Verwachting is volgens mij regen net na de kwalificatie.StefanVerkerk schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 14:51:
Met een noordoostelijke koers: zo dichtbij, maar nog zo ver weg. Als we wederom een lange rode vlag krijgen, dan kan het nog wel eens spannend worden.
[Afbeelding]
Vind het een lastig cirquit voor alle autos en inhalen etc.
Maar als je nu meekijkt met Nor en je ziet de auto zo heen en weer bewegen (alsof je in een dogfight zit met een Flightsim) en de banking in bochten, is het wel erg mooi om te zien
Maar als je nu meekijkt met Nor en je ziet de auto zo heen en weer bewegen (alsof je in een dogfight zit met een Flightsim) en de banking in bochten, is het wel erg mooi om te zien
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Rustig corrienocalimero schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:07:
Verstappen wacht lang....
Twente komt eraan!
TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 11 (PER) NOTED - IMPEDING
24 Aug 2024, 15:10:39
24 Aug 2024, 15:10:39
Flink momentje voor VER in bocht 8, met ZHO? in de binnenbocht.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En de totaal willekeurige weegbrug laat Verstappen meteen weer wegen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verstappen staat op de weegbrug, maar daar gaat het niet helemaal goed. Hij moet nu voor de 2e keer er op.
Hamilton hoeft nooit uit de weg te gaan...zucht. Remmen werken niet voor hem?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verstappen voor de tweede keer naar buiten op de zelfde set banden als net. Die zijn nu 3 rondes oud.
HAM (P1) en NOR (P2) ook op de 'oude' softs naar buiten.
VER gaat geeneens de 1e startrij halen vandaag denk ik
Twente komt eraan!
Rustig corrieJoteW schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:18:
VER gaat geeneens de 1e startrij halen vandaag denk ik
PER. WDC confirmed.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Maar ja, Perez heeft zijn tweede set nieuwe softs al wel gebruikt. Verstappen niet. RUS, SAI, LEC idem, ook die hebben de tweede set al gebruikt.
PER WDC confirmed.
Maar track evo toch wat meer richting einde dan ik dacht.
Dat wordt goed timen straks in Q3
Maar track evo toch wat meer richting einde dan ik dacht.
Dat wordt goed timen straks in Q3
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- DaniëlWW2
- Niet online
En als Perez dit nu vol zou houden, dan is er geen probleem. Want dit wordt dus van hem verwacht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja 'als'DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:21:
En als Perez dit nu vol zou houden, dan is er geen probleem. Want dit wordt dus van hem verwacht.
We gaan het zien, zou wel een hele ontwikkeling zijn.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
FIA STEWARDS: TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 11 (PER) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
24 Aug 2024, 15:22:48
24 Aug 2024, 15:22:48
“Als”. Tja.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:21:
PER heeft tijdens de zomer wat Maxicaanse pit terug gevonden.
Als Perez dit nu rijdt zal de poletijd wel 1.10.006 worden.
Als Perez dit nu rijdt zal de poletijd wel 1.10.006 worden.
Signature
Eh, wut?
GREEN LIGHT - PIT EXIT OPEN
24 Aug 2024, 15:23:13
PIT EXIT CLOSED
24 Aug 2024, 15:23:49
24 Aug 2024, 15:23:13
PIT EXIT CLOSED
24 Aug 2024, 15:23:49
[ Voor 40% gewijzigd door StefanVerkerk op 24-08-2024 15:24 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Heeft iemand weer wat op de baan gegooid?
Toch op de normale tijd de pit exit geopend. Vast iemand met dikke vingers. 
24 Aug 2024, 15:25:00
24 Aug 2024, 15:25:00
Max: "Still rain in the air?"
GP: "Correct"
GP: "Correct"
[ Voor 8% gewijzigd door StefanVerkerk op 24-08-2024 15:29 ]
Het druppelt heel lichtjes nu ja. Wind neemt toe ook!
Heerlijk zeewindje met verfrissende druppels, ideaal race weer.
ICE ICE Baby
De stuur uitslag van Max is echt dramatisch
Mijn boefje is liev!
McLaren snel hoor.Exocet schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:33:
Max gaat zo natuurlijk geen pole pakken
Verstappen verloor veel de tweede sector.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Red Bull de 3de auto. McLaren en Mercedes lijken beiden nu een betere auto te hebben
Tja..3e vandaag en 2e morgen is het maximale. Maakt niet uit, pas over 2-3 races weten we of RB t kan oplossen of niet. Anders wordt t een heel spannend einde van t seizoen.
Nu? Dat is al een paar races het geval inderdaad.Blik1984 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:36:
Red Bull de 3de auto. McLaren en Mercedes lijken beiden nu een betere auto te hebben
Geluk voor Verstappen is dat hij aan het begin van het jaar een flinke voorsprong heeft gepakt waardoor hij nu 76 punten voorsprong heeft in de laatste tien races met nog drie? sprintraces.
Nou nou, is Hamilton's stoeltje bij Mercedes voor volgend jaar in gevaar?!?!?!/1/1..1?!??
HAM ok.... die zag ik neit aankomen.
SAI ook.
Scheelt iig wat voor max morgen.
SAI ook.
Scheelt iig wat voor max morgen.
Ligt eraan of Russell of Hamilton achter het stuur zitBlik1984 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:36:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zou ook een hartaanval krijgen als Hamilton ineens in mijn tuin stond.TinusXIII schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:41:
Wow Hamilton zag ik niet aankomen.
Je hebt hem de weg naar Zandvoort gewezen?
Toch wel een gokje van Red Bull om Max binnen te houden. Zoveel scheelde dat niet.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zo, weinig ruimte voor foutjes.. Lewis en Carlos uit Q2. Max eigenlijk ook wel geluk, P8 was marginaal hoor, hij zal niet comfortabel in z’n pitbox hebben gezeten
Vier keer rechtsaf toch?siggy schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:43:
[...]
Ik zou ook een hartaanval krijgen als Hamilton ineens in mijn tuin stond.
Je hebt hem de weg naar Zandvoort gewezen?
Aged well…Blik1984 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:36:
Nou het is al ff geweest dat Verstappen/Red Bull op het podium stond.sly___ schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:36:
Tja..3e vandaag en 2e morgen is het maximale. Maakt niet uit, pas over 2-3 races weten we of RB t kan oplossen of niet. Anders wordt t een heel spannend einde van t seizoen.
'Why do you want to do that?' -Andretti
Temperatuur, mea culpa...
Wordt vast ontslagenStefanVerkerk schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:41:
Nou nou, is Hamilton's stoeltje bij Mercedes voor volgend jaar in gevaar?!?!?!/1/1..1?!??
Vast weer zo'n 'brave prediction' van hem.drfruit schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:42:
Buxton had Ham op pole.

Hamilton vanaf P11… Zandvoort is een circuit waar hij nog nooit heeft gewonnen… moet gek lopen morgen wil dat dit jaar nog lukken.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max zal wel balen, RB is toch redelijk teruggevallen. Morgen de race nog zien maar ik vrees dat de goede sfeer weleens snel kan omslaan.
Kijken ze naar de Herhaling van 2023?TinusXIII schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:49:
Ze zijn niet goed hoor bij Viaplay, we zitten er klaar voor. De pole position voor Max Verstappen
Denk idd niet dat max pole haalt.
2e rij wordt het. Met goede ronde p3.
P12 en dan mogelijk nog +3 na dat akkefietje met PerezPatrickC schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:48:
Hamilton vanaf P11… Zandvoort is een circuit waar hij nog nooit heeft gewonnen… moet gek lopen morgen wil dat dit jaar nog lukken.
Ugh. Ik hoop niet dat Norris de rest van het seizoen dominant is. Ik vind Britten al een vervelend volk maar als Norris veel gaat winnen wordt het nog veel erger.
Klein momentje in de laatste bocht, maar dat kost geen 0.150.
Aangezien McLaren al vanaf Imola/Miami beter is en Norris nog maar 1 wedstrijd heeft gewonnen valt het nog wel mee met die dominantie.dawg schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:53:
Ugh. Ik hoop niet dat Norris de rest van het seizoen dominant is. Ik vind Britten al een vervelend volk maar als Norris veel gaat winnen wordt het nog veel erger.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:46
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het lijkt vooral in de balans te zitten bij de auto van Max. MCLaren kan de bochten vooral beter en scherper insturen waardoor ze een betere exit krijgen en dat is op het moment het verschil.
In de zomerstop is er weinig tot geen ontwikkeling mogelijk, maar dit kan echt nog wel dichter bij elkaar komen. Voor de zomerstop brachten de updates geen verbetering, maar goed we zullen zien of ze uit de set-up kunnen komen.
In de zomerstop is er weinig tot geen ontwikkeling mogelijk, maar dit kan echt nog wel dichter bij elkaar komen. Voor de zomerstop brachten de updates geen verbetering, maar goed we zullen zien of ze uit de set-up kunnen komen.
NOR en PIA ook.TinusXIII schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:57:
Verstappen wel sneller dan z’n poletijd vorig jaar.
Poeh Norris
[ Voor 46% gewijzigd door renegrunn op 24-08-2024 16:00 ]
Die copy+paste RB is gewoon zoveel beter dan de originele RB, heel bijzonder.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
0.356, dat is een mega gat op Zandvoort. Mega lap van Norris
Dus toch geen gek uitgangspositie voor morgen!
4 tienden… tering.
[ Voor 5% gewijzigd door JB op 24-08-2024 16:02 ]
Mijn boefje is liev!
Toch leuk voor al die fans van Mclaren in het publiek.
NOR echt mooie ronde.
Benieuwd naar de start morgen. NOR laat daar nog wel eens wat vallen.
Kans voor max om een goede start te doen en P1 te pakken?
Benieuwd naar de start morgen. NOR laat daar nog wel eens wat vallen.
Kans voor max om een goede start te doen en P1 te pakken?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:46
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Max kwam niet sneller door s1, veel gevecht met de auto. Norris vloog over de baan, nette prestatie van hem.
Ja, echter hoop ik dus dat dat zo blijft. En dat Norris dus niet dominant wordt deze laatste helft.TinusXIII schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:55:
[...]
Aangezien McLaren al vanaf Imola/Miami beter is en Norris nog maar 1 wedstrijd heeft gewonnen valt het nog wel mee met die dominantie.
Ik help het je hopen.Luapper schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:02:
Perfect. Max morgen p1 na de start, en daarna op strategie winnen
Grootste punten die ingehaald zijn waren 45 punten ofzo? Door Verstappen op Leclerc. Nu iets van 76 punten verschil toch?Exocet schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:01:
Max zijn WK is verre van zeker, wat een verschil op deze baan. De dominantie is omgedraaid.
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij 46.TinusXIII schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:04:
[...]
Grootste punten die ingehaald zijn waren 45 punten ofzo? Door Verstappen op Leclerc. Nu iets van 76 punten verschil toch?
Maar Ferrari heeft het toen echt zo ongelofelijk weggegooid.
En terwijl we nu al maanden moeten horen hoe slecht het allemaal is, heeft Verstappen in die tijd gewoon meer punten gescoord dan Norris.

Norris is een hot lapper. In de race zal ie t moeilijker hebben. In ergste geval p2 achter Norris.
Toont ook wel aan dat het niet slechts een kwestie is van in de snelste auto gewoon de rondjes rijden. De coureur en het team zijn net zo belangrijk. En in dat opzicht vind ik Max/RBR nog altijd beter dan Norris/MCL.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:06:
[...]
Volgens mij 46.
Maar Ferrari heeft het toen echt zo ongelofelijk weggegooid.
En terwijl we nu al maanden moeten horen hoe slecht het allemaal is, heeft Verstappen in die tijd gewoon meer punten gescoord dan Norris.
Bizar dat je al zoveel mensen van de tribune op ziet staan en weg ziet lopen. Komt er niks meer op het circuit?
Ik vind hem juist beter geworden in de race pace. OK de MCL is gewoon een goede auto, dat is inmiddels wel duidelijk maar Norris houdt ook de banden gewoon echt in top conditie vergeleken Piastri.siggy schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:07:
Norris is een hot lapper. In de race zal ie t moeilijker hebben. In ergste geval p2 achter Norris.
Ben je de weersverwachting vergeten? Ik zou daar ook niet langer blijven nu dan nodig. Mooi op tijd weg voor dat het straks weer gaat regenen en woeiiiiiiien.TinusXIII schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:10:
Bizar dat je al zoveel mensen van de tribune op ziet staan en weg ziet lopen. Komt er niks meer op het circuit?
Ook als er wel wat komt en je nog wat te eten of te drinken wilt is het zaak om op tijd beneden te staanTinusXIII schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:10:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nou, dat snel weg kun je wel vergeten met de exodus die hier nu gaande is. Gewoon achter aan sluiten als je nu gaat.StefanVerkerk schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:10:
[...]
Ben je de weersverwachting vergeten? Ik zou daar ook niet langer blijven nu dan nodig. Mooi op tijd weg voor dat het straks weer gaat regenen en woeiiiiiiien.
Zometeen nog de dames die hun 1e race hebben en dan eens kijken of 't rustiger aan 't worden is 😊
mijn signature is bewust leeg :-)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |