Beste snelheid dan ook komend vanaf veenslang/ruskenhoek? Ik mag 27 April weer, de oudste wilde per se mee, dus we hebben er maar een vakantie bijgeboekt.Joris748 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:59:
@Blabla13 vervelend. Succes met de afwikkeling en hopelijk snel weer op de motor.
Hier twee keer onconventioneel afgestapt. Eerst keer in Zuid-Limburg met mijn eerste motor. Geschrokken van een paar kippen in de binnenbocht. Gaan remmen en aan de buitenbocht in de berm gevallen. Deed alles fout wat ik fout kon doenBehalve een gebroken pols, nauwelijks schade.
Tweede keer was op het TT circuit. Met koude banden iets te enthousiast de Stekkenwal ingestuurd, met als gevolg een lowsider. Lag zelf halverwege de grindbak stil en de motor lag een heel stuk richting de Bult. Ding opgelapt en toch beide wedstrijden nog kunnen rijden. Uiteindelijk nog binnen een seconde van mij PR. Wel een pijnlijke schouder en heel mijn rechterkant gekneusd, dus had een beetje hulp nodig bij afstappen en motor op aanhanger zetten.
Ik vind helemaal mooi
K to the KillaZ