PSN: xMaurice93
Niet gek met een afgebroken wiel.StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:18:
Ocon rijdt weer traag, jeetje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 14-09-2024 14:20 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat heet pechStefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:20:
NOR is gen....d door die korte gele vlag vanwege Ocon. Jeetje. Wat een naaiactie.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat leek het inderdaad te zijnBarfman schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:21:
Noris maakte een fout
DUGG
Volgens mij was die vanwege Norris.TheBrut3 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:21:
Waar was die gele vlag dan? Ik zie Norris alleen zelf een fout maken.
Maar ondertussen reed Ocon ook nog rond die de muur had geraakt en een lekke band had. Verstappen kwam er gelukkig net voorbij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze hebben het stokje met verve van Ferrari overgenomen.PatrickC schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:21:
En al weer een tactische blunder van McLaren… wat een prutsers zijn het daar toch qua strategie
Mwah, niet mee eens. Er was kort een dubbel geel toen Verstappen ook zijn snelle ronde deed in sector 2, maar dat was vrij snel weer weg. De rest van het rondje van Ocon waar hij langzaam reed werd met witte vlaggen gedaan, alleen dat stukje tussen bocht 16 en 19 niet. Totaal niet consistent met vlaggen zou ik zeggen op basis van de driver tracker.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IUrscWNMjeOmJxv2YY3Rl1cN.jpg?f=user_large)
Norris was goed op weg om zijn tijd te verbeteren.
[ Voor 6% gewijzigd door 964C2 op 14-09-2024 14:23 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Nee hoor, ging zelf te diep de bocht in rechte stuk op en ging surfenG_Dragon schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:21:
Arme Norris.. door die gele vlag!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mja, er was wel veel trackevolutie dus dat laat gaan was wel slim. Enkel moet je dan geen foutje maken.krietjur schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:22:
Domdomdom van McLaren om zo laat te gaan
Waar haal je dat plaatje vandaan?StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:22:
[...]
Mwah, niet mee eens. Er was kort een dubbel geel toen Verstappen ook zijn snelle ronde deed in sector 2, maar dat was vrij snel weer weg. De rest van het rondje van Ocon waar hij langzaam reed werd met witte vlaggen gedaan, alleen dat stukje tussen bocht 16 en 19 niet. Totaal niet consistent met vlaggen zou ik zeggen op basis van de driver tracker.
[Afbeelding]
Norris was goed op weg om zijn tijd te verbeteren.
Op deze baan kan Norris makkelijk naar voren komen hoor. Max heeft meer reden om zich zorgen te maken met weer een gebrek aan snelheidv8power67 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:23:
Damn wat een geluk voor max.. en wat zonde voor mclaren.. waarom het tot laatste seconden laten aankomen.. baja nunwas de kans dat norris aanspraak ging maken op kampioenschap al minuscuul aangezien mclaren het biet echt boeide.. maar nu is wel echt klaar. Zo zonde dit
De term genaaid doet naar mijn idee voorkomen alsof Norris met een reden of motief is aangepakt.StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:22:
[...]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Race is morgen he, kan alles gebeuren met MAX.v8power67 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:23:
Damn wat een geluk voor max.. en wat zonde voor mclaren.. waarom het tot laatste seconden laten aankomen.. baja nunwas de kans dat norris aanspraak ging maken op kampioenschap al minuscuul aangezien mclaren het biet echt boeide.. maar nu is wel echt klaar. Zo zonde dit
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
HIJ ……
Kan ……
De druk niet aan! Hij kan de druk niet aan, hij kan de druk niet aan, hij kan de druk niet aan!
Die staat gewoon top 5 minimaal. En zie norris niet van p17 naar top 5 rijden..Amaze86 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:25:
[...]
Race is morgen he, kan alles gebeuren met MAX.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja, fair enough. Daar had ik een ander woord kunnen gebruiken ja. Dat was niet de intentie.FirePuma142 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:24:
[...]
De term genaaid doet naar mijn idee voorkomen alsof Norris met een reden of motief is aangepakt.
Beste wat Oscar kan doen is winnenExocet schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:25:
Wordt lastig voor Piastri om Norris voorbij te laten...
Wordt helemaal leuk als Piastri straks Norris voorbij gaat in het kampioenschap.Exocet schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:25:
Wordt lastig voor Piastri om Norris voorbij te laten...
Noris pakte volledig de curbs mee en verloor teveel tijd. Dit had niets met de gele vlag te makenStefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:26:
Ted Kravitz met Norris bij SkyF1/F1TV: Norris moest liften vanwege de gele vlag. Hij had toen P17 en kon dus vanwege de gele vlag zijn tijd niet verbeteren.
Achter Leclerc bedoelde je?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:28:
Ondertussen staat Piastri maar 20 punten achter Norris.
Als Piastri morgen goed scoort en Norris niet, dan is dat gat grotendeels weg.
Norris bevestigt het zelf bij Ted (gele vlag, liften).jan390 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:28:
[...]
Noris pakte volledig de curbs mee en verloor teveel tijd. Dit had niets met de gele vlag te maken
Bovendien, al zou je die curbs pakken, waarom zou je die ronde dan niet afmaken als je toch al 2x groene sectors hebt? Je hebt niks te verliezen als je P17 staat. Of juist wel eigenlijk...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Omdat het een heel lang recht stuk is en als je niet goed uitkomt verlies je zo een seconde of meer. Hij kan de delta op z'n scherm zien dus als hij sneller was geweest had hij de ronde wel afgemaakt.StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:30:
[...]
Norris bevestigt het zelf bij Ted (gele vlag, liften).
Bovendien, al zou je die curbs pakken, waarom zou je die ronde dan niet afmaken als je toch al 2x groene sectors hebt? Je hebt niks te verliezen als je P17 staat. Of juist wel eigenlijk...
Misschien wel Perez...YakuzA schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:31:
Dit word morgen weer een Driver of the day voor Norris

Waarom niet?v8power67 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:25:
[...]
En zie norris niet van p17 naar top 5 rijden..
Die gaat in het eerste deel van de race iedere ronde 1 of 2 wagens voorbij op dat lange rechte stuk
[ Voor 5% gewijzigd door Het Peertje op 14-09-2024 14:37 ]
Paar clickes and done ?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:31:
En opeens heeft Verstappen ruim 0,5s op Piastri.
Ik kan twee dingen bedenken:StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:30:
[...]
Norris bevestigt het zelf bij Ted (gele vlag, liften).
Kan ook zijn dat ze dachten alle 4 wielen naar de baan te zijn geweest, en dat die nog niet telt.
Wat mij waarschijnlijker lijkt: een coureur heeft een delta op z'n stuurtje. Norris reed hiervoor 36.68 S1, 41.88 S2, 25.05 S3. Dus nu 6 tiende sneller. Maar een fout als deze kost heel veel tijd, want er gaat al gauw 50-100m verloren waar de auto niet versnelt. Over het hele rechte stuk kan dat meerdere tienden schelen. Uiteindelijk moest Norris 1.5 tiende van zijn tijd af rijden om door te zijn, maar misschien hadden ze nog een lagere tijd als target neer gezet (bijvoorbeeld 43.3, dat was -0.3s).
In beide gevallen was afmaken idd veel logischer. Je hebt niets te verliezen. Echter we horen laatste tijd wel vaker dat Norris wat prestatiedruk&zelfvertrouwen problemen heeft. Kan zijn dat ook nog meespeelt, beetje het 'ah verdorie, laat maar' frustaties op z'n eigen fouten.
Nou, ik zieRobkazoe schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:38:
Norris moet toch wel ruim de top 10 kunnen binnen rijden met de McLaren. Enig nadeel: hij moet gemiddeld 10 punten per race inlopen en dan wordt een moeilijk verhaal als Verstappen niet uitvalt.
2x RBR
1x MCL
2x FER
2x MER
2x WIL
dus dat zou 10e zijn...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ver heeft ergens iets gevonden schijnbaar.
Kan een leuke race worden met Nor die een boel auto's voorbij moet.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
VER verbeterde zijn tijd niet, werd wel op SkyF1/F1TV gezegd, maar hij reed +0.040 trager dan zijn snelste ronde. Wel waren S1 en S2 groen.
Daar had Verstappen ook geluk. Want Ocon ging aan de kant toen hij de muur al had geraakt. Toen ging geel even weg en toen reed Ocon weer en lijkt er weel geel teruggekomen te zijn.StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:45:
Beelden nu in de replay van Ocon - Norris - gele vlag (niet in beeld, maar wel het groene paneel aan het einde van de gele vlag zone). Duidelijke lift te zien en horen bij passeren van Ocon vanwege de gele vlag.
Dat laatste dus: een groen bord wordt voorafgegaan door een geel bord. Paneel t.h.v. bocht 16 (niet in beeld in de replay) was geel of werd geel nadat Norris passeerde. Paneel na bocht 16 was groen.TheBrut3 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:46:
Net weer herhaling van Norris. Ik zie geen geel, alleen wit en daarna weer een groen bord.
Hij moet het ook op zijn stuurtje hebben gezien, maar dat was op de replay niet te zien.
In het interview geeft Norris zelf aan dat de gele vlag de reden was om de ronde af te breken.TheBrut3 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:46:
Net weer herhaling van Norris. Ik zie geen geel, alleen wit en daarna weer een groen bord.
Ja die was bijzonder, terwijl Verstappen met twee groene sectoren in beeld was “I don’t see anyone improving”.StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:44:
Chapeau Colapinto! Knap hoor.
VER verbeterde zijn tijd niet, werd wel op SkyF1/F1TV gezegd, maar hij reed +0.040 trager dan zijn snelste ronde. Wel waren S1 en S2 groen.
En aan het einde terwijl die overal niet verbeterde werd gezegd dat die dat wel deed.
Bedankt want ik begreep er niet veel van in de livestream. ☺️StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:51:
Het Norris - Ted Kravitz interview van SkyF1 (via Reddit): https://dubz.co/c/240bca
Zou ik ook doenNiaX schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:47:
[...]
In het interview geeft Norris zelf aan dat de gele vlag de reden was om de ronde af te breken.
Ik vraag me toch ook serieus af of hij nog binnen de lijntjes reed in T16.
Geen track limits melding van NOR in Q1. Wel van anderen, maar dat waren zo te zien geen snelle rondes.RobertMe schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:52:
[...]
Ik vraag me toch ook serieus af of hij nog binnen de lijntjes reed in T16.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |