[F1 2024] Race 16 GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.046 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Best bizar dat de coureurs nu gaan zeuren over 'old school tracks' en kerb stones en verandering van karakter. Schromelijk overdreven én schromelijk veel en veel te laat. Dus dat grindbakken nagenoeg verdwenen zijn en ze in feite op grote asfaltvlaktes ijden waar een meter naast tde baan compleet niet meer afgestraft wordt heeft men weinig kritiek op, maar plattere kerbs op Monza 'oh no, the horrors'. Nagenoeg unaniem nog.

Ik snap het ergens niet. Ze doen als PR robots hun praatjes elke keer, zelfs Albon en anderen over Logan, geen enkele hond durfde te zeggen dat hij niet snel genoeg was en dat ie te veel crashes veroorzaakte.....en ja , dat kan gewoon gezegd worden zonder iemand te denigreren. Maar blijkbaar zijn de banen geen onderdeel van 'hun clubje'? Beetje hypcriet. Ik zal maar geen lijstje neerpleuren van welke banen al lang en breed vernaggeld zijn zonder al te veel kritiek.

De kerbs zullen het circuit nog sneller maken, ik hoop maar dat het nieuwe asfalt voor niet te veel issues gaat zorgen ivm overmatige slijtage. Geen idee of Pirelli conservatief is gegaan en of ze wisten dat er nieuwe asfalt zou komen.

We zullen na vandaag wel een beetje zien wat de verhoudingen zijn. Hopelijk gaat Norris weer eens een off dagje hebben. En benieuwd of de Ferrari's iets uit de hoge (illegale) hoed kunnen toveren :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Chocoball schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:03:
Schijnbaar zijn de GPDA en coureurs niet al te blij met de aanpassingen aan het circuit vooral de nieuwe kerbstones zouden het karakter van het circuit hebben aangetast zoals in de Ascari chicane.
In het verleden werd toch wel eens geklaagd over de oude soort kerbstones ? Nu zijn ze weg en is het ook niet goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Plenkske schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:07:
[...]
In het verleden werd toch wel eens geklaagd over de oude soort kerbstones ? Nu zijn ze weg en is het ook niet goed.
Ze zijn niet 'blij' omdat hun niks gevraagd was aan input voor de aanpassing.
Niet omdat ze de nieuwe kerbs perse niks vinden.

Beetje het 'diva' gedrag dus ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:14

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
sjaool schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:47:
[...]

Doe ik er even een schepje bovenop. ;)

[YouTube: F1 Safety car CRASH (monza 2024)]

En verticaal filmen... tsss.... :+
Fijn om Logan Sargeant's zijn nieuwe baan te zien :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:52
Lijkt me toch een remprobleempje bij die Aston. Kijk die achterste schijf op moment van uitbreken. Die is roodgloeiend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEaVpbHLp7eyhGP8WKpEfeamTmw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mgH0J9GhSCBHqlbfYGNAHTWK.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Boinkie op 30-08-2024 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:19

JB

Cédric roelt!

Boinkie schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:00:
Lijkt me toch een remprobleempje bij die Aston. Kijk die achterste schijf op moment van uitbreken. Die is roodgloeiend.

[Afbeelding]
Dat uitbreken deed ie zelf lijkt me? Je wil niet rechtdoor de muur in?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
JB schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:03:
[...]

In het AmuS artikel staat juist Maylander geciteerd dat hij niks "gezien" heeft omdat die ineens achteruit naar de muur ging. Dat lijkt mij dan geen bewuste actie. Naast dat je de auto even ziet "slingeren" en vervolgens pas helemaal uitbreekt (en achterstevoren naar de muur gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:59
Eens kijken of er vandaag een Mercedes aankondiging komt over Antonelli voor 2025 omdat hij ook in de 1e vrije training gaat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[Afbeelding]
Monza met de high speed into chicane stukken etc zullen je remmen idd aardig opwarmen tijdens een rondje :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

[Afbeelding]
Ik geloof hier helemaal niets van. Ziet er veel te geshopt uit. De "gloeiende schijf" heeft bijvoorbeeld veel meer pixels dan de rest van het plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 18:21
pjottum schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:46:
[...]

Staan vast nog wel wat autos in Europa waar ze die wrap op kunnen leggen.
Safety Car is iets meer dan een Aston met een wrap. Die zit tjokvol apparatuur. Volgens mij hebben ze altijd een reserve SC klaar staan voor het geval er 1 uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 18:21
[...]

Dat zou ik juist wel willen. Of je hebt een kreukelzone van 2 meter voor je, of een deur van ~20cm breed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:02

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

FastFred schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:54:
[...]
Safety Car is iets meer dan een Aston met een wrap. Die zit tjokvol apparatuur. Volgens mij hebben ze altijd een reserve SC klaar staan voor het geval er 1 uitvalt.
Of als de tank leeg raakt zoals in Japan 2007: https://www.gpfans.com/en...bernd-maylander-red-flag/

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18

DataGhost

iPL dev

Nivado schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:53:
[...]

Ik geloof hier helemaal niets van. Ziet er veel te geshopt uit. De "gloeiende schijf" heeft bijvoorbeeld veel meer pixels dan de rest van het plaatje.
??????
Je weet dat dit een screenshot uit een video is, en dat je die video zelf kan bekijken? Dan zie je ook in die video gloeiende remschijven. Verder ook helemaal niet zo raar, dat komt wel vaker voor bij veel en hard remmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
In vrijwel elke racegame zie je toch ook gloeiende remschijven bij elk remmoment? :+

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
[...]

Klopt, hij gooit hem in een 'spin' om proberen af te remmen. Wat ik ervan lees en zie is dat het inderdaad een remprobleem was en hij dus de bewust de auto omgooit, op het moment dat de remmen het begeven.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Alle updates per team! :)

Ferrari:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUHLqZHUq5KWPpOwfd9LpnGiwUg=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/UEEjARIgYyPTgSfdSsoTm0RP.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L0SSqmcrzEloz2SdYIjAakx9Uxc=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/LLZJeOzaeoiN3hRFD1hhauSQ.webp?f=fotoalbum_tile

Red Bull:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mD8seQ9D1LSbHTdKMuwZCTWutxU=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/ecp9xBSHGAG0wMRI4kSCzjq7.webp?f=fotoalbum_large

Mercedes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rDe_PO0JcyzuEDRTHv41oWb5cA=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/vpcHHxqP2snO78Td1bythXI6.webp?f=fotoalbum_large

Mclaren
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvGJn4N_m5mU9r6gEdS8bHhuw-U=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/exnAoljchc8a9Wl6u83b19yp.webp?f=fotoalbum_large

Alpine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftyYsW5SXzZhEaDUe4FrhxJvdDI=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/GFz9qymbBiof2eNQwxeRDtuY.webp?f=fotoalbum_large

Williams
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1YBgpHBMwnxXTLQLzPJI3iNNsig=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/VIP1CTj8DWptEeSuX716m6FT.webp?f=fotoalbum_large

Aston Martin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3THbCKUjeU9TcOB2vbnzAiNqPE=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/fNiGEtldII0KTs76YmlZgpvq.webp?f=fotoalbum_large

Stake F1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IRg7fAr7tReBJGAH8fmjfDW3-7k=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/9LMAoW2p8HhEnVsXL34o8prR.webp?f=fotoalbum_large

Haas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LAtVgdsEeoA_XSD7hCPovELbLt0=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/w278XA8aSj815hWx8eqOxO9e.webp?f=fotoalbum_large

Visa Cash App
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkEPgk3d8r4kU-eNXIbI7LmuW84=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/NxaVPPlnOZdE9VJvXFCioHKX.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 30-08-2024 11:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Plenkske schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:07:
[...]

Niet zo zeer de kerb stones maar de sausage kerbs. Die gele lanceerramps achter de kerbs.
Daardoor is ook een F4 (geloof ik) courreur in de parabolica in/over de barrieres gelanceerd.
Ben ik de enige die er een hekel aan heeft dat de kleurtjes inconsequent zijn met de kleuren van de team.
Bij Ferrari, Aston en Mclaren gebruiken ze de juiste kleur als het team maar voor de rest....

[ Voor 78% gewijzigd door Martin0 op 30-08-2024 12:23 ]

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Martin0 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:19:
[...]

Ben ik de enige die er een hekel aan heeft dat de kleurtjes inconsequent zijn met de kleuren van de team.
Bij Ferrari, Aston en Mclaren gebruiken ze de juiste kleur als het team maar voor de rest....
Teams moeten het zelf intekenen.

Vorig jaar toen Mclaren met de grote updates kwam, hadden ze een cirkel om de hele auto getekend :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Nu online
DataGhost schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:04:
[...]

??????
Je weet dat dit een screenshot uit een video is, en dat je die video zelf kan bekijken? Dan zie je ook in die video gloeiende remschijven. Verder ook helemaal niet zo raar, dat komt wel vaker voor bij veel en hard remmen.
Nee want bewegende beelden kunnen inderdaad niet gemanipuleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Martin0 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:19:
[...]
Kleurtjes boeien niet zo, maar dat de ene ovaaltjes gebruikt en de andere met rechthoeken met afgeronde hoeken is idd wel opvallend :P
Verder klopt qua kleur bijna alles toch? Kick Sauber met hun mooie Alfa Romeo rood etc :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Kym Illman heeft een hele video gemaakt over de SC crash.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
YakuzA schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:12:
[...]

Kleurtjes boeien niet zo, maar dat de ene ovaaltjes gebruikt en de andere met rechthoeken met afgeronde hoeken is idd wel opvallen :P
Verder klopt qua kleur bijna alles toch? Kick Sauber met hun mooie Alfa Romeo rood etc :+
Misschien moet de FIA daar maar regels voor opstellen, ik ben rode cirkels gewend dus dit kan echt niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivado
  • Nu online
Chocoball schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:16:
[...]

Misschien moet de FIA daar maar regels voor opstellen, ik ben rode cirkels gewend dus dit kan echt niet :+
Ik heb zonder grote rode pijlen echt geen idee waar het over gaat!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Protest van Renault medewerkers in Monza
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/autosport-a-first-look-at-the-peaceful-protest-some-of-v0-fdl7lnyg3sld1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=9783813e81ca1e6afa67b5f9d3601d7fd4a51ac6

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
De reserve safety car komt vandaag aan en het is Curva Alboreto, tss F1 verslaggevers ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

[...]

Het leek mij meer alsof hij heel stoer in een drift die bocht in wilde maar dat de auto rond ging en daardoor rechtdoor richting de muur...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
Red Bull dus niks. Alleen wat circuit specifieke dingen en McLaren daadwerkelijk een sidepot upgrade.
Ben benieuwd naar het verschil dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
TheBrut3 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:28:
[...]

Red Bull dus niks. Alleen wat circuit specifieke dingen en McLaren daadwerkelijk een sidepot upgrade.
Ben benieuwd naar het verschil dit weekend.
Ja dat viel mij ook vrij snel op, had namelijk wel wat meer van hun verwacht. Maar ze zijn natuurlijk nog steeds zoekende naar het onderdeel wat de balans in hun auto heeft verstoord, want sinds dat onderdeel erin zit is het balans compleet weg en rijden ze ook niet meer zo goed. Dat heeft Horner namelijk na de GP van Zandvoort gezegd in een interview toen hem werd gevraagd waarom ze met een vloer van Bahrein reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Chocoball schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:19:
Protest van Renault medewerkers in Monza
[Afbeelding]
Eigenlijjk gewoon sneu. Op de kosten van de baas (edit:afreizen naar Monza), neem ik aan, op een werkdag, protesteren ipv ervoor gezorgd hebben met hard werken dat er meer teams zouden zijn die die motor zouden willen hebben. Ik bedoel Mclaren heeft dat ding gehad na het Honda debacle......3 jaar hebben ze het volgehouden en toen zijn ze weer keihard teruggerend naar Mercedes. Tsja. En Red Bull was er zo klaar mee dat ze het Honda debacle durfden over te nemen :+

Kan me niet voorstellen dat er veel sympathy is. Tijden veranderen en ze hebben in 10 jaar tijd niet bepaald een goede motor gebowud. Dus, als die 50 jaar klopt, hebben ze voor 20% van de tijd, de laatste 20% gewoon crêpe geproduceerd. Lekker iets om trots op te zijn. En dat in een high tech wereld.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:00
siggy schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:33:
[...]

Eigenlijjk gewoon sneu. Op de kosten van de baas, neem ik aan, op een werkdag, protesteren ipv ervoor gezorgd hebben met hard werken dat er meer teams zouden zijn die die motor zouden willen hebben. Ik bedoel Mclaren heeft dat ding gehad na het Honda debacle......3 jaar hebben ze het volgehouden en toen zijn ze weer keihard teruggerend naar Mercedes. Tsja. En Red Bull was er zo klaar mee dat ze het Honda debacle durfden over te nemen :+

Kan me niet voorstellen dat er veel sympathy is. Tijden veranderen en ze hebben in 10 jaar tijd niet bepaald een goede motor gebowud. Dus, als die 50 jaar klopt, hebben ze voor 20% van de tijd, de laatste 20% gewoon crêpe geproduceerd. Lekker iets om trots op te zijn. En dat in een high tech wereld.
Dat is bij iedere staking. ;)
Dat is het idee van een staking.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 10:16
Wow, VER mist T1 al 3 keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Rivanov schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:36:
[...]

Dat is bij iedere staking. ;)
Dat is het idee van een staking.
True, ik zal het ff aanpassen, ik doelde meer het afreizen naar Monza.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En daar gaat Antonelli eraf...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Yeeet, daar gaat Sargeant 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat was een korte sessie voor Antonelli...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:17
Wat een talent die Antonelli…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hahahahaha goed bezig ANT.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Hij was er al afgegaan? Wel erg veel stof op de ideale lijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Max with Toto......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RUS is pissed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15

-ET-

Phone Home

Russel die denkt, shit dat is mijn auto.

Niet best van Antonelli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zijkantje ook, kan zomaar een versnellingsbak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Mooie zijwaartse klap… mogelijk een kapotte versnellingsbak/motor voor Mercedes/Russell?

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

-ET- schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:42:
Russel die denkt, shit dat is mijn auto.

Niet best van Antonelli
SAI volgend jaar naar MER dus? ;)

PSN

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

De eerste reactie uit de pitstraat is binnen.
Blimey!

ICE ICE Baby

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Haha. Dat gezicht van Toto :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Toto gaat even de kleine lettertjes lezen in het contract. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Hij ging in zijn eerste ronde al heel snel.
Blijkbaar iets te optimistisch de 2e ronde in gegaan ;)

Typische Toto op de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Je ziet die Mercedes monteurs denken… shit… daar moeten we dus volgend jaar mee werken terwijl het ook Sainz had kunnen zjn…

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:22
Ik snap dat je als nieuweling indruk wilt maken, maar ik zou mijn eerste training toch echt liever op 8/10e rijden dan echt alles eruit halen met de kans op zo'n klapper.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens Will had die auto ook de nieuwe vloer er onder zitten om goed te kunnen vergelijken met Hamilton die met de oude vloer rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Gokje, te veel liften, daardoor vette overstuur ineens.....

Maar damn, geen goede beurt van hem, binnen 11 min hem al in de bandenstapels zetten. Op rode bandjes ook nog. Tsja......dom en zonde, zonde, zonde......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja als je dit nou in de laatste minuut doet soit...

Maar in minuut 10 :F

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 30-08-2024 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:23:
De reserve safety car komt vandaag aan en het is Curva Alboreto, tss F1 verslaggevers ;) .[Twitter]
En Antonelli dus ook in Parabolica eraf :+

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 30-08-2024 15:45 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Kan gebeuren, idee van Antonelli was goed, geen slappe hap, gewoon gelijk de grenzen opzoeken.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

18 jaar is ook veel te jong. Die jongen is er nog niet klaar voor. Dit wordt helemaal niets. :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:33
Harry Nak schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:47:
Kan gebeuren, idee van Antonelli was goed, geen slappe hap, gewoon gelijk de grenzen opzoeken.
Met alle respect - maar dit was echt het allerslechtste idee wat je kunt hebben.
Je bent te gast, in iemand anders zijn auto nota bene, en je parkeert hem zo lomp hard in de muur? En het was geen ongelukkig momentje, gewoon te hard door de bocht. In je 2e rondje |:(
Een grote blamage.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18:36

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

F1TV geeft Antonelli er ook even van langs. Je bent te gast in iemand anders zijn wagen en zet hem in de muur. Dat maakt je niet geliefd bij het team.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Plenkske
Beetje een irritante voornaam :P
Voor mij is er maar één Kimi: Kimi Räikkönen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:22
Goed idee? Op de replays afgaande lijkt het erop dat ie veel te snel de parabolica in ging, ineens moest liften en hij daardoor overstuur kreeg en weg was ie. Na 10 minuten zoveel risico nemen, waardoor je zelf niet meer kunt trainen, Mercedes heeft bijna geen data uit deze training, veel geld en tijd verloren aan repareren, met een beetje pech kan George geen FP2 rijden en dus ook daar geen data en training. Nee, heel verstandig om in rondje 2 meteen op (en over) de limiet te gaan rijden... 8)7

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

sjaool schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:49:
18 jaar is ook veel te jong. Die jongen is er nog niet klaar voor. Dit wordt helemaal niets. :p
Johnny Utah! 'Young, dumb and.....' :+

Meh, vind wel een contrastje met hoe over Max gepraat werd. Max werd echt bij elke foutje zowat afgemaakt door de Britse pers en nu is het 'ach, is niet erg. Hij is nog jong. Blablabla. Kan gebeuren.'

Dat ie talent heeft is logisch, maar behandel hem dan juist als elke andere. Hij maakt een domme fout, klaar, punt. Is het het einde van de wereld? Nee, maar kom op. Men mag gewoon zeggen wat het is, domme fout. Leeftijd heeft daar weinig mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53
Goedemiddag! Ook hier weer ingecheckt. Heb ik nog een klapperrrrrr gemist? 8)7

Anyhow, beste klapper voor ANT. Hoop dat hij er psychologisch weer een beetje bovenop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Plenkske schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:52:
Beetje een irritante voornaam :P
Voor mij is er maar één Kimi: Kimi Räikkönen
Het is toch echt Andrea hoor :+ Zoals ik het begrijp is Kimi zijn 2e naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
siggy schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:55:
[...]

Het is toch echt Andrea hoor :+ Zoals ik het begrijp is Kimi zijn 2e naam.
Ah mooi, er kwam een Italiaanse vlag met "kimi" erop in beeld vandaar....

[ Voor 5% gewijzigd door Plenkske op 30-08-2024 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
siggy schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:53:
[...]

Meh, vind wel een contrastje met hoe over Max gepraat werd. Max werd echt bij elke foutje zowat afgemaakt door de Britse pers en nu is het 'ach, is niet erg. Hij is nog jong. Blablabla. Kan gebeuren.'

Dat ie talent heeft is logisch, maar behandel hem dan juist als elke andere. Hij maakt een domme fout, klaar, punt. Is het het einde van de wereld? Nee, maar kom op. Men mag gewoon zeggen wat het is, domme fout. Leeftijd heeft daar weinig mee te maken.
De Britten hadden meteen al door dat Max een bedreiging ging worden voor Lewis, dus ze deden er alles aan om hem te bekritiseren. Bij Antonelli weten ze dat hij een veel kleinere bedreiging is…

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

siggy schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:53:
[...]

Max werd finaal afgebrand voordat hij ook maar een meter in de F1 had gereden. Dit is inderdaad een behoorlijk contrast met Antonelli die als een godsgeschenk binnengehaald wordt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ah, Verstappen kan inmiddels een bocht een beetje nemen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Van Reddit: Veni, Vidi, Crashi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:48
Hoe lang is die Antonelli? Vond hem een heel stuk boven de cockpit uitsteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:42
Holk schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:01:
Hoe lang is die Antonelli? Vond hem een heel stuk boven de cockpit uitsteken?
172

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qOg3otQYxcvJWmV-1of1EC3Jnc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MKQLX4cryXmvirrTIa6Q6t2s.jpg?f=fotoalbum_large

Hij zag zijn parkeerplaats...ANT ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MarcelGo op 30-08-2024 14:07 ]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
Omg… die irritante Italiaan Davide Valsecchi is er ook weer bij bij F1 TV dit weekend…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:12

TWKterry

Master Mariner

whoa, antonelli reed met een gloednieuwe PU.

[ Voor 51% gewijzigd door TWKterry op 30-08-2024 14:09 . Reden: engels naar nederlands ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:48
TWKterry schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:07:
whoa, antonelli was also driving with a new PU.
Die moest natuurlijk even gaan showen hoe goed Mercedes hem wel niet vindt. Ben zelf van mening dat het nogal veel hype is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Laatst online: 15:12

TWKterry

Master Mariner

Ja, was veel te haastig om wat te laten zien. Staat nu onderaan de ranking en Colapinto (nu 9) krijgt straks terecht alle lof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Ferrari oefent alvast met de motoren op 110% voor dit weekend.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:57
Hoe kan het dat red bull 1 van de laagste top snelheid heeft? Vorige week in Zandvoort ook al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
PatrickC schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:44:
Je ziet die Mercedes monteurs denken… shit… daar moeten we dus volgend jaar mee werken terwijl het ook Sainz had kunnen zjn…
Gelukkig is volgens de geruchten Sainz wel nog beschikbaar :p

(Dat die dus per direct weg mag als Mercedes of Red Bull hem alsnog een aanbod doen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Heeft iedereen nou zoveel moeite met het nieuwe asfalt of…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Vuvuzela schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:18:
Ferrari oefent alvast met de motoren op 110% voor dit weekend.
Tifosi powerrrr

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou van totale tractor naar P1.
Dat had slechter gekund. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:37
Zit toch stiekem te gniffelen bij die beelden van Antonelli. Snap echt niet waarom hij buitencategorie zou moeten zijn, en dit helpt absoluut niet.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Jasphur schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:29:
Heeft iedereen nou zoveel moeite met het nieuwe asfalt of…?
Gewoon nieuw asfalt, ziet er vrij stoffig uit, zelfs na de F3 en F2, er was een opmerking van Perez dat ie in de sim had gezeten met de oude kerbs en 'grip' settings, dus als dat waar is voor iedereen, dan heeft iedereen een flut voorbereiding tov andere gp's. Denk dat bij FP2 pas iets meer duidelijker wordt.

Maar moet zeggen, die kerbs, is dat nou het drama waard? Jemig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Colapinto ook nog even het gravel in Parabolica verkend :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
Proefstart VER: 2x anti-stall volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Treveo schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:35:
Proefstart VER: 2x anti-stall volgens mij
Beter vandaag dan op zondag.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
Shiver23 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:35:
[...]

Beter vandaag dan op zondag.
Absoluut!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De uitslag van de eerste vrije training :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N-u9lFVqKdhGR8LLSRiBWwI6rzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ASrgqapR2ThXHtTvGPkIDwwK.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Norris geen Wereldkampioen is bevestigd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:24
Maarten_E schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:31:
Zit toch stiekem te gniffelen bij die beelden van Antonelli. Snap echt niet waarom hij buitencategorie zou moeten zijn, en dit helpt absoluut niet.
Want hij mag geen foutje maken? Ga het maar doen, talent of niet, in je thuis GP de Mercedes F1 auto over het circuit jagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dat vind ik van niet. Tijden op rondebord zetten in FP1 is puur voor de show.

Een team heeft zoveel meer data (micro sectors, telemetrie) & directe vergelijkingsmateriaal met Hamilton op de baan. Men weet ook hoe iemand in de sim rijdt, enzovoort. Je hoeft daarvoor niet in 10 minuten een halve auto af te schrijven en het team te benadelen voor dit weekend (ze deden ook A/B tests).

De attitude van meteen op de limiet te rijden is er eentje meer geschikt voor sim racing (reset is gratis) of de junior klassen (30min practice sessie, daarna meteen kwalificeren).

Natuurlijk wil je wel beetje simuleren om te zien hoe snel iemand zich aanpast aan de omstandigheden, wat moeilijk is met 1x FP1 gastsessie. Maar een steady opbouw is ook niet verkeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:37
Joyous-P schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:41:
[...]

Want hij mag geen foutje maken? Ga het maar doen, talent of niet, in je thuis GP de Mercedes F1 auto over het circuit jagen.
Mag zeker, maar meteen voluit gaan in FP1, in de allereerste keer dat je in een F1 auto rijdt, is een beetje dom. Je hebt een uur de tijd in FP1 om aan de auto te wennen, na 11 minuten sta je in de muur.
Het hele team van Mercedes is nu de dupe.

[ Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 30-08-2024 15:47 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Maarten_E schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:31:
Waar was jij toen je net 18 was? Je bedoelt t vast niet zo, maar vind je comment beetje triest. Genieten van andermans falen, zeker als iemand net komt kijken. Het is ook niet zo dat Kimi een blaaskaak is. Geef dat mannetje even de tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:40
Laten we niet vergeten dat Antonelli zeker niet de enige was die zich verslikte in de Parabolica Curva Alboreto. Het begon al met Mayländer, maar heb daarstraks ook Sainz en Hulkenberg gezien, al hielden die laatste 2 de bandjes nog op het zwarte spul. Colapinto gooide hem bij het vallen van de vlag ook nog volle bak door het grind.

Ik zou het in het geval van Antonelli gooien op iets te enthousiast en met teveel snelheid de bocht ingaan. Een stukje onervarenheid denk ik ook. Helaas met verstrekkende gevolgen, maar hoe dun is dat lijntje? Sainz had ook zomaar in de bandenstapels kunnen staan als hij net 10cm verder op een stoffig stuk terecht was gekomen.

Al met al duidelijk te merken dat iedereen nog even moet wennen aan het nieuwe asfalt en de lagere griplevels. Ook bv bocht 1 (o.a. Verstappen, Leclerc)

[ Voor 24% gewijzigd door Fauna op 30-08-2024 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22
Fauna schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:51:
Laten we niet vergeten dat Antonelli zeker niet de enige was die zich verslikte in de Parabolica Curva Alboreto. Het begon al met Mayländer,
Die had falende remmen en gooide de auto bewust in een spin om nog iets af te remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:33
Graft schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:47:
[...]

Waar was jij toen je net 18 was? Je bedoelt t vast niet zo, maar vind je comment beetje triest. Genieten van andermans falen, zeker als iemand net komt kijken. Het is ook niet zo dat Kimi een blaaskaak is. Geef dat mannetje even de tijd!
Nou, nou, er is niemand dood hoor, niemand gewond, enkel is er een ego en zijn er wat centen verloren :P
Gewoon een schuivertje. Gezien de omstandigheden mag je daar toch zeker wel stiekem een beetje om gniffelen?
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord