Meestal een uur vtv komt de stream tot levenTreveo schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:25:
Weet iemand hoelaat het programma voor de race op F1TV begint?
Edit: ik ben blind blijkbaar, begint om 14:00
Mijn boefje is liev!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Meestal een uur vtv komt de stream tot levenTreveo schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:25:
Weet iemand hoelaat het programma voor de race op F1TV begint?
Edit: ik ben blind blijkbaar, begint om 14:00
Mijn boefje is liev!
Mijn boefje is liev!
Had al een jaar geleden moeten gebeuren. Geen idee of het om sponsoren gaat of wat anders, maar ze zijn daar echt gewoon helemaal gek geweest om hem nog een jaar te geven. Het crashen is nagenoeg constant, een Latifi was toch wel een stuk meer solide. Hij was al niet echt de top in F2, maar hij is echt 'out of his depth' in de F1. Maar blijkbaar wilt Vowles graag zijn monteurs werkgarantie geven.....JB schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:46:
Volgens Martin Brundle dient Williams Logan aan de kant te zetten.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
En wie gaat er dan straks dan voor een rode vlag zorgen?JB schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:46:
Volgens Martin Brundle dient Williams Logan aan de kant te zetten.
Mick Schumacher? Why? Ze gaan dan van een langzame racer die crasht naar een iets snellere racer die crasht. Ze zullen wel weinig keus hebben, als ze het geregeld kunnen krijgen, gooi Lawson in die auto.Chocoball schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:57:
[...]
En wie gaat er dan straks dan voor een rode vlag zorgen?
Voor deze race kan het nog niet maar zal vanaf Monza zijn. Grootste kanshebber op dit moment is Mick Schumacher wordt gezegd.
Mick Schumacher.Chocoball schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:57:
[...]
Hem (her)introduceren in Monza zou wel slim zijn. Volgens mij zijn ze in Italië namelijk best wel fan van zijn vader.Voor deze race kan het nog niet maar zal vanaf Monza zijn. Grootste kanshebber op dit moment is Mick Schumacher wordt gezegd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Van één crashende coureur naar een andere crashende coureur. De monteurs bij Williams werken graag over?Chocoball schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:57:
[...]
Voor deze race kan het nog niet maar zal vanaf Monza zijn. Grootste kanshebber op dit moment is Mick Schumacher wordt gezegd.
Het is al krom om een F1 coureur te vergelijken met een systeembeheerder. Er gaan miljarden om in die sport, ze verdienen zelf miljoenen, die coureurs hebben allemaal een achterban van over de hele wereld. Dan ben je het gewoon verplicht naar je fans/achterban toe om zo nu en dan voor de camera te verschijnen.HollowGamer schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:18:
Op ViaPlay zijn ze een beetje verbaasd dat Lando/PIA niet erg veel zin hadden in interviews.. persoonlijk zou ik die gewoon afschaffen.
Het zijn vaak geen leuke vragen, het is vaak hetzelfde, en als coureur wil je gewoon racen.
Je vraagt toch ook niet aan een systembeheerder om sociale dingen te doen?
[ Voor 9% gewijzigd door JoteW op 25-08-2024 14:28 ]
Twente komt eraan!
Bij voetbal vind ik dat anders. Daar zijn enkel de managers voor de wedstrijd 'actief'.JoteW schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:27:
[...]
Het is al krom om een F1 coureur te vergelijken met een systeembeheerder. Er gaan miljarden om in die sport, ze verdienen zelf miljoenen, die coureurs hebben allemaal een achterban van over de hele wereld. Dan ben je het gewoon verplicht toe naar je fans om af en toe voor de camera te verschijnen.
En ja de vragen zijn veelal hetzelfde, dat zijn ze ook bij de tennis, dat zijn ze ook bij het voetbal. En er zijn momenten dat je vol vreugde voor de camera verschijnt, en momenten na een deceptie. Allemaal part off the job.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 25-08-2024 14:29 ]
Net even op de NOS gekeken, en ben weer terug bij F1TV. Ben denk ik te gewend aan het F1TV presentatieteam.jaapstobbe schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:17:
Wedstrijd kijken via NOS of F1TV?
Ja ik ook…Jasphur schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:33:
[...]
Net even op de NOS gekeken, en ben weer terug bij F1TV. Ben denk ik te gewend aan het F1TV presentatieteam.
Ook Armin, groot fan van hem.Jasphur schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:37:
Haha Rieu! Die had ik daar niet verwacht. Leuk!
Voorprogramma alleen psc en F1A, dus moeten ze wel vullen. Ik neem aan dat er geen Nederlandse DTCC meer bestaat oid, maar er zal toch vast wat te vinden zijn om meer vulling te geven? Een Rieu zal niet goedkoop zijn......StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:36:
Geen wonder dat de kaartjes zo duur zijn... je komt daar voor de race maar krijgt er allerlei gekkigheid bij. Een fanfare in racekostuums... wat een onzin haha.
Hans Kazan is ook bezig (weet niet de naam van hem).StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:36:
Geen wonder dat de kaartjes zo duur zijn... je komt daar voor de race maar krijgt er allerlei gekkigheid bij. Een fanfare in racekostuums... wat een onzin haha.
Aircootje er bij, lekker hoor. Straks het zwembad in na de race?Pierre schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:41:
[Afbeelding]
Zo vanuit Gran Canaria iedereen heel veel plezier met de race. Op het balkon is het te warm dan maar op de hotelkamer.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"When you grow up your heart dies"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het publiek leek ook niet echt te reageren op het einde van het volkslied. Was best sneu om te horen en aan te zien....Ze hadden beter een AI-Hazes kunnen inzetten....StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:48:
Ik zat constant te wachten totdat die fanfare mee zou gaan doen met het volkslied, maar het bleef bij dat rare keyboardje. Prima gezongen, maar hoe kan iets als een nachtkaars uitgaan als het niet eens aan gegaan is?
Die we ook wel kenden als Prins Pils. Sta niet zo te kijken van dat enthousiasme van die man.HollowGamer schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:41:
[...]
Ook Armin, groot fan van hem.
Wij hebben echte VIPs, geen neppers, zelfs de koning is echt fan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
14:50u 28,6ºC.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:50:
Het circuit zou volgens F1TV nu aan het opwarmen zijn. Dat zou bandenslijtage verergeren.
Breng ze nou niet op een ideeStefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:50:
Het probleem is ook gewoon dat ze zo lopen te housen en springen en doen en dan ineens zo'n ingetogen volkslied. Daar slaan ze echt de plank mis.
Dit zou het heel goed doen op 4 mei...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Het schijnt familie te zijnSuBBaSS schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:50:
[...]
Die we ook wel kenden als Prins Pils. Sta niet zo te kijken van dat enthousiasme van die man.
Vraag me wel al tijden af of er een link is ergens (W.A. deed immers onder "van buren" mee met de elfstedentocht ooit).
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 25-08-2024 14:53 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
U vraagt, wij draaien!dawg schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:52:
Ach bij volksliederen slaan ze wel vaker de plank mis, in meerdere landen.
Ohh nu snap ik het probleem met de fanfare band in Saoedi-Arabië vorig jaar.Rivanov schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:52:
Stelletje keyboard warriors.
Denk dat het een ander soort druk geeft als je live het volkslied moet vertolken voor al die miljoenen toeschouwers.
Chocoball schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:52:
Volgend jaar Joost Klein nemen voor het volkslied dan hebben we geheid een diskwalificatie te pakken
Die probeerd uit de kast te komensiggy schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:55:
[...]
offtopic:
Psssst, er verstopt een deur zich achter je kast
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Voor iemand die de mishandeling van het Eurovisiesongfestival heeft doorstaan mag het volkslied geen enkel probleem zijn.Rivanov schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:52:
Stelletje keyboard warriors.
Denk dat het een ander soort druk geeft als je live het volkslied moet vertolken voor al die miljoenen toeschouwers.
Dat is iets anders dan je eigen reportoire opdreunen.
Of Max uit de Tarzan in T1Rivanov schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:56:
Max P1 na de Tarzan
En wat is de kans op een botsing tussen Max en Lando?StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:58:
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 10%
25 Aug 2024, 14:45:11, Lap 1
En p3 na de laatste ronde……..maar ik laat me graag verrassenRivanov schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:56:
Max P1 na de Tarzan
Me Tarzan, you JaneHippocampus schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:59:
[...]
En wat is de kans op een botsing tussen Max en Lando?
100%Hippocampus schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:59:
[...]
Die is redelijk aanwezig en dan pakt Oscar de winst.Hippocampus schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:59:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Of heel matig van Norris?StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:04:
Wat een megastart van Verstappen!! Wow.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Elect a clown, expect a circus.
Rivanov schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:56:
Max P1 na de Tarzan
Gezien PIA inderdaad gewoon poepstarts van Mclaren
we gaan het zien van wie de racepace het beste is
Sowieso schrijf je zo!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq