Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
https://f1manager.info/ranking/4605
Nee, noted! Dat is niet UI.sjorremans schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:38:
Norris under investigation, kom maar op met een dikke penalty
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2024 16:40 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2024 17:27 ]
Norris had auto uit moeten zetten.Mach schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:36:
Kan iemand deze amateur volger uitleggen wat hier nu mis ging / gaat?
In mijn jeugd was zure regen nog een ding, maar dit is andersdawg schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:38:
[...]
Supergeavanceerde technologie en de beste coureurs ter wereld, niet bestand tegen wat regen.
DUGG
3 Nov 2024, 16:38:41, Lap 1
Yep, bij abort schijnt het motor uit en wachten te zijn. Verstappen deed juiste, hoop schaapjes niet.Pyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:38:
Wtf gebeurd hier allemaal?! Ik moest even met werk bellen dus heb even wat dingen gemist.
Is Norris nou weg gereden terwijl die had moeten blijven staan??
En Colapinto verkeerde gridslot, hoe?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Meteen stoppen die handel nadat die auto van Stroll gestrand was. Waarom al die loze rondjes rijden? En dit is niet het eerste wat vreemd is dit weekend… twijfelachtige beslissingen allemaal.Hompu schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:37:
[...]
Wat doet de FIA hier verkeerd dan? Als teams en coureurs zich niet aan de procedures houden, kan de FIA daar op voorhand weinig aan doen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zal vast een geldboete worden voor Norris.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:38:
INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) NOTED - STARTING PROCEDURE INFRINGEMENT
3 Nov 2024, 16:37:26, Lap 1
Dit betreft een McLaren dus dan zal het wel iets worden als: “Will be reviewed after the race.” of een geldboete ofzo.sjorremans schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:38:
Norris under investigation, kom maar op met een dikke penalty
Dat zou wel dodelijk zijn voor de reputatie van de FIA.powah33 schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:38:
NOR zal wel geen straf krijgen ...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Daarom de 10 minuten, kunnen ze een reden verzinnen
[ Voor 28% gewijzigd door Exocet op 03-11-2024 16:40 ]
-5 sec 🤣StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:39:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) UNDER INVESTIGATION - STARTING PROCEDURE INFRINGEMENT
3 Nov 2024, 16:38:41, Lap 1
Steam/Epic: Deurstopper
36 jaar community service voor Max.metofzonder schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:39:
Ik neem aan dat het oordeel van de FIA is dat Norris een waarschuwing krijgt en Verstappen 10 seconden voor klagen via de radio.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit is toch wel in het voordeel (theoretisch) voor Norris. Ronde minder inderdaad om in te halen.TheBrut3 schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:39:
[...]
Zal vast een geldboete worden voor Norris.
Gewoon een hele domme fout. En gevaarlijk, want veiligheid staat toch voorop?? Er konden zelfs mensen op de baan lopen.
Vaak bu'j te bang!
Zou ik gek vinden, dit valt toch zeker in dezelfde categorie als een valse start ofzo?TheBrut3 schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:39:
[...]
Zal vast een geldboete worden voor Norris.
Hij volgt gewoon simpelweg de regels niet, zou een sporting straf op moeten staan, ofwel +5 of 10s bij eerstvolgende pitstop.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
www.google.nl
Security infringement. Gok op geldboete en geen tijdstraf.
Zoveel gebeurde er niet? De lampen knipperen en er staat een groot bord voor zijn neus met start aborted.Silent Thunder schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:40:
Dit is ook een hoop chaos, dus je kan het niemand echt kwalijk nemen denk ik
Geen idee wat er over de radio gezegd wordt, mara de rijders vooraan zien gewoon alles.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 03-11-2024 16:42 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Een vingertje en ‘Niet meer doen he!’powah33 schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:38:
NOR zal wel geen straf krijgen ...
[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2024 17:24 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat lukt meestal wel op InterlagosAlfa Novanta schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:40:
Wat gebeurt hier?? Als je denkt dat het niet gekker kan..!

Heerlijke chaos
Wat een puinhoop al.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dit, 100%. Er had al een recovery truck op de baan kunnen rijden. Onbegrijpelijk. Als ik door rood rij bij het verkeerslicht krijg ik ook een boete.Dentist schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:41:
Dit is feitelijk hetzelfde als wegrijden onder rode vlag. Omdat safety involved is moet hier wel een straf volgen.
Dus hier moeten ze wel iets mee.
ICE ICE Baby
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb je de tekst?jdiezrequejo schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:41:
Zijn team gaf aan dat hij de motor moest uitzetten maar Norris reed toch door
Het halve veld reed weg zonder groen licht.djmuggs schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:42:
NOR geen straf geven gaat hoop protesten van de andere teams opleveren.
Krijgt iedereen 'm toch? Hoeveel stonden er nog, auto of 5?djmuggs schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:42:
Haters everywhere but I don’t really care
Dus halve veld penalty danMikeyMan schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:42:
[...]
Het halve veld reed weg zonder groen licht.
Jawel. Dit is protocol en iemand vooraan begon te rijden. Er zou een “new formation lap” melding moeten komen voorafSilent Thunder schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:40:
Hoe zo dat? Er zijn toch gewoon regels voor. Toe nu toe was het duidelijk. Stroll crashed. Start was aborted. NOR rijdt toch weg.. de rest ook. Sommigen blijven staan (bv BOT) en rijden pas weg als er alsnog goen licht wordt gegeven..Silent Thunder schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:40:
Iedereen die weg is gereden...krijgt dus een straf. En als ik het goed heb, is dat 10 seconden.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nee daarom, een hoop gedoe om niks..Vos schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:41:
[...]
Zoveel gebeurde er niet? De lampen knipperen en er staat een groot bord voor zijn neus met start aborted.
Geen idee wat er over de radio gezegd wordt, mara de rijders vooraan zien gewoon alles.
Wat is de nieuwe start tijd?
[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 03-11-2024 16:43 ]
DUGG
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:53:
[...]
Stroll is altijd goed als het nat is hoor. Doet imo niet onder voor Verstappen.

Behalve regels niet opvolgenSilent Thunder schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:43:
[...]
Nee daarom, een hoop gedoe om niks..
Zijn de lichten later veranderd? Ik dacht het niet.Zewatanejo schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:43:
[...]
Hoe zo dat? Er zijn toch gewoon regels voor. Toe nu toe was het duidelijk. Stroll crashed. Start was aborted. NOR rijdt toch weg.. de rest ook. Sommigen blijven staan (bv BOT) en rijden pas weg als er alsnog goen licht wordt gegeven..
Iedereen die weg zijn gereden...krijgt dus een straf. En als ik het goed heb, is dat 10 seconden.
16:47Silent Thunder schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:43:
[...]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Ergens is het jammer dat Max ook is gaan rijden. De chaos had compleet geweest als hij als enige zich aan de procedure had gehouden. Motor uit en wachten.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Nee joh, kwam door het team, kon Norris niks aan doen! [/sarcasme]Mach schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:43:
Hoor ik F1TV nu suggereren dat Norris een flinke duw gaat krijgen ?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Stonden nog twee Audi’s in ieder geval en Max en nog twee.matthijst schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:43:
[...]
Krijgt iedereen 'm toch? Hoeveel stonden er nog, auto of 5?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"If the formation lap has started, and the Race Director decides the start should be aborted, the abort lights will be switched on, a board saying 'ABORTED START' will be displayed, all cars should return to the grid and all Competitors will be informed of the likely delay" #F1
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 3 november 2024
Nee ik snap het ook niet meer, maar het lijkt erop dat Norris is gaan rijden en iedereen tot Bottas meereed.
Komt erop neer dat ze gingen rijden terwijl de baan niet veilig was.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
16:48 ishSilent Thunder schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:43:
[...]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
"When you grow up your heart dies"
Dit. Sowieso.pietr schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:44:
Ik verwacht een generaal pardon vanwege te veel coureurs die anders een straf zouden krijgen.
ook voor de initiator? Dat lijkt mij niet logischpietr schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:44:
Ik verwacht een generaal pardon vanwege te veel coureurs die anders een straf zouden krijgen.
Ik verwacht ook een generaal pardon als ik als eerste vooraan sta en er 10 auto's achter mij mee door rood rijden. Geen boete toch van de politie dan?pietr schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:44:
Hoe is Verstappen slachtoffer?ParaDroid2 schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:45:
Mijn conclusie: Stroll giveth, Stroll taketh. Zowel Verstappen als Norris zijn het slachtoffer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat deden ze toch? Regulations zijn duidelijk over aborted start. De FIA kan er niets aan doen dat Norris gaat rijden en de rest er achteraan rijdt.PatrickC schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:39:
[...]
Meteen stoppen die handel nadat die auto van Stroll gestrand was. Waarom al die loze rondjes rijden? En dit is niet het eerste wat vreemd is dit weekend… twijfelachtige beslissingen allemaal.
Anywayyy: rain incoming
Dus als ik alleen een misdrijf pleeg word ik gestraft, maar als ik het met 10 mensen doe, dan nietpietr schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:44:
DUGG
Bij SKY zeggen ze dat iedereen die volgt ook aan de beurt zou zijn, want "JIJ" moet de regels kennen. (Jij als in coureur, en als team) - Ze vergelijken het een beetje met een snelheidscamera, daar kom jij (als persoon) ook niet weg wanneer de auto 3 auto's voor je te hard rijdt en geflitst wordt.djmuggs schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:42:
Ben benieuwd in hoeverre dat laatste groepje dat daar bleef staan dan aan de straf zou ontkomen. Of dat NOR hier alleen al voorbeeld gesteld gaat worden voor het overtreden van de start procedures.
Ik vraag me echt af waarom Norris vertrokken is? (begreep hij de boordradio niet?)DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:44:
[Twitter]
Nee ik snap het ook niet meer, maar het lijkt erop dat Norris is gaan rijden en iedereen tot Bottas meereed.
Komt erop neer dat ze gingen rijden terwijl de baan niet veilig was.
Perez kreeg een straf omdat hij verkeerd opgesteld stond..
Zou wel hilarisch zijn, allemaal 10 seconden...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Iedereen voor Bottas.hoevenpe schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:46:
Hoeveel reden er voor Max door rood?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wordt lruk, zo naar wet in de pit.hoevenpe schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:46:
Hoeveel reden er voor Max door rood?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |