus stopt niet. Alleen de Dex draadloze koppeling met Windows. Hiervoor kun je de universele Android koppeling voor gebruiken.

Ik heb het verkeerd. Dex voor Windows stopt ermee met OneUi 7. Hiervoor komt Link voor Windows in de plaats. Dus kabel in je PC en dan Dex als desktop gaat niet meer werken.

Dex als desktop op je TV scherm of direct op monitor blijft wel werken. Zowel draadloos als bekabeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Garret1410 op 01-02-2025 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Ja ik zei ook niet dat dex stopt maar Dex for PC. En dat is inderdaad voor one ui 7. Dex for PC werkte echte heel fijn omdat je Dex kon gebruiken met een directe link met je PC. Dus gewoon je muis en keyb gebruiken van je PC en bestanden over en weer kopiëren.

De alternatieve nieuwe manier werkt anders en werkt alleen als je een een online microsoft account voor windows inlog gebruikt dus een lokaal account werkt niet.

Dat is gewoon super jammer en geheel onnodig want niemand heeft daar om gevraagd. Het is weer iets waarvan samsung bepaald oh mensen hebben dat niet meer nodig. Maar er zijn mensen die het gewoon gebruiken.

Maar goed. Verkeerde tread om hier dieper op in te gaan. Ik kwam het toevallig tegen met dingen te lezen over de S25. Vind het erg jammer en vraag me af wat ze in de toekomst nog meer gaan "slopen" wat de s ultra juis uniek maakt.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Alle reviews die ik lees zijn maar meh meh. Zelfs geen ultimate score op Tweakers 😅. Ik laat em voorlopig nog even ongeopend en lees me nog wat verder in .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Cloclo100 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:46:
Alle reviews die ik lees zijn maar meh meh. Zelfs geen ultimate score op Tweakers 😅. Ik laat em voorlopig nog even ongeopend en lees me nog wat verder in .
deze post schreeuwt ''FOMO' O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:40
Je zou KDE connect eens kunnen proberen. Ook voor Windows, Mac... Het is zeker geen dex vervanger maar maakt wel een hoop zaken mogelijk, lokaal.

https://kdeconnect.kde.org

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
_Bailey_ schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:50:
[...]

deze post schreeuwt ''FOMO' O-)
Snap nog steeds niet waarom ze steeds dezelfde sensors gebruiken 8)7

Innovatie is helaas ver te zoeken maar wel meer dan 1000 € vragen :+ O-)

Momenteel heb ik een s24fe en ben er meer dan content over dus waarom de s25 halen ?

Hoop dat ze volgnd jaar keer vernieuwend gaan zijn maar vrees er voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:11
Hoe doen jullie het kopieren van de foto's op de telefoon die in de galerij app staan, oftewel in de DCIM folder op de telefoon ?
Kopieren jullie het via de laptop door beide telefoons aan de laptop te hangen en dan DCIM kopie naar nieuwe telefoon of via Smartswitch?

Twee jaar geleden van S21 naar S23 heb ik het denk ik met de smartswitch app gedaan en toen was de hele volgorde op datum in de war. Heel irritant.

Ik synchromiseer alleen de foto's die ik zelf maak naar Google photos, de screenshots en foto's die andere apps aanmaken niet. Maar wil ik eigenlijk wel houden :) En de whatsapp foto's backup ik met whatsapp zelf.
Ik weet dat er in de galerij app een optie zit om te syncen met onedrive maar daar heb ik alleen gratis opslag denk ik. Bij Google drive heb ik 200 gb

[ Voor 27% gewijzigd door r_buren op 01-02-2025 12:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01:42
r_buren schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:05:
Hoe doen jullie het kopieren van de foto's op de telefoon die in de galerij app staan, oftewel in de DCIM folder op de telefoon ?
Kopieren jullie het via de laptop door beide telefoons aan de laptop te hangen en dan DCIM kopie naar nieuwe telefoon of via Smartswitch?

Twee jaar geleden van S21 naar S23 heb ik het denk ik met de smartswitch app gedaan en toen was de hele volgorde op datum in de war. Heel irritant.

Ik synchromiseer alleen de foto's die ik zelf maak naar Google photos, de screenshots en foto's die andere apps aanmaken niet. Maar wil ik eigenlijk wel houden :) En de whatsapp foto's backup ik met whatsapp zelf.
Ik weet dat er in de galerij app een optie zit om te syncen met onedrive maar daar heb ik alleen gratis opslag denk ik. Bij Google drive heb ik 200 gb
DCIM folder inpakken cq comprimeren op het oude toestel, zipfile overzetten naar nieuwe toestel en daar uitpakken. Datums blijven hierdoor behouden.

[ Voor 14% gewijzigd door touzani op 01-02-2025 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Vincent91 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:00:
[...]

Snap nog steeds niet waarom ze steeds dezelfde sensors gebruiken 8)7

Innovatie is helaas ver te zoeken maar wel meer dan 1000 € vragen :+ O-)

Momenteel heb ik een s24fe en ben er meer dan content over dus waarom de s25 halen ?

Hoop dat ze volgnd jaar keer vernieuwend gaan zijn maar vrees er voor :X
Je kan ook zeggen... Waarom zou je zo snel al een nieuwer toestel moeten hebben, als je huidige toestel goed genoeg is?

Maar misschien ben ik de enige die dat niet begrijpt 8)7 Hier hoop ik 6-8 jaar te doen met een S25 Ultra (nu ongeveer 6 jaar een S10+).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
RobinNL schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:22:
[...]

Je kan ook zeggen... Waarom zou je zo snel al een nieuwer toestel moeten hebben, als je huidige toestel goed genoeg is?

Maar misschien ben ik de enige die dat niet begrijpt 8)7 Hier hoop ik 6-8 jaar te doen met een S25 Ultra (nu ongeveer 6 jaar een S10+).
als je van een s21U ,s22U naar een s25U gaat dan snap ik maar van een s24U zijn er te weinig veranderingen

ik zie nochtans veel mensen dit doen dusja

alle functies van de s25 gaan ook later deze maand naar de s24,s23 series

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Nu online
[...]

Voor mij geldt hetzelfde hoor, ik ben ook zeker niet van plan binnen 1-2 jaar een S26 of S27 Ultra kopen met bijleggen van 500-1000 euro, eerder 5-7 jaar. En de stap is groot genoeg vergeleken met mijn oude toestel, dus ik ga vast veel plezier beleven aan de S25 Ultra die vanmiddag bezorgd wordt. Met de introductieaanbiedingen ook tegen een prima prijs gekocht, die ik het echt wel waard vind.

Maar de Galaxy S was zeker in de Ultra variant ooit een vlaggenschip, zo ongeveer het beste op alle gebied dat er te krijgen was. Oké, je betaalde een aardig som, maar daar kreeg je ook een top toestel voor, een absolute topper op Android gebied. Dan valt de vernieuwing nu wel tegen. Samsung kan gewoon beter, maar men kiest ervoor een kleine stap te maken dit jaar. Da's jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
[...]

Ik denk omdat men weet dat er beter is en dat er fabrikanten zijn die wel nieuwere en betere hardware gebruiken en dan vooral op camera gebied.
Wat dan ook niet mee helpt is dat die betere en nieuwere hardware ook gewoon onderdelen zijn van bijvoorbeeld samsung zelf en dat samsung die dus niet in hun eigen "flagship" stoppen maar wel de hoofdprijs ervoor vragen.

Ook is zo en flagship telefoon iets voor enthousiasts en die willen vaak het nieuwste van het nieuwste. Netzoals met bijvoorbeeld een GPU, die upgraden ook vaak elke iteratie (moet er trouwens niet aandenken dat er in dat geval dezelfde hardware wordt uitgebracht en alleen de driver anders is lol)

Veel mensen upgraden ook hun telefoon wanneer hun abbo na 2 jaar afloopt. Ook dan kan het teleurstellend zijn als na 2 jaar er niet veel veranderd is. Niet omdat er niets nieuws is maar omdat samsung ervoor kiest niets nieuws te gebruiken.

Je hebt heel lang met je S10 gedaan. Je kan je afvragen of je net zo lang met je S25 gaat doen omdat die eigenlijk bij release hardwarematig al achterloopt en het zeer aannemelijk is dat de S26 wel nieuwe hardware krijgt.
Als je iemand bent die gewoon blij is met wat hij heeft en het niet erg vind dat wat dat is op alle fronten en vooral in de toekomst achterloopt dan is het natuurlijk geen probleem maar toen jij je S10 kocht, was het allemaal nieuw en dat is bij de S25 niet zo.

Dat gezegd hebbende. Je gaat zoveel plezier beleven aan de S25 vergeleken met de S10! Het is natuurlijk allemaal persoonlijk maar ik begrijp heel goed waarom mensen gefrustreerd raken. De ene na de andere rare keuze van samsung komt aan het licht.

Dat je als chinees of koreaan gewoon 16GB RAM krijgt in je S25 ultra maar wij als westerling dat niet is toch onbegrijpbaar?
Als je in China vraagt waarom dan zeggen ze ja in de toekomst heb je dat nodig voor lokale Ai op je toestel en is 12GB niet genoeg.

En wij als westerling? Wij kunnen dan bepaalde dingen niet want we hebben maar 12GB dus.

Maar goed ik zie het wel. Mijn S25U komt er binnenkort aan en als het niks is gaat ie marktplaats op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
NosferatuX schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:59:
[...]

Ik denk omdat men weet dat er beter is en dat er fabrikanten zijn die wel nieuwere en betere hardware gebruiken en dan vooral op camera gebied.
Wat dan ook niet mee helpt is dat die betere en nieuwere hardware ook gewoon onderdelen zijn van bijvoorbeeld samsung zelf en dat samsung die dus niet in hun eigen "flagship" stoppen maar wel de hoofdprijs ervoor vragen.

Ook is zo en flagship telefoon iets voor enthousiasts en die willen vaak het nieuwste van het nieuwste. Netzoals met bijvoorbeeld een GPU, die upgraden ook vaak elke iteratie (moet er trouwens niet aandenken dat er in dat geval dezelfde hardware wordt uitgebracht en alleen de driver anders is lol)

Veel mensen upgraden ook hun telefoon wanneer hun abbo na 2 jaar afloopt. Ook dan kan het teleurstellend zijn als na 2 jaar er niet veel veranderd is. Niet omdat er niets nieuws is maar omdat samsung ervoor kiest niets nieuws te gebruiken.

Je hebt heel lang met je S10 gedaan. Je kan je afvragen of je net zo lang met je S25 gaat doen omdat die eigenlijk bij release hardwarematig al achterloopt en het zeer aannemelijk is dat de S26 wel nieuwe hardware krijgt.
Als je iemand bent die gewoon blij is met wat hij heeft en het niet erg vind dat wat dat is op alle fronten en vooral in de toekomst achterloopt dan is het natuurlijk geen probleem maar toen jij je S10 kocht, was het allemaal nieuw en dat is bij de S25 niet zo.

Dat gezegd hebbende. Je gaat zoveel plezier beleven aan de S25 vergeleken met de S10! Het is natuurlijk allemaal persoonlijk maar ik begrijp heel goed waarom mensen gefrustreerd raken. De ene na de andere rare keuze van samsung komt aan het licht.

Dat je als chinees of koreaan gewoon 16GB RAM krijgt in je S25 ultra maar wij als westerling dat niet is toch onbegrijpbaar?
Als je in China vraagt waarom dan zeggen ze ja in de toekomst heb je dat nodig voor lokale Ai op je toestel en is 12GB niet genoeg.

En wij als westerling? Wij kunnen dan bepaalde dingen niet want we hebben maar 12GB dus.

Maar goed ik zie het wel. Mijn S25U komt er binnenkort aan en als het niks is gaat ie marktplaats op
Waarschijnlijk ben ik ook wel iemand die minder hoge eisen stelt aan telefoons dan anderen hier. De S10+ heeft een Exynos, maar om nou te zeggen dat ik mijn S10+ traag vond... Na 6 jaar vind ik 'm nog soepel werken. Ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal met andere socs.

Dit keer heb ik voor de S25 Ultra gekozen met het idee om hier ook weer lang gebruik van te gaan maken. Dat Samsung de telefoons 7 jaar gaat ondersteunen met updates vind ik iets positiefs. Toen ik in 2014 een HTC One M8 had was dit 1,5 of 2 jaar. Met de S10 serie was dit volgens mij 3 jaar.

Dat nieuwe toestellen over 1-2 jaar misschien een stuk beter zijn... So be it. Ik verwacht nog steeds 6-8 jaar te gaan doen met de S25 Ultra.

In China en Zuid-Korea krijg je enkel 16GB RAM als je een S25 Ultra met 1TB opslag koopt. Dus in mijn geval zou er niks veranderen met 512GB. Maar wel jammer voor de mensen die hier een S25 Ultra met 1TB opslag hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:22
Zijn er al mensen die hem hebben die van een S22 Ultra (exynos) komen en een korte impressie kunnen geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:00
Kakkerlak schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:29:
Zijn er al mensen die hem hebben die van een S22 Ultra (exynos) komen en een korte impressie kunnen geven?
Ik ben hem nog aan het installeren, maar hij is lekker soepel en qua uiterlijk vind ik hem een stuk mooier. Verder kan ik nog niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:08
Heb de S25 Ultra zojuist ontvangen. Op het eerste oog een prima phone. Het was lastiger om een leuke en goede case te vinden. Uiteindelijk voor de Samsung rugged flipsuit case gekozen waarbij je kan kiezen voor een plaatje om aan de achterkant te bevestigen en de frame zelf schuif je om de telefoon. Het geeft behoorlijk wat bulk mee. Het is vrijwel overal voor de helft afgeprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:02
Kom zelf van de s20 en heb nu de s25 256gb.
Mooi formaat, scherm is helder en hij is idd lekker snel en soepel. Maar goed, dat mag ook wel van een s20 af. Alhoewel ik deze ook nog steeds wel prima vind werken.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:12
Vincent91 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:30:
[...]

als je van een s21U ,s22U naar een s25U gaat dan snap ik maar van een s24U zijn er te weinig veranderingen

ik zie nochtans veel mensen dit doen dusja

alle functies van de s25 gaan ook later deze maand naar de s24,s23 series
Ik ben in anderhalf jaar van een S22, naar een S23 Ultra en nu naar een S25 Ultra gegaan. En tussendoor nog een Flip 6 ernaast gehad. Daar kan is geen enkel rationeel argument voor. Gewoon omdat het kan. Ben nu wel van plan om die S25 U een paar jaar te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Nu online
De S25 Ultra is geland! Vroeger dan PostNL app eerst aangaf, da's lekker!
Eerste indrukken: mooi scherm, een HEEL stuk sneller dan de Mi 9T Pro én de kapotte Mi11, zelfs apps downloaden lijkt sneller te gaan!

Wel meteen een aandachtspuntje: Knap irritant dat je niet direct een Google backup van je telefoon aan kan zetten op de S25 Ultra. Ik bleef de knop 'meer weergeven' krijgen ipv ok, waardoor ik verplicht was geen backup te kiezen en het later in te stellen. Kleinigheidje natuurlijk, maar wel storend.

Ik ga verder voor een clean install, dus ben denk ik nog wel even bezig met instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:21

Flipm0de

geen

Hoe zijn de foto’s van bewegende objecten? Lees kinderen. In de review gaat t altijd om gebouwen in stilstaande mensen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Net de gewone S25 geïnstalleerd en die is toch wel een stuk sneller dan de S23 die ik eerst had.

[ Voor 41% gewijzigd door Ernemmer op 02-02-2025 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:09

netblade

Sunrise

Fijn toestel tot dusver, alles is min of meer al overgezet, dat ging best nog wel vlotjes. Qua bouwkwaliteit weer een stukje meer solide dan mijn vorige S23.
Jammer *#0011# werkt helaas niet meer op de s25, zien met welke banden je verbonden bent op 5G wordt lastig zo.

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 01-02-2025 15:04 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 18:36
Iemand nog tips voor screenprotector en hoesje voor S25 ultra. En raden jullie een privacy scherm screenprotector aan of verpest dat teveel kleur en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-04 21:56
Zijn er nog die met veeggebaren problemen hebben met de S25 ultra om de apps die open staan te openen. Bij mij wilt die dan die 3 verticale streepjes niet pakken.

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Iemand al een upgraden gedaan naar gemini advanced? Krijg zelf een aanbieding van 1 maand gratis.

Met gemini gepraat en zij zegt zelf tot einde van het jaar gratis advanced.

Verder echt fijne telefoon. Ligt beter in de hand dan de s23u. Mooier scherm ook. Straks even verder rommelen.

Edit: krijg nu het aanbod van 6 maanden gratis.

[ Voor 8% gewijzigd door AndereKoekoek op 01-02-2025 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Iedereen stelt andere eisen aan een telefoon maar mijn reden om voor de S25U te kiezen is omdat ik de S24U eigenlijk niet goed genoeg vond. Hopelijk is de S25U wel genoeg anders wordt het weer een ander toestel.

Kiezen voor een Chinees toestel die qua hardware beter is, zijn niet officieel te verkrijgen zoals de Vivo X200 Pro. Als je voor een chinees toestel kiest dan is het voor mij de vraag hoe het zit met de garantie, de software support en of de UI me wel aanspreekt.

Oppo X8 Pro is een alternatief maar ook weer niet dusdanig zoveel beter dan een iPhone 16 PM, Pixel 9 Pro of S25U.

Dat Samsung niet meer de beste hardware levert is jammer maar qua software zijn ze wel steeds beter geworden en dat was vroeger juist andersom en daar klaagden we dan ook weer over.
Samsung ziet kennelijk Apple als concurrent en niet een Oppo, Vivo of OnePlus dus dan gaat er ook niet veel veranderen als Apple ook niet veel veranderd.

Kortom de S25U is gewoon een van de beste Android toestellen die je officieel kunt krijgen in Europa. Wel vind ik de prijs te hoog voor wat je krijgt en het is dat ik hem met korting heb gekocht anders zou ik het geen 1450,- waard vinden .

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 01-02-2025 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 09:06
r_buren schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:05:

Alles met smartswitch en google photos. Nu van de S22u naar de S25u met kabel aan het switchen, maar het gaat niet helemaal lekker als je alles tegelijk wilt doen. Ik wilde via whatsapp ook de chatgesprekken overzetten maar die ging even over de zeik waardoor ik het bijna kwijt was. Gelukkig had ik een hele backup van vannacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 17:35
Ook de S25 binnen, alles netjes overgezet met Smartswitch.
Krijg alleen de widgets niet mooi transparant, staat licht/donker en een schuifje.
als ik deze helemaal naar transparant schuif wordt hij dat niet helemaal?

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 01-02-2025 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-04 19:57
Zojuist mijn S25 Ultra opgehaald en als eerste Good Lock geïnstalleerd om die klok in de statusbalk van links naar rechts te verplaatsen. Helaas kan ik Quickstar (waar dit in te vinden is) niet vinden. Via Fine Lock wel, maar ook daar lijkt hij na veel moeite nog steeds niet te werken.

Iemand enig idee om alsnog die klok te kunnen verplaatsen? Die hoort gewoon echt rechts. Links horen de meldingen. (Just me?)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Twieeker schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:24:
Iemand nog tips voor screenprotector en hoesje voor S25 ultra. En raden jullie een privacy scherm screenprotector aan of verpest dat teveel kleur en dergelijke?
Ik heb de Rinke screen protector voor de S25 ultra met een malletje erbij.
Vingerafdruk scanner werkt ook super.

Ik had op de s24 ultra Spigen, en daar werkte de vingerafdruk scanner vaker niet als wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-04 12:28
Haha really, Samsung?
Kreeg een melding over Samsung Wallet of ik dat wilde gebruiken, Nederland werd nu ook genoemd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s0QAQ4wRolS4p0zjwYsOLIh2rZM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UCJrvFMHAMWj5XJLUYAR6J2L.jpg?f=fotoalbum_large

Verder valt de Titanium Grey helaas tegen. Erg beige/goud. Was nog bij diverse winkels geweest maar na 12x de blauwe gezien te hebben geloofd ik het wel...

Anti reflective screenprotector van Samsung is ehm, ja niet anti reflective dus. Iemand die een goede screenprotector heeft gevonden die meer als het echte scherm is?

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 01-02-2025 18:03 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Albert020 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:00:
Krijg alleen de widgets niet mooi transparant, staat licht/donker en een schuifje.
Ik had het eerst ook met Smartswitch gedaan maar had ook problemen met widgets en in Google agenda was alles ineens am/pm. Nu gewoon alles van nul af geïnstalleerd en alles werkt perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
B00st3r schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:13:
Zojuist mijn S25 Ultra opgehaald en als eerste Good Lock geïnstalleerd om die klok in de statusbalk van links naar rechts te verplaatsen. Helaas kan ik Quickstar (waar dit in te vinden is) niet vinden. Via Fine Lock wel, maar ook daar lijkt hij na veel moeite nog steeds niet te werken.

Iemand enig idee om alsnog die klok te kunnen verplaatsen? Die hoort gewoon echt rechts. Links horen de meldingen. (Just me?)

Alvast bedankt!
Meestal duurt het even voor nieuwe telefoons ondersteunt worden. Ik heb zelf de klok wel links, maar dan weer andere dingen aangepast. Rechts alleen maar accu percentage en wifi bereik. Verder 0 icons daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben zelf alleen geswitched om van 512GB naar 1TB te gaan. Dus nu 3,5 uur overpompen van de oude telefoon. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ernemmer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:04:
[...]

Ik had het eerst ook met Smartswitch gedaan maar had ook problemen met widgets en in Google agenda was alles ineens am/pm. Nu gewoon alles van nul af geïnstalleerd en alles werkt perfect.
Gewoon alles naar fabrieksinstellingen gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Phusebox schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:59:
Verder valt de Titanium Grey helaas tegen. Erg beige/goud. Was nog bij diverse winkels geweest maar na 12x de blauwe gezien te hebben geloofd ik het wel...
In verschillende video's werd benoemd dat de grey soms een beetje bruin leek. Dit was voor mij de reden om deze niet te halen. Maar in andere video's zag het er weer mooi uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
satshow schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:15:
[...]

Gewoon alles naar fabrieksinstellingen gezet?
Ja er daarna alles geïnstalleerd zonder backup van oud toestel. Het is iets meer werk, maar dan heb je ook wat 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RobinNL schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:17:
[...]

In verschillende video's werd benoemd dat de grey soms een beetje bruin leek. Dit was voor mij de reden om deze niet te halen. Maar in andere video's zag het er weer mooi uit.
Ik heb alleen naar de video's gezien waar het gewoon een staalgrijze kleur was dan denk ik. Diverse color comparison video's bekeken.

Zwart vond ik zelf de lelijkste, met die zilverkleurige randen. Blauw ben ik geen fan van en wit ook niet. Dus dan maar grijs.

Maar zoals gezegd, er gaat toch een hoesje om. Maar Graphite Grey van mijn S23 Ultra en S23 Ultra was veel en veel mooier. Mede ook door de matzwarte zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 09:06
Phusebox schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:07:
Ben zelf alleen geswitched om van 512GB naar 1TB te gaan. Dus nu 3,5 uur overpompen van de oude telefoon. :')
ik ook, maar dan nu nog 6 uur te gaan. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
blup schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:25:
[...]

ik ook, maar dan nu nog 6 uur te gaan. 7(8)7
Heb je wel een goede kabel dan? Ik ben 450 GB aan het overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Albert020 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:00:
Als je de widget bewerkt heb je een schuifje bij achtergrond staan. Deze dient uit te staan wil de widget transparant worden. Al geprobeerd :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 17:35
patshad schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:33:
[...]

Als je de widget bewerkt heb je een schuifje bij achtergrond staan. Deze dient uit te staan wil de widget transparant worden. Al geprobeerd :)?
Dat heb ik zeker geprobeerd maar schuifje werkt niet....
Ernemmer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:04:
[...]
Okay, daar gaat dan wel weer een hoop tijd in zitten, alle apps los installeren.
Maar als het niet anders kan, zo hoe het er nu uitziet ben ik niet tevreden :(

[ Voor 36% gewijzigd door Albert020 op 01-02-2025 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gelukkig heb ik geen widgets. Normaal weinig problemen met smart Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis 1
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22:13
Vraagje:

Vandaag de S25 ontvangen. Mooi ding maar ik krijg geen menu als je van boven het scherm naar beneden scrolt. Weet niet hoe het heet maar ik bedoel onderstaande. Als ik de telefoon opnieuw opstart dan zie ik hem 1 keer een daarna is hij weg en blijft weg.

Iemand die mij kan helpen? 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gKwruibG_HBZTrnJFNdRBYLzQhU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uxRnXf8Pp3svQ5tnH2OVtgk1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:16
Ik vind het alleen beetje jammer dat hij nu wel krast bij 6 en 7 en vorig jaar met de s24 ultra pas bij 7 en 8. Ik heb een jaar lang de s24 ultra intensief gebruikt zonder hoesje en geen enkel krasje. Eerste telefoon die ik heb verkocht zonder ook maar een beschadiging. Is het scherm dan alleen verbeterd tegen vallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NovaDova
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:21
Dennis 1 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:14:
Vraagje:

Vandaag de S25 ontvangen. Mooi ding maar ik krijg geen menu als je van boven het scherm naar beneden scrolt. Weet niet hoe het heet maar ik bedoel onderstaande. Als ik de telefoon opnieuw opstart dan zie ik hem 1 keer een daarna is hij weg en blijft weg.

Iemand die mij kan helpen? 😅

[Afbeelding]
Swipe van rechtsboven naar beneden.

Er is nu namelijk een verschil tussen swipen van linksboven en rechtsboven. Linksboven toont de notificaties.

[ Voor 7% gewijzigd door NovaDova op 01-02-2025 19:18 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2