[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Is water nat? Zijn bananen krom?Holk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:51:
In case dat iemand het afvraagt:
Tim Mayer
Johnny Herbert
Loïc Bacquelaine
Alfonso Oros Triqueros
De eerste actie was wat mij betreft geen straf; ik zie trouwens niet vaak dat binnen hetzelfde gevecht 2 x een straf wordt gegeven (waar toch vaak over en weer wat ellebogenwerk aanwezig is). Ken jij wel veel voorbeelden?Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:48:
[...]
Dit is 2 losse acties en 2 straffen. Je kan blijven huilen, maar dit zijn de regels.
D'r zit je iets dwars hétwiFight schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:50:
[...]
Nee nee nee, dat is geen toegestane mening.
Ze moeten verstappen bij het uitgaan van de start\lichten gelijk de winst geven. Als max niet wint is de fia corrupt! En de stewards zijn allemaal corrupt! En mclaren is corrupt! En Zac brown is hitler. En alle britten op de wereld zijn corrupt! En jij steunt max niet dus je bent corrupt!
En als max niet kan winnen hopen we gewoon dat hij zijn concurrent er uit crasht. Want wij zijn fan van de sport.
Welkom bij tweakers.

"When you grow up your heart dies"
[ Voor 4% gewijzigd door The_Scarabial op 27-10-2024 21:52 ]
En dan Diniz die in de fik vliegt. Nee dank je.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Rondetijden voor ronde 31
1 | SAI | 1:22.057 |
2 | LEC | 1:25.993 |
3 | NOR | 1:39.899 |
4 | LAW | 1:23.088 |
5 | PIA | 1:22.797 |
6 | RUS | 1:25.753 |
7 | HAM | 1:20.371 |
8 | COL | 1:23.090 |
9 | BOT | 1:22.994 |
10 | VER | 1:22.267 |
Nogmaals: nieuwe bandenThe_Scarabial schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:51:
Grappig VER reed vlak voor PER, maar gaat als een warm mes door de boter door het veld
Volg je bankbiljetten
9 bijna 8.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:51:
Max P10 en Checo nog steeds op P16. Pffff...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Vaak bu'j te bang!
Hertog Jan is niet slecht, kruidig en verfrissend. Ik krijg dorst en een hongertje.Heijmenberg99 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:51:
[...]
Gelukkig kies je fatsoenlijk pils uit!
Klinkt bijna als een compliment: "outstanding penalty!"renegrunn schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:50:
Toch wel geestig van F1 om de straf van Max er ook als een mugshot uit te laten zien.
[Afbeelding]

Iedereen weet dat Max nu met een rode waas rijdt, aan de kant of je vliegt in de tec-pro
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
20 punten woordwaarde die laatste twee namen.Holk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:51:
In case dat iemand het afvraagt:
Tim Mayer
Johnny Herbert
Loïc Bacquelaine
Alfonso Oros Triqueros
Vanavond in Opsporing Verzocht, zoeken we deze verdachte: Max V. uit Monaco. De zondagschauffeur heeft veel op z'n kerfstok.renegrunn schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:50:
Toch wel geestig van F1 om de straf van Max er ook als een mugshot uit te laten zien.
[Afbeelding]
Als de eerste actie geen straf is waarom was dat vorige week dan wel zo? Ik vond 5 seconden voor die eerste actie wel beter dan de 10 secondenzerocool82 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:51:
[...]
De eerste actie was wat mij betreft geen straf; ik zie trouwens niet vaak dat binnen hetzelfde gevecht 2 x een straf wordt gegeven (waar toch vaak over en weer wat ellebogenwerk aanwezig is). Ken jij wel veel voorbeelden?
Dit is leuker kijken dan ergens anoniem in de top 5 rijden. Een ouderwetse inhaalrace!The_Scarabial schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:51:
Grappig VER reed vlak voor PER, maar gaat als een warm mes door de boter door het veld itt PER
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Sterker nog, de eerste was een straf voor Norris. Die haalt weer buiten de baan in en geeft de plek opnieuw niet terug.zerocool82 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:51:
[...]
De eerste actie was wat mij betreft geen straf; ik zie trouwens niet vaak dat binnen hetzelfde gevecht 2 x een straf wordt gegeven (waar toch vaak over en weer wat ellebogenwerk aanwezig is). Ken jij wel veel voorbeelden?
Verstappen is weer een stapje verder uit de F1 verdreven door de belachelijke F1 en steward verzinsels
Zijn 4e x he... Dan weet je dat je dus op scherp staat en je minder risico moet nemen. Feit is dat er 2 overtredingen in 1x zijn beoordeeld en ze in totaal van 20s naar 5 zijn gegaan.Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:50:
[...]
Jasje dat terecht gevonden dan? Track limits tellen als iemand je er af rijd?
Ik weet hoe hij in de auto zit. Lekker onderuit liggendIllegal_Alien schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:53:
Ook leuk dat iedereen exact weet hoe Max nu in die auto zit. Kan mischien als je bij hem op school heb gezeten ofzo.
Max met nieuwe banden.The_Scarabial schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:51:
Grappig VER reed vlak voor PER, maar gaat als een warm mes door de boter door het veld itt PER
Norris zat er naast, Max moet dus ruimte laten. Doet die niet en drukt hem er af (was zelfs contact).tomcool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:53:
[...]
Als de eerste actie geen straf is waarom was dat vorige week dan wel zo? Ik vond 5 seconden voor die eerste actie wel beter dan de 10 seconden
Dat wil je niet zien, dus 10 seconden. Lijkt mij gewoon helemaal terecht.
De actie daarna ook terecht.
Dus ja dan kom je op 20. Je krijg geen kwantumkorting
Norris had ook weinig tijd om die plek te geven. Dat nemen ze ongetwijfeld mee.Charles Hill schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:53:
[...]
Sterker nog, de eerste was een straf voor Norris. Die haalt weer buiten de baan in en geeft de plek opnieuw niet terug.
Verstappen is weer een stapje verder uit de F1 verdreven door de belachelijke F1 en steward verzinsels
Kan nog leuk worden aan het eind.Danfoss schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:54:
Toch zijn ze allemaal vroeg gestopt deels als reactie op de stop van Max
Had iedereen 1 of 2 stops gepland?
Volg je bankbiljetten
Hebben ze Perez dan oude gegeven?
Is die niet ook al gestopt?
[ Voor 7% gewijzigd door Harrie op 27-10-2024 21:55 ]
Als Max niet wint, ik afhaak. Heb ik al eerder gezegd. Anderen boeien me totaal niet, maar ik ben het zeker niet eens met wat Max doet, maar anderen gaan hetzlefde doen als het om het kampioenschap gaat. Het meeste vind ik hypocriet. Zoals vorige week toen Norris een straf kreeg en ze bij MC Laren klaagden. Als het nadersom was geweest dan had je Mc Laren niet gehoord. Zeker weten.twiFight schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:50:
[...]
Nee nee nee, dat is geen toegestane mening.
Ze moeten verstappen bij het uitgaan van de start\lichten gelijk de winst geven. Als max niet wint is de fia corrupt! En de stewards zijn allemaal corrupt! En mclaren is corrupt! En Zac brown is hitler. En alle britten op de wereld zijn corrupt! En jij steunt max niet dus je bent corrupt!
En als max niet kan winnen hopen we gewoon dat hij zijn concurrent er uit crasht. Want wij zijn fan van de sport.
Welkom bij tweakers.
[ Voor 76% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2024 22:01 ]
Ik zou ook een jaartje gaan banken en lekker sim racen en met Kelly spelen in de zon als ik Max was.
Wanneer was de laatste race dat RBR/Max wel goede grip had op hards? Ik kan het mij niet herinneren, het is de afgelopen races altijd hommeles op de hards.StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:55:
Max klaagt over weinig / geen grip op de hards. Nou ja, misschien dan geen top 5?
Ik ben het zeker eens met de straffen hoor. Maar totaal 15 seconden lijkt mij consistenter als je kijkt naar vorige straffenWaah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:54:
[...]
Norris zat er naast, Max moet dus ruimte laten. Doet die niet en drukt hem er af (was zelfs contact).
Dat wil je niet zien, dus 10 seconden. Lijkt mij gewoon helemaal terecht.
De actie daarna ook terecht.
Dus ja dan kom je op 20. Je krijg geen kwantumkorting
En PER met een beschadigde auto inmiddels; niet dat hij anders hetzelfde had laten zien als VER.
1 | SAI | 1:21.037 |
2 | LEC | 1:20.847 |
3 | NOR | 1:20.881 |
4 | RUS | 1:21.794 |
5 | HAM | 1:23.332 |
6 | PIA | 1:23.015 |
7 | LAW | 1:25.903 |
8 | COL | 1:23.101 |
9 | VER | 1:22.154 |
10 | BOT | 1:23.262 |
De sprint race in Austin.Robkazoe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:55:
[...]
Wanneer was de laatste race dat RBR/Max wel goede grip had op hards? Ik kan het mij niet herinneren, het is de afgelopen races altijd hommeles op de hards.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Beter laat dan nooit...dglavimans schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:55:
Lawson dan maar in de Redbull zetten?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hoezo? Vorige week was anders, want daar hield max de auto niet op de baan toen Norris hem off-track inhaalde. Andere situatie, and3re straf.tomcool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:56:
[...]
Ik ben het zeker eens met de straffen hoor. Maar totaal 15 seconden lijkt mij consistenter als je kijkt naar vorige straffen
Yep, je zou bijna denken dat ie nu beter gewoon meteen weer gele banden moet gaan halen.Robkazoe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:55:
[...]
Wanneer was de laatste race dat RBR/Max wel goede grip had op hards? Ik kan het mij niet herinneren, het is de afgelopen races altijd hommeles op de hards.
Gaan ze verliezen.Robbie T schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:56:
Ik neem aan dat RBR ook een right to review doet? Als. Is het alleen maar om op die manier de boel weer op scherp zet?
Dus als iemand je geen ruimte geeft, dan krijgt die 10 seconden straf en je mag de bocht afsnijden
[ Voor 38% gewijzigd door Biggg op 27-10-2024 21:58 ]
Ik weet niet of ze zich zo willen laten kennen. Maar er zullen wel wat mensen op die beelden gezet worden denk ik.Robbie T schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:56:
Ik neem aan dat RBR ook een right to review doet? Als. Is het alleen maar om op die manier de boel weer op scherp zet?
Terug laten zakken tot ie bij VER zit?siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:57:
Nou, Piastri, laat Hamilton gewoon langs. Racen, waarom....?
RBR heeft geen Engelse coureurs en daarmee de stewards al tegen zich..Robbie T schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:56:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
PIA moet toch nog pitten, heeft geen rubber meer om dat gevecht aan te gaan.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:57:
Piastri is nog niet gestopt heeft toch geen zin met oude bandensiggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:57:
Piastri gaat Max afdekken. En voor Norris is het beter als Hamikton verder voor Max zit.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:57:
Allemaal niet zo ingewikkeld toch?
Die moet nog pitten.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:58:
P7 is voor Max wel een zekerheid. Lawson zal niet al te moeilijk doen.
met 37 ronde oude mediums? nee echt neitWaah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:58:
[...]
Piastri gaat Max afdekken. En voor Norris is het beter als Hamikton verder voor Max zit.
Allemaal niet zo ingewikkeld toch?
Deze race is het bizar, maar vorige race viel was dat niet het geval, toen kreeg Norris terecht de straf, ondanks zijn Britse paspoort.GAIAjohan schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:58:
[...]
RBR heeft geen Engelse coureurs en daarmee de stewards al tegen zich..
In Oostenrijk geen DNF achter z’n naam gekregen en vorige race geen track limits + moving under breking. Toen werd er soort van gematst maar omdat het Verstappen is gaan ze nu dubbel straffen.
Herbert is weer steward, gekleurde Brit.
Als hij nog kans wil maken op een stoeltje bij Red Bull... dan zal hij niet moeilijk doen gok ik.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:58:
P7 is voor Max wel een zekerheid. Lawson zal niet al te moeilijk doen.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Hier wel he...Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:57:
[...]
Hoezo? Vorige week was anders, want daar hield max de auto niet op de baan toen Norris hem off-track inhaalde. Andere situatie, and3re straf.
Technisch gezien kijken ze niet naar de gevolgen.Biggg schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:57:
Wel raar dat die eerste actie 10 sec straf was, en hij was ook de plek al kwijt.
En Norris had nog alle tijd om de plek terug te geven, maar toen was Max er alweer (off-track) voorbij

Ook dat maar gezien Lawson RB rijdt en graag naar Red Bull wil.
Mwah de plek kwijt lijkt mij niet direct relevant. Vraag is duw je hem de baan af of niet. Gevolgen moeten niet de strafmaat bepalen.Biggg schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:57:
Wel raar dat die eerste actie 10 sec straf was, en hij was ook de plek al kwijt.
Volg je bankbiljetten
Hier haalde Max offtrack in, waarbij die zorgde dat Norris de bocht ook niet kon halen.
Nog een tandje erger eigenlijk dus.
PER heeft schade helaas lijkt het op aan zn sidepodaveenhuysen schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:59:
Max al 8ste en Perez 16de.........terwijl Max 15de lag een paar ronden geleden.......... Perez "Adios amigo"
Meatball flag.ZeRoC00L schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:59:
MERC flexi wings
Oh wacht, het is geen Haas
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Scheelt wel dat max geen gat in de zeikant van zn auto heeftaveenhuysen schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:59:
Max al 8ste en Perez 16de.........terwijl Max 15de lag een paar ronden geleden.......... Perez "Adios amigo"
Turn 7 idd.Waah schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:00:
[...]
Hier haalde Max offtrack in, waarbij die zorgde dat Norris de bocht ook niet kon halen.
Nog een tandje erger eigenlijk dus.
Ik had het over turn 4. Daar haalde max de bocht en haalde Lando over het gras in.
Vraag is, als jouw tegenstander dit doet, mag je dan de bocht afsnijden en de plek pakken?Kist schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:59:
[...]
Mwah de plek kwijt lijkt mij niet direct relevant. Vraag is duw je hem de baan af of niet. Gevolgen moeten niet de strafmaat bepalen.
Dit totaal willekeurige straffen maken ook dat in mijn omgeving mensen massaal beginnen af te haken (naast de Viaplay kwaliteit/ commentaren) bij de sport. Het moet allemaal in rijtjes, racen is er niet bij, met Drs op recht stuk inhalen is wat moet, want ander gevaarlijk.tomcool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:56:
[...]
Ik ben het zeker eens met de straffen hoor. Maar totaal 15 seconden lijkt mij consistenter als je kijkt naar vorige straffen
De FIA (scheelt maar een letter met een bepaalde ander organisatie in de sport wereld) moet echt eens gaan nadenken wat ze nu eigenlijk willen.
Daarnaast heb je bij de meeste sporten geen beoordeelde arbitrage, die heb je hier deels wel. Lijkt mij echt iets om grondig onder de loep te nemen wil je als sport relevant blijven. Het is de laatste jaren eigenlijk elke keer zo dat een team heel dominant is, dus weinig spanning in het kampioenschap. Het lijkt er wel op dat deze straffen vooral voor de kijker bedoeld is die hoopt op een spannende ontknoping.
Als er iemand is die nog geen halve seconde Max in de weg gaat zitten is het Lawson welsjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:00:
En Max is Lawson voorbij.

De inhaalraces van Max zijn altijd het leukste om te zien.wowly schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:00:
Ik vind dat Max het zo slecht nog niet doet, de race duurt nog even dus wie weet….
Eens hoor, 1 SC en we kunnen weer rechtop gaan zittenwowly schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:00:
Ik vind dat Max het zo slecht nog niet doet, de race duurt nog even dus wie weet….
Waarschijnlijk niet. Die moet je denk ik teruggeven.Biggg schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:00:
[...]
Vraag is, als jouw tegenstander dit doet, mag je dan de bocht afsnijden en de plek pakken?
Maar die kans kreeg Norris niet haha.
Eh helemaal niks op die oude Gouda.StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:00:
Nu gaat die Piastri natuurlijk extra breed rijden... ben benieuwd wat hij kan klaarspelen met Verstappen.
Natuurlijk.. en dat is ook logischskimine schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:00:
Zouden ze Piastri buiten houden zodat hij Verstappen kan blocken?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Je gaat je nieuwe teamgenoot niet dwarszittensjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:00:
En Max is Lawson voorbij.
Volg je bankbiljetten
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |