Als ik het goed begreep was dit de race waar Norris het meeste inliep op Verstappen over het hele seizoen

(minus Australië dan gok ik met de DNF, alhoewel ik even de finish positie van Norris toen en puntentelling van nu bij de hand heb. Als Norris toen derde was (was IIRC wel een podium) liep die 15 punten in, Verstappen nu P6 is, 10 punten? Liep Norris er ook 15 in).
Edit:
Even op de site gekeken. Nu 8 punten voor Verstappen, loopt Norris er dus 17 in. Dan Australië waar Norris inderdaad 3e was, zonder FL, dus 15 punten ingelopen, vervolgens Mexico 10 punten, en dan een een aantal races 8 punten ingelopen en 1-2 finishes met Norris op 1 is ook 7 punten (+/- 1 punt voor FL). Dus vandaag inderdaad het meeste ingelopen. Terwijl Verstappen bv vorige week al 23 punten uit liep, en dan bv nog Brazilië waar Norris ook 6e was (+FL Verstappen) is 18 punten in voordeel van Verstappen.
En zoals Buxton nog voor de race zei "voldoende races geweest waarop McLaren vooraf al de winnaar zou zijn, en ze het alsnog weg wisten te gooien".
[
Voor 38% gewijzigd door
RobertMe op 08-12-2024 23:43
]