Ferrari doet het echt goed vandaag, zeker kijkend naar waar ze gisteren stonden
Piastri is ook gewoon stilgevallen. Mooi voor Max. Easy P2, zal wel saaie race voor hem zijn geweest. Voor softs pitten heeft weinig zin helaas. Misschien dat Logan nog eens een Sargeantje kan doen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ook meer omdat Merc weer eens helemaal niks is. Het is zo up en down. Monza zal wel weer helemaal anders zijn.skimine schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:20:
Ferrari doet het echt goed vandaag, zeker kijkend naar waar ze gisteren stonden
pakken wel mooi de FL voor NOR wegsiggy schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:22:
[...]
Ook meer omdat Merc weer eens helemaal niks is. Het is zo up en down. Monza zal wel weer helemaal anders zijn.
Het zou tijd worden. Ik klaag niet graag, maar ik heb moeite de ogen open te houden. Was overigens ook zo geweest als VER P1 was en NOR P2. Er gebeurd maar bar weinig in de top.siggy schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:21:
Misschien dat Logan nog eens een Sargeantje kan doen.
Het beste wat PER vandaag voor het team kan doen is een SC veroorzaken in de hoop om VER dan aan overwinning te helpen.
ICE ICE Baby
Maar wat een gezapige zooi om P3… je wil toch op dat podium staan met die raket.
Mijn boefje is liev!
HAM > FL
Rondetijden voor ronde 62
Rondetijden voor ronde 62
1 | NOR | 1:15.008 |
2 | VER | 1:14.941 |
3 | LEC | 1:14.585 |
4 | PIA | 1:14.832 |
5 | SAI | 1:15.078 |
6 | PER | 1:15.034 |
7 | RUS | 1:14.717 |
8 | HAM | 1:13.878 |
Hoi flavio 👋djmuggs schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:22:
Het beste wat PER vandaag voor het team kan doen is een SC veroorzaken in de hoop om VER dan aan overwinning te helpen.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Gaat PIA toch nog druk zetten op LEC?
Ik vind het ook niet veel aan, 1 vd saaiste vh seizoen.StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:22:
[...]
Het zou tijd worden. Ik klaag niet graag, maar ik heb moeite de ogen open te houden. Was overigens ook zo geweest als VER P1 was en NOR P2. Er gebeurd maar bar weinig in de top.
Het beste wat PER kan doen is gewoon net wat beter rijden.djmuggs schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:22:
Het beste wat RB kan doen is max een competitiever auto geven.
Ben voor Max. maar niet als PER dit zou doen. Of nor bv pech krijgt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
PER heeft toch wel een P6 kado gekregen of lijkt het maar zo? Ik snap die stop van RUS niet.
Die kunnen ze voor 1 dag wel inhuren en dan klapt Kelly de volgende dag het verhaal eruit en doei.
Grotere kans dat Max van het podium afvliegt.djmuggs schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:22:
I served in a company of heroes.
Meer masterclass engineers mclaren
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Meer actie dan voor de zomerstop in België.Plenkske schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:24:
[...]
Ik vind het ook niet veel aan, 1 vd saaiste vh seizoen.
Toch knap van Perez dat hij weer in niemandsland rijdt.
PSN: Leech1984
Tja, vorig jaar gebeurde er zoveel, weer speelt een grote invloed (zoals altijd)
Sowieso schrijf je zo!
Tenminste wel op P6.leech1984 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:25:
Ik zou Norris nu wel eens met een gridstraf willen zien vanwege een motorwissel. Ben benieuwd of hij net als Verstappen in Spa in 2022 de halve grid kan doorklieven.
Lijkt me wel.. hij heeft zoveel overspeed tov iedereen.StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:26:
Ik zou Norris nu wel eens met een gridstraf willen zien vanwege een motorwissel. Ben benieuwd of hij net als Verstappen in Spa in 2022 de halve grid kan doorklieven.
Beste resultaat in 9 races voor hem.
Het kwam van beide kantendarkdesign schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:26:
Wat een verschil tussen p1 en p2. Wat is dat in korte tijd gekanteld.
MCL die een grote sprong maakt en RBR die een stapje terug doet.
En baku en singapore komen nog voor RBR...
Maar waarom PIA dan niet? Is PIA dan de PER van Mclaren?Dentist schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:27:
[...]
Lijkt me wel.. hij heeft zoveel overspeed tov iedereen.
Eigenlijk is Red Bull dit jaar niet achteruit gegaan, behalve ten opzichte van McLaren. McLaren heeft een toverformule gevonden. Ten opzichte van Mer en Fer is Red Bull nog steeds beter.
Ach, niemandsland is wel eens groter geweest en de gaten zijn in heel het veld nu best wel grootleech1984 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:25:
Nee Max is sneller…pietr schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:27:
Eigenlijk is Red Bull dit jaar niet achteruit gegaan, behalve ten opzichte van McLaren. McLaren heeft een toverformule gevonden. Ten opzichte van Mer en Fer is Red Bull nog steeds beter.
Mijn boefje is liev!
Ze moesten even 1,5 kg toevoegen aan de autoRobkazoe schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:24:
PER heeft toch wel een P6 kado gekregen of lijkt het maar zo? Ik snap die stop van RUS niet.
Denk dat dit wel een zeer optimale race was voor Norris. Kijk naar Piastri, dat zit rondom de performance van Max. Op Monza is alles weer anders.
Poging om ham ervoor te krijgen?Robkazoe schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:24:
Volg je bankbiljetten
Benieuwd naar Monza. Bijna niet in te halen met deze auto’s. Benieuwd wie er snel is met minimale downforce. Gok toch weer op McLaren.
Ik denk eerder dat Max er nog wat van maakt, maar dat de RBR eigenlijk 3e of 4e auto op de grid ispietr schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:27:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nou NOR, I dare you.. neem die pitstop voor de FL..
Benieuwd naar de kwali. Laatste 3 minuten van Q1.TinusXIII schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:29:
Benieuwd naar Monza. Bijna niet in te halen met deze auto’s. Benieuwd wie er snel is met minimale downforce. Gok toch weer op McLaren.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
denk dat max nu gewoon de auto naar huis brengt.Exocet schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:29:
Max verliest gewoon tijd ten opzichte van Leclerc
En berekend LEC dichtebij laat komen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Weinig noemenswaardigs overigens.Exocet schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:29:
Rondetijden voor ronde 68
1 | NOR | 1:14.660 |
2 | VER | 1:15.052 |
3 | LEC | 1:14.833 |
4 | PIA | 1:14.777 |
5 | SAI | 1:15.051 |
6 | PER | 1:15.132 |
7 | RUS | 1:14.203 |
8 | HAM | 1:14.353 |
Benieuwd of Horner zich ondertussen zorgen aan het maken is... Tot nu toe is alles aan het downplayen
20 seconden!
20 seconden!
[ Voor 7% gewijzigd door Exocet op 25-08-2024 16:31 ]
LEC wordt dus 3e dankzij uitstekende timing pitstop. Goed gedaan!
Leclerc heeft Piastri in zn nek, Verstappen is gewoon rustig de race aan het uitcruisen..Exocet schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:29:
Wel slim, geen risico nemen.DarkSide schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:30:
[...]
denk dat max nu gewoon de auto naar huis brengt.
En berekend LEC dichtebij laat komen.
Bij jou thuis toch?Harry Nak schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:31:
Waar is de afterparty?
Snel afschaffen die gyro-cam op de auto van NOR. De horizon zit 9 van de 10x niet recht, terwijl dat wel de bedoeling is.
Van 20 seconden voorsprong aan het begin van het seizoen naar 20 seconden achterstand, dat is toch wel bizar.
De timing klopt gewoon niet. Dan is het te laat, dan veel te vroeg. Alsof er iemand handmatig met een joystick half zit op te letten.StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:32:
Snel afschaffen die gyro-cam op de auto van NOR. De horizon zit 9 van de 10x niet recht, terwijl dat wel de bedoeling is.
RBR gaat zo echt geen WCC worden dit seizoen. Die auto moet echt een stuk beter worden en Max moet er ergens nog eentje winnen minimaal wil hij dit seizoen het WDC winnen.Exocet schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:31:
Benieuwd of Horner zich ondertussen zorgen aan het maken is... Tot nu toe is alles aan het downplayen
20 seconden!
Ze zijn nog aan het experimenteren. De helmcamera was ook niet in een keer goed.StefanVerkerk schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:32:
"When you grow up your heart dies"
Kuch, illegal car, kuchExocet schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:32:
Van 20 seconden voorsprong aan het begin van het seizoen naar 20 seconden achterstand, dat is toch wel bizar.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Saaie race, zelfs op Viaplay weten ze soms niet meer wat ze moeten zeggen.
Hulkenberg staat op een voor Haas respectabele plek.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Topic hier is ook rustig…Skidmarks schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:33:
Volg je bankbiljetten
Misschien leunt Max straks nog even op de vleugel van Norrisdawg schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:33:
Zou wat zijn als whatever McLaren gedaan heeft toch illegaal blijkt te zijn.
Die zaten bij 10+ achterstand nog te bespreken wat Verstappen zou kunnen doen om de wedstrijd te winnen.Skidmarks schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:33:
Je bedoelt de McLaren neem ik aan?
"When you grow up your heart dies"
Red Bull gewoon met de 4e auto nu. Het is dat Max dat niet laat blijken, maar het is wel een enorme verandering
En de FL naar NOR...
Nou, win #2 voor Norris. Nummer 2 pas. Relaxed, zolang Max zich niet gaat irriteren komt het goed. De WCC kunnen ze wel vergeten met Perez.
NOR nog even FL doen
Echt wow.
Nor laat wel even zien dat ze goed bezig zijn
Echt wow.
Nor laat wel even zien dat ze goed bezig zijn
WTF gebeurd er met de timingtower haha. Dat ging niet goed.
NOR > FL
Rondetijden voor ronde 72
NOR > FL
Rondetijden voor ronde 72
1 | NOR | 1:13.817 |
2 | VER | 1:15.889 |
3 | LEC | 1:14.765 |
4 | PIA | 1:15.092 |
5 | SAI | 1:14.631 |
Haha. Wtf Bottas P3 en Gasly P2??
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat is die Zak Brown toch een ongelooflijke kwal.
Hoe dan op die banden nog een FL? 🤔
LOL net even op de Timebalk: Bottas op P2 en checkered
WTF snelste ronde ook nog… wat hebben ze in godsnaam gevonden bij McLaren
Mijn boefje is liev!
Wel een groene auto op de finish foto, wie had dat ooit voorspeld
(ok, detail dat het komt omdat hij net gedubbeld, of meer is)
Uiteraard.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Grootste verschil tussen nummer 1 en 2 dit seizoen (vorige keer was het tussen Verstappen en Perez in Bahrein, 22.457s).
Waarom die pitstop dan?Dentist schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:30:
Nou NOR, I dare you.. neem die pitstop voor de FL..
Had je niet gedacht heJasphur schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:35:
Haha. Wtf Bottas P3 en Gasly P2??
Enorme goede pace van Norris. Mooi voor dat team!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Norris was gewoon aan het managen joh. Verstappen had die pace ook vaak over.JB schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:35:

haha NOR: Simly Lovely
20 seconden en dan nog de snelste ronde kunnen rijden. Die gaan alle races winnenJB schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:35:
22 seconde in de thuisrace. Ongekend vernederend dit. Weer gekloot met de strategie, weer een pitstop verpest. Beschamend, ik zou schnapps met Toto gaan drinken…….
Door nog marge over te hebben blijkbaarDoubleDutch schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:35:
Hoe dan op die banden nog een FL? 🤔

Slap, verzin zelf watDarkSide schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:36:
haha NOR: Simly Lovely
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja, want Mercedes eindigt voor Max….dr.lowtune schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:36:
22 seconde in de thuisrace. Ongekend vernederend dit. Weer gekloot met de strategie, weer een pitstop verpest. Beschamend, ik zou schnapps met Toto gaan drinken…….
Volg je bankbiljetten
Ik ga zwemmen, veel spannender dan dit. Mijn god wat een saaie race. Tot de next one
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |