Leclerc vliegt dus rechtdoor terwijl hij met een outlap bezig is. Jeetje. Gaat echt niet goed bij Ferrari.
RBR heeft weer een nieuwe vloer die ze blijkbaar om en om gebruiken.
Het lijkt erop dat Verstappen die in FP1 had en Perez nu in FP2.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Saintz toch?StefanVerkerk schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:35:
Leclerc vliegt dus rechtdoor terwijl hij met een outlap bezig is. Jeetje. Gaat echt niet goed bij Ferrari.
Bla Bla Bla
Er is iets niet goed met die auto. SAI doet het beter iig.StefanVerkerk schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:35:
inderdaad daarom staat er 1 op plek 2StefanVerkerk schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:35:
Is Norris z'n zachte setjes aan het sparen voor morgen?
Waaraan zie je dat?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:35:
Kwam voorbij bij F1TV.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar dat verklaart denk ik niet waarom hij 0.5 sec in sector 3 sneller is nu opeens. Zal vast iets met de engine settings zijn..Hij leek ook veel sneller de 340 te raken dan Max
2 vloeren wisselen in korte tijd lijkt me best veel werk in zo'n korte tijd, je wil wel andere dingen doen aan de auto lijkt me
[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 13-09-2024 15:45 ]
JB schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:28:
Op de rode band, lijkt de RB20 wel te willen... net op de gele ging het bijna mis

Als dat zo is hopelijk houd hij hem heelDaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:35:
Ja, is een hoop werk, maar wel hun werkwijze nu om die balansproblemen te begrijpen en op te lossen.bvbal79 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:43:
[...]
2 vloeren wisselen in korte tijd lijkt me best veel werk in zo'n korte tijd, je wil wel andere dingen doen aan de auto lijkt me
LEC nu snelste met verse softs. Problemen opgelost?
Heeft Bottas dan wel al wat laten zien sinds z'n debuut bij Sauber?Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:48:
Wanneer gaat die Zhou eens op de wip? Sinds z'n debuut bijna niks laten zien.
Max trouwens in de long runs ook trager dan Perez,,,,
[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 13-09-2024 15:51 ]
Pace statje komt voorbij... echt wel benieuwd hoe goed RBR er bij zit dit weekend.
Mijn boefje is liev!
Of misschien wel.bvbal79 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:43:
[...]
Maar dat verklaart denk ik niet waarom hij 0.5 sec in sector 3 sneller is nu opeens. Zal vast iets met de engine settings zijn..Hij leek ook veel sneller de 340 te raken dan Max
Want ik had niet verwacht wat er nu lijkt te gebeuren. We weten dat RBR moeite heeft met circuits waar de baan niet egaal is. Dit is een stratencircuit waar het asfalt alles behalve egaal is. Ook veel langzame bochten waar RBR ook al tijden moeite mee heeft. Ik had gedacht dat RBR hier op snelheid zou proberen om de schade te beperken, maar ze lijken vooralsnog juist de snelste te zijn in S1 en S2. Ze lijken tot dusver veel consistenter en voorspelbaarder te zijn.
Als mijn vermoeden klopt dat Perez nu met de nieuwe vloer rijdt en hierdoor een stabielere auto heeft, dan kan RBR misschien ook meer spelen met hun ophanging om neerwaartse druk te verliezen op rechte stukken en daardoor sneller te gaan. Dat deden ze namelijk ook vanaf het begin van deze reglementen.
Dan zet hij hem zo in de muur.Hippocampus schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:57:
Hey, kijk nou, LEC snelste tijd.
"When you grow up your heart dies"
Laat ze eerst maar eens die chassis een keer wisselen. Ik zou het echt raar vinden als Zhou zoveel is teruggevallen ten opzichte van afgelopen jaar.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:48:
Wanneer gaat die Zhou eens op de wip? Sinds z'n debuut bijna niks laten zien.
Deze keer niet, maar wel bijna Perez achterin.
Ze hebben een nieuwe vloer meegebracht:sjaool schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:48:
[...]
Ik heb Red Bull nog nooit op glory runs kunnen betrappen. Ik denk dus dat ze wel het eenenander hebben gevonden waardoor het beter gaat.

Maar goed het was FP1 en FP2, afwachten of zij bij FP3 en kwalificatie ook zo snel zijn.
Edit: oops

[ Voor 5% gewijzigd door NeverSettle op 13-09-2024 16:23 ]
Dit was FP2.NeverSettle schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:05:
Ze hebben een nieuwe vloer meegebracht:
[Afbeelding]
Maar goed het was FP1, afwachten of zij bij FP2 en morgen tijdens FP3 en kwalificatie ook zo snel zijn.
2e vrije training is net afgelopenNeverSettle schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:05:
[...]
Maar goed het was FP1, afwachten of zij bij FP2 en morgen tijdens FP3 en kwalificatie ook zo snel zijn.
2e en 6e.
Ben je net wakker geworden?NeverSettle schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:05:
[...]
Ze hebben een nieuwe vloer meegebracht:
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Perez en max stonden bovenaan het staatje mbt langzame bochtenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:57:
[...]
Of misschien wel.
Want ik had niet verwacht wat er nu lijkt te gebeuren. We weten dat RBR moeite heeft met circuits waar de baan niet egaal is. Dit is een stratencircuit waar het asfalt alles behalve egaal is. Ook veel langzame bochten waar RBR ook al tijden moeite mee heeft. Ik had gedacht dat RBR hier op snelheid zou proberen om de schade te beperken, maar ze lijken vooralsnog juist de snelste te zijn in S1 en S2. Ze lijken tot dusver veel consistenter en voorspelbaarder te zijn.
Als mijn vermoeden klopt dat Perez nu met de nieuwe vloer rijdt en hierdoor een stabielere auto heeft, dan kan RBR misschien ook meer spelen met hun ophanging om neerwaartse druk te verliezen op rechte stukken en daardoor sneller te gaan. Dat deden ze namelijk ook vanaf het begin van deze reglementen.
Ik zag bij F1TV een staatje voorbij komen met race-simulatie op de mediums; Piastri bovenaan met daarachter Perez en Verstappen. Maar wel op aardige afstand van >1 sec.
Het klinkt in ieder geval een stuk positiever dan voorgaande races. Hoop doet leven.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Benieuwd of F1TV morgen met de juiste banden komen want in hun promo voor de sessies vandaag werd 2 keer de C1, C2 en C3 band getoond terwijl Pirelli wederom de C3, C4 en C5 in hun informatie tonen.

Gekke is dat Verstappen met minder downforce leek te rijden:
/f/image/1IUYJhrPynkIHlhGjp76dDy2.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door MikeyMan op 13-09-2024 20:31 ]
Dat zou er alleen maar meer op wijzen dat Perez met een nieuwe specificatie reed.
Aardige kans dat Verstappen die morgen dan ook heeft.
Aardige kans dat Verstappen die morgen dan ook heeft.
De vrijdaganalyse van AMuS in de vertaling en samenvatting.
- Ferrari was het snelst vandaag, op de voet gevolgd door Mercedes en Red Bull. McLaren had wat achterstand De longruns waren niet erg informatief doordat veel ronden vanwege verkeer werden afgebroken maar toch was een vergelijking over 7 ronden te maken. Piastir in de McLaren staat bovenaan met een gemiddelde van 1.46,5 gevolgd door Sainz (Ferrari) en Russell (Mercedes) met eenzelfde gemiddelde van 1.46,6. Russell was als enige van het trio op de harde band onderweg. Wat topsnelheden betreft zat het ook dicht bij elkaar Leclerc was het snelste met 344 km/u, gevolgd door Piastri met 343 km/u, Perez met 341 km/u en Hamilton met 340 km/u.
- Red Bull reed vandaag met 2 verschillende ondervloeren maar eigenlijk was het een mix van nieuwe en oude onderdelen. Verstappen stond bovenaan in de 1e vrije training, Perez in de 2e totdat Leclerc in het laatste kwartier van de 2e vrije training toesloeg met de snelste tijd. Monza liet zien welke plekken tot instabiliteit van de wagen leiden aldus Horner. Marko wil nog niet van enige euforie spreken want in Monza was Red Bull ook goed gestart. Marko vervolgt "Het circuit was niet in een goede toestand maar op gevoel zag het er beter uit dan in Monza. De coureurs voelen de wagen weer." Horner relativeert ook dat Baku Red Bull tegemoet komt omdat er maar 1 type bocht kent van 90 graden wat het afstellen makkelijker maakt.
- In vergelijking maakte de vloer bij Perez de wagen meer berekenbaar dan die bij Verstappen verklapt Marko. Perez was ook een halve seconde sneller dan Verstappen maar reed ook met meer motorvermogen dan Verstappen. Beide Red Bull wagens reden aan het begin ook met meer downforce en waren daarom 3 tot 4 tienden langzamer in sector 3 dan de concurrentie. Later werd met minder downforce gereden alleen was Verstappen bang dat de banden het dan niet zouden volhouden. Alleen kwam daarmee ook weer de balansproblemen en onderstuur op het kantelpunt terug.
- Russell mistte de eerste 28 minuten van de 2e vrije training door een motorwissel.omdat er vervuiling in de olie was ontdekt. Om veiligheidsredenen werd besloten de motor te wisselen maar het team denkt dat de motor te repareren is en terug in de poule kan komen.
- Mercedes was het enige topteam wat de longruns pp de harde band heeft gereden. Daarmee hebben ze voor zondag een set harde en een set medium banden liggen waar de andere teams liever 2 sets van harde band bewaren.
- McLaren was vrij ontzichtbaar maar beide coureurs hadden ook last van het verkeer McLren verliest vooral tijd in de bochten 4, 5 en 6 dus nog wat huiswerk voor het team uit Woking.
- De rondetijden zijn dit jaar langzamer dan vorig jaar omdat de baan ook vuiler is dan voorgaande jaren. De organisator heeft er dit jaar niet voor gekozen om vooraf de baan met een hoge drukreiniger te reinigen. Dat zorgt ook voor meer graining (korrelen) van de banden maar dat zal afnemen zodra de baan steeds beter wordt. Alleen heeft niemand een idee wanneer dat zal zijn en dat maakt het lastig te bepalen hoeveel downforce nodig is. Blijft de baan tot zondag net zo slecht als op vrijdag dan zal er meer downforce nodig zijn om de banden te sparen.
Wel triest dat ze bij Ziggo nu niet weten dat er 2 vloeren zijn gebruikt. Daar wordt gezegd dat PER met een andere motorstand zou hebben gereden.
Mijn boefje is liev!
Dat zegt Marko ook aldus @Chocoball hierboven (naast de andere vloer).JB schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 22:56:
Wel triest dat ze bij Ziggo nu niet weten dat er 2 vloeren zijn gebruikt. Daar wordt gezegd dat PER met een andere motorstand zou hebben gereden.
Over de vloer is niet veel te zeggen. Denk niet dat er iemand buiten het team is dat weet wie, op welk moment een bepaalde vloer gebruikte. RBR lijkt wat sneller maar ik vind het niet geruststellend dat perez sneller is dan Max. Dat klinkt mij als een ondersturende auto. Dus het beeld in de race zal niet perse veranderen. Hoop verder dat Max z’n motorporoblemen niet maken dat hij structureel een gare motor heeft en daarom zulke lage motorstanden moet rijden. Stel dat hij in Singapore weer 1 moet pakken 🫣
[ Voor 4% gewijzigd door Lynx op 14-09-2024 07:32 ]
De verschillende media berichten wel erg verschillend over (in dit specifieke geval) RB. Eerst was het terug naar Suzuka spec, toen was het een nieuwe vloer, toen weer oude met nieuwe delen, etc etc. Het zal waarschijnlijk aan mij liggen omdat ik het een weekendje nog niet eens half kan volgen, maar echt duidelijk is de media niet.
Sam Collins is zwanger blijkbaar:
Ben maar benieuwd voor FP3. Als het daar net zo solide loopt dan is er écht hoop.
Sam Collins is zwanger blijkbaar:
Ben maar benieuwd voor FP3. Als het daar net zo solide loopt dan is er écht hoop.
Vaak rijden ze op de vrijdag met een oude motor en gaat er zaterdag een versere in.Lynx schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 07:29:
Over de vloer is niet veel te zeggen. Denk niet dat er iemand buiten het team is dat weet wie, op welk moment een bepaalde vloer gebruikte. RBR lijkt wat sneller maar ik vind het niet geruststellend dat perez sneller is dan Max. Dat klinkt mij als een ondersturende auto. Dus het beeld in de race zal niet perse veranderen. Hoop verder dat Max z’n motorporoblemen niet maken dat hij structureel een gare motor heeft en daarom zulke lage motorstanden moet rijden. Stel dat hij in Singapore weer 1 moet pakken 🫣
Gok ook zomaar dat ze met Perez meer risico kunnen en willen nemen dat er een motor ploft dan bij max.
Volgens mij een kleine kans op regen in FP3. Ben benieuwd naar RBR.
[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 14-09-2024 10:29 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
RBR scrubde net een setje softs. Dat zie ik eigenlijk ook nooit.
Ze moeten toch hun plek zo rond de 7e/8e plaats vasthouden, lijkt me gewoon een solide strategische keuze.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:33:
RBR scrubde net een setje softs. Dat zie ik eigenlijk ook nooit.
Renault being Renault
Je zal maar de langzaamste motor hebben die ook nog eens veruit het minst betrouwbaar is. Ik zie Renault liefst zo snel mogelijk verdwijnen.
Had liever gezien dat ze het zooitje wel op de rit hadden gekregen eerlijk gezegd.ParaDroid2 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:51:
Je zal maar de langzaamste motor hebben die ook nog eens veruit het minst betrouwbaar is. Ik zie Renault liefst zo snel mogelijk verdwijnen.
Ik zie liefst veel diversiteit en daardoor strijd. Helaas mag Renault niet iets doen aan hun motor en alleen betrouwbaarheid oplossen...ParaDroid2 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:51:
Gezien hun knuddewerk in de WEC is dat wel heel ver gezocht. Ze zijn intussen al 10 jaar aan het prutsen. Red Bull heeft ze uitgekotst, Toro Rosso heeft ze uitgekotst, Mclaren heeft ze uitgekotst,en nu het F1 team zelf. Er is daar iets goed mis, als ze alle beide motoren in Viry maken. Ik wil niet eens speculeren wat het is, maar het is gewoon gepruts.MikeyMan schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:54:
[...]
Had liever gezien dat ze het zooitje wel op de rit hadden gekregen eerlijk gezegd.
Jullie hebben ook wel gelijk hoor. Ik heb het alleen niet bepaald op Renault (terwijl ik juist een zwak voor Gasly heb) en alles wat ik de laatste tijd mee krijg helpt daar niet bij. Ik zie liever een team dat het intern wel op orde heeft.
Oh damn, AWS random stats are back. Max 1cm van de muur af
(terwijl hij de muur kust)
[ Voor 18% gewijzigd door siggy op 14-09-2024 11:02 ]
Bearman...
Niet heel handig, hij had daar gewoon de runoff in kunnen gaan natuurlijk. Maar dat geeft hij zelf ook al aan.
In ieder geval zijn de Baku marshals heel wat beter dan in afgelopen jaren. Ze krijgen de auto's nu tenminste enigszins snel van het circuit.
Hij had inderdaad beter met Isaacman de ruimte in kunnen gaan
Wel de week van de Man-netjes.
/f
Is terugschakelen niet veel effectiever in een bocht icm licht remmen dan alles maar half half doen? Althans, ik hoor hem niet echt terugschakelen?
Die McLaren rijdt weer erg makkelijk. Niet normaal zo snel. Wel op nieuwe softs, maar alsnog.
[ Voor 22% gewijzigd door Dingdong op 14-09-2024 11:18 ]
Norris gaat niet zo lekker anders...Dingdong schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:18:
Die McLaren rijdt weer erg makkelijk. Niet normaal zo snel. Wel op nieuwe softs, maar alsnog.
Verstappen rijdt op gebruikte softs.
Ja, nu net pasDingdong schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:27:
Staat gewoon 2e?
Haha, klopt. Maar het ging mij ook meer om de onboards dan om de tijd. Je ziet gewoon dat die McLaren veel makkelijker te besturen is en de rijders minder correcties hoeven te maken dan bijvoorbeeld de Red Bull.
McLaren reed hun snelste ronden op nieuwe banden, Verstappen niet.
Jammer dat dit nog steeds niet standaard erbij staat.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:25:
Verstappen rijdt op gebruikte softs.
Valt nog weinig van te zeggen, Mercedes, RB, Ferrari en McLaren zijn allemaal snel. Ook 3 verschillende teams een snelste sector.
Verstappen zette nog even de snelste tijd in de bochten van S2 op oudere banden.
Ik denk dat RBR met heel wat meer neerwaartse druk rijd dan de andere teams. Ze verliezen op het rechte stuk, maar zo zouden ze de banden wel in leven moeten houden. Verwachting was volgens mij dat het morgen erg heet zou worden en de banden flink gaan slijten. Ze hebben toch al zeer hoge bandendruk dit weekend.
Ik denk dat RBR met heel wat meer neerwaartse druk rijd dan de andere teams. Ze verliezen op het rechte stuk, maar zo zouden ze de banden wel in leven moeten houden. Verwachting was volgens mij dat het morgen erg heet zou worden en de banden flink gaan slijten. Ze hebben toch al zeer hoge bandendruk dit weekend.
Motor in de WEC wagen komt van Mecachrome en is in principe een F2 motor. Ik weet niet of die keuze door tekort tijd of resources is ontstaan, maar het is dus niet echt eigen materiaal.siggy schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:56:
[...]
Gezien hun knuddewerk in de WEC is dat wel heel ver gezocht. Ze zijn intussen al 10 jaar aan het prutsen. Red Bull heeft ze uitgekotst, Toro Rosso heeft ze uitgekotst, Mclaren heeft ze uitgekotst,en nu het F1 team zelf. Er is daar iets goed mis, als ze alle beide motoren in Viry maken. Ik wil niet eens speculeren wat het is, maar het is gewoon gepruts.
Renault/Alpine lijkt er meer bij te willen zijn dan echt competitief mee te willen doen. CEO Luca de Meo (of was het Ghosn) heeft ooit al eens groepen zelf niets in F1 te zien maar door de boardroom werd geadviseerd zich er wel voor in te zetten voor marketing redenen. Verkoop dan je spul lekker aan Andretti…
Het is ook gepruts, maar blijf het wel jammer vinden. Het race hart zat bij Renault altijd op de goede plek.siggy schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:56:
[...]
Gezien hun knuddewerk in de WEC is dat wel heel ver gezocht. Ze zijn intussen al 10 jaar aan het prutsen. Red Bull heeft ze uitgekotst, Toro Rosso heeft ze uitgekotst, Mclaren heeft ze uitgekotst,en nu het F1 team zelf. Er is daar iets goed mis, als ze alle beide motoren in Viry maken. Ik wil niet eens speculeren wat het is, maar het is gewoon gepruts.
Franse bedrijfsvoeringsiggy schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:56:
[...]
Ik wil niet eens speculeren wat het is, maar het is gewoon gepruts.

Morgen start Zhou door een motorwissel achteraan.
GRID PENALTY ⚠️
— Formula 1 (@F1) 14 september 2024
Zhou Guanyu will start Sunday's Grand Prix from the back after power unit changes between practice sessions.#F1 #AzerbaijanGPhttps://t.co/YTRaIZwGCa
De front wing van de RB20 (kon zo snel niet zien in de samenvatting wie) oogt ook stuk meer te flexen nu, of is dat nog steeds niks tov van de MCL?
Mijn boefje is liev!
Volgens mij hebben ze geen andere/nieuwe voorvleugel meegenomen. Mclaren en Mercedes spannen nog steeds de kroon met de flex/tordatieJB schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:07:
De front wing van de RB20 (kon zo snel niet zien in de samenvatting wie) oogt ook stuk meer te flexen nu, of is dat nog steeds niks tov van de MCL?
Wat wil je er nog meer bij hebben staan?Dutchie01 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:33:
[...]
Jammer dat dit nog steeds niet standaard erbij staat.
Fuel load?
% motor vermogen?
Aantal gele mini sectors?
Heb je beelden die dit ondersteunen?Thinlanet schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:12:
[...]
Volgens mij hebben ze geen andere/nieuwe voorvleugel meegenomen. Mclaren en Mercedes spannen nog steeds de kroon met de flex/tordatie
Monza wel
YouTube: Norris Wing Flex Monza 2024
Lol
Of flappiedeflap
YouTube: Flex Wing in Monza #f1 #mclaren #mercedes #redbull
YouTube: Norris Wing Flex Monza 2024
Lol
Of flappiedeflap
YouTube: Flex Wing in Monza #f1 #mclaren #mercedes #redbull
[ Voor 39% gewijzigd door Lynx op 14-09-2024 13:33 ]
Dat hoeven ze niet perse te melden. Teams hoeven wijzigingen alleen te melden als ze visueel anders zijn. Dus als de vorm, of buitenste laag van de carbon (richting) veranderd moet het gemeld worden. Maar als ze alleen de binnenkant wijzigingen hoeven ze het niet te melden.Thinlanet schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:12:
[...]
Volgens mij hebben ze geen andere/nieuwe voorvleugel meegenomen.
Daarom dat er ook updates kunnen zijn om onderdelen ligter te maken zonder dat ze het hoeven te melden, of juist wel. Puur afhankelijk van of de richting van de buitenste laag carbon veranderd is.,
Huh? De Q was toch om 15u, 17u lokale tijd??? Oei.
Rennen!!!
Rennen!!!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Je hebt nog 11 minuten en minder.vliegnerd schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:45:
Rennen!!!
neeBasvanS schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:22:
[...]
Wat wil je er nog meer bij hebben staan?
Fuel load?
% motor vermogen?
Aantal gele mini sectors?
Iets vroeger dan normaal, Williams pole? veel plezier allemaal.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Thnx ik had hem anders ook gemist..vliegnerd schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:45:
Rennen!!!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Goedemiddag, ook hier weer van de partij. Vanochtend even half meegekeken in bed, nachtje gewerkt met een mooie fotoklus in Groningen. Ook een mooie locatie voor een Grand Prix?
Anyway, veel kijkplezier!
Anyway, veel kijkplezier!
Perez heeft zijn mojo weer gevondenStefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:06:
Perez zonder tow sneller dan Verstappen met tow van Hamilton? Hmmz.
Max: "the car is jumping around like crazy"
Zuchtje.. rechte stuk is niet het enige deel van de baan hè..StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:06:
Perez zonder tow sneller dan Verstappen met tow van Hamilton? Hmmz.
Max was 0.1 sneller met de assistentie van Lewis vergeleken met Perez.
O jee en nuStefanVerkerk schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:07:
Max: "the car is jumping around like crazy"
Max: "I'm nowhere"
Verstappen reed zojuist nog een 'snelle ronde' op de 3 rondes oude softs, maar kon nergens verbeteren.
Verstappen reed zojuist nog een 'snelle ronde' op de 3 rondes oude softs, maar kon nergens verbeteren.
Leclerc's verbeterde tijd ook op 'oude softs' (4 rondes).
Ja niks... Alleen vleugels aanpassen...
Verstappen nu naar buiten op 5 rondes oude softs. Ben benieuwd...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |