Zo. Vanmorgen naar Horst gekacheld om de velg op te halen. Onderweg bedacht ik me opeens, 'hey zag ik laatst niet een reclame mailtje van MKC Moto Venlo langs komen van een outlet of iets, moet eigenlijk echt eens kijken voor nieuwe boots... Neeee zeg ik tegen mezelf, afgelopen maand al veel te veel geld uitgegeven.
Goed, velg opgehaald, toch die kriebel, ff kijken kan toch wel...
:strip_exif()/f/image/HqiYBuZUUwABRzan7M9UoZOE.jpg?f=fotoalbum_medium)
Ze waren in de aanbieding...
Nou ja, ik denk maar zo, ik moest toch écht nieuwe waterdichte laarzen en kwaliteit mag wat kosten. Mogen (moeten) ze wel heel lang mee gaan!
Thuis met paps op bezoek samen maar gelijk even de velg schoongemaakt, wat goedkope verf op wat beschadigingen gespoten en de remmen gemonteerd. Dan kan ik er de komende week mee naar de bandenboer en het terug op de motor monteren.
En nog een klusje getackeld namelijk een afgebroken stukje plastic waar het koffer zich mee locked in de motor, het was nog functioneel maar toch echt afgebroken en wou het dus gefixed hebben. Onderdeel zelf koste maar een tientje ofzo dus hup, wat schroeven los en zo moeilijk kan het niet zijn, toch? Zal jullie de details besparen, maar na een uur kloten zat het weer in elkaar, hatseflats.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2aYCD6EgSVTXUQkzX7lU7gBP.jpg?f=user_large)
Op de tafel ligt het kleine stukje plastic wat kapot is.
Toen nog ff de remklauwen schoongemaakt en dan hoef ik alleen nog ff de nieuwe blokjes erin te doen en het wiel te plaatsen komende week. Dan kunnen we weer rijden!
:strip_exif()/f/image/R1zDBGIvxnRygAbsLYXjH4AH.png?f=user_large)
Op de planning nog voorspatbord wrappen & ketting vervangen, die is besteld en onderweg!
Goed, velg opgehaald, toch die kriebel, ff kijken kan toch wel...
:strip_exif()/f/image/HqiYBuZUUwABRzan7M9UoZOE.jpg?f=fotoalbum_medium)
Ze waren in de aanbieding...
Nou ja, ik denk maar zo, ik moest toch écht nieuwe waterdichte laarzen en kwaliteit mag wat kosten. Mogen (moeten) ze wel heel lang mee gaan!
Thuis met paps op bezoek samen maar gelijk even de velg schoongemaakt, wat goedkope verf op wat beschadigingen gespoten en de remmen gemonteerd. Dan kan ik er de komende week mee naar de bandenboer en het terug op de motor monteren.
En nog een klusje getackeld namelijk een afgebroken stukje plastic waar het koffer zich mee locked in de motor, het was nog functioneel maar toch echt afgebroken en wou het dus gefixed hebben. Onderdeel zelf koste maar een tientje ofzo dus hup, wat schroeven los en zo moeilijk kan het niet zijn, toch? Zal jullie de details besparen, maar na een uur kloten zat het weer in elkaar, hatseflats.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2aYCD6EgSVTXUQkzX7lU7gBP.jpg?f=user_large)
Op de tafel ligt het kleine stukje plastic wat kapot is.
Toen nog ff de remklauwen schoongemaakt en dan hoef ik alleen nog ff de nieuwe blokjes erin te doen en het wiel te plaatsen komende week. Dan kunnen we weer rijden!
:strip_exif()/f/image/R1zDBGIvxnRygAbsLYXjH4AH.png?f=user_large)
Op de planning nog voorspatbord wrappen & ketting vervangen, die is besteld en onderweg!
[ Voor 3% gewijzigd door Pyr0_ op 31-01-2026 18:55 ]
:strip_exif()/f/image/jmny39bxQIre5lFkSnK2g26q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0ZJBCz00ZWykvR0BjWyU7WMY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TScpwr9V1KwVFHugmzvv0jiz.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/M67uqzhkhIC2mE4Mg70Rzb5m.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yhlCkKiNrR3cT6QUGReJQ24R.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/giPupT6nKtjF4KsZKm4ODda7.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/sSBhFRBjCRsI79ZZAc2m4O77.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aZyDoVGvdqejzmLEZ9ubr6RS.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iIGHPLy2SoZ0oOA9yIVC4seW.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/CGjRLkigIMfIOq45fYLaZfbr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IICn9fmDAfSXJ53EhTziDvSz.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pJrPlbvmbvJRUFZiaTOmy22C.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Jet3GoAQFOPx4gzXCZ9PPSZv.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/tjrfgsfWCRTeXtyYiTVCaDRo.jpg?f=fotoalbum_large)