Feli @Slayer Nu kan het echt leuke gedeelte beginnen! Lekker op tijd ook voor het komende seizoen. Snel een motor kopen en dan vooral veel kilometers maken.
Ik heb vandaag ook het seizoen eindelijk écht ingeluid met een lekker zonnetje en prima temperaturen. Lekker ritje gemaakt door de Ardennen, kleine 300km gereden en echt genoten. Vooral voor en na La Roche-En-Ardenne zijn echt een paar juweeltjes van wegen te vinden. Echt flink door kunnen rijden ook. Heb laatst nieuwe brembo gesinterde remblokjes gemonteerd en die doen goed hun werk, geeft een stuk meer vertrouwen iig.
Plaatjes bij de praatjes. Nog ff langs circuit van Spa-Francorchamps gereden, dat is toch wel een jongensdroom van me om daar eens echt overheen te mogen rijden...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GGtTYj3TmO628tmj37m3W9rh.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5yIjUghyjGKMz27QZZknjc2p.jpg?f=user_large)
En de route, let niet op aantal kilometers, had een afslag gemist op de heenweg en moest de route opnieuw opstarten omdat ie dacht dat ik alweer onderweg terug was...
Ik heb vandaag ook het seizoen eindelijk écht ingeluid met een lekker zonnetje en prima temperaturen. Lekker ritje gemaakt door de Ardennen, kleine 300km gereden en echt genoten. Vooral voor en na La Roche-En-Ardenne zijn echt een paar juweeltjes van wegen te vinden. Echt flink door kunnen rijden ook. Heb laatst nieuwe brembo gesinterde remblokjes gemonteerd en die doen goed hun werk, geeft een stuk meer vertrouwen iig.
Plaatjes bij de praatjes. Nog ff langs circuit van Spa-Francorchamps gereden, dat is toch wel een jongensdroom van me om daar eens echt overheen te mogen rijden...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GGtTYj3TmO628tmj37m3W9rh.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5yIjUghyjGKMz27QZZknjc2p.jpg?f=user_large)
En de route, let niet op aantal kilometers, had een afslag gemist op de heenweg en moest de route opnieuw opstarten omdat ie dacht dat ik alweer onderweg terug was...
[ Voor 5% gewijzigd door Pyr0_ op 06-03-2025 19:16 ]
:strip_exif()/f/image/qcxZjKkT5bSomgN3Yy5rwulX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EboDK8LvR9rBrXhuuNVOtWDk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/QbgsyhxzmwA0sAAp2JsOHWd8.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/EuIfa7fdFqvnAUCJmMAH1Zkm.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cm7lXbPbrhyPEYuUhz3uA30r.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/0piJUVsMs6nAVzgsnYwnNTGP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xmwUo7gvIyVNNKdm3iOmp3kd.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/JilcpUdTSOcxuwCrAHadg0I3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7LghvEXbkFID5MeUFeBAt76z.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/cijqZJonzEnzdLpnmtXuiODw.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/jdSfee3UMhNNPogk9w22wn9M.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/x9sSQ9qcSrWWTqCogGrMAiuS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qNqHO30uJwnEMvSa2x5uist4.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/XgkheUADE4sag1JVT6J7dXyI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/q09khlWy8LbKCIco8hEmRww5.png?f=user_large)
/f/image/wh1xOFvkgyKxBnvAINdtt4zc.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/pioj9KoJNboc79ujhkuq1Y4f.jpg?f=fotoalbum_medium)
/f/image/pFurWEIuiakCgqObse1mEkck.png?f=fotoalbum_medium)

:strip_exif()/f/image/Q5SBDvBiyKHXiAzC5YEnxS3B.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yYuO3L018956i4wK5z4MK6gJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0e8HISIq4yQIT2DUfVKiA93V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LGHNybsAeZm8nCK5GztbOURi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/jITP5DTKqRUP4qV2ugfZ1fJZ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8IY71ZKvJsAZCAi2wZSxSux2.jpg?f=fotoalbum_large)