Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Ja, schakel net in en snap er ook niks van. Q delayed door regen? Tot wanneer?Pyr0_ schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:21:
Okay dan, bij F1TV wordt de stream van pre-quali show beëindigt en automatisch doorgestuurd naar de quali stream... waar vervolgens niks op te zien is. Lekker geregeld daar
Ik heb geen zin om de berekeningen te doen (sorry, ben echt luit), maar ik denk niet dat je dit zo makkelijk kunt stellen, omdat je al aanneemt (en ja zo las ik het ook, daar niet van) dat er een klots water in die banden gaat. Zie het eerder als vochtige lucht zodat de thermische massa van het interne gedeelte verandert zodat de band trager te heet wordt omdat de warmte wordt afgegeven aan het vocht in de band. Ik heb geen idee over hoeveel vocht we het dan zouden moeten hebben, maar water kan best wat warmte opnemen. Mogelijk genoeg om een merkbaar effect te hebben om banden makkelijker in een bepaalde temp-bandbreedte te houden.asing schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:14:
[...]
Ik zou Red Bull aanraden om op zoek te gaan naar iets anders. Dit is echt je reinste onzin. De eerste reden die ik kan bedenken is onafgeveerd gewicht. Daar wil je het liefst zo min mogelijk van hebben en water in de banden is niet goed voor het onafgeveerde gewicht.
Hebben we dat gehad dan is er gewicht wat rond klotst in de banden. Dat maakt het gedrag anders. Ook niet fijn.
Als laatste : als water heet wordt zet het uit. Dat verhoogt de bandendruk en ze willen juist zo mogelijk.
Dan moeten de velgen en banden terug naar Pirelli. Het zou wat zijn als er ineens een klots water uit de banden van McLaren zou komen
Zie het als een huis waar de thermische massa van verhoogd wordt. Het verschil tussen dag en nacht temperatuur intern zal minder schommelingen vertonen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Begins Shortly staat er nuTheBrut3 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:23:
Is de kwalificatie geannuleerd? Had het op een 2e scherm opstaan zonder geluid, maar zie nu dat de uitzending is gestopt.
Ik krijg nu "Coverage will begin shortly" te zien als ik vanaf de main page live ga kijken...Pyr0_ schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:21:
Okay dan, bij F1TV wordt de stream van pre-quali show beëindigt en automatisch doorgestuurd naar de quali stream... waar vervolgens niks op te zien is. Lekker geregeld daar
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Minstens 20:00 uursuperduper schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:23:
[...]
Ja, schakel net in en snap er ook niks van. Q delayed door regen? Tot wanneer?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De f1 auto's zijn tegenwoordig afhankelijk van de vloer door het huidige ontwerp.Cowamundo schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:19:
Waarom wordt er bijna niet meer met regenbanden gereden? Gaan we straks ook eerst tig rondjes rijden met die safetycar tot er eindelijk een droge lijn is?
Ze moeten laag rijden om grip te hebben en je kunt de rijhoogte niet zomaar aanpassen, mede door parc fermé en om überhaupt grip te hebben.
En daarom gaan ze sneller drijven op stilstaand water of hebben geen grip. Het is dus tegenwoordig sneller niet mogelijk om te racen bij heftige regen.
zo ver ik weet komt de volgende update over 4 min
Die we niet mee gaan krijgen want geen livestream. Bijzondere gang van zaken zohjvg schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:26:
[...]
zo ver ik weet komt de volgende update over 4 min
2 Nov 2024, 19:30:01
Verwachtte... kan dus nog uitgesteld worden.
Estimated start of qualifying at 16:00 (so in half an hour) #F1 #BrazilGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 2 november 2024
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Omdat Alex alleen in de com box zit en Will & James de boel niet zo lang willen vol praten? En James in de com box bij Alex betekend dat hij wel eerst daar moet komen En misschien heeft hij geen zin om zo lang vol te praten van pre-show tot post-show incl. commentaar tijdens de sessie terwijl er geen sessie isLA-384 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:26:
Ik snap niet zo goed waarom ze niet gewoon live verslag blijven doen. In spa kregen we toch ook gewoon 1,5uur beelden van mensen met regencapes en verveelde gezichten?
Ik persoonlijk denk niet dat er liters water gebruikt worden voor zo een truckje.asing schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:14:
[...]
Ik zou Red Bull aanraden om op zoek te gaan naar iets anders. Dit is echt je reinste onzin. De eerste reden die ik kan bedenken is onafgeveerd gewicht. Daar wil je het liefst zo min mogelijk van hebben en water in de banden is niet goed voor het onafgeveerde gewicht.
Hebben we dat gehad dan is er gewicht wat rond klotst in de banden. Dat maakt het gedrag anders. Ook niet fijn.
Als laatste : als water heet wordt zet het uit. Dat verhoogt de bandendruk en ze willen juist zo mogelijk.
Dan moeten de velgen en banden terug naar Pirelli. Het zou wat zijn als er ineens een klots water uit de banden van McLaren zou komen
Liters klotsend water geeft ook onbelans.
Maar als je dan weer kijkt naar de pc koelers..... daar word inderdaad een vochtige substantie toegevoegd in de heatpipes.... dit zorgt voor een betere koeling.... hier gaat het niet over super veel vloeistof.
Ik zie een kern van waarjeid in de theory.
De banden staan in de garage.. het is echt wel mogelijk om daar een paar Mililiter water via het ventiel naar binnen te spuiten.
Ik zeg niet dat het word toegepast, maar ik geloof zeker dat het mogelijk is.
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik mag toch hopen dat dat 20:00 uur is in 'onze' tijdzonehjvg schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:31:
gpradio heeft het nu over 8 uur start
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Heel vaag dat het scherm gewoon op zwart gaat.
Geen idee wie het allemaal zijn, maar doe dan gewoon live beelden van het circuit. Dan krijg je vanzelf mee wanneer het weer begint en/of waarom het nog niet begonnen is. Ik ga geen uur naar een zwart beeld met "F1 LIVE coverage will begin shortly" kijken...RobertMe schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:31:
[...]
Omdat Alex alleen in de com box zit en Will & James de boel niet zo lang willen vol praten? En James in de com box bij Alex betekend dat hij wel eerst daar moet komen En misschien heeft hij geen zin om zo lang vol te praten van pre-show tot post-show incl. commentaar tijdens de sessie terwijl er geen sessie is
Ja wat een gedoeKartmans1 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:32:
Ook al snap ik dat ze het misschien niet vol willen praten vind ik het wel apart dat de officiële stream dat ook niet doet. Voorheen niet meegemaakt volgens mij haha. Nu staat mijn scherm lekker rustig in te branden op ‘coverage will begin shortly’😂

Gelukkig wel reclame boodschappen op GP radio

[ Voor 6% gewijzigd door mir4dor op 02-11-2024 19:36 ]
Daily driver; MB R171 SLK280
/sLA-384 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:34:
[...]
Geen idee wie het allemaal zijn, maar doe dan gewoon live beelden van het circuit. Dan krijg je vanzelf mee wanneer het weer begint en/of waarom het nog niet begonnen is. Ik ga geen uur naar een zwart beeld met "F1 LIVE coverage will begin shortly" kijken...
En ja, zeker de international stream waar gewoon de world feed op is kunnen ze uitzenden, zonder commentaar van de TV zender(s). Immers zullen ze wel een world feed maken die as we speak naar de TV zenders gaat (die waarschijnlijk ook niet in standje "commentaar bij sessie" staan maar een verlengde "pre" show hebben).
ziet er niet uit dat het op gaat houden met regenen daar.
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Op het Data Channel kan je Bernd voorbij horen komen (geen beeld).SpeedfreakR schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:34:
Kennelijk zijn er wel beelden, GPradio ziet kennelijk de medical car rijden. Waarom kunnen wij dat beeld niet zien? (in F1TV Pro)
Houd er maar rekening mee dat het morgen hetzelfde zou kunnen zijn qua weer. Mag toch hopen dat ze wel gaan racen uiteindelijk. Anders is dat wel het failliet van regenracen in F1...?Sjonny schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:37:
ziet er niet uit dat het op gaat houden met regenen daar.

Het is misschien haalbaar. Bandentemperaturen bereiken 100 graden en hoger. Een kleine hoeveelheid water zou effectief werken als geleider naar de velgen waar de remkoeling de temperatuur weer reguleert...Requiem19 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:09:
Nieuwe rel upcoming?
[Afbeelding]
(Grapje hoop ik 😉).
Enige vraag is dat hoe Pirelli dit niet ontdekt na een race, wellicht heeft iemand met natuurkundige kennis hier een verklaring voor (kan het verdampen?)
Het is willekeurig door de computer bepaald, zodat teams geen rekening kunnen houden met een vaste tijd tussen ending en groene vlagStefanVerkerk schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:37:
Wat leuk dat ze bij SkyF1 nog eventjes de sprintrace opnieuw uitzenden. Ik heb de stopwatch er even bij gehouden. Tussen 'VSC ending' en 'groene vlag' zat ±13 sec. Geen 10, geen 15. Dus kennelijk of willekeurig door de computer gekozen (kan dat?) of handmatig gedaan. Als het dat laatste is, is het wel opvallend gezien het exacte moment dat het groen wordt.
dat is het allang hoe de huidige auto's zijnStefanVerkerk schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:38:
[...]
Houd er maar rekening mee dat het morgen hetzelfde zou kunnen zijn qua weer. Mag toch hopen dat ze wel gaan racen uiteindelijk. Anders is dat wel het failliet van regenracen in F1...?
Komt 'ie weernoo schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:38:
[...]
Op het Data Channel kan je Bernd voorbij horen komen (geen beeld).
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Ik speel alleen échte racegames: AC of AMS2Will_M schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:43:
Meer mensen hier welke F1-2024 op de Xbox spelen? Kunnen we daar alvast verder in een eigen gekozen weertype....

Achjha.
2 Nov 2024, 19:45:01
Verder vertraagd...
[ Voor 13% gewijzigd door StefanVerkerk op 02-11-2024 19:45 ]
Waarom p20?hjvg schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:40:
geen qualificatie vandaag en morgen zou voor de fia en mclaren natuurlijk top zijn max die dan race start op p20
Hebben de McLarens geswapt in die 17 seconden? Want als dat het geval is dan is dat nog meer olie op het vuur.siggy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:44:
Op Sky geven ze aan dat het 17 seconden duurde voor de VSC vanaf het moment dat Hulk uitstapte. Nog maar te zwijgen over de 1-1,5 ronde dat ie stilstond. Trage reactie ftwAls je doodmoe bent en je bent aan het opletten heb je zeker een reactietijd van minder dan 1 sec. De stewards hebben 1 dikke ronde +17 sec nodig.
Achjha.
Nee, het was +/- driekwart ronde nadat Hulk stil kwam te vallen.SomerenV schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:46:
[...]
Hebben de McLarens geswapt in die 17 seconden? Want als dat het geval is dan is dat nog meer olie op het vuur.
Uit m'n hoofd wel, want de ronde voor de swap zag je Hulk langs de baan lopen terwijl ze met z'n 3e er langs reden.SomerenV schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:46:
[...]
Hebben de McLarens geswapt in die 17 seconden? Want als dat het geval is dan is dat nog meer olie op het vuur.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
(kennelijk moest iedereen een bakkie doen om warm te worden en kunnen ze nu wel weer door)
[ Voor 56% gewijzigd door Mickey77 op 02-11-2024 19:50 ]
Serieus? Is dat wat men aanhoudt zonder kwalificatie? Ongeacht de sprint-kwalificatie waarin iedereen daadwerkelijk een snelste tijd probeert neer te zetten?
Voor mijn gevoel swapte ze vlak voor de VSC ingeschakeld werd.siggy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:48:
[...]
Nee, het was +/- driekwart ronde nadat Hulk stil kwam te vallen.
Dit dus. Maar ik heb het nog niet teruggekeken.DutchCrownNL schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:48:
[...]
Uit m'n hoofd wel, want de ronde voor de swap zag je Hulk langs de baan lopen terwijl ze met z'n 3e er langs reden.

Zie! ‘Droog’ maken

Werkt vast beter dan een Zamboni op het asfalt.DutchCrownNL schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:51:
Zijn ze nou met een soort dweil achter een quad de baan proberen droog te maken
ICE ICE Baby
Kan niet pushen vanwege alle extra voertuigen op de baan.Treveo schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:52:
Die SC rijdt wel erg langzaam?
Op Sky hebben ze de hele sprint opnieuw gedraaid. Het exacte moment van het stilvallen van Hulk was niet te zien omdat toen Perez weer eens bezig was.SomerenV schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:49:
[...]
Voor mijn gevoel swapte ze vlak voor de VSC ingeschakeld werd.
[...]
Dit dus. Maar ik heb het nog niet teruggekeken.
In de volgende race ronde daarna wisselden Norris met Piastri op het rechte stuk na de senna esses. Dus 0,75 tot 1 hele ronde.
Die 17 sec was tussen het uitstappen van Hulk en de VSC start. Wat bij voorbaat al ronduit belachelijk is.
De FIA mag afwijken, meesdt waarschijnlijk is verplaatsen naar morgen als vandaag onmogelijk blijkt, anders sprint quali aanhouden inderdaad. Een andere op bepaalde sites genoemde optie is 'championship order', maar sprint quali is hget meest logisch.LA-384 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:49:
[...]
Serieus? Is dat wat men aanhoudt zonder kwalificatie? Ongeacht de sprint-kwalificatie waarin iedereen daadwerkelijk een snelste tijd probeert neer te zetten?
Redd-Bull? Wetende dat VER béter in de regen is dan dat NOR dat isStefanVerkerk schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:52:
"De kwalificatie kan doorgeschoven worden naar morgenochtend, maar de verwachting is dat het weer hetzelfde is nu. In dat geval zou zelfs de hele Grand Prix afgeblazen kunnen worden. Maar daar zullen ook weer teams bezwaar tegen gaan aantekenen." - Ted Kravitz bij SkyF1 (losse vertaling). Goh, welke teams zouden dat zijn?
0 puntjes bij iedereen is voordeliger dan misschien winnenWill_M schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:53:
[...]
Redd-Bull? Wetende dat VER béter in de regen is dan dat NOR dat is
Tsja ze wachten nu tot het donker is en dan gokken ze op een tijd voor morgen.Ipv dat ze nu 20 autos de baan op sturen met een geplande rode vlag na 5 minuten......StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:52:
"De kwalificatie kan doorgeschoven worden naar morgenochtend, maar de verwachting is dat het weer hetzelfde is nu. In dat geval zou zelfs de hele Grand Prix afgeblazen kunnen worden. Maar daar zullen ook weer teams bezwaar tegen gaan aantekenen." - Ted Kravitz bij SkyF1 (losse vertaling). Goh, welke teams zouden dat zijn?
Leuk voor de fans met een kaartje, dit circuit ga je naar toe voor sensatie en niet voor voorzichtigheid.StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:52:
FOM is natuurlijk Indy-/Nascar gewend waar ze niet rijden in de regen.
ICE ICE Baby
Los daarvan, vergeet niet dat VER niet volledig vooraan zal/kan starten en er dus in bocht 1 t/m 15 mogelijk wat "mindere goden" om hem heen rijden... Oppassen dus als het regent in de raceWill_M schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:53:
[...]
Redd-Bull? Wetende dat VER béter in de regen is dan dat NOR dat is
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Een van de eerste regenraces van Nascar was vorig jaar op Austin. Was niet echt een succesdjmuggs schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:54:
[...]
Leuk voor de fans met een kaartje, dit circuit ga je naar toe voor sensatie en niet voor voorzichtigheid.
FOM is natuurlijk Indy-/Nascar gewend waar ze niet rijden in de regen.
F1 gaat ook die kant op. Ze moeten gewoon duidelijkheid verschaffen....
20.20 onze tijd is de laatste tijd dat ze kunnen starten zeggen ze op sky ivm licht.
[ Voor 6% gewijzigd door siggy op 02-11-2024 19:57 ]
Op zich geen slecht scenario’s voor Verstappen.
[ Voor 20% gewijzigd door Joris748 op 02-11-2024 20:00 ]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
2 Nov 2024, 20:00:02

Uiteraard. Jenson Button moet ook nog steeds een gridstraf voldoen.Joris748 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:00:
Stel dat de wedstrijd afgelast wordt, wordt de gridstraf dan ook doorgeschoven naar de volgende wedstrijd?
Op zich geen slecht scenario’s voor Verstappen.
F1TV zegt nu dat 20:30 dus het wordt iig erg schemerigsiggy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:56:
[...]
20.20 onze tijd is de laatste tijd dat ze kunnen starten zeggen ze op sky ivm licht.
omdat dat niet magsiggy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:01:
Lol bi Mclaren hebben ze de regenbandjes niet eens in de bandenwarmers.
Dat is maar goed ook, dat mag nietsiggy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:01:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat hoeft niet met monsoon banden. Die worden snel warm genoeg en het mag niet.siggy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:01:
Edit: spuit11
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 02-11-2024 20:03 ]
Uitslag van FP1 gebruiken zou ook gewoon ronduit oneerlijk zijn. Het is niet voor niets practice... Teams proberen dingen uit en gaan niet perse voor snelle tijden. Je verwacht niet dat die tijden ooit gebruikt gaan worden als starting grid. Pak dan inderdaad de kwali van de sprint als uitgangspunt. Da's een stuk representatiever.pjlgt schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:01:
Waarom zou je de uitslag van de FP1 gebruiken als je ook al een Q hebt gereden? Maar alle logica is toch al de deur uit in de F1 dus verbaas me nergens meer over.
Welke Q?pjlgt schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:01:
Waarom zou je de uitslag van de FP1 gebruiken als je ook al een Q hebt gereden? Maar alle logica is toch al de deur uit in de F1 dus verbaas me nergens meer over.
De regels voor de "hoofd Q en hoofd race" bestaan al enorm lang. De "FOM / USA regels voor de sprint Q en sprint race" hebben (imho) niets met de hoofdrace te maken.
Dus tja, we zitten nu naar regen te kijken ipv de "officiele Q"...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Net even de stream terug gekeken:siggy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:52:
[...]
Op Sky hebben ze de hele sprint opnieuw gedraaid. Het exacte moment van het stilvallen van Hulk was niet te zien omdat toen Perez weer eens bezig was.
In de volgende race ronde daarna wisselden Norris met Piastri op het rechte stuk na de senna esses. Dus 0,75 tot 1 hele ronde.
Die 17 sec was tussen het uitstappen van Hulk en de VSC start. Wat bij voorbaat al ronduit belachelijk is.
07:24 - start race
31:41 - Gestopt (Hul onboard cam)
31:57 - Gele vlag (mogelijk iets eerder vanwege een replay)
33:06 - Norris neemt de leiding
33:30 - Uitgestapt en in de achtergrond zie je de top 3 rijden, moeten nog langs Hul. (Hul onboard cam)
33:54 - VSC
Dat is altijd zo. En dat weten alle teams. Daarom ook gewoon slim om even een snel rondje te rijden.SomerenV schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:03:
[...]
Uitslag van FP1 gebruiken zou ook gewoon ronduit oneerlijk zijn. Het is niet voor niets practice... Teams proberen dingen uit en gaan niet perse voor snelle tijden. Je verwacht niet dat die tijden ooit gebruikt gaan worden als starting grid. Pak dan inderdaad de kwali van de sprint als uitgangspunt. Da's een stuk representatiever.
✌
intergalactic.fm
Het is er in ieder geval 16:06u nu. Maar ik zie hier alles goed staan qua tijden.yrew schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:05:
Kan het zijn dat de local time van de kwalificatie in de te niet klopt? Dat zou 1600 moeten zijn ipv 1500 toch?
:strip_exif()/f/image/XYny4CW2GrK2fX52xDHdfaw2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door StefanVerkerk op 02-11-2024 20:07 ]
Houden geen rekening met het uur verschil in eigen land
Dus die 1:25 sec is zelfs meer dan een hele ronde dat Hulk daar stond.DutchCrownNL schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:04:
[...]
Net even de stream terug gekeken:
07:24 - start race
31:41 - Gestopt (Hul onboard cam)
31:57 - Gele vlag (mogelijk iets eerder vanwege een replay)
33:06 - Norris neemt de leiding
33:30 - Uitgestapt en in de achtergrond zie je de top 3 rijden, moeten nog langs Hul. (Hul onboard cam)
33:54 - VSC
Tsja, het is en blijft typische race-controlling.
Vervang 'stewarding' even door 'race controlling'. De beslissingen over gele / rode vlaggen wordt niet door de stewards gedaan.siggy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:08:
[...] Tsja, het is en blijft typische stewarding.
Kunnen een voorbeeld nemen aan IndyCar, daar is het gelijk stil leggen, geen risico, geen controverse.siggy schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:08:
[...]
Dus die 1:25 sec is zelfs meer dan een hele ronde dat Hulk daar stond.
Tsja, het is en blijft typische stewarding.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |