Denk dat de budgetcap een belangrijk aandeel hierin heeft. Het is een veel gelijker speelveld geworden.DarkSide schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:55:
[...]
True.
Maar geeft toch wel aan wat een mooi seizoen dit is.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ben je erbij in Vegas?Wognummer schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:55:
[...]
Toto had het over los angeles haha denk spreekfoutje maar idd hier zijn de feestjes beter
Ze vliegen (schijnbaar) vanavond via LAX terugWognummer schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:55:
[...]
Toto had het over los angeles haha denk spreekfoutje maar idd hier zijn de feestjes beter
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nee die zijn op tijd voor max?
Komt ie nog op t podium?
Werd wel veel ingehaald maarja, wat wil je met een DRS van 2km. Verder voelde het wat tegen vallen.
Max verdient de 4e titel gewonnen, hopen dat de geruzie van de pers nu ook eens ophoudt
21777jdiezrequejo schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:57:
Er zijn nog ruim 10000 wachtende voor mij… kunnen jullie even snel jullie bestelling afronden op Verstappen.com dank je 😂

Ah dan ben ik op de helft 🤯🤪
Voor zijn podcast 🎤Holk schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:00:
Waarom mocht GP mee met Max? Om z’n handje vast te houden? Had ze nog wel op het podium verwacht
nee haha was net op F1pro dat gesprek in de auto dat toto hem feliciteerde
Anders nog awkwarder in de limo?Holk schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:00:
Waarom mocht GP mee met Max? Om z’n handje vast te houden? Had ze nog wel op het podium verwacht
Blijkbaar niet?masauri schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:58:
[...]
Nee die zijn op tijd voor max?
Komt ie nog op t podium?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij de Post show nu Yuki die sorry zegt voor 'I shit my pants', ook leuk toch?Treveo schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:03:
Wauw? Geen show voor VER die ze wel beloofd hadden?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik snap er niks van. Je hebt de wereldkampioen met deze race en het enige dat je kunt bedenken is een privé limo naar een suf interview voor een zwart gat met daarna een verlichte fontein. Geen show, geen feest, geen champagne.Treveo schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:03:
Wauw? Geen show voor VER die ze wel beloofd hadden?
Zelfs Japan was beter.
Echt totaal onnodig van Buxton. Maar Amerika (Engels) natuurlijk. Hypocrisie ten top vind ik.Taalgebruik is verschrikkelijk maar met wapens rondlopen is toegestaan. Echt een dubbele moraal daar. Maar goed dat is nu niet de discussie.StefanVerkerk schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:06:
"I shit my pants" Tsunoda over zijn pit exit. LOL. Buxton: "apologies"
"When you grow up your heart dies"
In Qatar hadden we tenminste vuurwerk gekregen maar dat zal eerder voor de racewinnaar zijn.Toke_gt schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:08:
[...]
Ik snap er niks van. Je hebt de wereldkampioen met deze race en het enige dat je kunt bedenken is een privé limo naar een suf interview voor een zwart gat met daarna een verlichte fontein. Geen show, geen feest, geen champagne.
Zelfs Japan was beter.
De finish op Zandvoort is zelfs spectaculairder.Chocoball schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:10:
[...]
In Qatar hadden we tenminste vuurwerk gekregen maar dat zal eerder voor de racewinnaar zijn.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nog even op dit plaatsje terugkomen. Bij het begin van de Grand Prix en ook al in de afgelopen 2 weken is constant gemeld dat als Max voor Lando finishte, hij altijd wereldkampioen was. Dus.....
Gelukkig is er nu de lap by lap ticker onder het scherm bij de post race show ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lando Norris steekt minuten lang de loftrompet over Max Verstappen. "Als hij de snelste auto heeft domineert-ie, als hij niet de snelste auto heeft wint-ie alsnog. Hij heeft nooit een slechte dag en ook geen slechte eigenschappen. Het is een groots kampioen." #F1 #LasVegasGP
— Patrick Moeke (@PatrickMoeke) 24 november 2024
Brummetje schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:18:
Iemand al in de Vertappen.com shop kunnen raken en die wat plaatjes kan posten wat er precies is ?
:strip_exif()/f/image/f9AtXJ11ImnB3xwu8mxtnoxc.jpg?f=fotoalbum_large)
Rechstreeks van instagram: https://www.instagram.com...6ZWMzeQ%3D%3D&img_index=1Brummetje schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:18:
Iemand al in de Vertappen.com shop kunnen raken en die wat plaatjes kan posten wat er precies is ?
Ik sta zelf nog in de wachtrij haha.
/f/image/DvPEaPSNvkroGy3ENsuPBpzN.png?f=fotoalbum_large)
Ik zit ook met tranen in mijn ogen te kijken. Wat een prestatie ongelofelijk.
Ik zou het doen!
Mis het als kiespijnrammes schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:25:
momenten als dit mis ik toch wel Nederlands tv ipv f1tvpro
PSN
Nou idd.rammes schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:25:
momenten als dit mis ik toch wel Nederlands tv ipv f1tvpro
“international coverage has concluded” meeehhhh
iemand een gifje van Coronel?
www.google.nl
Tegelijkertijd geeft Norris bij Viaplay aan wat ze volgend jaar anders gaan doen; "hopelijk vanaf het begin een goede auto want we hebben het kampioenschap verloren in de eerste races."Exocet schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:19:
"Lando Norris steekt minuten lang de loftrompet over Max Verstappen. "Als hij de snelste auto heeft domineert-ie, als hij niet de snelste auto heeft wint-ie alsnog. Hij heeft nooit een slechte dag en ook geen slechte eigenschappen. Het is een groots kampioen." #F1 #LasVegasGP"
[Embed]
Hij heeft echt een betere begeleider nodig want hij blijft mentaal gymnastiek uitvoeren om het niet over zijn eigen fouten te hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door talkatoo op 24-11-2024 09:28 ]
Was nu reclame geweest en een random zanger aan tafel die toevallig F1 fan is.
Dan had die de eerste5 races allemaal gewonnen moeten hebben, en Piastri 2e... En fastest lap pakken...talkatoo schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:26:
[...]
Tegelijkertijd zegt Norris ook bij Viaplay wat ze volgend jaar anders gaan doen; "hopelijk vanaf het begin een goede auto want we hebben het kampioenschap verloren in de eerste races."
Heeft echt een betere begeleider nodig want hij blijft mentaal gymnastiek uitvoeren om het niet over zijn eigen fouten te hebben.
Oh wacht, dan had Norris het nog niet gehaald.
En dat is het trieste. Norris zou zelfs dán niet wereldkampioen zijn geweest. Er moet maar één ding beter, en dat is zijn eigen rijden en zijn team. Nothing else.
Niet die M4X truien waar de crew mee liep? Die waren wel geinig.jdiezrequejo schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:22:
[...]
Rechstreeks van instagram: https://www.instagram.com...6ZWMzeQ%3D%3D&img_index=1
[Afbeelding]
Dat hij in tranen is over de 4e titel of rondloopt in een oranje overall
ik was al ingelogd bij ronde 25 , maar alles is volgens mij preorder.cme2 schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:32:
Mis de F5 button op mijn telefoon.
Maar kom in de buurt
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Zijn dit dezelfde mensen die op 31 oktober 4 uur in de rij stonden voor Dance Macabere?rammes schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:33:
ik was al ingelogd bij ronde 25 , maar alles is volgens mij preorder.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vaker (slechte) comediefilms.
Maar Max 4x wereldkampioen. En laten zien dat die
- ( over een heel seizoen) met een mindere auto een 7-voudig wereldkampioen kan verslaan.
- met een dominante auto niet verslapt
- met een auto die maximaal de 3e beste is, óók wereldkampioen kan worden.
Let's F*cling Goooooo

Ja, een Q verkloten, van P10 starten en naar P2 rijden en een 1-2 binnenhalen.HollowGamer schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:24:
Kan Giedo het nog droog houden?
Ik zit ook met tranen in mijn ogen te kijken. Wat een prestatie ongelofelijk.
Of bedoel je dit niet
Geen idee, hij kwam hier ter sprake bij/met de limo’sChocoball schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:31:
[...]
Dat hij in tranen is over de 4e titel of rondloopt in een oranje overall
White Chicks is ook een Terry classic, met zijn Thousand Miles scene in de autoWaah schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:35:
Ik vond Terry trouwens prima doen. Ontzettend grappige gozer ook trouwens IMHO. Maar snap dat veel Tweakers hem niet kennen want het zijn geen scifi films![]()
Vaker (slechte) comediefilms.
Maar Max 4x wereldkampioen. En laten zien dat die
- ( over een heel seizoen) met een mindere auto een 7-voudig wereldkampioen kan verslaan.
- met een dominante auto niet verslapt
- met een auto die maximaal de 3e beste is, óók wereldkampioen kan worden.
Let's F*cling Goooooo
[Afbeelding]
www.google.nl
Lando klinkt altijd een beetje teneergeslagen dat zit gewoon in de aard van het beestje. Hij kan zich vaak ook niet goed uiten.Holk schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:33:
Doet wel een beetje pijn bij Norris. Goede woorden wel, maar het komt wel uit z’n kleine teen. Teleurstelling en vorm van het team aan het downplayen
Voor mensen die Las Vegas cringe vinden, vind ik het toch bijzonder dat ze als volwassen 40 plusser dit soort kleding aantrekken. Als we het over cringe hebben.....jdiezrequejo schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:22:
[...]
Rechstreeks van instagram: https://www.instagram.com...6ZWMzeQ%3D%3D&img_index=1
[Afbeelding]
Daarnaast vind ik de ontwerpen van Max vaak niet eens mooi. En dit is weer geen uitzondering. Red Bull heeft gewoon een veel beter design team, zie het M4X logo.
Ze willen denk ik het debacle van slechtere kwaliteit merchandise vermijden zoals een paar jaar geleden het geval was.rammes schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:33:
[...]
ik was al ingelogd bij ronde 25 , maar alles is volgens mij preorder.
en niet leverbaar vooralsjaool schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:39:
[...]
Ze willen denk ik het debacle van slechtere kwaliteit merchandise vermijden zoals een paar jaar geleden het geval was.
Ik zou het doen!
Precies, je wilt natuurlijk het M4x shirt hebben. Niet die saaie kleuren die op Instagram staan.Waah schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:38:
[...]
Voor mensen die Las Vegas cringe vinden, vind ik het toch bijzonder dat ze als volwassen 40 plusser dit soort kleding aantrekken. Als we het over cringe hebben.....
Daarnaast vind ik de ontwerpen van Max vaak niet eens mooi. En dit is weer geen uitzondering. Red Bull heeft gewoon een veel beter design team, zie het M4X logo.
Zo heb ik hem ook leren kennen ja. Zo'n slechte film dat die goed isMisteRMeesteR schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:38:
[...]
Geen idee, hij kwam hier ter sprake bij/met de limo’s
[...]
White Chicks is ook een Terry classic, met zijn Thousand Miles scene in de auto

Volgens mij is die ook gek op gaming als ik me niet vergis. Wel eens een collab gedaan met Linus Tefh Tips dacht ik en volgens mij waren ze toen aardig onder de indruk van wat die wist.
Ben wel benieuwd naar welke race Terry nou verwees toen die zei dat hij door Max de sport was gaan volgen.
Dacht dat hij Hongarije zei?Waah schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:42:
[...]
Zo heb ik hem ook leren kennen ja. Zo'n slechte film dat die goed isen de makers wisten dat en dan is Terry fantastisch
![]()
Volgens mij is die ook gek op gaming als ik me niet vergis. Wel eens een collab gedaan met Linus Tefh Tips dacht ik en volgens mij waren ze toen aardig onder de indruk van wat die wist.
Ben wel benieuwd naar welke race Terry nou verwees toen die zei dat hij door Max de sport was gaan volgen.
per aspera ad astra
Hongarije was hij een keer op bezoek in de RBR garage oid.Waah schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:42:
[...]
PSN
Hij volgt Max sinds Boedapest. Geen idee welk jaar.Waah schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:42:
[...]
Zo heb ik hem ook leren kennen ja. Zo'n slechte film dat die goed isen de makers wisten dat en dan is Terry fantastisch
![]()
Nog maar 65000 man voor je in de Verstappen storesjaool schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:42:
[...]
Precies, je wilt natuurlijk het M4x shirt hebben. Niet die saaie kleuren die op Instagram staan.
Niet om vervelend te doen, maar wat een enorm lelijke merch.jdiezrequejo schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:22:
[...]
[Afbeelding]

Ja, je wilt gewoon dit shirt lijkt mij. 😎Martinez- schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:48:
[...]
Niet om vervelend te doen, maar wat een enorm lelijke merch.
:strip_exif()/f/image/FIxOuxW1HmawQgSW3XsdL6g1.jpg?f=fotoalbum_large)
Overduidelijk. Die triballeeuw/beer wat er nu opstaat doet me denken aan de jaren 2000-2005.sjaool schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:50:
[...]
Ja, je wilt gewoon dit shirt lijkt mij. 😎
[Afbeelding]

Mooie beelden.
Maar dat gezegd hebben vind nu wel weer mooi
Op naar een jaar waar hopelijk eens meer dan 2 coureurs mee doen om kampioenschap. Al zou 2 al een upgrade zijn van de laatste jaren want laten we eerlijk wezen echte strijd was er niet, zelfs dit jaar is norris niet binnen de 40 punten geweest sinds hij zogenaamd mee deed aan kampioenschap.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Gefeliciteerd Verstappen voor deze unieke prestatie!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Polycom op 24-11-2024 09:56 ]
Toch vind ik het jammer van Lando. Hij had het namelijk niet nodig, hij kan even down to earth zijn als Max.
Hij moet gewoon kort bij zichzelf blijven, en niet wat Zak hem influistert. Dan had hij waarschijnlijk ook wat meer rust in zijn hoofd gehad.
Lando, maar vooral ook Zak Brown kregen teveel airtime om van alles te roepen voor tijdens en na een race. Maakte ze van likable naar arrogant in een paar weken. Deze deksel hebben ze nu op hun neus gekregen en misschien zorgt dat voor wat zelfreflectie.HollowGamer schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:55:
[...]
Toch vind ik het jammer van Lando. Hij had het namelijk niet nodig, hij kan even down to earth zijn als Max.
Hij moet gewoon kort bij zichzelf blijven, en niet wat Zak hem influistert. Dan had hij waarschijnlijk ook wat meer rust in zijn hoofd gehad.
Toto en Lewis hadden dit ook, maar kwamen van een plek van dominantie. Ferrari rijders en team nooit echt zien doen, Red Bull kon het ook wel maar milder. McLaren kwam even boven op de apenrots zitten en deed alsof ze de silverback waren..
Te koop bij de redbull shop: €38sjaool schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:50:
[...]
[Afbeelding]
Best een schappelijke prijs, in Miami krijg je daar amper een flesje water voor.jan390 schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:08:
Te koop bij de redbull shop: €38
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Flesjes water zijn vast nog verkrijgbaar. Shirtje is al uitverkochthoevenpe schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:13:
[...]
Best een schappelijke prijs, in Miami krijg je daar amper een flesje water voor.

Relatief veel voor de kwaliteit die Castor normaal levert maar misschien ga ik teveel off-topic nu.hoevenpe schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:13:
[...]
Best een schappelijke prijs, in Miami krijg je daar amper een flesje water voor.
Wel opvallend dat er geen enkele auto uitviel door afval in de radiator oid. Wat een zooi vloog er over de baan zeg.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja hij heeft ook meegholpen om het WCC binnen te halen...
oh wacht....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit is ook exact de gemiddelde merch-drager 🙈 en de reden dat ik zelf geen shirts etc er van koop en draag.sjaool schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:50:
[...]
[Afbeelding]
Heb wel een RBR pet meegenomen toen we dit jaar in Oostenrijk waren. Dat kan nog net
Maar laatste races kunnen we nog een spannende ontknoping zien in het constructeurskampioenschap.

Jawel volgens mij had albon troep in de lucht inlaatJasphur schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:33:
Even de de race wat later moeten starten en heb echt een heel leuke race gezien. Jammer dat het WDC niet pas over twee races werd beklonken maar prima zo.
Wel opvallend dat er geen enkele auto uitviel door afval in de radiator oid. Wat een zooi vloog er over de baan zeg.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Daarvoor hoef je toch niet bij de Max Verstappen Shop in de wacht te hangen? Die hebben ze hier ook: https://www.redbullshop.c...ampaign=rbrchampionmv1124sjaool schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:50:
[...]
[Afbeelding]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Was saaie race, mclaren was nergens.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Saaie race...?
Er werd genoeg ingehaald.
Volgende week moet je ook al uitgesteld kijken tenzij ze bij Tweakers de sprint op een TV laten zien. We zijn wel te vroeg klaar voor kwalificatie want die is pas om 19.00.
Niks verklappen joh sjonge jonge.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Knap dat hij nog uit zijn woorden komt. 😅
Waar?HollowGamer schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:06:
Max een beetje aangeschoten, grappig om te zien.
Knap dat hij nog uit zijn woorden komt. 😅
Mijn boefje is liev!
PER deed een hele mooie dubbele maar verder nogal meh.
Vond het ook niet bol staan van de gevechten ofzo en het is echt een waardeloze track met zo'n enorm lang recht stuk. Snel, glad en stoffig maar stoffige banen kregen we er toch nog 2 van dit seizoen. Zal 'm niet missen als deze verdwijnt, al is de kans daarop erg klein.
Kijken daar nog mensen naar ja?
Mijn boefje is liev!
[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 24-11-2024 11:16 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |