Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Oh oh Mr. B, oh oh!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"When you grow up your heart dies"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
als ik monteur bij Stroll racing zou zijn, zou ik een honkbal knuppel pakken
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Tot 2x toe pas afvlaggen wanneer het hun (of beter gezegd McLaren) uitkomt. Maar wel op de strepen gaan staan als Max met 1 teen over de schreef gaat.
Wat mij betreft is dit gewoon competitievervalsing. Niets meer. Niets minder.
Ik zat een interview te kijken met een medewerker van McLaren (ik weet niet meer of het een strateeg of een mechanic was).
Die wilde nav Austin dat de zaken eerlijker werden beoordeeld. Is dit eerlijk dan? Gaat ie nu ook pleidooi houden? Zal wel niet he...
Weet je wat mij nou tof lijkt...
Als Max na dit weekend met een verklaring naar buiten komt over het handelen van de FIA, de bias en de double standards.
Dat ie zegt "Jongens. Van mij hoeft het niet op deze manier. Veel plezier met jullie kampioenschap. Aju!" .. En gewoon acuut stopt!
Lekker een sabbatical houden. Beetje simracen en dan in 2026 maar eens opnieuw kijken.
Kunnen ze daar met de hele handel volgend jaar fluiten naar de inkomsten vanuit Nederland. Want zonder Verstappen zegt gegarandeerd 90% van de Nederlanders hun abonnement op.
En het kampioenschap van Norris heeft dan geen enkele waarde meer. Gewoon 0. Een gekregen kampioenschap.
Maar goed. Dat zal helaas wel niet gebeuren.
Zou wel echt een bazenactie zijn van Max
Ik kan dromen toch?
Ik wens iedereen veel plezier met de race en de rest van het seizoen.
Maar ik ben afgehaakt. Ik kijk geen minuut langer naar deze farce en heb mijn abonnement opgezegd.
De reden die ik heb opgegeven bij de beëindiging was ”I'm not paying money to watch a manipulated competition."

Bedankt Stroll.
Haters everywhere but I don’t really care
3 Nov 2024, 16:33:13, Lap 1
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
⏩ PVOutput☀️
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat dacht je? Ik gooi er even een compleet epoch tegenaan tijdens de start?Het Peertje schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:33:
Ongeacht de strategische blunders van Red Bull... wat er dit weekend door de FIA geflikt wordt, kan natuurlijk niet.
Tot 2x toe pas afvlaggen wanneer het hun (of beter gezegd McLaren) uitkomt. Maar wel op de strepen gaan staan als Max met 1 teen over de schreef gaat.
Wat mij betreft is dit gewoon competitievervalsing. Niets meer. Niets minder.
Ik zat een interview te kijken met een medewerker van McLaren (ik weet niet meer of het een strateeg of een mechanic was).
Die wilde nav Austin dat de zaken eerlijker werden beoordeeld. Is dit eerlijk dan? Gaat ie nu ook pleidooi houden? Zal wel niet he...
Weet je wat mij nou tof lijkt...
Als Max na dit weekend met een verklaring naar buiten komt over het handelen van de FIA, de bias en de double standards.
Dat ie zegt "Jongens. Van mij hoeft het niet op deze manier. Veel plezier met jullie kampioenschap. Aju!" .. En gewoon acuut stopt!
Lekker een sabbatical houden. Beetje simracen en dan in 2026 maar eens opnieuw kijken.
Kunnen ze daar met de hele handel volgend jaar fluiten naar de inkomsten vanuit Nederland. Want zonder Verstappen zegt gegarandeerd 90% van de Nederlanders hun abonnement op.
En het kampioenschap van Norris heeft dan geen enkele waarde meer. Gewoon 0. Een gekregen kampioenschap.
Maar goed. Dat zal helaas wel niet gebeuren.
Zou wel echt een bazenactie zijn van Max![]()
Ik kan dromen toch?
Ik wens iedereen veel plezier met de race en de rest van het seizoen.
Maar ik ben afgehaakt. Ik kijk geen minuut langer naar deze farce en heb mijn abonnement opgezegd.
De reden die ik heb opgegeven bij de beëindiging was ”I'm not paying money to watch a manipulated competition"

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
ICE ICE Baby
Dit belooft nog wat voor vanmiddag. Ik houd alle scenario's maar open.
[ Voor 57% gewijzigd door AW_Bos op 03-11-2024 16:36 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik heb geen idee meer van de tijden enz. want ik volg dus niks meer.Major_ton schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:35:
[...]
Wat dacht je? Ik gooi er even een compleet epoch tegenaan tijdens de start?
Mijn excuus

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Gaat echt niet gebeuren...;)sjorremans schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:36:
Geef Norris maar gelijk een straf!
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:53:
[...]
Stroll is altijd goed als het nat is hoor. Doet imo niet onder voor Verstappen.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
DUGG
Is er ook een straf voor? Kan iemand me dit vertellen?sjorremans schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:36:
Stroll happened.Mach schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:36:
Kan iemand deze amateur volger uitleggen wat hier nu mis ging / gaat?
Wat doet de FIA hier verkeerd dan? Als teams en coureurs zich niet aan de procedures houden, kan de FIA daar op voorhand weinig aan doen.PatrickC schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:36:
Wat een zooitje maakt de FIA er van zeg… wordt alsmaar erger die toko
Geen illusies. Als er iets gebeurt dan hooguit een waarschuwing.
⏩ PVOutput☀️
Dan krijgen ze allemaal straf toch, want de lichten zijn niet veranderdsjorremans schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:36:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
3 Nov 2024, 16:36:58, Lap 1
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
3 Nov 2024, 16:37:26, Lap 1

10 minuten vertraging.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Supergeavanceerde technologie en de beste coureurs ter wereld, niet bestand tegen wat regen.Mach schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:36:
Kan iemand deze amateur volger uitleggen wat hier nu mis ging / gaat?
Is Norris nou weg gereden terwijl die had moeten blijven staan??
En Colapinto verkeerde gridslot, hoe?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |