Ah, niet op een rij qua jaargetallen, checkHippocampus schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:01:
[...]
HAM +VER +ALO, een hoop wereldtitels op een rij.
Denk het niet Norris. Sainz ga je dan nooit meer inhalen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tja bij GPR (en ook in de Ziggo voorbeschouwing) geven ze aan dat vanavond laat en anders morgen het nieuws naar buiten komt dat Perez exit is.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
oww NOR pit en wil voorbij SAI die hem eraf tikt en FER wint beiden
totaal niet sportief en nee ik wil niet zo denken maar toch
totaal niet sportief en nee ik wil niet zo denken maar toch
Dit doet ie al tijden, viel me tijd terug al op. Inderdaad alleen benoemen dat ie contract heeft, meer nietSomerenV schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:02:
[...]
Die is dus exit, ander verwoord je dat niet op die manierHij benoemd feiten, maar die feiten zeggen niks over wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat ging erover of hij wilde pitten bij een eventuele SC.dawg schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:03:
Norris gaat nog een keer pitten?
2021-vibes
Ik had honger, dat is niet meer het geval, bedankt
Neem aan dat in dat contract ook performance criteria staan?BM schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:04:
[...]
Dit doet ie al tijden, viel me tijd terug al op. Inderdaad alleen benoemen dat ie contract heeft, meer niet
Ik heb collegas met een contract ook zien vertrekken na genoeg verkloot te hebben...BM schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:04:
[...]
Dit doet ie al tijden, viel me tijd terug al op. Inderdaad alleen benoemen dat ie contract heeft, meer niet
Een contract hebben is leuk, maar teams zijn ook niet achterlijk. Die bouwen waarschijnlijk voldoende clausules in om zichzelf in te dekken just in case.
Norris gaat deze gewoon winnen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Venijn. Staart.Amaze86 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:07:
Foutloos ook tot nu toe.Amaze86 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:07:
www.google.nl
"you can do that"

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
en ook verdiend dat mag ook wel gezegd worden maar het is wel jammer dat het niet meer een gevecht met FER wasAmaze86 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:07:
“You can do that”
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
True.
maar nor rijdt gewoon een stabiele en gecontroleerde race.
Tenzij pech. Gaat nor hier gewoon de winst verdiend pakken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 61 (DOO) - TRACK LIMITS
8 Dec 2024, 15:08:20, Lap 44
8 Dec 2024, 15:08:20, Lap 44
Ik ben er bang voor, al rijdt het wel echt foutloos. Maar we hebben nog 15 rondjesAmaze86 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:07:
Dat dacht Mercedes/Hamilton ook een aantal jaar geledenAmaze86 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:07:
VER op weg naar P6 en dan is het wel zo'n beetje klaar gok ik?
Rondetijden voor ronde 43
Rondetijden voor ronde 43
1 | NOR | 1:28.002 |
2 | SAI | 1:27.854 |
3 | LEC | 1:28.571 |
4 | RUS | 1:28.329 |
5 | HAM | 1:27.692 |
6 | GAS | 1:29.998 |
7 | VER | 1:28.113 |
Goatifi has entered the chat...Dentist schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:07:
Venijn. Staart.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Klopt, maar dat heb ik eerder gedacht. It ain't over until the fat lady things.DarkSide schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:08:
[...]
True.
maar nor rijdt gewoon een stabiele en gecontroleerde race.
Tenzij pech. Gaat nor hier gewoon de winst verdiend pakken.
ok die krijg ik ook niet meer uit mn hoofd als ik toto hoor en bedankt

Zhou kan zijn naam nog in de geschiedenisboeken krijgen.....
Misschien krijg je hier dan wel dorst van.cy-gor25 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:05:
[...]
Ik had honger, dat is niet meer het geval, bedankt
"When you grow up your heart dies"
Nu pas?!Wognummer schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:10:
[...]
ok die krijg ik ook niet meer uit mn hoofd als ik toto hoor en bedankt
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nogmaals, als je er gewoon minder aan irriteert dan zul je zien dat het een normale reactie was.Vinniedh schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:49:
[...]
Nogmaals, dat is jouw mening, ik heb die van mij.
Lando radio: And then the Leclerc, 24 laps, is struggling with the graining, so the next few laps could be crucial.
zou er nog een stop aankomen...
zou er nog een stop aankomen...
FIA STEWARDS: TURN 6 INCIDENT INVOLVING CARS 20 (MAG) AND 77 (BOT) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
8 Dec 2024, 15:11:06, Lap 46
8 Dec 2024, 15:11:06, Lap 46
Verstappen P6, verder zal hij niet komen gok ik.
Zo PIA, even onderbroek wisselen.
Goede safe van Piastri.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou PIA maakt het nog ff spannend

PIA: "Yep, my heartbeat went a bit higher there"
/s
/s
maakte LEC nu een referentie naar this is the rhythym of the night?
Die mag blij wezen dat er op dit circuit ruimte is voor zo'n fout.StefanVerkerk schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:12:
Zo PIA, even onderbroek wisselen.
Hij gaat toch best wel rap die kant op ja.
Oh yeaheh.cy-gor25 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:13:
maakte LEC nu een referentie naar this is the rhythym of the night?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Succes met stemmen.
https://f1.com/vote
https://f1.com/vote
Zou toch wel heel leuk zijn als Norris zijn band klapt of motor ploft in de laatste ronde.
Wat is Toto toch een zuiger
Kun je je voorstellen dat een andere team principal zo zou praten tegen een coureur over de andere coureur?
”Je kunt hem pakken..”
Zou wat zijn als Piastri nog een SC veroorzaakt met een volgend foutje...
Een no, no, no... is alweer heel lang geleden.Robbie T schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:15:
Zou toch wel heel leuk zijn als Norris zijn band klapt of motor ploft in de laatste ronde.
Dat zeiden we in 2021 ook...LAD93 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:15:
De wedstrijd gaat wel een beetje als een nachtkaars uit…

Uit het hart van een echte F1 fan....ZuchtRobbie T schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:15:
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Dat werd een cobra die afging.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik heb de indruk dat Ferrari een hogere gun factor heeft dan McLaren?Robbie T schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:15:
Niks mis met McLaren maar Zak Brown daarintegen ……Harrie schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:16:
[...]
Ik heb de indruk dat Ferrari een hogere gun factor heeft dan McLaren?
Dit jaar nog wel jaHarrie schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:16:
[...]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou Lando Oscar nog op een ronde gaan zetten?
Gun het vooral Sai in z'n laatste FER race.Harrie schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:16:
[...]
Hier ook BottasG_Dragon schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:18:
We mogen weer! Wij gaan op Bottas stemmen
https://www.formula1.com/en/page/vote
Vanwege zijn uitmuntende rem actie?G_Dragon schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:18:
We mogen weer! Wij gaan op Bottas stemmen
https://www.formula1.com/en/page/vote
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Kunnen ze zo dadelijk wel naast elkaar finishen voor de foto.sjaool schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:18:
Zou Lando Oscar nog op een ronde gaan zetten?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ook gewoon 2 penalty points, man man.
www.google.nl
Vanwege de stupiditeit van de Driver of the Day verkiezing.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja ik ook. Sainz, en Vasseur ook :-)Dentist schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:18:
[...]
Gun het vooral Sai in z'n laatste FER race.
Idem, niemand kan bowlen als hij...
Net even in mijn glazen bol gekeken,Ham en Rus veroorzaken een SC en in de laatste ronde met de herstart gaan Sai en Lec Norris voorbij.🤡
Raceban rond de uitgerekende datum van Kelly, win-winMisteRMeesteR schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:20:
Standaard bij de straf.MisteRMeesteR schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:20:
[...]
Ik ook
Zou mooi zijn als HAM RUS nog even inhaalt.
Jammer dat het Ferrari net niet gaat lukken waarschijnlijk.
Jammer dat latifi niet meerijdt vandaagDoubleDutch schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:21:
Net even in mijn glazen bol gekeken,Ham en Rus veroorzaken een SC en in de laatste ronde met de herstart gaan Sai en Lec Norris voorbij.🤡
SAI heeft brokstukken gevonden
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Hier op Lewis gestemd, heeft een prima race gereden na zo’n slechte kwalificatie.
We hebben Albon nog
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Sainz is minder blij met jou...LAD93 schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:19:
Wie doet er even een puncture polka? Iets meer spanning mag wel!

Wat dacht je van de combinatie STR en TSU?
En dan straks nog alle planken controleren voor de uitslag definitief is?
Sai: something is stuck for the car.
Niemand zit dicht bij elkaar voor een spannende finish
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Kmag rijdt al 21 rondes op softs. Hij zou ook nog een klapband kunnen krijgen... jeetje. 21 rondes!
HAM een seconde per ronde ik denk dat ie net te laat is helaas
Hij heeft hem toch al bijna..Het Peertje schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:15:
[...]
Wat is Toto toch een zuiger
Kun je je voorstellen dat een andere team principal zo zou praten tegen een coureur over de andere coureur?
”Je kunt hem pakken..”
RUS die als afscheidscadeau HAM voorbij laat?
www.google.nl
En zoals ene verslaggever ooit zei: ernaartoe is één, maar erlangs is een ander verhaal.Wognummer schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:24:
HAM een seconde per ronde ik denk dat ie net te laat is helaas
nah als ie erbij komt gaat ie er voorbij op oude hards op oude mediumsHippocampus schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:26:
[...]
En zoals ene verslaggever ooit zei: ernaartoe is één, maar erlangs is een ander verhaal.
Dat is toch niet zijn punt
Hangt ook een beetje van het humeur af van RUSWognummer schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:26:
[...]
nah als ie erbij komt gaat ie er voorbij op oude hards op oude mediums
Nou, weet HAM ook eens hoe het voelt om de laatste ronde, van de laatste race iemand in te halen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |