"When you grow up your heart dies"
666! Zak is de duivel confirmed!
Saaie race trouwens. Alle was al weggestreken.
WEB joins the chatHarrie schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:29:
"Keep it super clean" is the Mercedes equivalent of "Multi 21"?
www.google.nl
Ai, hier had ik geld op moeten inzettenExocet schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:01:
Leclerc wordt DotD.
Alsnog podium, maar blijft derde in het wk
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
per aspera ad astra
Laten we hem naast Max zetten.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ZuurPatrickC schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:31:
Mooi toneelstukje van Mercedes…
Nou, ze zaten met NOR die ze ook in beeld wilden brengen omdat die over de finish kwamcy-gor25 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:31:
regie zat te slapen
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
8 Dec 2024, 15:31:19, Lap 58
Stroll gaat nog +5 sec krijgen.
Hij laat hem er letterlijk langsLAD93 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:31:
Zo. RUS had toch zo’n grote mond? Hij is weer even op z’n plek gezet door de WDC van MERC
Mwah... als ze wel HAM in beeld brengen krijgen ze commentaar de de finish niet te zien wascy-gor25 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:31:
regie zat te slapen
Het vuurwerk was in beeld welHarrie schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:32:
De regie mist even alles... De finish en de overtake..
Tja, dat zegt wel alleszerocool82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:32:
Haha hoe dolenthousiast ze zijn bij Sky dat Hamilton 4de is geworden
Wanneer je niet weet waar op te focussen dus je skipt allebeiHarrie schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:32:
De regie mist even alles... De finish en de overtake..
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd.
Blij dat ze het gehaald hebben ondanks de poging van Verstappen om Ferrari te helpen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Vroeg me dat ook afIllegal_Alien schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:34:
Geen donuts?
Zzzzzzzzz boringIllegal_Alien schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:34:
Geen donuts?
www.google.nl
Wat een verrassing ja, zo onverwachts 😏Dentist schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:31:
Mooi hoe eigenlijk iedereen nu root voor een last-lap inhaalactie van HAM in AD
Banden sparen ivm budget cap?Illegal_Alien schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:34:
Geen donuts?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Die zijn al geweest aan het beginIllegal_Alien schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:34:
Geen donuts?
Niks zuur aan… ik snap het wel… zo wil je afscheid nemen van een coureur die je zoveel wereldtitels gebracht heeft.. met een last lap inhaalactie op je teamgenoot.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Drive through; was niet afgesproken.sjaool schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:35:
HAM doet wel donuts.
Verder was het eigenlijk nooit spannend, ook niet met PIA buiten de punten.
HUL en MAG helaas weinig potten kunnen breken. Thanks BOT, het was mooi.
Tot volgend jaar racefans
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goed. En dan volgend jaar in een Ferrari, kijk er nu al naar uit 😏
[ Voor 3% gewijzigd door Charles Hill op 08-12-2024 15:39 ]
Jep slaat nergens op, waar is bottas en die andere.Holk schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:36:
Echt, Lewis op de top 3 grid is een grap eerste klas. Hij gaat naar een ander team, als hij was gestopt had ik het passend gevonden maar dit is cringe as hell
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Einde van een Mercedes tijdperk. Ben geen fan van hem, maar wel echt een legendeDeBaroN schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:36:
Heb ik iets gemist?! Waarom HAM daar nu?
Ook dit is British Bias!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Doet mij denken aan Zhou met zijn P14 en op de grid staan in China haha.majoh schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:36:
Lijkt wel alsof Hamilton F1 verlaat met al die aandacht...
Een zwarte Ferrari met Ferrari rode accenten.Charles Hill schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:36:
Goed. En dan volgens jaar in een Ferrari, kijk er nu al naar uit 😏
Om eerlijk te zijn zou dat als livery nog wel eens mooi kunnen uitpakken.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 08-12-2024 15:38 ]
Ja, maar het is niet alsof hij ermee stopt. Eer dan de wereldkampioen tenminste.Nyazzin schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:37:
[...]
Einde van een Mercedes tijdperk. Ben geen fan van hem, maar wel echt een legende
Ik hoop nog altijd dat ze Hulk in die RB zetten..Robbie T schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:36:
Belooft toch een spannende 2025 te zijn. Beetje afhankelijk hoe Lawson het volgend jaar doet bij Red Bull? maar 3 teams die dan aardig gewaagd zijn aan elkaar. Er van uit gaande dat Red Bull beter kan aanhaken.
Omdat Hamilton volgend seizoen naar Ferrari gaat?DeBaroN schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:36:
Heb ik iets gemist?! Waarom HAM daar nu?
Geen idee. Maar alles wijkt voor hem. Belachelijk natuurlijk, want hij staat volgend seizoen gewoon weer op de grid
Ja wat een legende oh ohNyazzin schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:37:
[...]
Einde van een Mercedes tijdperk. Ben geen fan van hem, maar wel echt een legende
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ok, maar waarom?Nyazzin schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:37:
[...]
blikken konden doden, damn
Robbie T schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:38:
Hahaha en dan nu naast die auto knielen en er op kloppen alsof het zo geweldig was met die auto. Dat het een shitbox is, is ie alweer vergeten.
Lec was gewoon teleurgesteld over het wederom niet halen van een WCCJasphur schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:39:
Dat was gezellig zo tussen LEC en HAM. Als
Ik acht de kans klein, maar wie weet 😄sjaool schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:37:
[...]
Een zwarte Ferrari met Ferrari rode accenten.
Om eerlijk te zijn zou dat als livery nog wel eens mooi kunnen uitpakken.
LEC zal zo te zien niet uitkijken naar HAM als collega.Jasphur schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:39:
Dat was gezellig zo tussen LEC en HAM. Als
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Ik ben erg benieuwd naar volgend jaar,nu al zin in,vooral door verschillende rijder wissels en dat de auto's vrij dicht op elkaar zitten.

Tot volgend jaar. 👍🏻
Maak daar maar 1998 vanCharles Hill schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:36:
De laatste ronde van Hamilton is belangrijker dan de winst van Norris en daarmee de constructeurstitel voor McLaren sinds 1989!
Ze waren het ook in 1990 en 1991.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die Sauber is een shitbox, dat de auto van Mercedes dit jaar enkel presteert bij specifieke omstandigheden is dan wel weer waar. Maar met een shitbox kan je geen GP's winnenRobbie T schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:38:
Hahaha en dan nu naast die auto knielen en er op kloppen alsof het zo geweldig was met die auto. Dat het een shitbox is, is ie alweer vergeten.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Het kan volgend jaar echt wel leuk worden.DoubleDutch schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:40:
Wat een saaie race.![]()
Ik ben erg benieuwd naar volgend jaar,nu al zin in,vooral door verschillende rijder wissels en dat de auto's vrij dicht op elkaar zitten.
Tot volgend jaar. 👍🏻
Als perez ook nog buiten gesmeten wordt dan is er de kans dat 25% van de grid rookies zijn.
Het wordt allemaal een beetje geschud en ik denk dat dat wel iets is dat F1 nodig heeft.
Max mocht, net als de top 3, wel donuts draaien maar hebben dat niet gedaan.Biggg schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:41:
Tenenkrommend die behandeling van ham die slechts wisselt van team. Waarom mag de wdc daar geen donuts draaien?
Alsof Max daar zin in heeft? Die zit al lang weer te simmen.Biggg schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:41:
Tenenkrommend die behandeling van ham die slechts wisselt van team. Waarom mag de wdc daar geen donuts draaien?
www.google.nl
Einde van een samenwerking, hij zelf staat gewoon volgend seizoen weer op de startgrid, alleen in het rood.Nyazzin schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:37:
[...]
Ik vind het belachelijk dat dit het succes van McLaren wegneemt, en de overwinning van Norris.
De top drie mocht een donut doen en als HAM niet in de top drie zou eindigen dan mocht hij dat als een vierde wagen alsnog doen. Max niet.Sithlord76 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:41:
Heel apart dat Hamilton daar donuts doet...is daar een speciale reden voor?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |