Je kan de paddles ook gebruiken in de andere modi maar dan keert ie na het gebruik terug naar de automatische modus; dat doet hij in sportmodus niet.Maikie18 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:11:
[...]
Anders gewoon in B zetten als je dat graag wilt. Je krijgt die pijltjes ook alleen in sport mode
Hoi sinds 1,5 week nu de Skoda Elroq in bezit, moet wel zeggen ben er nog niet uit of dit wat is EV rijden maar heb ook nog niet zoveel gereden. denk zo'n 150 Km. Maar waar ik niet uitkom, ik heb een MTC card waarbij tesla laden is uitgesloten. kan ik in de navigatie van Skoda het ook zo instellen dat er bepaalde laad aanbieders niet worden opgenomen in de route. b.v. bij lange routes waarbij onderweg moet worden opgeladen dat er geen Tesla locaties wordt opgenomen.
volgende week naar luxemburg kijken hoe ik dan over de auto denk.
Het schijnt dat je mtc kaart kan koppelen met de app van tesla die je nodig hebt op te laden. Dan kun je daar gewoon laden.GJPL69 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:13:
Hoi sinds 1,5 week nu de Skoda Elroq in bezit, moet wel zeggen ben er nog niet uit of dit wat is EV rijden maar heb ook nog niet zoveel gereden. denk zo'n 150 Km. Maar waar ik niet uitkom, ik heb een MTC card waarbij tesla laden is uitgesloten. kan ik in de navigatie van Skoda het ook zo instellen dat er bepaalde laad aanbieders niet worden opgenomen in de route. b.v. bij lange routes waarbij onderweg moet worden opgeladen dat er geen Tesla locaties wordt opgenomen.
Blijkbaar kan juist MTC nou net niet
https://www.elektrischeau...evoegen-aan-de-tesla-app/
[ Voor 7% gewijzigd door Renegade666 op 05-10-2025 16:59 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Bij mij niet, wellicht omdat ik wanneer ik niet in sport rij in de b rij en dan werkt het misschien nietElpenoor schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:12:
[...]
Je kan de paddles ook gebruiken in de andere modi maar dan keert ie na het gebruik terug naar de automatische modus; dat doet hij in sportmodus niet.
PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI
In de B-stand werkt het inderdaad niet.Maikie18 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:08:
[...]
Bij mij niet, wellicht omdat ik wanneer ik niet in sport rij in de b rij en dan werkt het misschien niet
ik heb een abo op abrp en daar kun je filteren op fastned en ionity die beiden werken op je mtc e druppelGJPL69 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:13:
abo is nodig voor carplay integratie, maar je kunt bijv 1 maand doen