sly___ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:34:
Nou nou ... Dit is toch een schepje erbovenop van Russel. Komt een beetje gemaakt over nu...na een week nadenken deze teksten 🤣. Meneer heeft drie GPs gewonnen en denkt zich te moeten meten met Max of Lewis.
Max zou hem moeten aanklagen voor laster.
Eens. Wat Max heeft gezegd is niet goed. Maar dit soort teksten zijn lachwekkend:
Russell ligt niet wakker van zijn vete met Verstappen. "Ik weet hoe hij is. Dit is niet de eerste keer dat ik hem dit heb zien doen. Ik heb hem als veertienjarige op het kartcircuit gezien. Ik deel gewoon met jullie wat er die zaterdagavond echt gebeurd is. En ik weet niet waarom dit onderwerp hem zo boos maakt. Hij kan niet omgaan met tegenspoed."
Die tegenspoed bij Verstappen is volgens Russell vooral de mindere Red Bull van 2024. "Max heeft 2,5 jaar lang de dominantste auto uit de recente geschiedenis gehad. Maar zodra hij niet de snelste auto heeft, zoals in Boedapest, crasht hij met Lewis. Hij neemt zijn hele team de maat. En hij verliest de controle."
"Direct na die race heeft een kwart van zijn engineersteam een cv opgestuurd naar Mercedes, McLaren en Aston Martin. Ze zeiden dat ze niet kunnen omgaan met zo'n gast", stelde Russell. "Sinds Oostenrijk heeft hij evenveel races gewonnen als zes andere coureurs. Natuurlijk is Max te verslaan. Als hij in de dominante auto zit, is hij niet te verslaan - zoals Lewis en ik dat ook niet waren in races waarin onze auto de sterkste was."