[F1 2024] Race 24 GP van Abu Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 58.964 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10:37
Nou nou ... Dit is toch een schepje erbovenop van Russel. Komt een beetje gemaakt over nu...na een week nadenken deze teksten 🤣. Meneer heeft drie GPs gewonnen en denkt zich te moeten meten met Max of Lewis.
Max zou hem moeten aanklagen voor laster.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

AcidBurn schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:22:
"not race you" wil zeggen: Niet specifiek bij hem in z'n kielzog hangen om er langs te komen.
Heeft niks te maken met de race in het algemeen :D
"I will let you by" is ook geen Max uitspraak. Georgy Porgy liegt de boel bij elkaar.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Russell wil nog even iets kwijt bij zijn vrienden van Sky Sport F1.

https://imgur.com/george-...e-dominant-car-he-UKcwBa4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 09:40
sly___ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:34:
Nou nou ... Dit is toch een schepje erbovenop van Russel. Komt een beetje gemaakt over nu...na een week nadenken deze teksten 🤣. Meneer heeft drie GPs gewonnen en denkt zich te moeten meten met Max of Lewis.
Max zou hem moeten aanklagen voor laster.
Eens. Wat Max heeft gezegd is niet goed. Maar dit soort teksten zijn lachwekkend:

Russell ligt niet wakker van zijn vete met Verstappen. "Ik weet hoe hij is. Dit is niet de eerste keer dat ik hem dit heb zien doen. Ik heb hem als veertienjarige op het kartcircuit gezien. Ik deel gewoon met jullie wat er die zaterdagavond echt gebeurd is. En ik weet niet waarom dit onderwerp hem zo boos maakt. Hij kan niet omgaan met tegenspoed."

Die tegenspoed bij Verstappen is volgens Russell vooral de mindere Red Bull van 2024. "Max heeft 2,5 jaar lang de dominantste auto uit de recente geschiedenis gehad. Maar zodra hij niet de snelste auto heeft, zoals in Boedapest, crasht hij met Lewis. Hij neemt zijn hele team de maat. En hij verliest de controle."

"Direct na die race heeft een kwart van zijn engineersteam een cv opgestuurd naar Mercedes, McLaren en Aston Martin. Ze zeiden dat ze niet kunnen omgaan met zo'n gast", stelde Russell. "Sinds Oostenrijk heeft hij evenveel races gewonnen als zes andere coureurs. Natuurlijk is Max te verslaan. Als hij in de dominante auto zit, is hij niet te verslaan - zoals Lewis en ik dat ook niet waren in races waarin onze auto de sterkste was."

_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 00:10
Geluk voor George dat ze hem niet even wijzen op zijn ongelukje, heerlijk dit. Hij komt niet intelligent genoeg over bij mij om dit lang te kunnen spinnen gezien zijn reacties. Geluk voor de media dit, die kunnen hier heel veel mee @Chocoball ondanks dat ik liever informatieve stukken zie over de techniek en ontwikkelingen van de F1.

edit: beetje kleuterklas gevoel krijg ik, ook van de media in deze. Er hangt een ‘wat er ook gebeurt, er moet een narratief aangehouden worden anders spreek ‘ik’ niet meer met je’ sfeer van alle kanten. Benieuwd welke coureur hier het meest/langst last van zal hebben en/of prestaties zullen afnemen. En nee, de auto mag niet de schuld krijgen volgend jaar ; )

[ Voor 36% gewijzigd door Dagg op 05-12-2024 19:16 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Vind het wel jammer dat een mooi seizoen zo weer eindigt. Ik hoop op een leuke race en geen controverse weer.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Ik hoop dat Max de race wint en hem dan in het overwinningsinterview opdraagt aan George. Terwijl hij een tissue uit z'n zak haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-04 17:51
Oh dear. En dan ook nog die verhouding tussen VER en NOR :X dat wordt wat dit weekend

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:28
Jasphur schreef op donderdag 5 december 2024 @ 19:19:
Oh dear. En dan ook nog die verhouding tussen VER en NOR :X dat wordt wat dit weekend
Welke verhouding?

Sjors is zijn eigen gedrag richting Bottas in ‘21 vergeten? Voorbeeldig gedrag.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:16

-tom-562

Oliesjeik

Wat is het plan van Russell nou? Wat wilt hij hiermee bereiken? Voorlopig is Russel een mid-tier coureur op zijn best. En nou loopt hij een beetje tof te doen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:55

vhal

ಠ_ಠ

-tom-562 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 19:30:
Wat is het plan van Russell nou? Wat wilt hij hiermee bereiken? Voorlopig is Russel een mid-tier coureur op zijn best. En nou loopt hij een beetje tof te doen
Doet Verstappen dit niet hetzelfde met die semi-gevatte opmerkingen die iedere Verstappen fan slikt als een handje vol kruidnoten op Sinterklaasavond? In ieder geval, wat Russell nu loopt te doen is ook niet bijster intelligent te noemen (wat probeert hij hier mee te bereiken) maar Verstappen laat ook af en toe zijn "Jos" genen iets teveel naar boven drijven...

Persoonlijk vind ik het kleutergedrag maar goed....persoonlijke mening en zo 🤷

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:02
vhal schreef op donderdag 5 december 2024 @ 19:54:
[...]

Persoonlijk vind ik het kleutergedrag maar goed....persoonlijke mening en zo 🤷
Tijd dat het seizoen er op zit ;) Er zit sowieso een cultureel verschil tussen die 2 wat lastig overbrugt gaat worden. Ik trek RUS ook zeer slecht, die hoort en ziet zichzelf vooral te graag en is echt te glad, maar snap wel dat ie reageert op VER. De media duikt er natuurlijk bovenop, maar van mij mag dit ook snel weer overwaaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
@Dagg ik heb geen ambitie om de Jack Plooij van het F1 forum te worden dus geen zorgen. Het was alleen een aanvulling op wat de geschreven pers al had gepubliceerd want blijkbaar had Russell nog meer om het vuur verder op te stoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:14
Ach, Verstappen heeft alweer gereageerd, al weet ik niet hoe serieus deze website is...

https://racer.com/2024/12...k-at-backstabber-russell/

Het zou beter zijn als ie gewoon zou zeggen dat George zn versie onzin is en er verder niet over doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
stefanass schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:48:
Ach, Verstappen heeft alweer gereageerd, al weet ik niet hoe serieus deze website is...

https://racer.com/2024/12...k-at-backstabber-russell/

Het zou beter zijn als ie gewoon zou zeggen dat George zn versie onzin is en er verder niet over doorgaan.
Je kan het ook gewoon negeren. ;)
Want als we hier aangekomen zijn, dan lijkt het mij ook wel duidelijk wie hier onzin uit aan het kramen is. Want Verstappen die iemand laat gaan om de race te winnen, terwijl Verstappen op pole staat. _O-
gambieter schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:09:
[...]

Wie gelooft dit? Verstappen die niet zou gaan racen? Vergeet het maar...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 00:10
Mijn reactie over technische aspect en ontwikkelingen waren niet op jou gericht @Chocoball, mooi sportief opgepakt van je. Ik doelde daarmee op de main stream media, ook de F1 zelf, dat ik persoonlijk te weinig tech zie voorbijkomen. Volgens mij gebeurt er zo veel waar we te weinig van zien. En ja, roddels lezen meer mensen dan nerdy info, dat snap ik maar vind ik jammer dat het vooral de kant op gaat van het eerste.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-04 11:22
Jaarlijkse traditie, Lewis Hamilton nodigt alle F1 coureurs uit om te eten. Comment van Lando Norris ook :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zc5NwX3RwhWgfblC3MXsLX2eZLU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ohXebahvjLW3z7jmIL3UKUg1.jpg?f=fotoalbum_large

Max Verstappen reageerde op Instagram met een biefstuk emoji :+ Volgens George Russel en Sergio Perez had Valtteri Bottas betaald.
stefanass schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:48:
...al weet ik niet hoe serieus deze website is...

...
Chris Medland is betrouwbaar, zit al een tijdje in de F1 wereld.

[ Voor 4% gewijzigd door NeverSettle op 05-12-2024 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:46
NeverSettle schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:17:
Jaarlijkse traditie, Lewis Hamilton nodigt alle F1 coureurs uit om te eten. Comment van Lando Norris ook :P
[Afbeelding]
De Haas en Aston Martin coureurs waren niet uitgenodigd? En wat doet Ocon er / waar is Doohan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:46
Net de weekend warmup gekeken. Maar... waar was de powerpoint presentatie van Russell? Hij is toch van de powerpoint om zijn "facts" te presenteren? Dat "facts" zegt hij nog net niet, maar de powerpoint ontbreekt al helemaal?! Is dit wel de echte Russell?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NeverSettle
RobertMe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:29:
[...]

De Haas en Aston Martin coureurs waren niet uitgenodigd? En wat doet Ocon er / waar is Doohan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9b6BwPchw622bmTi8U4coSMJodo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1nCZjlRKBMwURUfJYJUmBBFT.jpg?f=fotoalbum_large

Hulkenberg was er bij! :) Geen idee waar de Aston Martin coureurs en Kevin Magnussen waren. Let ook op hoe ver Max en George van elkaar vandaan zaten.

[ Voor 12% gewijzigd door NeverSettle op 05-12-2024 21:36 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
RNC's (Restricted Number Components) die tot nu toe per coureur zijn gebruikt;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBc-uu_nkwXuEudrO_k3ZtbjQVc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5yUaWhbFYyISMymT52AFZt26.jpg?f=fotoalbum_large

PU (Power Unit) elementen die tot nu toe per coureur zijn gebruikt;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AqfDTbVVziPatO9MergaHr8lIHc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZSrrhfkwGXa9ZOaceynZ72Qb.jpg?f=fotoalbum_large

En het mooie nieuws aan het einde van dit seizoen dat Verstappen net zoals mij ook vader word in 2025 :*) !
Wie weet zien we die ooit terug in de F1 :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5JJwS3u-5kS1uhtcHgMSmncI6W0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/kJizh7bmZvQWbR7dYoNoYUaS.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 06-12-2024 08:15 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Over het laatste bericht is ook een hoekje ingericht bij [F1] Randzaken voor eventuele felicitiaties en discuissie over hoeveel snelheid Max gaat verliezen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:33:

En het mooie nieuws aan het einde van dit seizoen dat Verstappen net zoals mij ook vader word in 2025 :*) !

[Afbeelding]
Hey, cool, ik ook trouwens, hoewel het er bij ons om spant of het 2024 of 2025 wordt :P

Maar bij Max en Kelly zat dit er wel aan te komen. Ik vind het ook leuk om te zien hoe Max met Penelope omgaat, echt een heel ander persoon als hoe hij in de F1 is.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Grrrrrene schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:18:
[...]

Hey, cool, ik ook trouwens, hoewel het er bij ons om spant of het 2024 of 2025 wordt :P

Maar bij Max en Kelly zat dit er wel aan te komen. Ik vind het ook leuk om te zien hoe Max met Penelope omgaat, echt een heel ander persoon als hoe hij in de F1 is.
offtopic:
Wat leuk om te horen!
Hopelijk word het voor jullie niet rond kerst of de jaarwisseling geboren als het erom spant O-)

Mee eens dat dit eraan zat te komen, leuk dat het toevallig in hetzelfde jaar is als ons :9

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
NeverSettle schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:17:
[Afbeelding]

Max Verstappen reageerde op Instagram met een biefstuk emoji :+ Volgens George Russel en Sergio Perez had Valtteri Bottas betaald.
@reactie Norris: Wat is er dan tussen Tsunoda en Zhou gebeurd dat ze die zo ver uit elkaar moesten houden? :+

@G_Dragon :
offtopic:
Vanwege zwangerschapsdiabetes wordt de bevalling ingeleid, neigt nu naar 2025, want het gaat juist heel goed met de groeicurve. Vind dat ergens ook wel fijn, niet zo'n kleintje dat net op de wereld is en meteen een dag lang wakker wordt gehouden met vuurwerk en karbiet.

[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 06-12-2024 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02:41
Wordt Verstappen nog vervangen door een rookie vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:05

sjaool

Every life should have 9 cats

Drials schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:42:
Wordt Verstappen nog vervangen door een rookie vandaag?
Yep, Max rijdt FP1 niet. Isack Hadjar mag in zijn wagen rijden.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 06-12-2024 08:48 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:47:
[...]

Kan Max mooi wat punaises rond de pitbox van Russell strooien 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02:41
sjaool schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:47:
[...]

Jammer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:25

JB

Cédric roelt!

Lekkere walletjes bij RUS :D Hoezo Max zit niet onder zijn huid haha! Wat een mafkees met zijn bijeengeraapte bullshitbingo. Laten we 2021 er nog even bij halen, tuurlijk! Ergste is dat dit soort typetjes het straks alsnog voor elkaar krijgen als de auto weer wat beter gaat en dan kan de Britse pers weer los op Max. Wat een wespennest is het toch :/

Ik hoop dat Max wederom een sterke afstelling voor elkaar krijgt, alles is prima, zolang RUS maar niet voor hem finished.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:33:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/george-on-sunday-v0-l8cu5wl4m65e1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=6f1093a67fcc20af59eddea015cbb45823f1b98b
Even inspelend op het gesprek van de dag gisteren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:17:
[...]

[Afbeelding]
Even inspelend op het gesprek van de dag gisteren :+
Ik zag hem vanmorgen inderdaad voorkomen, twijfelde om het wel te posten :P
Gezien de hele discussie die er gaande was om deze soap heen :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:18

basvn

Breezand - NHN

alvast voor na zondag :)

zal in de loop van t weekend wel een staatje online komen met wie wanneer waar aan de bak gaat

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
basvn schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:44:
[Twitter]

zal in de loop van t weekend wel een staatje online komen met wie wanneer waar aan de bak gaat
Staat Alpine er weer mooi gekleurd op, als alle andere teams hun coureurs wel gewoon - zonder gezeik - bij hun nieuwe teams laten rijden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De speciale helm van Kevin Magnussen voor zijn laatste F1-race
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ih5szJX7kHFXG-yc84tx5Mj-ryM=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/FhBpudiu8mmvYsChgWkVBnIM.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4GKAnfkW8z_CzQPZVYduQUYOHYw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/C4WqI6NWbLf6d3goIyR1Mosp.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3lBDqEKgUhOBt1M6xLL4kK4-OlE=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/XFKwRvr9MeimmaDQ6YKRd8ku.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXQodqNI5e9sIc3qEmIv0gYbFGI=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/XWH3jDvWcoOVFzLhuzo0H7PK.webp?f=fotoalbum_tile

Ik vind het een mooie persoonlijke helm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-04 15:24
Voorafgaand aan het seizoen denk je; 24 races zijn erg veel en dan toch ineens is daar de 24e race al. De tijd vliegt voorbij.
basvn schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:44:
[Twitter]

Het testen is zeker niet live op tv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:05
Motorproblemen voor Charles ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Natuurlijk. Tijdens FP1 zouden de Leclerc broers samen gaan rijden voor Ferrari.
En dan lijkt er een probleem te zijn met de PU van Charles zijn auto, dus die staat op de krikken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Waarom die Hirakawa?
Lijkt me met zijn 30 toch niet als talent te gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
De rekken zijn weer gemonteerd op de auto's :+
sambalbaj schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:34:
Waarom die Hirakawa?
Lijkt me met zijn 30 toch niet als talent te gelden.
Die gaat ook na het weekend testen bij HAAS

[ Voor 71% gewijzigd door Willem30 op 06-12-2024 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Hadjar begint met een spin. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:22
LEC en LEL met een Ferrari icoontje is toch wel verwarrend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-04 23:45
nachtnet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:36:
LEC en LEC zou pas echt verwarrend zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Even de grenzen opzoeken. Als hij hem maar niet in de muur parkeert. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:05
kwam dan met ALE, lijkt mij een stuk logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ah het is 'breng je huisdier naar werk dag."

Zhou met die kat op zijn helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sambalbaj schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:43:
Ah het is 'breng je huisdier naar werk dag."

Zhou met die kat op zijn helm.
Is speciaal voor RUS alsin "pussy" :+ Zie het Max ook nog doen :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Gridstraf voor HAM? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat wordt een gridstraf voor Lewis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-04 20:10
nachtnet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:36:
Leclerc in de rode Ferrari is zojuist gecrasht tegen Leclerc in de rode Ferrari :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:52
sjaool schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:46:
voor de niet meekijkers onder ons; waskebeurt?

at your service

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

The_Butler schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:47:
[...]

voor de niet meekijkers onder ons; waskebeurt?
He pulled a "Maxje" zoals RUS zou zeggen...

edit:
Heb alleen niet gezien of Alonso voor hem reed :+

[ Voor 12% gewijzigd door JB op 06-12-2024 10:49 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:51
Misschien krijgt Norris wel gridstraf als Lewis zelfde strategie hanteert als Russel. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ze gaan het nog onderzoeken ook. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-04 21:00
Dan vraagt ie na Lap 1 al of ie de car in de garage mag parkeren. :D

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
IWA,HIR en DRU hebben ook nog geen tijd neergezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:50:
[...]

Ze gaan het nog onderzoeken ook. :')
Het was toch ook overduidelijk dat Lewis zeer langzaam reed op de racelijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat wordt veel biefstuk in de tijd naar het volgende seizoen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wel lullig dat Charles nog binnen staat. Ik hoop dat hij zo nog wel een paar ronden kan rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Nou daar gaan ze. LEC en LEC A & C

nou ja bijna dan...

[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 06-12-2024 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LEC is inmiddels on track. Geschiedenis wordt geschreven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hadjar lijkt inmiddels ook de snelheid gevonden te hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xax9J7VCeGH-bv6QluRnoit0Aro=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DoKkDOYdvNOScqAsNOK5q7Jt.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Nou kunnen we het broers verhaal ook weer afvinken.

Next.
Op naar de eerste tweeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Waarom zoomen F1 TV graag naar Max?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

plizz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:07:
Waarom zoomen F1 TV graag naar Max?
Om te zien hoe hij reageert en overlegd met GP.

En ja, het scherm van mijn tablet is kaput. Binnenkort een klusje om het te vervangen. :P

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 06-12-2024 11:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

HAD mag er van mij wel weer uit. Eerste F1 kans en dan al zo mekkeren...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

albino71 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:10:
Sowieso apart dat ie zn benen niet kwijt kan. Hij is 15 cm korter dan max... :X

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mekkeren is de nieuwe standaard in F1 sinds Russell er een pole mee verdiend heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

drfruit schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:10:
Mekkeren is de nieuwe standaard in F1 sinds Russell er een pole mee verdiend heeft.
Dat is ook weer zo..

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat doen ze allemaal. De FOM zend het alleen niet van iedereen uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Die heeft gewoon nog een hoop te leren.

Snel zijn in F2 is leuk maar niet in jouw auto F1 rijden is pas echt een test of rijders zich snel kunnen aanpassen.

Daarom vind ik deze FP sessies met veel andere rijders altijd juist wel interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

sambalbaj schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:14:
[...]

Die heeft gewoon nog een hoop te leren.

Snel zijn in F2 is leuk maar niet in jouw auto F1 rijden is pas echt een test of rijders zich snel kunnen aanpassen.

Daarom vind ik deze FP sessies met veel andere rijders altijd juist wel interessant.
Hadjar zit 0.4s achter Perez in zijn eerst FP1. Dus iets van 0.8s achter Max. Ik denk dat hij er wel komt. :P

Trouwens Max aan de pitwall is volgens mij iets wat ik andere coureurs niet zie doen als ze geen FP1 rijden. Is wel goed voor de coaching van Hadjar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
sjaool schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:15:
[...]

Hadjar zit 0.4s achter Perez in zijn eerst FP1. Dus iets van 0.8s achter Max. Ik denk dat hij er wel komt. :P

Trouwens Max aan de pitwall is volgens mij iets wat ik andere coureurs niet zie doen als ze geen FP1 rijden. Is wel goed voor de coaching van Hadjar denk ik.
Max is gewoon data aan het verzamelen voor zijn eigen afstelling, qualificatie en race. Die zal zondag echt wel vooraan willen finishen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-04 16:33
Goedemorgen, hier ook weer eventjes ingecheckt. Ben snel even de gele vlaggen aan het terugkijken. Want:

TURN 3 INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) NOTED - FAILING TO SLOW UNDER YELLOW FLAGS
6 Dec 2024, 11:20:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
GAS een failing to slow under Yellow reprimande? (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
nachtnet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:21:
GAS een failing to slow under Yellow reprimande?
Ik zie geen dubbel geel in ieder geval in de race control messages... alleen enkel geel. Afwachten of het onderzocht gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Niks aan de hand kennelijk:

FIA STEWARDS: TURN 3 INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - FAILING TO SLOW UNDER YELLOW FLAGS
6 Dec 2024, 11:25:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:21
Sommige camera shots is net of ik naar de F1 game zit te kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Een sessie waarin geen van de twee Williams is gecrasht terwijl er een rookie inzit? Zo zo...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Leclerc heeft zijn battery pack vervangen, 10 plaatsen gridstraf komt er aan voor zondag! Aldus SkyF1/F1TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ahTXIgJhBK8UVywMOmyOunbQOXY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8rIEmIcb1sahbechGiQcSljK.jpg?f=user_large

Weet niet zeker of ALO dit weekeinde zijn laatste kilometers gaat rijden, zou mij niet verbazen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
StefanVerkerk schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:35:
Leclerc heeft zijn battery pack vervangen, 10 plaatsen gridstraf komt er aan voor zondag! Aldus SkyF1/F1TV.
Jammer, dat maakt het zondag minder spannend. MClaren heeft dan al constructeur gewonnen. :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk

Ferrari confirms Charles Leclerc will get a 10-place grid penalty after it had to change the battery pack on his car in FP1 #F1 #AbuDhabiGP

Luke Smith (@lukesmithf1.bsky.social) 6 december 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:28
StefanVerkerk schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:35:
Jammer. Dag titel en P2 ;w

Ook geen spannende strijd meer dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De uitslag van de eerste vrije training! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCI8qAKRFWq45VQn1xoHQ1JYPfI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i4fXqp9wDxSLEJKkQTbwqqzc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DoubleDutch schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:31:
Sommige camera shots is net of ik naar de F1 game zit te kijken.
Of de F1 game wordt steeds realistischer. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
TinusXIII schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:39:
[...]

Jammer. Dag titel en P2 ;w

Ook geen spannende strijd meer dus.
Zo snel moet je de hoop niet opgeven, er kan echt nog van alles gebeuren. Zijn genoeg nog naar voren gereden met een 10 plaatsen grid straf :D O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:49:
[...]

Zo snel moet je de hoop niet opgeven, er kan echt nog van alles gebeuren. Zijn genoeg nog naar voren gereden met een 10 plaatsen grid straf :D O-)
Max, Max en Max toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:42
En een Mclaren kan ook zomaar plof zeggen of schade oplopen bij een startincident. It ain't over till the fat lady sings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
of een 10 sec stop en go, of RUS die als een haantje de eerste bocht induikt en een McL meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:53
Bvanham schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:53:
En een Mclaren kan ook zomaar plof zeggen of schade oplopen bij een startincident. It ain't over till the fat lady sings.
Dat klopt allemaal, maar neemt niet weg dat het allemaal wel erg een long-shot wordt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
DeKaerften schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:47:
[...]

Staat Alpine er weer mooi gekleurd op, als alle andere teams hun coureurs wel gewoon - zonder gezeik - bij hun nieuwe teams laten rijden.
Aan de andere kant, Alpine kan Jack Doohan nu langer laten wennen aan F1. Hij kan nog testen voor de post-season test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:47
sjaool schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:48:
[...]

Of de F1 game wordt steeds realistischer. ;)
Sinds EA er achter zit gaat de game juist eerder achteruit dan vooruit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:02

pro_6or

amateur_60r

dutchgio schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:01:
[...]

Dafjes?

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:19
Bvanham schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:53:
It ain't over till it's over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dutchgio schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:01:
[...]

Max vindt het sowieso niets. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

DeKaerften schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:47:
[...]

Volgens mij mag Lewis ook niet rijden bij Ferrari volgende week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:49:
[...]

Eens!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-04 18:00

backupdevice

Boeh!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord