Hét grote motortopic - Deel 27 (2025) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste
Acties:

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:03
Falastine schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:15:
Inmiddels mijn Ducati Diavel 1260S verkocht en ben ik opzoek naar een Leuke Multistrada PikesPeak 2024-2025 of een Multistrada RS kan geen keuze maken ....

[YouTube: Multistrada V4 RS VS Pikes Peak | Ducati Comparisons | BHP UK]
We kwamen in Noorwegen een groep Nederlanders tegen waarvan 1 op een gloednieuwe multi RS, wat een beest van een machine :9~ .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29yeyCTPlOcGXhozwa0Ha0robH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xdpOW9u2UnJmx1osV4OmSVPG.jpg?f=fotoalbum_large

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:29

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Geweldig concept, verschrikkelijke uitvoering. Wat een gedrocht.

Dit is hoe je het goed doet:

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:06
Ja, het laat vooral zien dat je met weinig al aardig wat leuks kan.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:14

BM

Moderator Spielerij
Oke, vanochtend zoals altijd, motor naar buiten gerold, en waar ik in de zomer eerst alle kleding aantrek, gooi ik 'm in de winter eerst op contact om de handvatverwarming alvast aan te zetten. Blij toe, want volgens mij was mijn accu he-le-maal dood. Dus motor weer naar binnen en met de auto naar kantoor.

Ik vermoed dat ik mijn motor zaterdag na ritje niet enkel op stuurslot heb gezet, maar slot nog 1 tikje verder gedraaid heb, en dus parkeerlicht aangezet heb (serieus Suzuki, waarom is die optie er uberhaupt... ).

Dus, lege accu, tijd om toch maar eens een acculader aan te schaffen. Zit ik met een standaard optimate gewoon goed? Dan rijd ik morgen even langs motorzaak in de buurt om wat op te pikken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:03

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Normaal gesproken wel ja. Optimate heeft ook een model voor CAN-bus systemen (BMW ;) ), maar daar hoef je niet op te letten.

Let op dat je niet de lithium variant neemt, als je een gewone accu hebt. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:28

Falastine

Think about my signature...

cyntax schreef op maandag 15 december 2025 @ 20:35:
[...]

We kwamen in Noorwegen een groep Nederlanders tegen waarvan 1 op een gloednieuwe multi RS, wat een beest van een machine :9~ .
[Afbeelding]
Ja helaas ben ik met een ducati begonnen na mijn motorrijbewijs nu 2 diavels verder en wil een mustistrada rs het liefst wel reteduur in nederland maar haal soiezo al mijn motoren in het buitenland en dan ben je vaak zo een 7k minder kwijt in totaal. Maar de beleving van een ducati vind ik niet op andere motoren helaas anders had ik wel wat goedkopers geprobeerd. De RS mee gereden en dat is abnormaal hoe dat ding trekt en hoe soepel hij daarnaast stuurt.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Bartje1983
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:51
Zou wel het mooiste zijn. Maar die schroef gaten zitten niet op 48mm bij 48mm.

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Bartje1983 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 09:37:
[...]

Zou wel het mooiste zijn. Maar die schroef gaten zitten niet op 48mm bij 48mm.
Ik denk dat je het beste iets als een 12mm naar AMPS kan kopen, en dan een adapterplaat van AMPS naar 48mm vierkant.

[ Voor 48% gewijzigd door _eLMo_ op 16-12-2025 10:08 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:16

jeroenathome

Een regel tekst

7
BM schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 08:50:
Dus, lege accu, tijd om toch maar eens een acculader aan te schaffen. Zit ik met een standaard optimate gewoon goed? Dan rijd ik morgen even langs motorzaak in de buurt om wat op te pikken :)
Koop ook het kabeltje voor op de accu erbij. Dan hoef je de volgende keer de zadel niet te verwijderen om op te laden.

Deze als het goed is.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste