[F1 2024] Race 22 GP van Las Vegas Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 63.377 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:46

sjaool

Every life should have 9 cats

jan390 schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:08:
[...]

Te koop bij de redbull shop: €38
Ik kreeg de mail net.
Helaas geen XXL want ik vrees dat het weer slim fit is en dan is XL wel wat klein.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1NWyeBSTQfr1YbT1P2ofz6aug00=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ztEIr97d0g290OrRp2LMfxrv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONtUvn1z-6LMhGc8AKhLl4ew_0w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H2mPllbrkovXvdyfc1rPMSyY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 24-11-2024 11:18 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:55

IkWilbert

Het is mij!

Grrrrrene schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:15:
Gewoon even uit interesse: waarom staan er zoveel mensen in de wachtrij bij Verstappen's webshop? Is daar iets unieks te scoren? Of gaat het echt om die merch die op Instagram langskwam?
Voor de grap net even gekeken, ben de 64534e in de rij 8)7

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
IkWilbert schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:17:
[...]

Precies dezelfde reactie gaven die 64k die net voor je stonden ook, alleen ff kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het loopt heel snel terug, die wachtlijst. Zou me verbazen als je meer dan een uur moet wachten. Ik denk dat er veel zijn die hun slot vergeten, want 10 minuten is niet veel tijd en betekent dat je moet blijven wachten en de teller volgen om een kans te hebben. MIsschien handiger om morgen iets te bestellen ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Grrrrrene op 24-11-2024 11:22 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:33
Max tegen Zak Brown.
Lekker recht voor zijn raap en even een punt maken live op tv
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:23
IkWilbert schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:17:
[...]

Nou heb effe gekeken en twijfel om die witte hoodie te bestellen, heb die eerste uit 2021 nog. Ben al langer dan 10 minuten aan het bekijken, jammer dat levering pas eind januari is.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max krijgt een mooie helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:25

JB

Cédric roelt!

Maar offday voor McLaren? Weinig over gehoord verder waarom ze niet meededen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nummer 4 is binnen!! Hoppaaaaa..

Wel een race waar er overal gevechten waren op het veld, Norris viel mij wel ontzettend tegen vandaag.. daar had ik zoveel meer van verwacht, dit was een walk in the park voor Verstappen. Die ook wel volwassen is geworden en voor het kampioenschap aan het racen was en niet met de gevechten bezig was.

What the f.. die actie van Sainz bij de pitsstop, even op het laatste moment weer terug op de baan.. clowns bij Ferrari..

Vond na de race het heel mooi om te zien dat het hele veld voorbij aan Verstappen ging en hem feliciteerde :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OH50e30R9XJdgA34PGFMXWe77x0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0LTy60WIkgJcpHw1usETouFd.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vXltMmahrSybyweQyNybmTN9Jw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XDUYmGZzyuU7KBtAnDKUAQvd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 24-11-2024 12:20 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wel weinig familie aanwezig voor Max? Die zit natuurlijk al dronken in de stripclub met zijn team :D Ik zou de volgende keer ook zonder de fam afreizen naar Las Vegas :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 11:44

NoFearCreations

3DPrint the world!

JB schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:58:
Ik vermoed dat de TD's van de flexiwings, en de hint van RB over water in de banden, ze nu weer terug heeft gezet in de rangorde.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
JB schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:58:
Geen water in de banden, geen flexibele achtervleugel, helpt allemaal niet mee :+

Maar ff serieus: we gaan zien hoe ze zich de laatste 2 races verhouden. Het valt wel op dat ze er dit weekend totaal niet bij zaten, maar het circuit is TE anders om daar echt conclusies uit te trekken. Het was bijvoorbeeld met afstand de koudste race van de kalender, dus misschien ligt ze dat gewoon niet (en Mercedes juist wel).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 09:53
Mawlana schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:25:
Sinds duidelijk is dat Piastri de tweede rijder is hij behoorlijk teruggevallen. Of lijkt het alleen zo? Ik weet dat McLaren in het geheel is teruggevallen, maar tot een paar races terug was Piastri aanzienlijk feller.
Of het is toch niet zo makkelijk om als jonge coureur de F1 in te stappen en meteen moeten presteren op de top van je kunnen, en dat volhouden met alles er omheen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Verstappen heeft een speciale kampioenschaps helm onthuld :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5M0ayS6peVy3KMJ36TTvrOwIG-k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dpV3Am6WMt5bvjVJRvy2jwxJ.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RaRCHoDQfmN3xNYSJ1RClv9TpCg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kntQHXuITdA3tVCITooSXniR.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Geweldig!! 4de keer wereldkampioen op een rij, evenaring van dat record.

RBR heeft zich op tijd weten te herstellen dit weekend. Het is genoeg om voor Norris te eindigen.

En goed dat het hier gebeurd en niet in één van de landen met minitribunes en nul sfeer, of een land waar mensen coureurs massaal uitfluiten.

Straks nog even de show erna kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
MikeyMan schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:59:
[...]

Saaie race...?

Er werd genoeg ingehaald.
Voornamelijk met DRS, wat weinig spectaculair is. Het is beter dan een optocht, maar nog altijd niet wat F1 leuk en spannend maakt.

Benieuwd hoe dat vanaf 2026 eruit gaat zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Charles Hill op 24-11-2024 12:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:23
MAX is zoveel beter geworden dan in 2021 niet normaal, en al voor de 2e keer in een mindere auto,echt klasse apart.

World Champion 4 times in a row baby

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Grrrrrene schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:04:
[...]

Geen water in de banden, geen flexibele achtervleugel, helpt allemaal niet mee :+

Maar ff serieus: we gaan zien hoe ze zich de laatste 2 races verhouden. Het valt wel op dat ze er dit weekend totaal niet bij zaten, maar het circuit is TE anders om daar echt conclusies uit te trekken. Het was bijvoorbeeld met afstand de koudste race van de kalender, dus misschien ligt ze dat gewoon niet (en Mercedes juist wel).
Op SKY vertelde ze dat ze een achtervleugel mee hadden die niet werkte, en blijkbaar niet (goed) aangepast kon worden zoals dat bij RBR is gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geweldig, Klik voor het filmpje

[Twitter: https://x.com/viaplaysportnl/status/1860639676991762837?t=5mgRLupBoU82wWr233kohQ&s=19]

[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 24-11-2024 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Amaze86 schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:24:
MAX is zoveel beter geworden dan in 2021 niet normaal, en al voor de 2e keer in een mindere auto,echt klasse apart.

World Champion 4 times in a row baby
Mindere auto is wel relatief. Aan het begin van het seizoen was RBR nog behoorlijk snel, ook een tijdje sneller dan de rest, en die punten zijn hard nodig geweest voor dit kampioenschap.

Ik vind niet zo snel het puntenverloop dit seizoen gezien de top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:18:
Geweldig!! 4de keer wereldkampioen op een rij, evenaring van dat record.

Schumacher van 2000 t/m 2004 vergeten? Of bedoel je een ander record?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:52
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:30:
[...]

Mindere auto is wel relatief. Aan het begin van het seizoen was RBR nog behoorlijk snel, ook een tijdje sneller dan de rest, en die punten zijn hard nodig geweest voor dit kampioenschap.

Ik vind niet zo snel het puntenverloop dit seizoen gezien de top 5.
Max zijn auto was echt wel een pak minder dan die van McLaren, Ferrari en Mercedes. Kijk waar Perez staat. Dat toont de potentie van de auto. Max blijft concurreren met de eerdere merken en Perez staat er VER achter
Ja de punten in het begin waren nodig. Maar een zeer groot deel van de voorsprong van eerder heeft Max nog steeds. Laatste 2 races is hij op Norris uitgelopen zelfs en de races daarvoor heeft hij het verlies grotendeels geminimaliseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
pjlgt schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:35:
[...]

Gokje: Verstappen en Vettel zijn 4x WDC + 4x op rij. Voor Schumacher was het niet zijn eerste (t/m 4e / 5e). Dus niet alleen "4x op een rij" maar ook "alle" / "vanaf de eerste".

Hamilton heeft ook 4x op een rij, maar daar was het zijn derde "streak". Die anderen (Prost, ???) weet ik niet of het één streak was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
brothermaynard schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:37:
[...]

Max zijn auto was echt wel een pak minder dan die van McLaren, Ferrari en Mercedes. Kijk waar Perez staat. Dat toont de potentie van de auto. Max blijft concurreren met de eerdere merken en Perez staat er VER achter
Ja de punten in het begin waren nodig. Maar een zeer groot deel van de voorsprong van eerder heeft Max nog steeds. Laatste 2 races is hij op Norris uitgelopen zelfs en de races daarvoor heeft hij het verlies grotendeels geminimaliseerd
Perez is gewoon ook niet goed. Stratencircuits was zijn ding, maar ook dat komt er helemaal niet meer uit. Op mediums duurde het nog weet ik hoe lang voordat hij bij Lawson was. Uiteraard is Verstappen ook veel beter en haalt hij wel het maximale uit de auto. Maar de auto was voordat het slechter ging wel snel.

Maar met een slechte auto wint hij niet 7 van de 10 races. Anders had hij vandaag ook mee kunnen doen voor de podiumplekken, maar dat zat er echt niet in. En zonder de fout van Sainz bij het inrijden van de pitstraat, wat hem de nodige tijd heeft gekost, had Verstappen alleen nog met Leclerc gestreden om plek 4 en 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
pjlgt schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:35:
[...]

Dat is waar, was 5x op rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:47:
Perez is gewoon ook niet goed. Stratencircuits was zijn ding, maar ook dat komt er helemaal niet meer uit. Op mediums duurde het nog weet ik hoe lang voordat hij bij Lawson was. Uiteraard is Verstappen ook veel beter en haalt hij wel het maximale uit de auto. Maar de auto was voordat het slechter ging wel snel.
Maar wie dan wel naast Max?

Lawson en Tsunoda zijn ook niet geweldig, Colapinto imo te onervaren voor de druk. Zou nog eerder voor Gasly of Hulkenberg gaan.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
RobertMe schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:42:
[...]

Gokje: Verstappen en Vettel zijn 4x WDC + 4x op rij. Voor Schumacher was het niet zijn eerste (t/m 4e / 5e). Dus niet alleen "4x op een rij" maar ook "alle" / "vanaf de eerste".

Hamilton heeft ook 4x op een rij, maar daar was het zijn derde "streak". Die anderen (Prost, ???) weet ik niet of het één streak was.
Prost was in 1985, 1986, 1989 en 1993

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:29:
Geweldig, Klik voor het filmpje

[Embed]
Lekker hoe VER zichzelf blijft en als hij dan z’n grote critici, Brown en Sky Sports, tegelijkertijd kan pakken doet hij dat ook wel op z’n Verstappen’s

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
hoevenpe schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:52:
[...]

Maar wie dan wel naast Max?

Lawson en Tsunoda zijn ook niet geweldig, Colapinto imo te onervaren voor de druk. Zou nog eerder voor Gasly of Hulkenberg gaan.
Perez voor de centen 😏 ik vermoed dat dhr Slim het mislopen van een hogere plek in het constructeurskampioenschap door Perez compenseert met zijn miljoenen. En dat is win-win. Red Bull verliest geen geld, en krijgt meer windtunneltijd dan de teams boven hun. Eindelijk weer eens 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:56:
[...]

Perez voor de centen 😏 ik vermoed dat dhr Slim het mislopen van een hogere plek in het constructeurskampioenschap door Perez compenseert met zijn miljoenen. En dat is win-win. Red Bull verliest geen geld, en krijgt meer windtunneltijd dan de teams boven hun. Eindelijk weer eens 😉
Er is nog steeds een budget cap. Leuk dat Slim die 30M aan misgelopen WDC inkomsten betaald, maar vervolgens moet er ook tientallen miljoenen aan reparaties worden gedaan en dat geld gaat van de budget cap af en kan dus niet in auto ontwikkeling worden gestoken. Leuk dus dat ze meer windtunneltijd hebben, alleen hebben ze de euro's / ponden niet om dat ding te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-06 21:55
Vermakelijke race en Max weer kampioen, dus dat is mooi!
Ik had een 2-stopper niet verwacht, omdat ze gisteren zoveel rondjes op soft konden doen.

Ook maar gelijk de nieuwe hoodie besteld. Heb de zwarte besteld omdat ze hier allemaal naast elkaar hangen en de rest is ook donker van kleur. Stiekem vind ik de witte mooier. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Charles Hill
LAD93 schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:54:
[...]

Lekker hoe VER zichzelf blijft en als hij dan z’n grote critici, Brown en Sky Sports, tegelijkertijd kan pakken doet hij dat ook wel op z’n Verstappen’s
Ted was ook weer lekker bezig tijdens de race. Had blijkbaar aan racefans (ik vermoed voornamelijk Engelsen en Hamiltonfans) gevraagd wie 2021 nog niet was vergeten. Hij zag vele handen. Was ben je dan een hap hooi als een presentator nog zo loopt te stoken en zieken. Kinderachtig gewoon. En niemand van de overige presentatoren van SKY die er iets van zeggen dat hij zich belachelijk blijft gedragen.

Dit hele weekend blijkt maar weer eens hoe ongezond zijn obsessie is met RBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
RobertMe schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:58:
[...]

Er is nog steeds een budget cap. Leuk dat Slim die 30M aan misgelopen WDC inkomsten betaald, maar vervolgens moet er ook tientallen miljoenen aan reparaties worden gedaan en dat geld gaat van de budget cap af en kan dus niet in auto ontwikkeling worden gestoken. Leuk dus dat ze meer windtunneltijd hebben, alleen hebben ze de euro's / ponden niet om dat ding te gebruiken.
Maar Verstappen moet ook betaald worden, en daar is het geld wel meer dan welkom voor. Met hem pakken ze wereldkampioenschappen.

En inderdaad, het is zonde dat Perez een aantal ongelukken heeft gehad, welke overigens niet allemaal zijn schuld waren, zoals Baku en Monaco.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:01:
[...]

Ted was ook weer lekker bezig tijdens de race. Had blijkbaar aan racefans (ik vermoed voornamelijk Engelsen en Hamiltonfans) gevraagd wie 2021 nog niet was vergeten. Hij zag vele handen. Was ben je dan een hap hooi als een presentator nog zo loopt te stoken en zieken. Kinderachtig gewoon. En niemand van de overige presentatoren van SKY die er iets van zeggen dat hij zich belachelijk blijft gedragen.

Dit hele weekend blijkt maar weer eens hoe ongezond zijn obsessie is met RBR.
Die Ruth is ook niet veel beter bij F1TV vind ik. Will begon over hoe consistent Max dit seizoen presteerde ondanks het kwijtraken van de dominantie. “Ja heel knap, maar in het WCC kan McLaren nog steeds 1e worden”… :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 17:58
[...]

Tientallen miljoenen is wel een beetje overdreven vind je ook niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:25:
[...]

Op SKY vertelde ze dat ze een achtervleugel mee hadden die niet werkte, en blijkbaar niet (goed) aangepast kon worden zoals dat bij RBR is gedaan.
Het flexen is dan ook wat moeilijker aan te passen dan er met de dremel een stuk af slijpen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

D.deJong schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:14:
[...]

Precies. Wat was het? Iets van rond de 5 miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 17:49

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Geld is nooit een probleem voor RB geweest, de hoogte van de Budget Cap wel, de verwachting is dat ze die 30miljoen ook wel kunnen lijden.

Over sposoring gesproken,

Opvallend dat andere Nederlandse bedrijven zoals Randstad en bijvoorbeeld Tricorp aan F1 teams zijn verbonden zonder NL inbreng

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Sainz heeft tot op heden nog geen straf gekregen? hij ging toch echt wel over die doorgetrokken streep heen of is daar geen regel over in het boekje van de FIA :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

G_Dragon schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:24:
Sainz heeft tot op heden nog geen straf gekregen? hij ging toch echt wel over die doorgetrokken streep heen of is daar geen regel over in het boekje van de FIA :D
In de wedstrijd is daar ook niks over gemeld.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JB schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:26:
[...]

In de wedstrijd is daar ook niks over gemeld.
Klopt dat miste ik ook al, want het was wel een hele late actie/reactie van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
D.deJong schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:14:
[...]

Dat ligt eraan wat er kapot is na een crash, en hoe kapot. Een versnellingsbak kost rond de 5 ton, wat nog wel eens kapot gaat bij een crash. De hele motor kost 4 tot 10 miljoen. Voor- plus achtervleugel 5 ton, wielophanging een ton. Chassis tussen 5 ton en een miljoen, en dan is er nog de carrosserie, en andere onderdelen.

En flinke crash kan dus snel in de miljoenen lopen, laat staan meerdere. Of het ook tientallen, als in meervoud, is, weet ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Charles Hill op 24-11-2024 13:29 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-06 21:45
4x wereld kampioen. Simply lovely 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Is dat niet alleen bij het uitrijden van de pitstraat?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De teleurstelling op het einde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 07:51
Het is eerder een dingetje geweest . Volgens mij is het zo dat je niet van buiten over de streep naar binnen mag rijden, dan krijg je daar een penalty/boete voor.
Maar je mag wel de breedte van de baan gebruiken als je vervolgens weer de baan op gaat. Je mag die ruimte ook gebruiken om iemand in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 17:37
Toke_gt schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:43:
[...]

Het is eerder een dingetje geweest . Volgens mij is het zo dat je niet van buiten over de streep naar binnen mag rijden, dan krijg je daar een boete voor.
Maar je mag wel de breedte van de baan gebruiken als je vervolgens weer de baan op gaat. Je mag die ruimte ook gebruiken om iemand in te halen.
Sainz kreeg voor die actie wel een track limit.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Charles Hill
Het is stil op SKY facebook, alleen een bericht dat Russell heeft gewonnen.

Tja, Verstappen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQuLTrnr7sktxcaswNHTnvUNNO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XPAQJBL4uP8tMq9moGnfxURh.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De stand van zaken na deze race:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t16EIGsuONxOKFMjJnRWhJpixzQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kspo7CpZ0gOT8V7eQNuIBD2Q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JhLqBL0IJEQ8jY8UBBwn4-OIb4A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dZJ4XBNfq0ADg52eqRE56SDj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09:41
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:56:

Tja, Verstappen.

[Afbeelding]
Het is hier ook wel weer zoeken om te zeuren op Sky/Engelse media. Op Instagram stond al heel snel een bericht om Verstappen te feliciteren, ze reageerden onder posts van Verstappen/Red Bull Racing om Verstappen te feliciteren en op Twitter ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik weet niet wat de stand of verandering in de regels was nadat lewis dat ooit in hockenheim deed in de regen.
In in in, no out out out :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Charles Hill
TinusXIII schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:01:
[...]

Het is hier ook wel weer zoeken om te zeuren op Sky/Engelse media. Op Instagram stond al heel snel een bericht om Verstappen te feliciteren, ze reageerden onder posts van Verstappen/Red Bull Racing om Verstappen te feliciteren en op Twitter ook.
Ja, het is ook niet vreemd om op SKY sports F1 alleen een video te posten na de race, hoe de presentatoren aankwamen, en op SKY alleen een foto van Russell als winnaar.

Denk je dat op de NOS site, of welke Nederlandse nieuwssite dan ook, het uren zou duren voordat er komt te staan dat Norris kampioen zou zijn geworden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Tja, Verstappen.

[Afbeelding]
Persoonlijk vind ik wel dat ze zich de laatste tijd goed van de verkeerde kant laten zien, ze zijn volgens mij behoorlijk partijdig geworden en anti-verstappen. Kan het natuurlijk mis hebben maar wat ik de laatste tijd zie van Sky dan kan ik het bijna niet mis hebben..

Jammer dat ze niet gewoon blij en volwassen kunnen zijn voor Verstappen die toch wel even 4 keer op rij hem pakt, wat best knap is. Het enige wat ik niet heb gezien is of ze bij de interviews wel normaal deden? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Benieuwd wie de constructeurstitel gaat winnen. Kan nog spannend worden als Piastri de punten laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
G_Dragon schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:09:
[...]

Persoonlijk vind ik wel dat ze zich de laatste tijd goed van de verkeerde kant laten zien, ze zijn volgens mij behoorlijk partijdig geworden en anti-verstappen. Kan het natuurlijk mis hebben maar wat ik de laatste tijd zie van Sky dan kan ik het bijna niet mis hebben..

Jammer dat ze niet gewoon blij en volwassen kunnen zijn voor Verstappen die toch wel even 4 keer op rij hem pakt, wat best knap is. Het enige wat ik niet heb gezien is of ze bij de interviews wel normaal deden? :D
Sky heeft Verstappen gewoon gefeliciteerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:10:
[...]

Benieuwd wie de constructeurstitel gaat winnen. Kan nog spannend worden als Piastri de punten laat liggen.
Ik gun het Ferrari ook wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toke_gt
pacificocean schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:53:
[...]

Sainz kreeg voor die actie wel een track limit.
Even teruggekeken, hij rijdt al heel ver in de pit entry road terwijl de track en road daar al gescheiden zijn door een gekleurd vlak. Daar gaat hij overheen. Dat is dus wel buiten de baan (track limit), maar dat hij in de pit entry road reed, maakt niet uit. Dat mag.
YakuzA schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:02:
[...]

Ik weet niet wat de stand of verandering in de regels was nadat lewis dat ooit in hockenheim deed in de regen.
In in in, no out out out :+
Lewis ging juist over de lijn naar binnen nadat hij vlak voor de pin entry zijn voorvleugel kwijtraakte in de grindbak. Was vervolgens pitstop van 50 sec want team stond uiteraard niet klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 17:58
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:27:
[...]

Dat ligt eraan wat er kapot is na een crash, en hoe kapot. Een versnellingsbak kost rond de 5 ton, wat nog wel eens kapot gaat bij een crash. De hele motor kost 4 tot 10 miljoen. Voor- plus achtervleugel 5 ton, wielophanging een ton. Chassis tussen 5 ton en een miljoen, en dan is er nog de carrosserie, en andere onderdelen.

En flinke crash kan dus snel in de miljoenen lopen, laat staan meerdere. Of het ook tientallen, als in meervoud, is, weet ik niet.
De teller staat nu op 4,5 miljoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
Wat ze in de uitzending zeiden (meen Kalf? ) dat je wel van de pitlane naar buiten mag maar niet van de baan naar de pitlane over de streep.

Blijft raar maar dat hoorde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
TinusXIII schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:21:
[...]

Sky heeft Verstappen gewoon gefeliciteerd.
Dan heb ik dat gemist :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
d-vine schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:31:
[...]

Wat ze in de uitzending zeiden (meen Kalf? ) dat je wel van de pitlane naar buiten mag maar niet van de baan naar de pitlane over de streep.

Blijft raar maar dat hoorde ik
Ah dank je! Dan heb ik weer wat geleerd :).
Sainz had niet veel later moeten reageren, want het ging maar net goed volgens mij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Tja, Verstappen.

[Afbeelding]
Ah.. De Dutch Bias is ook aanwezig :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:En zo is het weer genoeg met het gezeur. Zie ook:

Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Illegal_Alien schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:35:
[...]

Ah.. De Dutch Bias is ook aanwezig :+
Ja, alleen maar oranje brillen.

Mooie winst voor Russell.

[ Voor 30% gewijzigd door Charles Hill op 24-11-2024 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:15
Max gaat geen 8 titels halen afgaande op het lange interview met F1TV van zojuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:40:
Max gaat geen 8 titels halen afgaande op het lange interview met F1TV van zojuist.
Dat was een interview met Brown of Norris :+ ?

Ik gok zomaar dat VER gaat proberen zn 5e te halen en er dan lekker mee stopt, beetje een team runnen en zelf meeracen.

[ Voor 19% gewijzigd door LAD93 op 24-11-2024 14:42 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:13
jaapstobbe schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:40:
Zou me echt niets verbazen als hij er mee kapt. Gedoe om de baan en op de baan gaat op een gegeven moment gewoon tegen zitten. En was z'n vriendin nou zwanger? Krijg je ook ander perspectief op het leven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Toke_gt schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:22:
[...]

Lewis ging juist over de lijn naar binnen nadat hij vlak voor de pin entry zijn voorvleugel kwijtraakte in de grindbak. Was vervolgens pitstop van 50 sec want team stond uiteraard niet klaar.
Er zijn er twee he ;) Hockenheim 2018 en Hockenheim 2019.
De "in in in" was 2018 nadat Vettel hem in de muur zette(?). Bonno roept hem binnen, Hamilton rijdt in pit entry, vervolgens roept Bonno "stay out" waarna Hamilton het gras over gaat terug de baan op, en Bonno "in in in" roept.
2019 is die waar jij naar refereert. Voorvleugel in de laatste bocht er af rijden en vervolgens achter het paaltje door de pit entry in gaan.

Dat eerste, van pit entry terug het circuit op, is in mijn herinnering ook toen al onbestraft gebleven.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Net pas in de gelegenheid geweest om de race terug te kijken.

Het was een mooi seizoen. Zeer volwassen gereden van Max. :)F verdiend kampioen :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
RobertMe schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:44:
[...]

De "in in in" was 2018 nadat Vettel hem in de muur zette(?). Bonno roept hem binnen, Hamilton rijdt in pit entry, vervolgens roept Bonno "stay out" waarna Hamilton het gras over gaat terug de baan op, en Bonno "in in in" roept.
2019 is die waar jij naar refereert. Voorvleugel in de laatste bocht er af rijden en vervolgens achter het paaltje door de pit entry in gaan.

Dat eerste, van pit entry terug het circuit op, is in mijn herinnering ook toen al onbestraft gebleven.
Ah, ik had idd de tweede in herinnering. En er is later nog een situatie geweest waarbij iemand echt bewust gebruik maakte van die ruimte, maar ik kan nog niet terug halen wie & waar. Bleef toen ook onbestraft.
Overigens is er in Baku in ‘22 een stippellijn aangebracht om duidelijk te maken tot welk moment coureurs gebruik mogen maken van de hele track, in verband met de muur daar bij de entry.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLOVcgB2rdAW5gB69ysQwOhSKzw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iuBsmwCdn3aTR7BG1tmNfIK2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Toke_gt schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:58:
Overigens is er in Baku in ‘22 een stippellijn aangebracht om duidelijk te maken tot welk moment coureurs gebruik mogen maken van de hele track, in verband met de muur daar bij de entry.

[Afbeelding]
Volgens mij is het ook een circuit specifiek dingetje. In Brazilië gaan ze echt altijd over de pit entry line heen. Terwijl het in Jeddah absoluut verboden is om ook maar met 1 wiel de lijn aan te raken (waarvoor ook al ronden in kwalificatie zijn geschrapt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
RobertMe schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:44:
[...]

2018 was een reprimande voor Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-06 21:55
Staat er niet ergens in de pit entry een bollard waarna ze niet meer terug mogen? En dan hebben sommige circuits ook nog wat aparte regels. Ik zie hierboven Jeddah genoemd, Oostenrijk heeft dat volgens mij ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik zie nu op insta LEC langskomen die helemaal uit zijn dak gaat na de race over de boordradio.

Wat is er nu precies gebeurd?
Van Sainz kan ik het me goed voorstellen, die wilde gelijk al naar twee stops maar dat was niet nodig en "Wake-up, come on !!".

Maar waren ze bij Charles ook zo aan het klooien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-06 09:56
Kappen met die zinloze getrol.

[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-11-2024 17:51 ]

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
hjs schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:49:
Ik zie nu op insta LEC langskomen die helemaal uit zijn dak gaat na de race over de boordradio.

Wat is er nu precies gebeurd?
Van Sainz kan ik het me goed voorstellen, die wilde gelijk al naar twee stops maar dat was niet nodig en "Wake-up, come on !!".

Maar waren ze bij Charles ook zo aan het klooien?
Leclerc kreeg na (een van?) zijn pitstops te horen dat Sainz achter hem zou blijven rijden en hij daarvoor instructie had. Sainz haalde hem vervolgens in. Waarbij de race engineer van Leclerc maar bleef herhalen "Sainz is vertelt je niet in te halen". Waarna Leclerc op een gegeven moment antwoord met "Misschien moeten jullie het eens in het Spaans proberen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

RobertMe schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:06:
[...]

Leclerc kreeg na (een van?) zijn pitstops te horen dat Sainz achter hem zou blijven rijden en hij daarvoor instructie had. Sainz haalde hem vervolgens in. Waarbij de race engineer van Leclerc maar bleef herhalen "Sainz is vertelt je niet in te halen". Waarna Leclerc op een gegeven moment antwoord met "Misschien moeten jullie het eens in het Spaans proberen".
Oh nee, je teammaat, welke weg moet, laat je eerst voor en daarna niet meer en daar ga je zo om zeuren in de out-lap?
Hij weet vast nog niet dat hij volgend jaar zelf de tweede rijder is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
Leclerc mag vrijwilligerswerk gaan doen na zijn 'oh my fucking god' 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:13:
Leclerc mag vrijwilligerswerk gaan doen na zijn 'oh my fucking god' 😄
Net even terug geluisterd maar die was niet blij to say the least. Hoop gevloek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Holk schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:26:
[...]

Net even terug geluisterd maar die was niet blij to say the least. Hoop gevloek
Heb het alleen gelezen. Dat zag er al niet happy uit, het horen zal nog wel een stukje feller zijn 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:34:
[...]

Heb het alleen gelezen. Dat zag er al niet happy uit, het horen zal nog wel een stukje feller zijn 😏
“Pick up please”
‘Yeah, fucking pick up like always fucking hell’

Beetje van dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40
TheBrut3 schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:39:
Staat er niet ergens in de pit entry een bollard waarna ze niet meer terug mogen? En dan hebben sommige circuits ook nog wat aparte regels. Ik zie hierboven Jeddah genoemd, Oostenrijk heeft dat volgens mij ook.
Het is wel echt heel apart dat er niet is gestraft.
In de event notes wordt verwezen naar hoofdstuk 4, artikel 4 van appendix L van de international sporting code. Dat artikel gaat over pit entry.
Daar staat onderandere dit:

Except in cases of force majeure (accepted as such by the Stewards), or unless otherwise defined by the Race Director, if appointed, or Clerk of the Course, any part of a tyre of a car entering the pit lane must not cross, in any direction, any line painted on the track for the purpose of separating cars entering the pit lane from those on the track. For the avoidance of doubt, crossing means that the outside of any tyre should not go beyond the outside, with respect to the pit lane, of the relevant line painted on the track.

In de event notes staan de lijnen gefotografeerd.
In mijn ogen had dit 100 % een straf moeten zijn. Foutje van de race director?

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003

DataGhost

iPL dev

R.E. schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:56:
[...]

Het is wel echt heel apart dat er niet is gestraft.
In de event notes wordt verwezen naar hoofdstuk 4, artikel 4 van appendix L van de international sporting code. Dat artikel gaat over pit entry.
Daar staat onderandere dit:

Except in cases of force majeure (accepted as such by the Stewards), or unless otherwise defined by the Race Director, if appointed, or Clerk of the Course, any part of a tyre of a car entering the pit lane must not cross, in any direction, any line painted on the track for the purpose of separating cars entering the pit lane from those on the track. For the avoidance of doubt, crossing means that the outside of any tyre should not go beyond the outside, with respect to the pit lane, of the relevant line painted on the track.

In de event notes staan de lijnen gefotografeerd.
In mijn ogen had dit 100 % een straf moeten zijn. Foutje van de race director?
Het dikgedrukte deel is als het goed is al meermaals aangehaald en is wat hier van belang is. Hij ging de pits niet in dus die regel geldt op dat moment niet voor hem. Een paar weken geleden heb je nog een race kunnen zien waarin vrijwel elke auto dat vrijwel elke ronde deed zonder bestraft te worden, en zo zijn er meerdere geweest dit jaar.

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 24-11-2024 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
De pit begint pas na de lijn die haaks op de baan staat, als ze daar niet over heen zijn gelden er geen regels over wat Sainz deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40
Sneaky en natuurlijk heb je gelijk (en typisch formule1). Het is wel echt heel slecht dat 2 seconde voordat hij naar binnen zou moeten, zegt zijn engineer nog tegen hem "box". Op het allerlaatste moment zegt hij "stay out".
In de vorige race kan er besproken zijn dat die lijn overschreden mag worden tijdens die race.
Dat is hier niet aangegeven in de documenten.
Pitlane zal vast pas beginnen waar de pit limiter aan moet. Aan de andere kant: tijdens de entry zat volgens mij een soort chicane waar de rijders ook over de lijnen gaan. Zie ook ronde 11, waar Sainz het doet (net als iedereen) Dat zou dan eigenlijk ook niet mogen.

[ Voor 4% gewijzigd door R.E. op 24-11-2024 18:22 ]

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:11
Gevalletje 'verkeerde kant bollard bij pit entry' door Perez werd in Turkije '21 ook niet bestraft geloof ik.

Mooi om terug te kijken, toen hij z'n mojo nog wel had:
YouTube: Hamilton & Perez’s Wheel-To-Wheel Battle | Turkish Grand Prix 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-06 19:27
Fauna schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:30:
Gevalletje 'verkeerde kant bollard bij pit entry' door Perez werd in Turkije '21 ook niet bestraft geloof ik.

Perez kon ook niet echt een kant op, als dat een straf was geweest dan had Lewis er een moeten krijgen voor forcing another driver of the track.

Back ontopic, nog afterparty foto’s uitgelekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
Fauna schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:30:

Thnx, deze bedoelde ik hierboven ergens, maar ik wist niet meer waar dit gebeurde. Ik weet nog dat ik heel verontwaardigd was dat Hamilton Perez hier zo ongeveer de pitlane in duwde en een straf leek te forceren, maar dat mag dus. Andersom niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQwiesog3BesfUqlRflzPP3m2Cc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wl61Lngr2ARf4cInSYe3LQYG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Nu we het toch over pitstraat dingen hebben: Yuki heeft ook geen straf gekregen voor de unsafe release en over het bordje rijden toch? Wil niet per se een nieuwe steward discussie openen, maar de nieuwe race director en stewards lijken me wat relaxter dan de vorige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zag nog een leuke stat voorbijkomen op Sky.

Nelson Piquet won het kampioenschap blijkbaar ook in Las Vegas (1981). Toch grappig dat je dat deelt met je schoonvader. What are the odds!

(Keke Rosberg won het WDC ook in Las Vegas (1982).

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Exocet schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:55:
Best nog een groot verschil in overwinningen

Verstappen: 8
Norris: 3
Leclerc: 3
Hamilton: 2
Piastri: 2
Sainz: 2
Russell: 2
Daarom vond ik het presteren van Norris ook wel indrukwekkend dit seizoen, dat hij het met maar zo weinig overwinningen toch nog zo spannend kon maken. Maar helaas hebben vele hier gekozen om hem en zijn prestaties te marginaliseren door een emotioneel momentje drie weken geleden.

Berichten zoals dit:
pietr schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:56:
Is Nor al gespot? Benieuwd naar zijn reactie: hopelijk minder vilein dan na de vorige race.
En dit:
HollowGamer schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:55:
[...]

Toch vind ik het jammer van Lando. Hij had het namelijk niet nodig, hij kan even down to earth zijn als Max.

Hij moet gewoon kort bij zichzelf blijven, en niet wat Zak hem influistert. Dan had hij waarschijnlijk ook wat meer rust in zijn hoofd gehad.
(Norris moet helemaal niks, hoe haal je het in je hoofd om denken te weten hoe iemand zich moet gedragen in situaties waarin ze zelf nog nooit zijn geweest.)

...doen me alvast vrezen voor het volgende talent wat het tegen Max op moet nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:34:
Zag nog een leuke stat voorbijkomen op Sky.

Nelson Piquet won het kampioenschap blijkbaar ook in Las Vegas (1981). Toch grappig dat je dat deelt met je schoonvader. What are the odds!

(Keke Rosberg won het WDC ook in Las Vegas (1982).
En ze werden allemaal vijfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hippocampus schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:34:
[...]

Daarom vond ik het presteren van Norris ook wel indrukwekkend dit seizoen, dat hij het met maar zo weinig overwinningen toch nog zo spannend kon maken. Maar helaas hebben vele hier gekozen om hem en zijn prestaties te marginaliseren door een emotioneel momentje drie weken geleden.

Berichten zoals dit:

[...]

En dit:

[...]
(Norris moet helemaal niks, hoe haal je het in je hoofd om denken te weten hoe iemand zich moet gedragen in situaties waarin ze zelf nog nooit zijn geweest.)

...doen me alvast vrezen voor het volgende talent wat het tegen Max op moet nemen.
Norris heeft ook gewoon heel veel fouten gemaakt.
Nog niet klaar om echt voor de titel te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Exocet schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:42:
[...]

En ze werden allemaal vijfde
Haha, echt waar ? :D

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Was deze hier al gepost?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iQRxqg-t6A4jXCiEIHNZD6TbHKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iySUD8ALCGG6Ghu1BMecM1gL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 23:14

The_Scarabial

MTB for life!

Als Perez ook maar iets beter zou zijn dan hadden ze het WCC ook met 2 vingers in de neus gewonnen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:36
Charles Hill schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:10:
[...]

Nog twee ferrari 1-2 tjes en Mclaren heeft niets meer. alles is nog mogelijk Leclerc kan Norris voorbij, Sainz Piastri en het constructeurskampioenschap is ook niet veilig.

Van RedBull verwacht ik niet veel meer in dat opzicht. WDC is binnen en met Perez in je team loop je nooit meer naar veel punten toe.
Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord