"When you grow up your heart dies"
Hij is 1 keer gestopt, toen had ie nog geen straf.autje schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:45:
PIA had toch een 10sec straf? Heeft ie die wel gepakt bij de pitstop?
Beetje raar om een straf uit te dienen die je nog niet hebt gehad, nietwaar?
Ik zeg DSQ voor PIA.Exocet schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:46:
Piastri dus Col uit de race geramd
Exact, Pia heeft gepit vóórdat straf werd uitgedeeld.Dentist schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:46:
[...]
Hij nog niet gestopt sinds hij de straf heeft gekregen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
8 Dec 2024, 14:46:17, Lap 29
Ah ja, hij stopte natuurlijk heel vroeg.Dentist schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:46:
[...]
Hij nog niet gestopt sinds hij de straf heeft gekregen.
Maar hij zal nog een keer moeten stoppen, op deze banden gaat hij het niet redden.
Nogmaals, viel echt wel mee hoor. Hij verbaasde zich meer over dat Max met al z’n ervaring dit zou doenVinniedh schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:35:
[...]
Ja maar dat kan je ook zeggen zonder dat oeverloze geetter
Ja en HAM ook. Die zou nog wel eens heel goed kunnen uitkomen met een M band op het eindsjaool schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:46:
Max gaat echt heel lang door.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Op zich jammer dat Lawson een straf gaat krijgen voor een FU van z'n team.StefanVerkerk schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:47:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 30 (LAW) UNDER INVESTIGATION - RELEASING IN UNSAFE CONDITION
8 Dec 2024, 14:46:17, Lap 29
⏩ PVOutput☀️
8 Dec 2024, 14:47:28, Lap 29
Dan doen ze een 2-stopper en dat lijkt mij niet het geval.Zewatanejo schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:47:
[...]
Ja en HAM ook. Die zou nog wel eens heel goed kunnen uitkomen met een M band op het eind
Maar Hamilton had natuurlijk al Hards erop vanaf de startZewatanejo schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:47:
[...]
Ja en HAM ook. Die zou nog wel eens heel goed kunnen uitkomen met een M band op het eind
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Hopelijk wordt die zo uitgezonden.
Hij is gestart op de harde banden waar ie nu nog steeds op rijdtsjaool schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:48:
Dan doen ze een 2-stopper en dat lijkt mij niet het geval.
Nogmaals, dat is jouw mening, ik heb die van mij.Holk schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:47:
[...]
Nogmaals, viel echt wel mee hoor. Hij verbaasde zich meer over dat Max met al z’n ervaring dit zou doen
Maar zelfs P2 en 3 voor Ferrari gaat nog niet genoeg zijn denk ik?
Nog een strafStefanVerkerk schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:49:
Wat zei Max nou? Iets met 'idiots'. Hahaha.
Hopelijk wordt die zo uitgezonden.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Oef, ja, ik dat dat hij op medium reed. lolDido schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:49:
[...]
Hij is gestart op de harde banden waar ie nu nog steeds op rijdt
⏩ PVOutput☀️
www.google.nl
Dentist schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:49:
Max: "Couldn't we have 20 secs, stupid idiots.."

Dat wordt 'FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 1 (VER) UNDER INVESTIGATION - UNETHICAL LANGUAGE'
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
⏩ PVOutput☀️
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yEJmJjwOt8TiHFRm2oU6Q5wv.jpg?f=user_large)
Gewaagde uitspraak van Verstappen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
THIS IS BEING MANIPULATED MAN!!Wognummer schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:50:
oeee SC zou wel mooi zijn voor HAM
Bottas rijdt de pits in zo'n beetje nuDentist schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:50:
En daar komt een SC?
Dat gaat race control niet zo leuk vinden, zou daar een straf op staan?
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 08-12-2024 14:52 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
8 Dec 2024, 14:51:14, Lap 32
Gaat meer om debris.. maar zal wel wachten worden totdat, zeg.. Norris z'n band aan gort rijdt?StefanVerkerk schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:51:
[...]
Bottas rijdt de pits in zo'n beetje nu
:strip_exif()/f/image/N9M977p3Wcih1cfb8TI1rkSz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fpWzvUvgB3e11evlgfAMYIyn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F043RkxlNy7dpVCLbrsWogme.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7v1TjcGlwTzq4LRPn8FTCJkB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 08-12-2024 14:53 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou een geweldige bak zijn als ze 'm nu 30s geven.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
8 Dec 2024, 14:51:41, Lap 32
Zal Max een zorg wezen.cy-gor25 schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:51:
[...]
Dat gaat race control niet zo leuk vinden, zou daar een straf op staan?
Ik krijg gewoon het idee dat Verstappen na de race aankondigd dat dit zijn laatste seizoen is geweest.
Ik neem toch aan dat die dan naar Max gaan, consistency!Rivanov schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:52:
[...]
Zou een geweldige bak zijn als ze 'm nu 30s geven.
ping 127.212.23.124
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Veel te gevaarlijk om daar enkel een boete voor te geven.sjaool schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:49:
Beetje jammer dat een coureur gestraft wordt voor een fout van het team. Ik zou in het geval van een unsafe release een boete voor het team beter vinden.
Never mind
[ Voor 15% gewijzigd door d-vine op 08-12-2024 14:54 ]
Alleen Hamilton mocht met de top drie mee naar de start/finish toch?
Nope..d-vine schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:53:
Max komt straks Piastri weer tegen lol
Verstappen op een 1 stop strategie? Wellicht anderen op 2 stops?
Wat al een giller op zichzelf is, tis niet dat ie er helemaal mee stopt ofzoTinusXIII schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:53:
[...]
Alleen Hamilton mocht met de top drie mee naar de start/finish toch?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zeker.StefanVerkerk schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:54:
GP tegen Max: "First stint, 29 laps. Second stint, 29 laps."
Verstappen op een 1 stop strategie? Wellicht anderen op 2 stops?
Rondetijden voor ronde 32
16 | MAG | 1:27.235 |
Maar dan moet Redbull iemand zoeken voor naast Perez.... omgekeerde wereldTechnofreakz schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:53:
[...]
Ik krijg gewoon het idee dat Verstappen na de race aankondigd dat dit zijn laatste seizoen is geweest.
Denk maar even goed na welke teams een Mercedes motor hebben en welke teams een Ferrari motor.....
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ik meen dat ook te hebben gezien....even terugkijken.Wognummer schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:54:
raakte die monteur nou de auto bij de frontwing van PIA ik hoop dat het niet zo was lol
update: volgens mij net niet.
[ Voor 6% gewijzigd door dr.lowtune op 08-12-2024 14:56 ]
Ik heb ook het gevoel dat hij er gewoon helemaal klaar mee is. Zou me niet verbazen als hij gewoon lekker iets leuks gaat doen. Hij heeft in de F1 toch niks meer te bewijzen.Technofreakz schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:53:
[...]
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
En Alpine en Haas...Speedster schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:55:
Honda en renault doen niet meer mee. Het gaat tussen Mercedes en Ferrari.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1YlXa2zBQxLAq2kMKPAB0g9g.jpg?f=user_large)
Door een oranje auto te raken zegt hij dat het nageslacht een Nederlands paspoort krijgt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Daar leek het wei op.RRCreations schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:57:
Was dat geen moving under braking van Hamilton?
nee hoor HAM staat op verse mediums ik denk niet dat VER die nog voorbij gaat
Staat er ergens een oliedepot in de hens in de achtergrond? Of is dat de zonsondergang?
Een herhaling van van 2021, maar dan als het om het WCC gaat.....alsjeblief niet, dat trekken die Britten niet hoor!Quad schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:58:
Ik hoop nu zo op een SC.
Met voor hun iemand met de meeste races zonder ook maar een podium.albino71 schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:58:
Daar rijden even 13 wdc’s bij elkaar 🤘
Nu nog niet, maar tegen het eind van de race misschien wel...Wognummer schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:59:
[...]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
ZonsondergangStefanVerkerk schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:59:
offtopic:
Staat er ergens een oliedepot in de hens in de achtergrond? Of is dat de zonsondergang?
Het zou me eigenlijk ook echt niks verbazen. Lekker simmen, nieuw talent opleiden, wellicht mee doen met de WEC en over een paar maanden op zn gemak genieten van het vaderschap.VidaR-9 schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:55:
[...]
Ik heb ook het gevoel dat hij er gewoon helemaal klaar mee is. Zou me niet verbazen als hij gewoon lekker iets leuks gaat doen. Hij heeft in de F1 toch niks meer te bewijzen.
Ja hij rijdt wel weg van Verstappen nu.Wognummer schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:59:
[...]
:strip_exif()/f/image/Nb8if5uxp67alR1VqXR3flfQ.png?f=user_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op een rij? Waar is ROS?Hippocampus schreef op zondag 8 december 2024 @ 15:00:
P7 +P8 +P9 dat zijn een hoop wereldtitels op een rij.
Maakt mij niet uit wie het WCC wint, maar zonder enig rechtstreeks gevecht vind ik het wel saai. Ik zie liever dat Norris aanval na aanval moet afslaan.dr.lowtune schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:59:
[...]
Een herhaling van van 2021, maar dan als het om het WCC gaat.....alsjeblief niet, dat trekken die Britten niet hoor!
⏩ PVOutput☀️
Dat Verstappen de SC dan veroorzaakt? Kunnen ze hem helemaal de schuld gevendr.lowtune schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:59:
[...]
Een herhaling van van 2021, maar dan als het om het WCC gaat.....alsjeblief niet, dat trekken die Britten niet hoor!
HAM +VER +ALO, een hoop wereldtitels op een rij.
Die is dus exit, ander verwoord je dat niet op die manier
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |