Toto heeft Antonelli al min of meer bevestigd, die deur is dus ook dicht.dr.lowtune schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:36:
22 seconde in de thuisrace. Ongekend vernederend dit. Weer gekloot met de strategie, weer een pitstop verpest. Beschamend, ik zou schnapps met Toto gaan drinken…….
Knap dat die ook nog ff de snelste ronde rijd met z'n bandjes!
Bl44t
Norris begint steeds meer een kwal te wordenDarkSide schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:36:
haha NOR: Simly Lovely
Zo zeg, dit sloeg snel om naar een NOG saaiere bedoening vooraan dan met VER aan de leiding.
Keek vooraf niet uit naar dominantie, van niemand niet. Dit is dan ook geen kloot aan.
Op zich wel vermakelijke race verder. Ze lieten NOR ook niet heel veel zien (daar zat Crofty nog even over te mekkeren).
Keek vooraf niet uit naar dominantie, van niemand niet. Dit is dan ook geen kloot aan.
Op zich wel vermakelijke race verder. Ze lieten NOR ook niet heel veel zien (daar zat Crofty nog even over te mekkeren).
Norris gooide er even wat max uitspraken uit, grapjas
Eerst Horner en dan de tafel er achteraan.
LAD93 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:37:
Zou VER morgen de vergadertafel in Milton Keynes door de kamer heen gooien?
ICE ICE Baby
Had RBR hier Perez niet moeten offeren om binnen te komen voor softs en een gooi naar de FL te doen? Wellicht kansloos, maar als het aan het eind van het seizoen aankomt op enkele punten, sla je jezelf achteraf voor je kop dat je geen poging hebt gedaan.
Dat snap ik maar stuivertje wisselen is te groot contrast…StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:36:
[...]
Norris was gewoon aan het managen joh. Verstappen had die pace ook vaak over.![]()
Mijn boefje is liev!
Wat een baas, heerlijk hoor Norris
Tesla M3LR '21
Een nieuwe fuel flow sensorJB schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:35:
WTF snelste ronde ook nog… wat hebben ze in godsnaam gevonden bij McLaren
Rijkeluiszoontje he
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
“Damage limitation”
Ben bang dat de rest vh seizoen damage limitation wordt..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ben je gek, die zit vanavond alweer op zijn sim. Even een paar dagen op de sim en dan weer richting Monza.LAD93 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:37:
Mclaren is WCC confirmed.
Daar kan max niet tegen op. Ookal pakt die nog 3 a 4 wins dit jaar.
NOR en PIA zijn als team gewoon veel sterker
RB moet dus gewoon P2's halen.
Max moet kijken naar de LEC/HAM/RUS/PIA achter hem en zorgen dat hij ze voor blijft.
Wel benieuwd. Nu NOR in de mclaren zo snel is. Hoeveel wins op een rij kan hij pakken.
Echt wel een bizar seizoen. Mooi hoor
Daar kan max niet tegen op. Ookal pakt die nog 3 a 4 wins dit jaar.
NOR en PIA zijn als team gewoon veel sterker
RB moet dus gewoon P2's halen.
Max moet kijken naar de LEC/HAM/RUS/PIA achter hem en zorgen dat hij ze voor blijft.
Wel benieuwd. Nu NOR in de mclaren zo snel is. Hoeveel wins op een rij kan hij pakken.
Echt wel een bizar seizoen. Mooi hoor
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
en FL op oude banden. WDC kan wel eens voor NOR zijn.TinusXIII schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:37:
Norris had echt veel over.
Waarom? Hij is gewoon blij en bovendien terecht een trots baasje.Kaypresident schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:35:
Wat is die Zak Brown toch een ongelooflijke kwal.
Norris deelt een enorme dreun uit aan Verstappen, team Red Bull en aan de Max fanclub.
Verder ongekend knap wat LeClerc en Ferrari klaar spelen. Dit had ik niet zien aankomen, vrij anoniem de race doorlopen en dan 3 worden.
Verder ongekend knap wat LeClerc en Ferrari klaar spelen. Dit had ik niet zien aankomen, vrij anoniem de race doorlopen en dan 3 worden.
Denk niet dat ze deze FL van NOR verwacht hadden.KlaasjeNL schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:38:
Had RBR hier Perez niet moeten offeren om binnen te komen voor softs en een gooi naar de FL te doen? Wellicht kansloos, maar als het aan het eind van het seizoen aankomt op enkele punten, sla je jezelf achteraf voor je kop dat je geen poging hebt gedaan.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Damn wat een dominante vertoning van norris!! Jammer dat het zo laat pas gebeurt in seizoen.. max kan redelijk makkelijk gewoon kampioen worden door gewoon constant 2e te worden. Norris gaat niet alles winnen, dus wat dat aan gaat zit wel snor voor rbr en max. Jammer maar gewoon slimmer geweest.
Gaan daar bij mclaren echt janken als dalijk norris aan het einde 6 punten achter max staat, komt die actie van ze met piastri ze even zuur te staan.
Gaan daar bij mclaren echt janken als dalijk norris aan het einde 6 punten achter max staat, komt die actie van ze met piastri ze even zuur te staan.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De trend bij Mercedes is niet zo neergaand als bij RB, die zijn het gewoon echt helemaal kwijt. Natuurlijk heb je geen garanties, maar dit verval is wel heel extreem.
Denk niet dat iemand nog had verwacht dat Nor op deze banden nog een FL eruit kon persen.KlaasjeNL schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:38:
Lekker boven staan. Ik wil hem wel is zien als het er echt om gaat.Plenkske schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:37:
Norris gooide er even wat max uitspraken uit, grapjas
hahaha ok.
Ben hier een FER fan en een max Fan.
Maar dit is toch gewoon grappig.
Nor heeft gewoon goed gereden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
En anders Jos zeker wel...LAD93 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:37:
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Wat die punten betreft, er zijn natuurlijk ook nog 3 sprints
Moet hij nu wel 10 wins op een rij pakken.cy-gor25 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:38:
[...]
en FL op oude banden. WDC kan wel eens voor NOR zijn.
Met dit snelheidsverschil is de voorsprong zo wegVidaR-9 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:38:
“Damage limitation”
Tjees, het is allemaal wel snel een probleem als je favoriet niet wint ofwat?
Ze kunnen echt wel wat plaagstootjes van elkaar hebben hoor.
Enorme dreun? Why?Miki schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:38:
Norris deelt een enorme dreun uit aan Verstappen, team Red Bull en aan de Max fanclub.
Prachtige theorie: Norris kan niet alles winnen, maar Max kan gewoon kampioen worden door constant 2e te worden.v8power67 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:39:
Damn wat een dominante vertoning van norris!! Jammer dat het zo laat pas gebeurt in seizoen.. max kan redelijk makkelijk gewoon kampioen worden door gewoon constant 2e te worden. Norris gaat niet alles winnen, dus wat dat aan gaat zit wel snor voor rbr en max. Jammer maar gewoon slimmer geweest.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het shot van Verstappen tijdens het excuusinterview met in de achtergrond zo'n juichende Norris op het LED scherm is wel onbetaalbaar
Wie staat die tenenkrommende interviews te doen?
Edit Guido kwam net in beeld
Edit Guido kwam net in beeld
[ Voor 25% gewijzigd door sambalbaj op 25-08-2024 16:43 ]
De kans is groter dat Max elke race 2e wordt dan dat Norris even nog 9 op een rij wint.NotSoSteady schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:41:
[...]
Prachtige theorie: Norris kan niet alles winnen, maar Max kan gewoon kampioen worden door constant 2e te worden.
Onze eigen echt Giedo!sambalbaj schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:42:
Ff wat anders.... Ferrari met een goede strategie!!!!!! WHUT??
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Guido Van Der Gardesambalbaj schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:42:
Idd, Mercedes en Ferrari zijn ook prima in staat om puntjes af te snoepen. En anders McLaren zelf welsiggy schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:42:
[...]
De kans is groter dat Max elke race 2e wordt dan dat Norris even nog 9 op een rij wint.
Vaak bu'j te bang!
Lol.. max met een best crowd formaliteitje. Hij had er niet heel veel zin aan om voor de camera te staan. Jammer dat je dan niet hoort wij hij achter de schermen tegen het team zegt.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Strategie team heeft nog vakantie.wowly schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:42:
Ff wat anders.... Ferrari met een goede strategie!!!!!! WHUT??
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Bingo, orange army stond vandaag op mijn bingokaart!
Verwijderd
Aluhoedjemodus; de accu voor de digitale reclame op de McLaren op de auto wordt ook gebruikt voor een paar extra pktjes
Ach, andere teambazen doen tenminste nog normaal bij een overwinning. Ook al eerdere uitspraken eerder dit jaar (o.a. naar Red Bull en Max). Geef mij maar liever Stella. Heck, Toto was nog niet zo gek als dit figuur.Lejavh schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:38:
[...]
Waarom? Hij is gewoon blij en bovendien terecht een trots baasje.
Natuurlijk! Hij is ongelooflijk snel en 100% verdient gewonnen. Maar ik vind hem in interviews en op boordradio’s steeds vervelender worden.DarkSide schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:39:
[...]
hahaha ok.
Ben hier een FER fan en een max Fan.
Maar dit is toch gewoon grappig.
Nor heeft gewoon goed gereden.
Solide race van zo'n beetje iedereen die in de punten heeft gereden. Niet de meest spannende vandaag, maar daar heb je op best een hoop circuits eigenlijk regen voor nodig tegenwoordig.
Hopelijk wordt het beter met wat kleinere auto's in de toekomst
Hopelijk wordt het beter met wat kleinere auto's in de toekomst
Mooi zosambalbaj schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:45:
Geen live gezongen volkslied dit keer
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Zucht, ze gaan zelfs beeld wegknippen als ze vloeken. Man man man.
Haha, nee. Die hebben ze al gehad. En daar was de crisis niet te overzien.dr.lowtune schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:39:
[...]
De trend bij Mercedes is niet zo neergaand als bij RB, die zijn het gewoon echt helemaal kwijt. Natuurlijk heb je geen garanties, maar dit verval is wel heel extreem.
Wil je graag vergeten waarschijnlijk, maar was toch echt zo.
Die kwamen niet in de buurt van p2.
@StefanVerkerk Weet je zo snel wat VER zijn snelste rondje was?
Snap ik wel, het was ook een uitdaging om de ogen open te houden vandaag. Begon al bij het volkslied.sambalbaj schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:47:
MAG in het grind had ik even gemist

Volgende week Monza.
Power baantje waar rbr (zoals spa) wel wat beter ligt. McLaren heeft daar nog niet gewonnen.
Power baantje waar rbr (zoals spa) wel wat beter ligt. McLaren heeft daar nog niet gewonnen.
Dat was de oren niet open willen houden. Klein verschil met de ogen niet open kunnen houden.StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:47:
[...]
Snap ik wel, het was ook een uitdaging om de ogen open te houden vandaag. Begon al bij het volkslied.
Poeh, op naar Monza. En snel. Zullen de verhoudingen waarschijnlijk wel weer wat meer in het voordeel van Max zijn.
1:14.752Treveo schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:47:
@StefanVerkerk Weet je zo snel wat VER zijn snelste rondje was?
NOR 1:13.817
LEC 1:14.585
PIA 1:14.237
RUS (S) 1:13.927
HAM (S) 1:13.878
[ Voor 7% gewijzigd door StefanVerkerk op 25-08-2024 16:49 ]
Met Ricciardo anders wel? Of wat bedoelde gij?Bloodclot schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:48:
Volgende week Monza.
Kreeg prins Bernhard Jr niet z'n handje van Max?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Breek die beker nou niet VER
ICE ICE Baby
Verstappen heeft het maximale eruit gehaald, om Norris WDC te maken moet Piastri hem meer dwars zitten.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bedoelde iets anders. McLaren gaat het niet zo makkelijk als vandaag krijgen.siggy schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:49:
[...]
Met Ricciardo anders wel? Of wat bedoelde gij?
Max wilde gewoon die P1 beker niet... snap dat wel.
[ Voor 25% gewijzigd door StefanVerkerk op 25-08-2024 16:50 ]
Lijkt alsof het geld op was toen ze erachter kwamen dat ze ook nog bekers moesten bestellen. Jeminee, dat ziet er wel heel erg amateuristisch uit.
Donderdag, Monza is op loopafstand voor hem.StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:38:
[...]
Ben je gek, die zit vanavond alweer op zijn sim. Even een paar dagen op de sim en dan weer richting Monza.
"When you grow up your heart dies"
Nieuwe strategie van Max, Norris de ogen uitspoelen met CHampagne
Ik vond het commentaar van de NOS wel indrukwekkend.
Indrukwekkend slecht.Robkazoe schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:53:
Ik vond het commentaar van de NOS wel indrukwekkend.
Het gaat wel de verkeerde uit van RBR maar goed gedaan van Norris! Echt spannend was de race niet. Maar wel fijn voor Norris.
Maar las ik het nou goed in het nieuws dat RBR wilde gaan downgraden? Maar ja, moet flink aan de bak om de auto weer op de juiste rails te krijgen.
Maar las ik het nou goed in het nieuws dat RBR wilde gaan downgraden? Maar ja, moet flink aan de bak om de auto weer op de juiste rails te krijgen.
Geen idee wat die dingen kosten, maar iemand zit heel hard te lachen nusiggy schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:50:
[...]
Lijkt alsof het geld op was toen ze erachter kwamen dat ze ook nog bekers moesten bestellen. Jeminee, dat ziet er wel heel erg amateuristisch uit.
ICE ICE Baby
Yeah right, ik zie het eerder gebeuren dat Verstappen en Red Bull alle zeilen moeten bijstellen om ervoor te zorgen dat ze voldoende punten blijven pakken. Er zullen namelijk ook nog circuits gaan komen waar zowel Ferrari als Mercedes naast McLaren goed uit de verf zullen komen.v8power67 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:39:
Volgens mij hadden ze het oude onderstel weer gebruikt. Dus daar werkte de upgrade niet en blijkbaar hadden ze ook geen idee hoe ze wel snel moesten zijn met de upgrade.alienfruit schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:53:
Het gaat wel de verkeerde uit van RBR maar goed gedaan van Norris! Echt spannend was de race niet. Maar wel fijn voor Norris.
Als Ferrari of Mercedes goed gaan is dat prima toch? Die snoepen weer punten af van Norris/Piastri.Miki schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:54:
[...]
Yeah right, ik zie het eerder gebeuren dat Verstappen en Red Bull alle zeilen moeten bijstellen om ervoor te zorgen dat ze voldoende punten blijven pakken. Er zullen namelijk ook nog circuits gaan komen waar zowel Ferrari als Mercedes naast McLaren goed uit de verf zullen komen.
Gezien de goede ontwikkeling van McLaren vorig seizoen moet Red Bull toch echt goed z’n best gaan doen om sneller te worden. Nu zal Verstappen niet meer aangezet hebben, ook terug te zien in de snelste rondes, maar 20 seconden is wel echt veel.
Ze hebben NOR gewoon laten gaan. Weinig druk van achteren, dus waarom dan alles op alles zetten om erbij te blijven. Vond het verder echt slaapverwekkend.
Plus die hoge schouders, die in Hongarije nog voor de high downforce circuits waren, waren deze week niet terug te zien.Robkazoe schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:55:
[...]
Volgens mij hadden ze het oude onderstel weer gebruikt. Dus daar werkte de upgrade niet en blijkbaar hadden ze ook geen idee hoe ze wel snel moesten zijn met de upgrade.
Max had deze race de vloer van begin dit seizoen. Het viel mij op dat de pace van Perez beter was dan die van Max na 2/3e van de race. Denk dat ze met Max daar een fout gemaakt hebben.
Ze hebben gewoon een probleem dat ze dit keer weinig training hadden én dat Max niet ff een training kan opofferen om zaken echt goed uit te testen. Aan Perez als referentie heb je eigenlijk ook vrij weinig, vind ik. Ze zouden gewoon 3 vrije trainingen gewoon non stop moeten gebruiken om fatsoenlijk te testen met 2 auto's. Lijkt weer een gevalletje discrepantie tussen CFD en praktijk te zijn. Wel bijzonder dat dat blijft voorkomen. En nu Newey niks meer doet zullen ze ook waarschijnlijk niet snel erachter gaan komen waar het hem in zit......Misschien dat Max ff een dealtje moet sluiten voor 1 weekend, cheque van 2 milijoen achterlaten en gaan met dat brein.talkatoo schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:59:
Max had deze race de vloer van begin dit seizoen. Het viel mij op dat de pace van Perez beter was dan die van Max na 2/3e van de race. Denk dat ze met Max daar een fout gemaakt hebben.
/damn dit topic gaat uit als een kaars, nog sneller dan de race.
[ Voor 3% gewijzigd door siggy op 25-08-2024 17:03 ]
Onzin. Die zaten er alleen bij Perez op in Hongarije vanwege gebrek aan onderdelen. Max reed daar met de lage schoudertjes zoals vandaag. In België reden ze met de hoge schoudersTinusXIII schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:58:
[...]
Plus die hoge schouders, die in Hongarije nog voor de high downforce circuits waren, waren deze week niet terug te zien.
Oh haalde ik ze even door elkaar.Holk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:08:
[...]
Onzin. Die zaten er alleen bij Perez op in Hongarije vanwege gebrek aan onderdelen. Max reed daar met de lage schoudertjes zoals vandaag. In België reden ze met de hoge schouders
Bizar dat deze regelementen al zo lang niet gewijzigd zijn, en je verwacht dat iedereen juist dichter naar elkaar kruipt, McLaren er zo vandoor gaat. Er moet iets heel ingenieus gevonden zijn waar andere teams geen weet van hebben, dat kan toch bijna niet anders?
Toch mooi om te zien, dat had Red Bull ook en Mercedes daarvoor. Ondanks Mercedes een pre heeft bij mijn hoop ik voor McLaren ook op successen met het gouden duo Norris en Piastri.Luapper schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:12:
Bizar dat deze regelementen al zo lang niet gewijzigd zijn, en je verwacht dat iedereen juist dichter naar elkaar kruipt, McLaren er zo vandoor gaat. Er moet iets heel ingenieus gevonden zijn waar andere teams geen weet van hebben, dat kan toch bijna niet anders?
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
FER had het ook (even)…Hari-Bo schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:14:
[...]
Toch mooi om te zien, dat had Red Bull ook een Mercedes daarvoor. Ondanks Mercedes een pre heeft bij mijn hoop ik voor McLaren ook op successen met het gouden duo Norris en Piastri.
Mijn boefje is liev!
Alleen was dat niet helemaal volgens de regelgeving…
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Het ingenieuze wat gevonden is zijn de regels.Luapper schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:12:
Team dat op P1 staat(vorig jaar) krijgt de minste ontwikkeltijd (windtunnel en simulaties).
Het team dat op P4 stond krijgt significant meer.
Zie hier het resultaat. Red Bull doet het gewoon nog steeds hartstikke goed door ondanks de limitaties die ze hebben nog steeds een auto te hebben die voor de winst mee kan doen.
https://wren.co/join/Devian
Nah, dat zal vast meehelpen, maar dan nog is het verschil wel erg groot.Devian schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:23:
[...]
Het ingenieuze wat gevonden is zijn de regels.
Team dat op P1 staat(vorig jaar) krijgt de minste ontwikkeltijd (windtunnel en simulaties).
Het team dat op P4 stond krijgt significant meer.
Waarschijnlijk heeft McLaren gewoon een goede auto en Red Bull een verkeerde weg ingeslagen waarvan de CFD / windtunnel aangeeft dat ze wel goed zitten.
ik vraag me ook af of het vertrek van Newey meespeelt ze downplayen dat wel volgens mij maar doet het ook wel pijn (meer dan ze toegeven)RobertMe schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:37:
[...]
Nah, dat zal vast meehelpen, maar dan nog is het verschil wel erg groot.
Waarschijnlijk heeft McLaren gewoon een goede auto en Red Bull een verkeerde weg ingeslagen waarvan de CFD / windtunnel aangeeft dat ze wel goed zitten.
Denk eerder dat het zal meespelen om het probleem te vinden. Alhowel ik vermoed dat Newey nogal extreem van de oude school is en vrij weinig met CFD te maken zal hebben. Als Newey alleen richting bepaald en CFD doet de rest, tsja, misschien dat Newey sneller naar een oplossing kan wijzen, maar dan nog. Correlatieproblemen zijn er veel te vaak. Zou toch wel makkelijk te troubleshooten moeten zijn lijkt me.Wognummer schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:41:
[...]
ik vraag me ook af of het vertrek van Newey meespeelt ze downplayen dat wel volgens mij maar doet het ook wel pijn (meer dan ze toegeven)
Dan moet die al gestopt zijn voor de bekendmaking? In Miami liepen ze er al niet mee weg, in Imola de race erna met de hakken over de sloot gewonnen, .... Dan ging het wel heel hard achteruit zo ineens in die 2, 3 weken na de aankondiging, en dat kan ik me ook niet indenken. Dat ze met Newey misschien sneller de problemen te boven zouden zijn geweest is wellicht wel zo, maar voor een buitenstaander lijkt me dat heel lastig te beoordelen.Wognummer schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:41:
[...]
ik vraag me ook af of het vertrek van Newey meespeelt ze downplayen dat wel volgens mij maar doet het ook wel pijn (meer dan ze toegeven)
En wat zei RBR toen je dit noemde bij je sollicitatie?siggy schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:48:
[...]
Correlatieproblemen zijn er veel te vaak. Zou toch wel makkelijk te troubleshooten moeten zijn lijkt me.
Meer serieus, correlatieproblemen is iets waar je per definitie veel te laat achter komt. Er zit zoveel in de pijplijn tijdens ontwikkeling, en het ene onderdeel is weer afhankelijk van het andere. Zie maar eens uit te vogelen waar dat mis is gegaan. Het kan goed een update aan het begin van het seizoen zijn geweest, van een op het eerste oog irrelevant onderdeel. Het is gewoon een kettingreactie.
[ Voor 41% gewijzigd door Fauna op 25-08-2024 17:56 ]
Gewoon net als SAR wat vaker een ‘break point’ neerzetten voor het debuggensiggy schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:48:
[...]
…
Correlatieproblemen zijn er veel te vaak. Zou toch wel makkelijk te troubleshooten moeten zijn lijkt me.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
ik keek nog toen Max 9 seconden achter Norris lag en werd ineens wakker tijdens de Post race show haha. Nog nooit eerder gebeurd dat ik letterlijk in slaap gevallen ben tijdens de race, voor mij dus een ietwat saaie race
Ik denk dat 'Sir, I'm from the internet' niet echt begrijpbaar overkwamFauna schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:54:
[...]
En wat zei RBR toen je dit noemde bij je sollicitatie?
Zeker. Maar aangezien veel meer teams deze problemen hebben.....Maar je data correleert niet met realiteit. Is het dan de CFD niet klopt, te positief is, of wat dan ook. Mij lijkt de extremere gevallen, zoals normaal in een computersimulatie die voor problemen zorgen. Die opzoeken en kijken hoe het reageert. Het is allemaal ziekelijk complex, maar hoe je het omschrijft lijkt het meer en sunken cost fallacy. We gaan maar door omdat we er al zoveel tegen aan hebben gegooid.Meer serieus, correlatieproblemen is iets waar je per definitie veel te laat achter komt. Er zit zoveel in de pijplijn tijdens ontwikkeling, en het ene onderdeel is weer afhankelijk van het andere. Zie maar eens uit te vogelen waar dat mis is gegaan. Het kan goed een update aan het begin van het seizoen zijn geweest, van een op het eerste oog irrelevant onderdeel. Het is gewoon een kettingreactie.
Troubleshooten voor een stap verder gaan lijkt me sowieso de enige logische stap.
De enige rijder in de top 3 die een fout maakt bedoel je?cy-gor25 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:12:
[...]
NOR van 1 naar 2 en terug naar 1 met een straatlengte voorsprong nu. Lijkt me een simpele keuze.
Ben benieuwd hoe druk het volgend jaar is in Zandvoort… misschien komen dan de echte fans
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |