:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TK0ZoE12wiq8y6jIk3efLiqa.jpg?f=user_large)
Nou hij zit hoor. Gister met een maatje gemonteerd. De gearindicator moeten verplaatsen, maar dat ziet er best netjes uit dus ben ik niet ontevreden over. Maar heb een compromis moeten maken qua stroomtoevoer, was teringveel werk (kappen eraf etc) om het rechtstreeks op de accu aan te sluiten. En we wisten niet of die dan de accu leeg zou trekken en als we 't zouden willen schakelen op contact dan zou het nog meer werk zijn. Ga ik bij een volgende motor beter aanpakken, maar heb voor nu maar besloten het via de powerbank te doen. Die gaat toch altijd mee als ik ga touren.
Dus vanmiddag even stukje wezen rijden, wou het persé even proberen. En het scherm is écht nice. Lekker groot en duidelijk. Maar daar houd het positieve toch al snel op. Op dat anderhalf uur wat ik gereden heb is die 1x gewoon op zwart gegaan, 2x zomaar bluetooth connectie verloren (dus geen navi meer) en 1x de Kurviger app vastgelopen (1ste x ooit, en al 100x gebruikt...) Ik ga nog eens even kijken of er een software update is oid die dat verbetert, maar als dit de norm is dan gaat ie zo weer de deur uit hoor, dat is echt onacceptabel. Voor m'n volgend ritje (vrijdag vrij met 15c+

En dan komt er nog bij dat ik bij het starten van de koude motor net een raar issue had. Is al een paar keer eerder opgespeeld de laatste tijd maar nu 3x achter elkaar. Na het starten van de motor valt ie gewoon uit als ik geen gas blijf geven. Echt heel maf. Heb echt op het gas moeten blijven met wegrijden, maar moet een bochtje maken als ik de straat op rijd dus ff koppeling in en hij valt gewoon gelijk weer uit. Daarna kon ik ff 5 minuutjes door rijden en toen ben ik langs de kant gestopt en heeft ie een 2 minuten zonder issues stationair gedraaid. Daarna nog een paar keer gestopt (incl langere stop bij wasstraat) en gelukkig is het niet meer voorgekomen. Maar dat zal niet iets zijn wat zichzelf oplost dus daar moet ik ff achteraan.