Wij zijn bezig over te gaan op een warmtepomp, maar in de badkamer willen we een handdoekenradiator. Aangezien deze bij een warmtepomp niet veel vermogen leveren willen we hier een elektrische radiator van maken. In de buurt van de bestaande radiator (>60 cm van douche) zit nu een oud, elektrisch verwarmingselement, waar we de stroom van zouden kunnen halen.
Een probleem is echter dat de meeste elektrische radiatoren een snoer hebben van max. 1,2 m lang, wat te kort is om een eventuele wcd bovenin te bereiken. Ik vroeg mij dus af of we hier met een p25/k25 uitbreidingsdoos, kabelkoker en opbouw-wcd een stopcontact lager op de wand mogen realiseren. Of mag er in een badkamer geen opbouwmateriaal gebruikt worden?
Een probleem is echter dat de meeste elektrische radiatoren een snoer hebben van max. 1,2 m lang, wat te kort is om een eventuele wcd bovenin te bereiken. Ik vroeg mij dus af of we hier met een p25/k25 uitbreidingsdoos, kabelkoker en opbouw-wcd een stopcontact lager op de wand mogen realiseren. Of mag er in een badkamer geen opbouwmateriaal gebruikt worden?
:strip_exif()/f/image/hXLMYX3TECqShNKGdrt8RGmJ.jpg?f=fotoalbum_large)