I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zo zonde, alles wat nog spanning had dit weekend meteen wegG_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:44:
En hier hoort Leclerc volgens mij over zijn 10 plaatsen straf![]()
[Afbeelding]
Past wel bij FERExocet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:51:
[...]
Zo zonde, alles wat nog spanning had dit weekend meteen weg
Mijn boefje is liev!
Het is nog niet over, de race moet nog worden gereden..Exocet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:51:
[...]
Zo zonde, alles wat nog spanning had dit weekend meteen weg
Er zijn genoeg coureurs na een straf naar voren wisten te rijden, ik zou als Ferrari zijnde nu zeggen wissel de hele motor maar. Dan met een nieuwe motor helemaal naar voren rijden, want een nieuwe motor heeft wel een stuk meer snelheid
Dat is toch gewoon een stukje plastic folie? Het dwarrelt over de baan en wordt door de rijwind van de auto's om hem heen verplaatst.G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:42:
Zhou rijdt even een vogel aan in de eerste vrije training![]()
[Streamable: smt7yJT]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Geen idee of het ook echt een vogel is, ik kwam het tegen en hier gedeeld. Kan net niet goed zien of het nou ook echt een vogel was...Grrrrrene schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:08:
[...]
Dat is toch gewoon een stukje plastic folie? Het dwarrelt over de baan en wordt door de rijwind van de auto's om hem heen verplaatst.
Er is in ieder geval geen straf voor Hamilton.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 06-12-2024 13:17 ]
Natuurlijk ramt Max Russel niet van de baan. Kost hem een schorsing. Eerst zei George erna tijdens interview er was niet veel aan de hand, maar daarna ging hij naar de stewards om te klagen dat Max hem hinderde, de wezel. De straf was sowieso belachelijk, want het was helemaal geen cooldown ronde, maar een opwarmronde.G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:55:
Oh no we hebben een Verstappen vs Russel bingo? Nee toch..![]()
![]()
[Afbeelding]
Hoe is het hier geen onnodig impeading en bij de max/russell verhaal wel, in het doc zelf staat dat er ruimte was waar Hamilton zijn wagen had neer kunnen zetten om van de racelijn te gaan.G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:16:
[...]
Geen idee of het ook echt een vogel is, ik kwam het tegen en hier gedeeld. Kan net niet goed zien of het nou ook echt een vogel was...
Er is in ieder geval geen straf voor Hamilton.
[Afbeelding]
Omdat Norris er waarschijnlijk geen probleem van heeft gemaakt, in tegenstelling dat ideale schoonzoon Russel.ArgantosNL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:36:
[...]
Hoe is het hier geen onnodig impeading en bij de max/russell verhaal wel, in het doc zelf staat dat er ruimte was waar Hamilton zijn wagen had neer kunnen zetten om van de racelijn te gaan.
Mijn boefje is liev!
Alonso kennende: ja.JB schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:46:
Daar begint het gezeik al weer... Ja het was een vrije training, maar dan was het tijdens quali ook "NO FURTHER ACTION", wat een shitshow maken ze er van. Heel benieuwd of dit ook (bewust) gaat gebeuren tijdens quali.
Heeft hij niet ook eens in Sochi aangegeven dat je in ronde 1 bij T2/T3 (de eerste echte bocht) perfect kon afsnijden, FIA het wel prima vond en niks aanpaste, en hij vervolgens dus ook gewoon die actie uitvoerde.
Wat is dat low rpm driveability van engine ineens? Heeft Hadjar settings lopen aanpassen ofzo? :-pStefanVerkerk schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:12:
Heerlijk, Max weer lekker aan het klagen over de teamradio richting GP over de toestand van de auto. 'Terrible', 'ridiculous', 'really bad'. Het is weer zo'n middag.
Het F1 equivalent van "er heeft een stagiair aan de knoppen gezeten".Treveo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:15:
[...]
Wat is dat low rpm driveability van engine ineens? Heeft Hadjar settings lopen aanpassen ofzo? :-p
[ Voor 65% gewijzigd door StefanVerkerk op 06-12-2024 14:23 ]
Goed om te zien dat een van de twee al kan relativeren.gambieter schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:35:
Nog even dat diner en Georgy Porgy en Max ver uit elkaar: https://www.bbc.co.uk/spo...articles/cevg9w8440ko.amp
[...]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
www.google.nl
Oude koeien uit sloot halen voor kijkcijfers.MisteRMeesteR schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:27:
Crofty weer aan het miepen over Abu Dhabi 2021, dat HAM die race zijn 8e WDC verdiende, helaas voor Crofty wordt je over een geheel seizoen WDC, niet over 1 race. Blijft een dingetje bij sommigen.
edit: beeld is weer terug
[ Voor 19% gewijzigd door Willem30 op 06-12-2024 14:31 ]
Ook goed om te zien dat de vriendinnetjes van de coureurs de make up kleuren aanpassen aan de omgeving. Camera liet even een coureur + aanhang (?) in een pit zien.StefanVerkerk schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:28:
Off-topic: mooie zonnevlekken!
[Afbeelding]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Daarbij hoor ik ze er ook niet over dat b.v. Schumacher, maar eigenlijk alle groten, WDC's heeft gewonnen op/met manieren die minstens zo controversieel zijn.MisteRMeesteR schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:27:
Crofty weer aan het miepen over Abu Dhabi 2021, dat HAM die race zijn 8e WDC verdiende, helaas voor Crofty wordt je over een geheel seizoen WDC, niet over 1 race. Blijft een dingetje bij sommigen.
[removed]
euh het kan aan mij liggen maar ik heb die clip nu 10x gezien en ik zie nergens een vogel aangereden worden?G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:42:
Zhou rijdt even een vogel aan in de eerste vrije training![]()
[Streamable: smt7yJT]
FastFred schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:39:
[...]
euh het kan aan mij liggen maar ik heb die clip nu 10x gezien en ik zie nergens een vogel aangereden worden?
:strip_exif()/f/image/btQSeFXGc4bFRLHQACgiYxHV.png?f=user_large)
Ik dacht eerst ook dat het plastic zakje was ofzo, maar het is een vogel die over de baan liep
[ Voor 10% gewijzigd door Treveo op 06-12-2024 14:41 ]
Weer een spiegel van ALB?Treveo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:41:
[...]
[Afbeelding]
Ik dacht eerst ook dat het plastic zakje was ofzo, maar het is een vogel die over de baan liep
www.google.nl
Zoals Viaplay het zo'n beetje samenvatte: 17 races + 6 rollen duct tapemr thee schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:45:
Een top weekend voor Williams
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Op het werk verdien ik ook elke dag meer dan ik aan het einde van de maand krijgMisteRMeesteR schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:27:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tijdens kwali is het weer compleet omgedraaid.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Morgen bij Q moet RUS er 12 aannaaien, wil ie op pole startenG_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:16:
De uitslag van de tweede vrije training!
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Haha jaJB schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:29:
[...]
Morgen bij Q moet RUS er 12 aannaaien, wil ie op pole starten
Dat wordt een lange tafel met het diner volgend seizoen.JB schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:29:
[...]
Crofty moet NASCAR gaan volgenMisteRMeesteR schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:27:
2024 werd Joey Logano kampioen, als er "gewone" puntentelling was geweest was hij anders P15 geweest.
(Note: je kan het niet echt vergelijken met een gewone puntentelling, omdat Penske altijd goed rijdt in de Playoffs en daar hun hele strategie op afstemmen maar toch).
Daar mist iets met Britse Journalist noemt 2021, maar dan is de kaart al vol.G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:53:
Hier toch nog de normale bingo kaart, de laatste van dit seizoen!
[Afbeelding]
ping 127.212.23.124
Dit jaar 30 december voor de 2de keer vader geworden.. 31ste uit het ziekenhuis... kan je vertellen ik werd wakker van t geknal draaide om en sliep weer verder haha.Grrrrrene schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:33:
@G_Dragon :offtopic:
Vanwege zwangerschapsdiabetes wordt de bevalling ingeleid, neigt nu naar 2025, want het gaat juist heel goed met de groeicurve. Vind dat ergens ook wel fijn, niet zo'n kleintje dat net op de wereld is en meteen een dag lang wakker wordt gehouden met vuurwerk en karbiet.
Nacht daarvoor overgeslagen... dus dan slaap je wel door wat herrie hoor haha.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Jesus wat een niveau weer.JB schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:29:
[...]
Max is al kampioen.... Of is Max zo heilig dat iedereen die maar enig sinds in de buurt van Max komt, of Max durft te bekritiseren totaal moet worden afgezeken.
Walgelijke "fans" de orange brillen brigade.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
George is begonnen Max te naaien, maar laten we het aub over de Grand Prix hebben en niet meer deze onzin. Ben er nu wel klaar mee.Speedster schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:18:
[...]
Jesus wat een niveau weer.
Max is al kampioen.... Of is Max zo heilig dat iedereen die maar enig sinds in de buurt van Max komt, of Max durft te bekritiseren totaal moet worden afgezeken.
Dat misschien niet maar als je het onvertaalde interview met George hoort dan hoort die toch wel een beetje in een PAAS afdeling thuis hoor met zijn beweringen die kant noch wal raken. George denkt dat hij heel goed is maar is eigenlijk een middelmatige coureur die net 3 overwinningen heeft gescoord. zijn presidentschap van de GDPA misbruikt hij behoorlijk door geregeld te vertellen dat de coureurs het ergens niet mee eens zijn. navraag leert dan dat het er twee of drie zijn en zeker niet iedereen.Speedster schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:18:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja klopt verkeerde topic. Daniel verplaats of delete mijn post wel.Illegal_Alien schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:31:
Denk dat we daar: [F1] Randzaken beter verder kunnen gaan. En hier gewoon verder met de race.
Race erg spannend! Ferrari of Mclaren?
Raar dat zowel Ferrari als Mclaren niet hun vaste rijders inzetten in FP1.
[ Voor 16% gewijzigd door Speedster op 06-12-2024 18:37 ]
Teams zijn verplicht om X (3?) aantal FP1's aan Rookies te geven (coureurs die max 3 races hebben gereden).Speedster schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:33:
[...]
Race erg spannend! Ferrari of Mclaren?
Raar dat zowel Ferrari als Mclaren niet hun vaste rijders inzetten in FP1.
Meestal doen ze dat later in het jaar (Mexico waren er een aantal en bijna altijd hier; en volgens mij Spanje ook)
[ Voor 3% gewijzigd door Ryur op 06-12-2024 18:42 ]
Aha vandaar. Wist ik niet, wel een slechte timing.Ryur schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:42:
[...]
Teams zijn verplicht om X (3?) aantal FP1's aan Rookies te geven (coureurs die max 3 races hebben gereden).
Meestal doen ze dat later in het jaar (Mexico waren er een aantal en bijna altijd hier; en volgens mij Spanje ook)
Is het nog wel zo spannend met Leclerc zijn straf?
https://www.formula1.com/...ht.70UnJby2M4OTKrz3dcfZth
Ferrari moet nu echt alles uit de kast halen om Mclaren te verslaan.
Nieuwe boot of supercar voor Mohammed Ahmad Sultan Ben Sulayem?
[ Voor 10% gewijzigd door Speedster op 06-12-2024 18:56 ]
Met je niveauSpeedster schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:48:
[...]
Aha vandaar. Wist ik niet, wel een slechte timing.
Is het nog wel zo spannend met Leclerc zijn straf?
https://www.formula1.com/...ht.70UnJby2M4OTKrz3dcfZth
Ferrari moet nu echt alles uit de kast halen om Mclaren te verslaan.
Nieuwe boot of supercar voor Mohammed Ahmad Sultan Ben Sulayem?
Mijn boefje is liev!
De 10 sec straf van Lando Norris was hoogst opmerkelijk, toch?JB schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:09:
[...]
Met je niveauInsinueren dat FER de boel maar moet omkopen…
Speedster schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:20:
[...]
De 10 sec straf van Lando Norris was hoogst opmerkelijk, toch?
Lees de regelementen er nog maar eens op na: het negeren van dubbel geel is een zéér zware overtreding en wordt daarom ook zeer zwaar bestraft. Vervelend voor Lando, maar hier was de FIA voor de verandering eens wèl consistent in de strafmaat.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Elke vaste coureur moet 1x zijn stoeltje afstaan. Het team kan dus niet kiezen om 2x dezelfde coureur te "vervangen" (dus in het geval van RBR dus bv dat Perez 2x zijn auto moet afstaan en Verstappen 0x).Ryur schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:42:
[...]
Teams zijn verplicht om X (3?) aantal FP1's aan Rookies te geven (coureurs die max 3 races hebben gereden).
Vanaf volgend jaar wordt dat 2x per coureur en dus meer rookie "sessies".
Ik wist gewoon dat “backup-device” (Daf66) dit zou weten.
een treffende spreuk
Cynische modus aan -maar ook alleen maar om het WCC nog te trachten spannend te houden, straf was nooit gegeven als de WDC strijd nog open was (en gelukkig maar want zo kampioen worden zou de britanjers weer munitie geven)-cynische modus uit.Wok schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:26:
[...]
Lees de regelementen er nog maar eens op na: het negeren van dubbel geel is een zéér zware overtreding en wordt daarom ook zeer zwaar bestraft. Vervelend voor Lando, maar hier was de FIA voor de verandering eens wèl consistent in de strafmaat.
een treffende spreuk
De overweging voor mij is meer dat de situatie op de baan niet echt dubbel geel waardig was.Wok schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:26:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Daarom hong dat dubbel geel er ook maar kortYakuzA schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:56:
[...]
De overweging voor mij is meer dat de situatie op de baan niet echt dubbel geel waardig was.
En volgens mij was het ook alleen de marshal die met dubbel geel zwaaide? Het lichtpaneel was volgens mij geel, niet dubbel geel? (als in: het knipperde vol geel, i.p.v. 2 verschillende "driehoeken" (rechtsboven en linksonder?))
En nouja, andere coureurs hebben in Qatar ook ervaring gehad met marshals die met gele vlaggen zwaaien terwijl zelfs expliciet was aangegeven dat dat niet zou gebeuren.
Hoewel ik je redenering kan volgen doet dat er volgens mij niet toe, als coureur moet je ervan uit gaan dat de situatie gevaarlijk is en je dus van het gas af moet. (Een beetje zoals een rood kruis er niet voor niets is en je er dus niet onder door moet rijden ook al ben je al voorbij de situatie...als er nog een 2e reden is kunnen ze dat niet apart aangeven en dus gewoon niet op de rijbaan met het rode kruis gaan rijden)YakuzA schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:56:
[...]
De overweging voor mij is meer dat de situatie op de baan niet echt dubbel geel waardig was.
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
Dubbel geel = marshals mogen de baan op, als je dan als F1 coureur niet eens lift kan het flink fout aflopen.Speedster schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:20:
[...]
De 10 sec straf van Lando Norris was hoogst opmerkelijk, toch?
Speedster schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:18:
[...]
https://www.instagram.com...ssociation/p/DDRUfsKtYrd/
[ Voor 28% gewijzigd door Ventrigo op 07-12-2024 11:07 ]
Self reflection is the school of wisdom
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dan wordt het morgen niet echt spannende race.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:00:
Sainz is wel erg aan het roken aan de achterkant... wordt dat de volgende 10 plaatsen gridstraf?
Klapt em nu naar p2 op geel dus ik denk niet dat die rook heel nadelig was. Dan stond hij wel ergens stil langs de baan.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:00:
Sainz is wel erg aan het roken aan de achterkant... wordt dat de volgende 10 plaatsen gridstraf?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Standaard Ferrari rook? Bij Charles rookte ook heel kortasing schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:06:
[...]
Klapt em nu naar p2 op geel dus ik denk niet dat die rook heel nadelig was. Dan stond hij wel ergens stil langs de baan.
Welke lijm heb jij gebruikt? Die van mij kunnen geen seconde de handen zo houden.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:46:
Goedemorgen! Maar even samen kijken dan!
[Afbeelding]
Alhoewel die twee samen al wel ala New Kids autorijden!
per aspera ad astra
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die anti Russell comments mogen wel eens stoppen. Kinderachtig gedoe hier.gambieter schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:36:
George Russell die langzaam rijdt en Norris dwingt om van de baan te gaan. Kom op stewards!
✌
Het is gewoon:MJHH93 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:57:
[...]
Die anti Russell comments mogen wel eens stoppen. Kinderachtig gedoe hier.
Wat die doetSuper dangerous driving
Hou toch op, hij heeft het verdiend door zelf een (idiote) precedent te creëren. Meer dan fair dat je het dan terug krijgt. Niks te maken met anti.MJHH93 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:57:
[...]
Die anti Russell comments mogen wel eens stoppen. Kinderachtig gedoe hier.
Feit dat hij niet straf krijgt zegt genoeg.
Hier de quali maar volgen dan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gender-reveal-F1
[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 07-12-2024 14:59 ]
En wat als het er meer is dan 1?hoevenpe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:59:
Als Max een Alpine de baan af rijdt wordt het een meisje, bij een Williams een jongetje.
Gender-reveal-F1
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dan heb jij een rijke vrouw.hoevenpe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:57:
Loop door een tuincentrum kerstshow, moest mee...![]()
Quali is wel leuk, maar uiteindelijk gaat het voor 99% om drie keer de laatste minuut.
Bottas Bowling...
Wilde die van mij ook, prio stellen F1 gaat voorhoevenpe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:57:
Loop door een tuincentrum kerstshow, moest mee...![]()
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Er is geen enkel bewijs dat Verstappen heeft lopen schelden bij de stewards, wat Russell loopt te beweren. En dat Verstappen hem heeft bedreigt is ook nul bewijs van.
Net lieten ze Alpine zien F1Tv en daarna Max in beeld. Dus het is een meisjehoevenpe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:59:
Als Max een Alpine de baan af rijdt wordt het een meisje, bij een Williams een jongetje.
Gender-reveal-F1
Hopen dat er nog wat gebeurd op de baan waardoor deze strijd toch weer spannend wordt
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/R26mLxwqL4NlFoy0GTIRslGo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RTx4ypvR8PXCpjeT1wrGCtqf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gsescW3AKJS2b5QV0u4AK92M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BMku1i8bnYM3TTM0SdXl16L4.jpg?f=fotoalbum_large)