Terwijl die beslissing is teruggedraaid...Pierre schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:13:
Wat een ei die Perez, die was duidelijk over de limiet.
Oh? Time reinstatedPierre schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:13:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij zal het groene lampje wel gemist hebbenmr thee schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:14:
Ook wel gewaagd om dan nu zo lang te wachten
Heel duidelijk, daarom heeft hij de tijd terug.Pierre schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:13:
Nee hoorPierre schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:13:
Ze matsen Perez bij zijn laatste race
Inderdaad dus niet over het lijntjePierre schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:13:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat deed George nou?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Perez heeft zijn tijd terug, wat een geluk voor hem. Alleen een beetje jammer dat het zo laat komt, terwijl hij alweer de baan op is met nieuwe banden, die hij aan het opwarmen is voor een snelle ronde.
HAM heeft een paaltje onder de auto hangen
HAM heeft de pole (onder zijn auto)
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ham neemt wat extra mee.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Paaltje...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij F1TV kunnen ze Russell en Hamilton niet uit elkaar houden
Mooie Haas sabotage.

Oh, dat was dus dankzij MAG die dat paaltje op de baan tikt
Hamilton p18. Ongelooflijk. Russell 9
Lewis 18e… ik moet nog zien wat dat bij Ferrari gaat worden… hij lijkt zijn genialiteit nog maar af en toe te kunnen etaleren.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Cadeau van KMag haha
Ik ben geen ham fan maar dit is wel echt pech zeg... Dat gun je hem niet bij z'n laatste race bij mercedes
Hij had een paal onder zijn auto in de snelle ronde.PatrickC schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:22:
Lewis 18e… ik moet nog zien wat dat bij Ferrari gaat worden… hij lijkt zijn genialiteit nog maar af en toe te kunnen etaleren.
Een verticale middelvinger van MAG naar HAMPierre schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:22:
Cadeau van KMag haha
jee, Hoe vaak is ALB dit jaar er al uitgekegeld met een paar duizendsten?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Afscheidskado zelfsPierre schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:22:
Cadeau van KMag haha
Vraag me af hoe de sfeer bij Mercedes is. Als je ziet hoe Bottas is opgebloeid sinds ie daar weg is...PatrickC schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:22:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Aaahh ppff, Kmag, zo vreselijk Amerikaans om rijders zulke namen te geven. Hopelijk dat dit geen gewoonte gaat worden!!
Ah kijk, iedereen weer op Hamilton vitten die een ronde reed met een paal onder z’n auto omdat Magnussen er 1 op de baan gooide
Vmax?Charles Hill schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:24:
Aaahh ppff, Kmag, zo vreselijk Amerikaans om rijders zulke namen te geven. Hopelijk dat dit geen gewoonte gaat worden!!
Mooie natuurkunde woordspeling ook
Wat een tijd van VBot, heeft die een tow gehad op één van de rechte stukken?
Geen hele ronde, alleen S3vhal schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:24:
Ah kijk, iedereen weer op Hamilton vitten die een ronde reed met een paal onder z’n auto omdat Magnussen er 1 op de baan gooide
Het is niet dat hij er echt iets aan kon doen.PatrickC schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:22:
Zou echt grappig zijn als George daar een penalty voor krijgt (en hij zou er een voor moeten krijgen)
Doohan voorkomt een nieuw record, q tijd tussen de eerste en de laatste auto.
Edit: heel dicht op elkaar dus.
Edit: heel dicht op elkaar dus.
[ Voor 18% gewijzigd door Hippocampus op 07-12-2024 15:28 ]
Dit keer niet eerlijk voor Perez. Eerst de rondetijd afpakken, dan (voor niks) een nieuwe set pakken en dan je rondetijd weer terug krijgen omdat FIA toch fout geeft gezien...
Geweldig gereden door Bottas hoor.
Karma is a bitch. Slam dunk. Geen discussie over mogelijk. Veel lomper dan vorige week want dat waren opwarm rondenHolk schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:26:
Zou echt grappig zijn als George daar een penalty voor krijgt (en hij zou er een voor moeten krijgen)
Mijn boefje is liev!
Russel krijgt koekje van eigen deeg.JB schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:28:
[...]
Karma is a bitch. Slam dunk. Geen discussie over mogelijk. Veel lomper dan vorige week want dat waren opwarm ronden
waar is mclaren ineens? Als ze zelfs onder Perez eindigen....
[ Voor 45% gewijzigd door jaapstobbe op 07-12-2024 15:30 ]
In Q2jaapstobbe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:29:
waar is mclaren ineens? Als ze zelfs onder Perez eindigen....
RUS Noted.
Waarom gaat Max gelijk naar buiten en op een nieuwe set? Lijkt mij handiger om die voor de 2e run te bewaren.
Nu wel.JB schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:30:
[...]
Nu weer tot laat vanavond wachten…![]()
Is het al in onderzoek?
No investigation
Nu wel: noted.pietr schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:30:
Is Rus ui of is het noted?
Hoe dan?Illegal_Alien schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:31:
No investigation
Waarom ben jij geen chief strategist bij Red Bull?TheBrut3 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:30:
Waarom gaat Max gelijk naar buiten en op een nieuwe set? Lijkt mij handiger om die voor de 2e run te bewaren.
Hahaha.... Wat een grap.
Overduidelijk dat Russell vriendjes bij de FIA heeft.
Overduidelijk dat Russell vriendjes bij de FIA heeft.
Te lang van huis.jaapstobbe schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:31:
Waarom ben jij geen chief strategist bij Red Bull?
En klaar: beiden door naar Q2 en het heeft dus geen invloed op de startopstelling. Wat een bullshit: vorige week was het tijdens de vrije training.
Tot dat paaltje zat hij honderdsten boven de tijd van Albon. De vraag is of zonder dat paaltje het zoveel beter was gegaan.AppleFan2007 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:26:
[...]
Het is niet dat hij er echt iets aan kon doen.
De vraag is ook hoeveel last hij werkelijk van dat paaltje heeft gehad.
Als compensatie nu max -1 plaats op de grid?Exocet schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:32:
Met deze redenering had Max dus ook geen straf moeten krijgen
Oef Leclerc draaide bijna recht op de muur.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En, muggenziften, zijn snelste ronde had niet mogen tellen. Hij gaat over de witte lijn in de voorlaatste bocht, dat mag normaal nietJB schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:28:
[...]
Karma is a bitch. Slam dunk. Geen discussie over mogelijk. Veel lomper dan vorige week want dat waren opwarm ronden
Ik hoef helemaal geen straffen voor die onzin. Het gaat me gewoon over het afnemen van een pole statistiek. Echt helemaal klaar met de FIA.Holk schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:35:
[...]
En, muggenziften, zijn snelste ronde had niet mogen tellen. Hij gaat over de witte lijn in de voorlaatste bocht, dat mag normaal niet
Mijn boefje is liev!
SKY: Russell zal wel blij zijn dat er verder geen onderzoek komt.
En dat was het. Vraag me af wat het commentaar was geweest bij een andere coureur, of Verstappen!
En dat was het. Vraag me af wat het commentaar was geweest bij een andere coureur, of Verstappen!
Wel stoer. En hij is al WDC.Hippocampus schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:38:
Max al uit de auto.
Mm, een tiende en 2 tienden sneller dan de McLarens die niet op nieuwe banden hun ronde hebben gereden.
Gaat niet genoeg zijn in Q3 als ze niet ergens snelheid vinden.
Gaat niet genoeg zijn in Q3 als ze niet ergens snelheid vinden.
HUL lekker rondje, MAG not so much.
Max komt goed weg
Edit: vreemd, de rest komt er niet aan
Edit: vreemd, de rest komt er niet aan
[ Voor 55% gewijzigd door Exocet op 07-12-2024 15:44 ]
Nah, de schatting was 1:23.400 om Q3 te halen. Max was 4 tiende vlotter dan dat.Exocet schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:43:
Max komt goed weg
Oei Ferarri
Bottas goud bezig hoor. Perez gered door Leclerc.......
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |