Wow. Heerlijk voor Ferrari en Charles
Lec: Monaco and Monza de Samia. Mamma mia! Mamma mia! This season has been a heart attack. Between highs and lows. Mamma mia! But the highs are so beautiful. Thanks to everyone, really. To the whole company that has done a great job to bring us the upgrades. Thanks to you. There is still a lot of work. But at home, again, like in 2019. Mamma mia! Great, great!
Blijft dat erg raar vinden op oude bandenDarkSide schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:19:
NOR gewoon weer even een FL Doen.... Echt..... wat een pace nog op het einde zo.
Zelfs geen FL op mediums.
Wat een fuck up van McLaren.
Maar Red Bull mag in een hoekje gaan zitten huilen, lachwekkend op alle vlakken.
Wat een fuck up van McLaren.
Maar Red Bull mag in een hoekje gaan zitten huilen, lachwekkend op alle vlakken.
Heeft ie hem gewonnen?Exocet schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:19:
Norris fastest lap
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:22
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou tijd voor een uitzinnig Ferrari, maar ze hebben het verdiend. Dat was een bijzondere kans voor ze en een keer niet verprutst.
Die pakken ze echt wel als je ziet hoe groot het verschil per race oploopt.Vuvuzela schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:19:
Waarom hangen er juichende Mclaren monteurs in de hekken? Ze willen daar echt niet beide kampioenschappen winnen.
That aged well...gambieter schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:07:
Zo gaat Ferrari nog spijt krijgen van die vroege pitstop van Leclerc.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mwah als je daardoor de titel niet pakt is het eerder dom, net als in Hongarije.sjaool schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:19:
Een compliment voor McLaren dat ze Piastri niet hebben laten wisselen met Norris. Faire plau.
Lando toch FL.
McLaren had Norris toch voorbij Piastri moeten laten? Wat zijn het toch een sukkels daar… ik ben blij dat McLaren weer een top auto en coureurs heeft… nu nog een paar goede strategen…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die swing van 2 punten is wat minder voor Max..... maar dan nog heeft Max mazzel gehad met slechts 8 puntjes verlies.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Bedankt voor deze subtitles.Dentist schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:20:
Lec: Monaco and Monza de Samia. Mamma mia! Mamma mia! This season has been a heart attack. Between highs and lows. Mamma mia! But the highs are so beautiful. Thanks to everyone, really. To the whole company that has done a great job to bring us the upgrades. Thanks to you. There is still a lot of work. But at home, again, like in 2019. Mamma mia! Great, great!
Leukste race van het seizoen? Vanaf ronde 1 tot de finish genoten. Wel bizar om te zien dat McLaren gewoon niet in het kampioenschap van Norris gelooft
Maar goed nieuws voor Verstappen en zijn 4e titel

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Leuke race gezien. En niet slim van Mclaren dit. Mooi voor Ferrari
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Altijd mooi om te horen wanneer mensen meertalig zijn. Respect
ha mooi die emotie bij leclerc. Alsof hij afgelopen seizoen heeft zitten edgen en edgen edgen.. haha
en nu even voor de zekerheid wat vuil oppakken anders riskeer je alsnog een anticlimax!
en nu even voor de zekerheid wat vuil oppakken anders riskeer je alsnog een anticlimax!
Ik vind het vooral dom. Elk punt telt voorlopig.sjaool schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:19:
Een compliment voor McLaren dat ze Piastri niet hebben laten wisselen met Norris. Faire plau.
Lando toch FL.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Well....Aardappelbakker schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:37:
Fijne race iedereen! Laten we vooral niet vergeten dat we dit jaar vaker hebben gezien dat teams waarvan je denkt "aah die winnen wel ff" het dan toch niet waarmaken en er ineens een andere winnaar is.
Let's go

Fer wint met een eenstopper: goeie tactiek. Qua racepace is McLaren echter niet bij te halen. Als McLaren de strategie weet te optimaliseren, is het team in the lead.
Ik ben er toch nog niet helemaal gerust op.Mog schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:21:
Leukste race van het seizoen? Vanaf ronde 1 tot de finish genoten. Wel bizar om te zien dat McLaren gewoon niet in het kampioenschap van Norris gelooftMaar goed nieuws voor Verstappen en zijn 4e titel
Ipv 19 punten uitlopen, werden het er maar 8.. Gewoon heel goed gedaan van Max. En behoorlijk matig van McLaren.
Je moet toch verplicht Engels praten over de boordradio?
In het Italiaans werkt de strategie toch beter zo blijkt.
Nee, dat is in de luchtvaartJustevo schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:22:
McLaren is nu gewoon verslagen op strategie, door Ferrari.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
tijdens de raceJustevo schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:22:
Ok een heel andere uitslag dan dat ik dacht .
In de basis niet een hele super race
Maar door wat tactiec en hoop en afwijkingen toch nog wel leuk en spannend op een paar punten.
RB mist echt een heel gaat aan pace. En gaat veel te snel door de banden.
Die slechte pit maakte niet uit. HAM had hij niet gehaald
PIA echt wel sterke race en goede pace.
Laat zien dat hij niet wil wijken voor NOR> en MClaren laat het toe (of dat echt slim is.....)
En FER met een winnende strategie. Wow ;-)
Mooie race van LEC.
Jammer van SAI die had net wat meer moeten hebben.
NOR loopt dus minder in dan gedacht. En deze punten zijn echt hard nodig voor VER.
In de basis niet een hele super race
Maar door wat tactiec en hoop en afwijkingen toch nog wel leuk en spannend op een paar punten.
RB mist echt een heel gaat aan pace. En gaat veel te snel door de banden.
Die slechte pit maakte niet uit. HAM had hij niet gehaald
PIA echt wel sterke race en goede pace.
Laat zien dat hij niet wil wijken voor NOR> en MClaren laat het toe (of dat echt slim is.....)
En FER met een winnende strategie. Wow ;-)
Mooie race van LEC.
Jammer van SAI die had net wat meer moeten hebben.
NOR loopt dus minder in dan gedacht. En deze punten zijn echt hard nodig voor VER.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mooie onverwachte winnaar! En Colapinto ook netjes op P12
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Laat dat, nergens voor nodig.Justevo schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:22:
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-09-2024 16:25 ]
Tijdens de race wellicht, maar na de race? Vast niet. Bovendien, 't is in Italië hè. Mooi om te horen zo.Justevo schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:22:
Charles DotD en terecht.
"When you grow up your heart dies"
Nee en terecht. Nu loopt NOR slechts 8 punten in wat "on track" is voor een spannend einde van het seizoen. Maar als ze bij MCL de tactiek en team orders eens onder de knie gaan krijgen, gaat het heel snel.
Nog wel fijn dat ie een rondje over marbles kan rijden om te zorgen dat de auto niet te licht is tijdens weeg momentje
ICE ICE Baby
En nu hopen dat het gewicht van de auto van Leclerc goed is vanwege de banden?....
Maar zullen ze bij RBR nu denken.. meh we kunnen nog aardig mee, gaat goed zo.. Duidelijke fuckup van McLaren deze race tov Ferrari, die eigenlijk vrij weinig fout deden deze keer.Dentist schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:22:
Ipv 19 punten uitlopen, werden het er maar 8.. Gewoon heel goed gedaan van Max. En behoorlijk matig van McLaren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat heeft McLaren al veel laten liggen op strategie dit seizoen! Dat is toch nauwelijks voor te stellen?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Je kunt hier gewoon nog een rondje rijden, enig verband met Russell lijkt dan ook niet aan de orde.markdejong schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:24:
En nu hopen dat het gewicht van de auto van Leclerc goed is vanwege de banden?....
Kan nog een spannende laatste race van het seizoen worden als RBR niet meer performance vindt.Robkazoe schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:23:
[...]
Nee en terecht. Nu loopt NOR slechts 8 punten in wat "on track" is voor een spannend einde van het seizoen. Maar als ze bij MCL de tactiek en team orders eens onder de knie gaan krijgen, gaat het heel snel.
Hail to the king baby!
Uitstel van executie, met deze snelheid is de voorsprong in een paar races weg.darkdesign schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:18:
De schade blijft beperkt voor VER ten opzichte van NOR
Onvoorstelbaar dat ze nu ook al dik achter Mercedes eindigen.
Matt Gallagher wordt gek denk ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
😖markdejong schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:24:
Denk het ook. Het blijft wel echt frappant om te zien hoe snel een team kan vallen. Of opkomen.Robkazoe schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:23:
[...]
Niet goed voor mijn hart.
Yep... Dit kunnen, naast die in Hongarije, echt hele dure punten zijn. Piastri verdient dat niet, maar vanuit kampioenschap gezien zou het meer dan logisch zijn.PatrickC schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:20:
McLaren had Norris toch voorbij Piastri moeten laten? Wat zijn het toch een sukkels daar… ik ben blij dat McLaren weer een top auto en coureurs heeft… nu nog een paar goede strategen…
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mercedes mag doorrijden met een kapotte vleugel, 44 mag Max van de baan duwen, de flexvleugel heeft wederom z’n dominantie laten zien. Het is dat RB zelf niet in point is maar ik heb echt een hele zure smaak over dit seizoen tot dusver.
Desondanks gaaf hoe Ferrari in eigen huis op strategie wint. Second best result 🥸
Desondanks gaaf hoe Ferrari in eigen huis op strategie wint. Second best result 🥸
McLaren laat Norris niet voor Piastri finishen en geeft Red Bull daardoor weer wat mentale energie. Ik snap McLaren niet, maar vind het wel prettig.
Dat denk ik niet, het was vrij duidelijk dat die auto fors tekort komt qua pace.SinergyX schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:24:
[...]
Maar zullen ze bij RBR nu denken.. meh we kunnen nog aardig mee, gaat goed zo.. Duidelijke fuckup van McLaren deze race tov Ferrari, die eigenlijk vrij weinig fout deden deze keer.
De actie van Piastri in ronde 1 had al niet gemogen als ik Zak Brown was. Als ze alles op Norris zetten maken ze hem kampioen en de WCC is al niet meer te verliezen daar hoef je niet meer naar te kijken.Robkazoe schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:23:
[...]
I served in a company of heroes.
Nee die zullen ook wel weten dat ze het verpest hebben. En anders zal Verstappen ze er wel aan herinneren.SinergyX schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:24:
[...]
Maar zullen ze bij RBR nu denken.. meh we kunnen nog aardig mee, gaat goed zo.. Duidelijke fuckup van McLaren deze race tov Ferrari, die eigenlijk vrij weinig fout deden deze keer.
Netjes van Colapinto trouwens en mooi voor Ferrari/Leclerc.
Benieuwd hoe slecht de RB20 straks gaat in Baku en Singapore.
Ik was gister na de kwalificatie flink zuur, maar de race vandaag heeft het weer goed gemaakt, echt van genoten.
Jammer van Verstappen, maar super mooi dat Leclerc hem weet te pakken op Monza! Dat maakt een hoop goed.
Jammer van Verstappen, maar super mooi dat Leclerc hem weet te pakken op Monza! Dat maakt een hoop goed.
Mag dat, op je auto zitten in parc fermee?

Gefeliciteerd aan de Leclerc & Ferrari fans hier 👍 Blijft wel mooi als Ferrari op Monza wint, het publiek gaat helemaal los 🥳😂
En Red Bull.. tja, gaat nog een lang seizoen zo worden zo. Maar houdt het wel spannend, Max heeft het beste eruit gehaald vandaag denk ik.
Wel bijzonder dat hij op nieuwe medium banden 1 x een FL weet te zetten & daarna gewoon niet dichterbij meer kon komen..
En Red Bull.. tja, gaat nog een lang seizoen zo worden zo. Maar houdt het wel spannend, Max heeft het beste eruit gehaald vandaag denk ik.
Wel bijzonder dat hij op nieuwe medium banden 1 x een FL weet te zetten & daarna gewoon niet dichterbij meer kon komen..
NOR red einde van het seizoen niet zonder gridstraf ivm vervangen van onderdelen.Exocet schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:25:
[...]
Uitstel van executie, met deze snelheid is de voorsprong in een paar races weg.
Dus dat laat ook nog wat ruimte.
ICE ICE Baby
Dat zei je vorige week ook, toen Nor nog elke wedstrijd zou winnen!Exocet schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:25:
[...]
Hij lijkt toch verdacht veel op Nico.dglavimans schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:25:
Iewl daar is Ben weer
Win on Sunday, sell on MondayLuapper schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:26:
Zo, de kogel is door de kerk. Ik ga een Ferrari kopen.
Ik zie het toch echt nog wel keren hoor, Mercedes op hard was een stuk sneller op heb laatst, zonder een nieuwe neus was ook Russell voor Verstappen geëindigd. Als McLaren de strategie weet te fixen kan het prima gebeuren dat het nog een paar keer p1/2 VS p7 wordt.
Desondanks nog geen man over boord, nu even Baku en Singapore overleven
Desondanks nog geen man over boord, nu even Baku en Singapore overleven
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik snap het wel maar het kan ze nog keihard grijpen aan het einde van het seizoen als Norris bijvoorbeeld 9 punten tekort zou komen.pietr schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:25:
McLaren laat Norris niet voor Piastri finishen en geeft Red Bull daardoor weer wat mentale energie. Ik snap McLaren niet, maar vind het wel prettig.
De FIA valt wel met de neus in de boter met deze generatie. Na 2021 nu dit.
Er vanuitgaande dat er geen vuil spel gespeeld wordt.
Er vanuitgaande dat er geen vuil spel gespeeld wordt.

Opzich kon het slechter voor McLaren, ze hebben nog steeds de minimale 8pt gehaald om Norris kampioen te laten worden. Maar als dit zo doorgaat qua strategie en de vooruitgang van Ferrari dan feliciteer ik Max alvast. Vingers gekruist voor een spannend seizoen.
Maar buiten dat: geweldig voor LeClerc en Ferrari. Mooi gedaan!
Wie is dat?Maarten_E schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:25:
Matt Gallagher wordt gek denk ik.
Hahaha, Rosberg krijgt Lando niet zover om over zijn teamgenoot te klagen
Niet zo zuur. Je kan alles en iedereen wel de schuld geven. Feit blijft dat de bak van RBR verschrikkelijk slecht stuurt waardoor ie totaal geen racepace heeft. Laat ze het eerst eens bij zichzelf zoeken. Dan pas kun je wijzen naar de rest.Lynx schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:25:
Mercedes mag doorrijden met een kapotte vleugel, 44 mag Max van de baan duwen, de flexvleugel heeft wederom z’n dominantie laten zien. Het is dat RB zelf niet in point is maar ik heb echt een hele zure smaak over dit seizoen tot dusver.
NvmLuapper schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:26:
[ Voor 9% gewijzigd door Spotmatic op 01-09-2024 16:28 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je hebt meegekregen dat de auto van VER met wat extra problemen te maken had naast een slechte pitstop?Exocet schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:25:
[...]
Misschien die negativiteit wat matigen?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hoe lang en hoeveel gaat de restauratie kosten en duren?Luapper schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:26:
ICE ICE Baby
Hoezo verdient Piastri het niet? Ook in deze race, net als in Hongarije, 2x undercut door Norris. Ja, het heeft redenen, maar heb intussen al heel lang niet meer een competatief team aan de voorkant van de grid gezien die dat zo vaak doet als Mclaren. Linksom of rechtsom, 'krijgt' Norris gewoon dikke 4 sec gratis tov Piastri. En dan haalt ie het nog niet. Tsja.Aardappelbakker schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:25:
[...]
Yep... Dit kunnen, naast die in Hongarije, echt hele dure punten zijn. Piastri verdient dat niet, maar vanuit kampioenschap gezien zou het meer dan logisch zijn.
Maar wel laatste ronde FL rijden? Hij had dus blijkbaar nog wat over. Norris is zijn eigen grootste tegenstander, hij blijft punten morsen.
8 races te gaan, 62 punten achterstand. Dat wordt sowieso kiele kiele als Max niet minstens nog 2 races voor Norris weet te eindigen.
Het is niet bepaald een trendbreuk met de afgelopen 6 races?hansvk schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:28:
[...]
Je hebt meegekregen dat de auto van VER met wat extra problemen te maken had naast een slechte pitstop?
Misschien die negativiteit wat matigen?
https://www.bol.com/nl/nl...el-1-43/9300000000197042/Luapper schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:26:
Beetje zorgwekkend wel dat VER met vrij verse mediums niet eens voor FL kan gaan op einde. Hij had alle tijd om de banden te sparen, alles op te laden.
Problemen met de motor.Treveo schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:29:
Beetje zorgwekkend wel dat VER met vrij verse mediums niet eens voor FL kan gaan op einde. Hij had alle tijd om de banden te sparen, alles op te laden.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Lijkt mij wel. Een overwinningsfoto maken moet toch kunnen lijkt mij zo.StefanVerkerk schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:26:
Besteld! Zelfs mijn Suzuki komt niet in de buurt van 1 op 43.
Precies. Kleine foutjes met grote gevolgen (hij had nog mazzel bij pit-entry) in races waarin hij moet maximaliseren.siggy schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:28:
[...]
Norris is zijn eigen grootste tegenstander, hij blijft punten morsen.
Zolang het je eigen auto is, why nut?StefanVerkerk schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:26:
Ik denk dat ze het niet meer verwacht hadden met iedereen op hard. Maar Max had gewoon nog een keer voor FL moeten gaan.Treveo schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:29:
Als Verstappen dan elke keer op P6/7/8 finisht haalt ie het niet hoor. Ik zie m voorlopig niet meer winnen met de RB20.BiaggioLuciano schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:27:
Opzich kon het slechter voor McLaren, ze hebben nog steeds de minimale 8pt gehaald om Norris kampioen te laten worden. Maar als dit zo doorgaat qua strategie en de vooruitgang van Ferrari dan feliciteer ik Max alvast. Vingers gekruist voor een spannend seizoen.
Ik bedoel dat Piastri een swap niet verdient, want hij rijdt gewoon erg sterksiggy schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:28:
[...]
Hoezo verdient Piastri het niet? Ook in deze race, net als in Hongarije, 2x undercut door Norris. Ja, het heeft redenen, maar heb intussen al heel lang niet meer een competatief team aan de voorkant van de grid gezien die dat zo vaak doet als Mclaren. Linksom of rechtsom, 'krijgt' Norris gewoon dikke 4 sec gratis tov Piastri. En dan haalt ie het nog niet. Tsja.
Maar wel laatste ronde FL rijden? Hij had dus blijkbaar nog wat over. Norris is zijn eigen grootste tegenstander, hij blijft punten morsen.
8 races te gaan, 62 punten achterstand. Dat wordt sowieso kiele kiele als Max niet minstens nog 2 races voor Norris weet te eindigen.
Nog 2 races en ze hebben een maand om de boel op orde te krijgen voor de volgende race.TinusXIII schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:32:
[...]
Als Verstappen dan elke keer op P6/7/8 finisht haalt ie het niet hoor. Ik zie m voorlopig niet meer winnen met de RB20.
Het zou maar zo kunnen zijn dat de eerste WDC in een McLaren Piastri is...Aardappelbakker schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:32:
[...]
Ik bedoel dat Piastri een swap niet verdient, want hij rijdt gewoon erg sterk
En komt wel goed weg tijdens de start.Aardappelbakker schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:32:
[...]
Scusi! Verkeerd begrepen.Aardappelbakker schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:32:
[...]
Laat Lec maar lekker tegen Nor strijden de komende weken. Als 2 honden vechten om een been, gaat Max ermee heen 🤞🏼
Je ziet Norris denken… waarom gunt McLaren mij niet de titel?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
From hero to zero.plizz schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:33:
Een ballende Norris zie ik coolroom.
Norris moet nog even wat PR bijleren
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En zo blijft het puntverlies voor Verstappen toch nog een beetje beperkt.
Tsja, hij heeft nu de dominante auto en blijft maar negatief over zich. Rosberg vertelde al over zijn uurtjes met zijn mental coach en dat Norris dat ook maar eens moet doen. Want in de negativiteit hangen heeft (negatief) resultaat en effect.plizz schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:33:
Een ballende Norris zie ik coolroom.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |