I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 52% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2024 19:44 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

piastri is toch ook nog under investigation voor een incident voor de race dus russel zou p3 kunnen wordegambieter schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:59:
Russell niet op het podium, een beetje karma.
Presteren 2x een stuk minder met koude races. Denk dat het eerder daar aan ligt. Of de mini DRS wat nu niet meer kan, of zoals vaak, een combinatie van factoren.talkatoo schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:54:
Ik blijf het zeggen.. Mclaren zijn bandenvoordeel op de lange runs lijkt toch significant minder dan een tijd geleden. In stint 1 trok Max op het einde flink weg bij Norris (na de gele vlag situatie van Norris).
Mclaren toch bezig geweest met die water banden truuk dit seizoen en nu niet meer?
Dat moeten ze dus volgende week ff uitvechten. ciao
Dubbel geel is gewoon liften, dus ik weet niet waarom die nergens op sloeg? Gezien de andere straffen wel te zwaar, maar dat is de inconsequente strafmaat van de FIA. Naar mijn idee zou dit de standaard straf moeten zijn (dubbel geel is er niet voor niets, en safety incidenten moeten zwaar gestraft worden). Alleen dan moeten ze dat wel iedere keer zo doen.Tosti55 schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:50:
[...]
Uhm, nee.. sommige waren correct maar sommige waren mega onzin.
Zit zelf al decennia in de racerij en ben wedstrijdleider van de KNAF.. dit sloeg gewoon nergens op (Penalty Norris)
[removed]
Als regels regels waren, was Lewis wereldkamioen geweest in 2021.DeBaroN schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:57:
[...]
Misschien even een zelfreflectie dan? Regels zijn regels, bij de FIA of KNAF.
Rent gauw weg.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Hoop dat Ferrari wint, ben die galbak Zak & kornuiten helemaal beu.Hippocampus schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:00:
Ferrari zo toch 9 punten ingelopen op McLaren en LEC nog maar 8 punten onder NOR.
Dat moeten ze dus volgende week ff uitvechten. ciao
Nee, dan had ie de laatste race gewonnen, maar had ie het WDC al eerder verlorenPjotrStroganov schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:00:
[...]
Als regels regels waren, was Lewis wereldkamioen geweest in 2021.![]()
Rent gauw weg.
[removed]
Dat was echt waanzin zo gevaarlijk! En hebben ze überhaupt rommel opgeruimd tijdens de safety car?AppleFan2007 schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:44:
Maar tegelijk zou je voor de veiligheid ook die spiegel van de baan halen. Nu brachten ze voor 5 seconden een gele vlag voor ‘veiligheid’ om die dan nadien te laten liggen en de gele vlag in te trekken.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Regels zijn bij de FIA politieke handvaten/kapstokken waar je gebruik van kan maken wanneer het uitkomt of wanneer je als steward net in dat hoofdstuk zit te lezen tijdens een race waarin niks gebeurt, of wanneer je een belletje krijgt van Toto die vraagt hoe het financieel met je gaat.DeBaroN schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:57:
[...]
Misschien even een zelfreflectie dan? Regels zijn regels, bij de FIA of KNAF.
How do you save a random generator ?
Moet het wel een flinke tijdstraf worden, aangezien Russell +5s kreeg na de finish?hjvg schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:00:
Piastri is toch ook nog under investigation voor een incident voor de race dus russel zou p3 kunnen worde
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat zal dat vanaf nu beter gaan.FrankGNL schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:54:
[...]
Op zich goed, maar doet dat dan wel consistent
Hopelijk volgend seizoen vaste stewards ipv oproepkrachten. Kunnen ze onderling vast leggen welke straf waarvoor vanaf dan standaard is, los van team, nationaliteit, het weer, of waar het verschil in straffen dan ook vandaan kwam.
Want Russel heeft de straf uitgedeeld gisteren aan Verstappen?gambieter schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:59:

Wat is dat toch met dat karma de hele tijd….
✌
Veel lekke banden en weer extra straffen voor de snelheid achter de safetycar door de pitstraat.
FIA was weer de hoofdrolspeler dit weekend.
https://f1manager.info/ranking/4605
In welk opzicht?PjotrStroganov schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:00:
[...]
Rent gauw weg.
Maar was het dubbel geel of geel? Niet dat het veel uitmaakt, het blijft liften, maar voor de strafmaat zou het misschien wel uitmaken.redwing schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:00:
[...]
Dubbel geel is gewoon liften, dus ik weet niet waarom die nergens op sloeg? Gezien de andere straffen wel te zwaar, maar dat is de inconsequente strafmaat van de FIA. Naar mijn idee zou dit de standaard straf moeten zijn (dubbel geel is er niet voor niets, en safety incidenten moeten zwaar gestraft worden). Alleen dan moeten ze dat wel iedere keer zo doen.
Het is niet Russell die Verstappen een plek naar achter heeft gezet 😏gambieter schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:59:
Blauwe vlag uitwijkenDoubleDutch schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:03:
Wat ik alleen niet snap is dat daar rond de 10 rondes een spiegel op de baan ligt,denk dat alle rijders dat te horen krijgen en dan rijd Bottas daar vol overheen hoe kan dat?
Het gejank van Russell en het hard doorrijden terwijl ze allemaal een cooldown lap deden. Zelfs de Britse media zijn niet erg overtuigd van de straf en aanleiding.MJHH93 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:02:
Want Russel heeft de straf uitgedeeld gisteren aan Verstappen?![]()
[ Voor 20% gewijzigd door Transportman op 01-12-2024 19:07 ]
Dat is echt bizar ja! Je weet dat er iemand een keer overheen kan rijden.DoubleDutch schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:03:
Wat ik alleen niet snap is dat daar rond de 10 rondes een spiegel op de baan ligt,denk dat alle rijders dat te horen krijgen en dan rijd Bottas daar vol overheen hoe kan dat?
Al is dat wel wat vreemd, Verstappen kon met racesnelheid zien dat in een bocht een duif zat. Daarbij kijkt het team ook mee om hem te zeggen waar hij moet rijden, links blijven ivm een spiegel.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het is wel Russel die daar tijdens en na de kwalificatie een heel drama van maakte over de boardradio en tegen de media.Charles Hill schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:04:
[...]
Het is niet Russell die Verstappen een plek naar achter heeft gezet 😏
Dat laatste is dikke bs: tis al jaren dat men niet naar de mogelijke gevolgen kijkt van een straf. Daar is max ook vaak genoeg slachtoffer van geweest.
Volgens mij had de FIA het over dubbel geel, maar het officiële document zal zo wel volgen neem ik aan.Transportman schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:04:
[...]
Maar was het dubbel geel of geel? Niet dat het veel uitmaakt, het blijft liften, maar voor de strafmaat zou het misschien wel uitmaken.
[removed]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dan nog deelt Russel geen straffen uit. En Russel is geen Britse media hegambieter schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:05:
[...]
Het gejank van Russell en het hard doorrijden terwijl ze allemaal een cooldown lap deden. Zelfs de Britse media zijn niet erg overtuigd van de straf en aanleiding.

Daarnaast ‘janken’ ze allemaal. Verstappen vandaag gehoord over de actie onder geel van Norris?
✌
Ind en hij had alle tijd om te zien dat daar wat ligt en had er nog aan de rechterkant langs kunnen gaan of zie ik dit verkeerd. 🤔Charles Hill schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:06:
[...]
Dat is echt bizar ja! Je weet dat er iemand een keer overheen kan rijden.
Al is dat wel wat vreemd, Verstappen kon met racesnelheid zien dat in een bocht een duif zat. Daarbij kijkt het team ook mee om hem te zeggen waar hij moet rijden, links blijven ivm een spiegel.
Seizoen is saai want Max kampioen, Max start ook nog op 1ste plek... FIA "hold my beer"powah33 schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:46:
Wat een clusterF%*K weer van de FIA,
Bizarre penalties.
Ik heb wel genoten, maar wat een rollercoaster.
Op naar de volgende race ... zal geheid weer vuurwerk geven.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
hey gemist maar soms ook wel
he gave back the advantage gained
Grapjurkbasvn schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:46:
Iemand een “kleine” recap van alle straffen?
Transportman schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:06:
De SC infringement van Russell was voor het laten vallen van meer dan 10 autolengtes, volgens de provisional race classification.
/f/image/5Oc6ZsFIISMaUJxwk5hxnk3s.png?f=fotoalbum_large)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Tja, maar Ver is vooral aan het klagen omdat hij keer op keer een straf krijgt en zeker de Britten er keer op keer mee weg komen of een minimale straf krijgen. En ook hier vraag ik me af waarom het zo lang duurde voordat ze de UI gaven. Als wij hier al zien dat Norris wel heel veel tijd gewonnen heeft op dat stuk moeten ze dat daar toch ook zien en gelijk een UI geven.MJHH93 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:07:
[...]
Dan nog deelt Russel geen straffen uit. En Russel is geen Britse media he.
Daarnaast ‘janken’ ze allemaal. Verstappen vandaag gehoord over de actie onder geel van Norris?
[removed]
Dat zijn de standaard acties. Verstappen hing ook meteen in de radio dat Norris te hard had gereden. Alles voor een goede presentatie. De afgelopen races op deze baan waren vanaf pole gewonnen. Dus wellicht zag Russell kansen.TinusXIII schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:07:
[...]
Het is wel Russel die daar tijdens en na de kwalificatie een heel drama van maakte over de boardradio en tegen de media.
Het zou fijn zijn als dat gedrag stopt, maar het hoort erbij, ze doen het allemaal.
Waanzin, dit gaat nergens meer over.StefanVerkerk schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:53:
Zo compleet toch dan? Dank voor de fixes, ik zocht alleen op trefwoord penalty.
Tijd voor free-fighting F1...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat ding lag voor rechts wel wat meer in de weg, maar had wellicht ook nog gekund, het is er breed genoeg.DoubleDutch schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:08:
[...]
Ind en hij had alle tijd om te zien dat daar wat ligt en had er nog aan de rechterkant langs kunnen gaan of zie ik dit verkeerd. 🤔
Dan had hij alsnog gewonnen omdat Lewis dan een drive through had gehad voor de clash op Silverstone.PjotrStroganov schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:00:
[...]
Rent gauw weg.
"When you grow up your heart dies"
Russel heeft Max de straf aangenaaid.MJHH93 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:02:
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zal wel geldboete worden, als het een tijdstraf zou worden zouden ze het (normaal) niet pas na de race bekijken.hjvg schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:00:
[...]
piastri is toch ook nog under investigation voor een incident voor de race dus russel zou p3 kunnen worde
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Er staan er altijd twee "on the key" zoals Brundle dat zo mooi zegt. Volgetankt, klaar om te gaan. Ze hebben er 3 of 4. Want toen Maylander of Monza crashte is ook meteen een nieuwe "tweede" ingevlogen.Robkazoe schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:13:
[...]
Ze hebben toch maar 2 sc? En volgens mij staat de ander op de vorige/volgende baan (ze zijn volgens mij nooit bij elkaar hetzelfde weekend)
Nog los van dat ze de Mercedes en Aston Martin SC hebben dus. Waarbij er van elk dus 3 of 4 zijn en 2 per weekend aanwezig.
:strip_exif()/f/image/daveVSAPiLDb0Zq4ExODNPt9.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tijdens de SQ over de radio klagen en vervolgens in interviews nog een paar keer. Daar komt dat karma vandaan.MJHH93 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:02:
[...]
Max mag nu ook wel uitkijken met dat klagen over Lando tijdens dubbel geel.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 01-12-2024 19:15 ]
Prachtige manier om voor hem zijn carrière af te sluiten. (Al ga ik er nu vanuit dat Abu Dhabi de Sauber niet echt ligt). Nee, niet de snelste rijder, maar maakt nauwelijks fouten en lijkt wel een leuke gast. Mooi voor hem.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 9% gewijzigd door zerocool82 op 01-12-2024 19:17 ]
Inderdaad, die was heel duidelijk dat de coureur verantwoordelijk is voor het handelen tijdens dubbel geel. Gewoon realistisch dus.Chevy454 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:07:
Stella net niet aan het huilen bij het interview.
De ronde waar Norris zijn straf voor kreeg, heeft Verstappen nooit het verlichte bord met geel gezien, maar wel iets verderop de dubbele gele vlaggen. Zonder dat iemand hem iets hoeft te vertellen lift hij. Norris daarachter ziet het verlichte bord met geel wel, ziet ook de dubbele gele vlaggen, maar lift niet.
Dat maakt het verschil op de baan. Dat is slim rijden.
Dat wordt dan eerder een destruction derby.hoevenpe schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:11:
[...]
Waanzin, dit gaat nergens meer over.
Tijd voor free-fighting F1...

https://www.the-race.com/...-alpine-for-abu-dhabi-gp/
(Hopelijk ook voor HAM en zetten ze alvast Antonelli erin!)
[ Voor 74% gewijzigd door Ryur op 01-12-2024 19:28 ]
Ik kan het hem moeilijk kwalijk nemen.Robkazoe schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:12:
Lando compleet verslagen bij de post race interview.
Die gele vlaggen kwamen uit het niks. Verstappen zag het en lifte. Norris zag het niet.
Dat Verstappen om een straf vraagt, tja dat doen ze allemaal. Dat ze er nu opeens 10s stop and go van maken, tja...
Ondertussen faalde de FIA keihard om in te grijpen totdat Bottas die spiegel kapot reed waarna Hamilton en Sainz met lekke banden kwamen. En dan geven ze Norris zo'n straf omdat hij een veiligheidsregel heeft gebroken. Nee, twee coureurs een lekke band laten rijden is veilig.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, Red Bull begrijpt de auto nu echt stukken beter dan eerder toen ze echt de weg kwijt waren.talkatoo schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:54:
Ik blijf het zeggen.. Mclaren zijn bandenvoordeel op de lange runs lijkt toch significant minder dan een tijd geleden. In stint 1 trok Max op het einde flink weg bij Norris (na de gele vlag situatie van Norris).
Mclaren toch bezig geweest met die water banden truuk dit seizoen en nu niet meer?
linkje?talkatoo schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:27:
Oeh... Max is flink boos op viaplay op Russel. Hij vind het belachelijk hoe Russel gister tijdens de stewards meeting Max in een penalty heeft lopen drukken. Heeft het respect voor hem verloren: "hij doet zich achter de schermen heel anders voor".
En:Max: "The way the other driver handled [George] things during the stewards' meeting yesterday—honestly, that made no sense. I think I have a lot of respect for other drivers, but after last night, I’ve definitely lost it for him.
"I just found it ridiculous how he tried to push for me to get a penalty. I was really pissed at him for that."
https://x.com/verstappenews/status/1863289428393009532The way he acted was completely ridiculous. I have respect for everyone, but I lost it with him. I thought it was ridiculous how he wanted to give me a penalty. I was also quite angry with him about that. He's very neat in front of the camera, but off camera he's a completely different person. I can't stand that, you might as well get the hell out of here. I don't want anything to do with that.
[ Voor 27% gewijzigd door talkatoo op 01-12-2024 19:45 ]
Ik lees net wat Max heeft gezegt in een interview na de race, over Russell. Verbaasd me niks dat Russell een compleet ander persoon als er geen cameras bij zijn. Learned from the best...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vandaar, karma. En bij Russell volgens mij niet de eerste keer.
Dat is duidelijke taal!talkatoo schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:27:
Oeh... Max is flink boos op viaplay op Russel. Hij vind het belachelijk hoe Russel gister tijdens de stewards meeting Max in een penalty heeft lopen drukken. Heeft het respect voor hem verloren: "hij doet zich achter de schermen heel anders voor".

BREAKING: Esteban Ocon will be replaced by Jack Doohan for next weekend's season finale in Abu Dhabi 🚨 pic.twitter.com/MFslRkgYiH
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) 1 december 2024
Op SKY is de toon over Verstappen ook opeens compleet anders 😑 heel opvallendBlik1984 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:37:
FIA dacht, laten we even alle straffen aan UK/gemenebest uitdelen om de schijn van bias te voorkomen
Die komen altijd uit het niets, anders waren ze niet nodigDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:29:
[...]
Ik kan het hem moeilijk kwalijk nemen.
Die gele vlaggen kwamen uit het niks. Verstappen zag het en lifte. Norris zag het niet.
De hoogte is inderdaad apart, maar dat is ook het grootste probleem bij de FIA. Ze moeten eens een vaste strafmaat aanhouden en alleen bekijken of iemand een straf verdient of niet. Dus als je niet inhoudt bij gele vlaggen moet je een vaste straf krijgen. En dan moet de FIA alleen nog kijken of iemand wel/niet voldoende ingehouden heeft. En dus niet per case gaan bedenken wat de strafmaat zou moeten/kunnen zijn.Dat Verstappen om een straf vraagt, tja dat doen ze allemaal. Dat ze er nu opeens 10s stop and go van maken, tja...
2 losse incidenten. Dat de FIA bij die spiegel niet ingreep is stom, maar doet er niets aan af dat niet inhouden bij een gele vlag ook gewoon stom is.Ondertussen faalde de FIA keihard om in te grijpen totdat Bottas die spiegel kapot reed waarna Hamilton en Sainz met lekke banden kwamen. En dan geven ze Norris zo'n straf omdat hij een veiligheidsregel heeft gebroken. Nee, twee coureurs een lekke band laten rijden is veilig.
[removed]
Dat dus. Gênantpowah33 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:03:
Als je als FIA zoveel straffen uitdeeld ivm "veiligheid" dan verwacht ik zeker dat ze een VSC of SC zouden inzetten om die spiegel van de baan te halen. Iedereen behalve de FIA wist dat er iemand overheen zou klappen.
Veel lekke banden en weer extra straffen voor de snelheid achter de safetycar door de pitstraat.
FIA was weer de hoofdrolspeler dit weekend.
Max Verstappen is helemaal klaar met George Russell 🤬#F1 #Formula1 #QatarGP #MaxVerstappen pic.twitter.com/V2jUPJiEHY
— Viaplay Sport Nederland (@viaplaysportnl) 1 december 2024
net tijdens de live uitzending op f1tv na de race alpine nog zeggen wij weten van niet geen idee en nog geen 10 min later. ocon is weg
Hij noemt het frustrerend dat andere teams punten halen door beide rijders, en ook beide overwinningen behalen. Daarna een verhaaltje over dat hij in 2021 belangrijk was, ook nog wel in 2022 en 2023.
En hij eindigde met, Perez is wijs genoeg om zelf de juiste beslissing te nemen. Maar nu eerst nog de laatste race.
Hij zegt volgens mij een hele hoop met de verwijzing dat Perez zelf de juiste keuze kan maken 😏 hij mag de eer aan zichzelf houden, die is exit!
+5 secbasvn schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:46:
Iemand een “kleine” recap van alle straffen?
+10 sec
drive through penalty
10 sec stop & go penalty
ik miste alleen de 5 sec stop & go nog. Dan had ik bingo gehad op alle soorten straffen.
Maar het was wel Russell die op de Boordradio zat te huilenCharles Hill schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:04:
Het is niet Russell die Verstappen een plek naar achter heeft gezet 😏
... dat kunnen ze wel goed daar bij Mercedes
Dat gebeurde ook al met de restart in Sao Paulo. De helft van het veld rijdt weg, maar Max (en een aantal anderen) blijven gewoon staan omdat de lichten niet uit zijn.Charles Hill schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:17:
Dat maakt het verschil op de baan. Dat is slim rijden.
Max is gewoon heel helder van geest en in total control om zo maar te zeggen.
"man is not truly one, but truly two,"
Exact ditgambieter schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:05:
Het gejank van Russell en het hard doorrijden terwijl ze allemaal een cooldown lap deden. Zelfs de Britse media zijn niet erg overtuigd van de straf en aanleiding.
Op SKY vertelde ze over de deal die Ocon heeft gemaakt. Wilde komende tijd alvast wat uren in de Haas gaan maken. Dat mocht, maar dan moest hij wel zijn plek afstaan aan Doohan komende race, dus vertrekken.hjvg schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:58:
[...]
net tijdens de live uitzending op f1tv na de race alpine nog zeggen wij weten van niet geen idee en nog geen 10 min later. ocon is weg
Lando didn't see the double yellows 🟡 pic.twitter.com/M07Uup6S7m
— WTF1 (@wtf1official) 1 december 2024
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
:strip_exif()/f/image/L2DV0BuVNGQQUx4omFghOchC.jpg?f=fotoalbum_large)
Q: Will you have a calm chat with George after this?
Max: "Not right now. You know what it is? He always acts very nicely here in front of the camera, but then when you're in there in person [in the stewards room] it's just a completely different person, I can't stand that."
"Then it's actually better to just fuck off as well, because I don't have to deal with that."
Nou precies... Het niet gezien hebben terwijl degene voor je het wel ziet doet niet veel goed voor je argumentatie.redwing schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:03:
[...]
Tja, dat maakt het eigenlijk alleen nog maar erger.
Het zal iets Brits zijn zeker?
Even over dat moment, gewoon omdat ik het alweer ben vergeten. Dat Lando toen door oranje reed bij de aborted start, terwijl er marshalls op de baan waren. Welke straf kreeg Lando toen?mr_petit schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:00:
[...]
Dat gebeurde ook al met de restart in Sao Paulo. De helft van het veld rijdt weg, maar Max (en een aantal anderen) blijven gewoon staan omdat de lichten niet uit zijn.
Max is gewoon heel helder van geest en in total control om zo maar te zeggen.
Geldstraf.Mickey77 schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:08:
[...]
Even over dat moment, gewoon omdat ik het alweer ben vergeten. Dat Lando toen door oranje reed bij de aborted start, terwijl er marshalls op de baan waren. Welke straf kreeg Lando toen?

Komt wel overeen met eerdere straffen die hiervoor gegeven zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:51:
En drie strafpunten zoals verwacht...
[Afbeelding]
Ho ho je vergeet zeur Lewis HamiltonSineplex schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:11:
Yep ze huilen allemaal. George en Lando zijn daar absolute koningen in
@Chevy454 ook dit is typisch Brits...G_Dragon schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:03:
Verstappen is klaar met Russel, die houdt niet van dat achterbakse gedrag. Want blijkbaar doet Russel dat...
[Afbeelding]
[...]

Dat vervolgens de straf niet overeenkomt met het vergrijp. Daar kan je zeker over discussiëren. Ik denk zelf dat de stewards weer zwaarder gaan straffen.
En dit is hoe Britten zijn. Schijnheilig. Zum kotsen. Altijd al zo geweest met die RUS. Goed dat Max het gewoon uitspreekt. Gisteren zag je het ook bij de persconferentie. Daar was RUS ook al bezig met die schijnvertoning en Lando en Max reageerden beiden hetzelfde. Ze zien hem allemaal zo…G_Dragon schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:03:
Verstappen is klaar met Russel, die houdt niet van dat achterbakse gedrag. Want blijkbaar doet Russel dat...
[Afbeelding]
[...]
Mijn boefje is liev!
Dus door oranje rijden terwijl er marshalls op de baan zijn = 5k (lunchgeld)
Spiegel op de baan en je kunt er omheen rijden = 35 sec straf
De vraag is hoe onveilig die spiegel was.
Heel erg = dan moet je een VSC er uit gooien
Mwoh = dan gaan we gewoon door
Wat doen we? Compromis... iets er tussenin
Wat gebeurde er gisteren tussen Max en George?
Mmmm. We kunnen geen straf geven of 3 plaatsen.
Jenson probeert het agressie van VER te maken, ipv het achterbakse van RUS.Charles Hill schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:53:
Op SKY is de toon over Verstappen ook opeens compleet anders 😑 heel opvallend
Zo gaat VER voorlopig niet naar Mercedes, of het moet zijn om RUS eruit te schoppen
ja, $5000 geldstraf.
Als je alleen z'n vaste mcLaren salaris in ogenschouw neemt (naar schrijven 20 miljoen), en niet wat hij van z'n persoonlijke sponsoren en snabbels en bonussen krijgt (wat bij elkaar waarschijnlijk net zoveel of misschien nog wel meer is), en dat terugrekent naar iemand met een modaal jaarsalaris (pak 'm beet 40k per jaar), is dat het equivalent van een boete van...jawel $10, een tientje

Wat een stelletje clowns...
[ Voor 5% gewijzigd door mr_petit op 01-12-2024 20:18 ]
"man is not truly one, but truly two,"
in het verleden gebeurde het wel vaker dat als er iets op de baan lag (stuk vleugel of wat ook maar)Mickey77 schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:14:
[...]
Dus door oranje rijden terwijl er marshalls op de baan zijn = 5k (lunchgeld)
Spiegel op de baan en je kunt er omheen rijden = 35 sec straf![]()
De vraag is hoe onveilig die spiegel was.
Heel erg = dan moet je een VSC er uit gooien
Mwoh = dan gaan we gewoon door
Wat gebeurde er gisteren tussen Max en George?
Mmmm. We kunnen geen straf geven of 3 plaatsen.
er 1 of 2 rondes geel hing zodat iedereen het wist en daarna het geel weer werd opgeheven.
ook gebeurt het dat als ze het te gevaarlijk vinden vsc of safety car word ingezet om op te ruimen.
Helpt denk ik ook niet dat er een nieuwe wedstrijd leider is
Eerste Chinese F1 rijder en nu de eerste die in de punten rijdt. CoolMaarten_E schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:15:
[...]
Prachtige manier om voor hem zijn carrière af te sluiten. (Al ga ik er nu vanuit dat Abu Dhabi de Sauber niet echt ligt). Nee, niet de snelste rijder, maar maakt nauwelijks fouten en lijkt wel een leuke gast. Mooi voor hem.
[ Voor 32% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-12-2024 20:28 ]
https://www.motorsport.co...ds-room-conduct/10678443/G_Dragon schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:03:
[Afbeelding]
[...]
*pakt popcorn*
5s stop & go bestaat niet, op die manier gaat je bingokaart nooit volkomenRobertMe schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:59:
[...]
+5 sec
+10 sec
drive through penalty
10 sec stop & go penalty
ik miste alleen de 5 sec stop & go nog. Dan had ik bingo gehad op alle soorten straffen.
Voor de volgende race even langs de opticien.
https://www.reddit.com/r/...wards_many_times_and_ive/
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2024 20:26 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |