[F1 2024] Race 24 GP van Abu Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 59.424 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:09:
Het afgelopen Formule 1-seizoen was weer een geweldige rit vol actie, verrassingen en spannende momenten. Ik wil iedereen die steeds weer deelnam aan de Formule 1-onderwerpen hier op Tweakers ontzettend bedanken voor jullie enthousiasme en de leuke gesprekken. Het was een genoegen om deze topics voor jullie te onderhouden en te voorzien van de juiste informatie :D

Met elkaar hebben we genoten van een seizoen waarin echt van alles gebeurde, van spectaculaire inhaalacties tot zenuwslopende races: het was een waar feest voor elke Formule 1-liefhebber.

Op naar volgend jaar! Hopelijk wordt het een nóg spannender seizoen, vol nieuwe uitdagingen, spektakel en onverwachte wendingen. Bedankt voor jullie betrokkenheid en op naar nog meer mooie momenten hier op Tweakers! _/-\o_
Wat een mooie bidrage..Kan wel janken.. :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
RCBL schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:06:
[...]

Singapore 2015. Verstappen: NO!
een 17-18 jarig jochie Verstappen vs toen 20-21 jarige Sainz. Zullen beide nu een stuk volwassener en slimmer zijn. Van de huidige grid en die beschikbaar 'was'.. is het in mijn ogen de betere en in ieder geval meest zeker van het 'talent'. Sentimenten zullen een rol spelen, Bij Verstappen hebben ze de achterban kort gekregen, zou bij Sainz ook mogelijk moeten zijn. Als manager zit daar wel een toffe uitdaging.

maar goed. Blijft een grote what if helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Diezelfde twijfel is waarschijnlijk waarom Yuki niet doorschuift: hij is een heethoofd en dat heeft hij nu weliswaar onder controle, maar gaat dat naast Max met alle druk die daarbij komt kijken? Lawson is veel relaxter.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
Jake schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:16:
[...]

Vorig jaar was het toch 290 verschil? Duidelijk progressie :Y)
Als hij deze progressie weet vast te houden heeft hij over 58 jaar meer punten dan Verstappen :+

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 12:02
Ik ben nooit echt onder de indruk geweest van Yuki. Beetje onvolwassen. Tijd dat ie een vriendin krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Speedster schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:06:
Wat een [mbr]*knip*[/] botst piastri eruit

[Mbr]Hou de volgende aub je fatsoen en doe eens constructief mee.[/]
Het was niet handig van mij om Max Verstappen te vergelijken met iemand die aan het syndroom van down lijdt. Dat was niet fatsoenlijk, mijn excuses daarvoor.

Niet constructief meedoen aan de discussie dat zie ik even niet. Het was een reactie op de ondoordachte make it or die actie van Max Verstappen.

Max Verstappen gaat ruckzichtloos voor iedere inhaal mogelijkheid en dat is een racer pursang waardig.
Echter er mag van een viervoudig F1 wereld kampioen verwacht worden dat hij een beetje kan nadenken voor dat hij een make it or die actie inzet. Zeker gezien er niets meer te winnen viel voor Redbull.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9rscEhAk13VWHjeLlGAGKRghGQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lNAs6ZybZSXuxkjMxoZ66vjP.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Onderhand zullen er wel wat mensen Penelope moe worden maar het is gewoon té schattig om niet te delen. :D

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:19
Ik ben het niet beu hoor, zie dat liever als vloekende en tierende coureurs of teambazen. teken dat het onder die helmen allemaal gewone mensen met normale gedachtes zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26
Nog even het lijstje met huidige F1 coureurs (kolom 1) en junioren (kolom 2) voor de bandentest in Abu Dhabi.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/all-the-drivers-who-will-be-doing-the-post-season-testing-v0-kwj6bs57iv5e1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=6d3687f25d2ca769f09ea1d48b5dc398ee49ff9b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Bvanham schreef op maandag 9 december 2024 @ 17:49:
Ik ben het niet beu hoor, zie dat liever als vloekende en tierende coureurs of teambazen. teken dat het onder die helmen allemaal gewone mensen met normale gedachtes zijn
Ik kan daar ook echt van genieten. P die zo geliefd is in het paddock, de honden van Leclerc & Hamilton, de vriendschappelijke relatie tussen Zak Brown & Fred Vasseur!

Sowieso is volgens mij iedereen gek op Fred Vasseur, wat een vreselijke aardige man is dat! Heb hem een paar keer in het echt gesproken (toen als teambaas van ART), en een keertje vanwege Spark Racing Technology (die de chassis maken van FE, en van Extreme E).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:19
Ach, er waren ook beelden van hulkenberg met zijn vrouw en dochtertje. Prima beelden die heel goed laten zien dat het buiten de baan prima mensen zijn. Vind ik ook prima om dat eens te belichten ipv alleen de over de top beroemdheden in beeld te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Chocoball schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:06:
Nog even het lijstje met huidige F1 coureurs (kolom 1) en junioren (kolom 2) voor de bandentest in Abu Dhabi.
[Afbeelding]
Klopt blijkbaar nu al niet? :p

Antonelli was zondag ziek (en heeft daardoor geen F2 gereden), is blijkbaar nog steeds ziek, en daardoor rijdt Vesti.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
En deze gaat dicht :)

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord