[F1 2024] Race 13 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.097 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Het ligt wel in de lijn der verwachting dat Mclaren wel weer íets zal verprutsen, of Norris zelf. Denk eerder dat een Piastri zal winnen dan Norris. Ze hebben pas één enkele race gewonnen dit jaar met de sterke auto die ze al een tijdje hebben. Zelfs Mercedes en Ferrari hebben er twee.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
* DaniëlWW2 denkt dat je Verstappen nooit moet onderschatten voor de race. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

siggy schreef op zondag 21 juli 2024 @ 09:47:
Het ligt wel in de lijn der verwachting dat Mclaren wel weer íets zal verprutsen, of Norris zelf. Denk eerder dat een Piastri zal winnen dan Norris. Ze hebben pas één enkele race gewonnen dit jaar met de sterke auto die ze al een tijdje hebben. Zelfs Mercedes en Ferrari hebben er twee.
Nou, Piastri. Bij Norris hebben ze races vernaggeld. Maar bij Piastri heb ik echt het idee dat hij elke race wel een foute call krijgt. Als ze hem de liefde geven die Norris krijgt, moet ik nog zien wie er bovenaan zou staan van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
PWM schreef op zondag 21 juli 2024 @ 09:55:
[...]

Nou, Piastri. Bij Norris hebben ze races vernaggeld. Maar bij Piastri heb ik echt het idee dat hij elke race wel een foute call krijgt. Als ze hem de liefde geven die Norris krijgt, moet ik nog zien wie er bovenaan zou staan van de 2.
Nah. Piastri wordt gewoon genaaid door het team door hem een slechtere optie dan Norris te geven. Terwijl de strategen thuis op de bank zien dat ze juist Norris een slechte strategie geven. Dus het gaat vast wel eens gebeuren dat ze per ongeluk Piastri de juiste strategie geven terwijl ze denken dat het de foute is.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:57
Yuki werd gisteren gelanceerd door een rand aan het einde van een grasstrook. Mogelijk veroorzaakt door de zachte,natte grond waarin de wagen wegzakte. Door het hoogteverschil werkte de rand als een soort drempel.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GS8KkCfWgAEvXyS?format=jpg&name=900x900

De FIA is meteen in actie gekomen en heeft de laatste 4 meter van de strook laten vervangen door grind.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/the-fia-has-replaced-the-last-4-metres-of-the-grass-strip-v0-zfs9b9xfetdd1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=ca5463451c29377ede3df6207834e86e4099c49b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-09 22:56
Kan van alles gebeuren vandaag. Slechte pitstop, 2 oranje bolides die elkaar van de baan rijden, verkeerde strategie. Ik zet hem er vast op.
1. Max
2. Nor
3. Ham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Het wil nog wel eens gebeuren dat Piastri onbedoeld voor Lando terechtkomt. Piastri gaat dan zonder veel woorden aan de kant.
Ik zie het allemaal wel weer fout gaan wanneer er weer 10 opties aan Lando worden voorgelegd voor de juiste strategie. Vraag me echt af wie daar nou de slapjanus is: Stella of Brown.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Chocoball
Excuus voor de offtopic :) Wie was weer bezig op het virtuele circuit.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GS9sOyBXoAAI-ol?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 21 juli 2024 @ 09:12:
[...]

Geef eens een voorbeeld van waar McLaren leert van hun fouten. Norris vragen naar welke banden die wilt / of die wilt pitten voor inter banden blijven ze ook na Rusland 2021 gewoon doen bv. En verder hebben ze dit jaar wel meer (strategische) fouten gemaakt.

Edit:
Of nog recenter, i.p.v. Rusland 2021 => Silverstone 2024, Canada 2024 => Silverstone 2024. Want ook in Canada liepen ze natuurlijk te stuntelen met de banden en weersvoorspelling.
Ik kan je niet tegenspreken dat ze niets meer te leren hebben. Integendeel.

Maar als ik ze waar ze nu zijn/staan en waar ze 2 jaar geleden stonden… dan hebben ze al veel geleerd.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Chocoball schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:17:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij niet mee ging doen dit weekend... Blijkbaar toch wel

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:06
Zoooo. Vandaag is de dag. PER gaat een topprestatie leveren vandaag. Perez eindigt vandaag in de top 7 :9 Hup Checo, hup checo, huppppp!

[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 21-07-2024 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Snowhite0901 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:33:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij niet mee ging doen dit weekend... Blijkbaar toch wel
Tot diep in de nacht zelfs las ik ..
Maar goed..waarom zou je daar iets van mogen vinden als RBR als de prestaties er steeds gewoon zijn.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:49
Chocoball schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:17:
[Twitter]
[Afbeelding]
Voor Max is dit altijd een ideale afleiding. En ik denk na wat zaterdag frustraties dat hij dit even nodig had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-09 17:32
Snowhite0901 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:33:
[...]

Las dat hij last had van zijn hand/pols. Later zou hij wel meedoen maar een stint die later zou zijn, uiteindelijk toch eerder begonnen vanwege gewijzigd strategie.

Zo lang hij voldoende slaapt denk ik dat Red Bull Racing het niet erg vind dat hij mee doet.

[ Voor 11% gewijzigd door NeverSettle op 21-07-2024 11:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Om 13.00.

LIVE: Hungarian Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-09 19:38
Zit de onboard van Norris terug te kijken van zijn polelap, die gyroscoop in de camera, weet nog niet wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant is het wat dynamischer en je krijgt meer mee van de krachten die werken op zo'n auto in de bochten, aan de andere kant leidt het ook een beetje af.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Blijkbaar is regen ook nog niet uitgesloten, ik denk dat het dan een 1-2 voor McLaren wordt met Mercedes op 3.

Het kan net zo goed droog blijven, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 11:43
pilskes schreef op zondag 21 juli 2024 @ 12:11:
Blijkbaar is regen ook nog niet uitgesloten, ik denk dat het dan een 1-2 voor McLaren wordt met Mercedes op 3.

Het kan net zo goed droog blijven, ik ben benieuwd!
Het was gisteren toch ook nat en dus geen warme baan? Waarom zou Merc dan opeens sneller zijn?
In het verleden behaalde resultaten ;-)

Als er regen komt, is Piastri trouwens gezien. Want die liet in Silverstone duidelijk zien dat die daar nog niet goed mee om kon gaan. Daar verloor hij veel tijd tov de rest dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 12:07
Waah schreef op zondag 21 juli 2024 @ 12:17:
[...]

Het was gisteren toch ook nat en dus geen warme baan? Waarom zou Merc dan opeens sneller zijn?
In het verleden behaalde resultaten ;-)

Als er regen komt, is Piastri trouwens gezien. Want die liet in Silverstone duidelijk zien dat die daar nog niet goed mee om kon gaan. Daar verloor hij veel tijd tov de rest dacht ik?
Niet bepaald, hij verloor veel tijd omdat Mclaren hem een ronde buiten hield.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 11:43
Martin0 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 12:19:
[...]

Niet bepaald, hij verloor veel tijd omdat Mclaren hem een ronde buiten hield.
ohja je hebt gelijk 8)7 haal wat dingen door elkaar. Russel verloor veel tijd tov de rest (oa Hamilton dacht ik)

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 21-07-2024 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:32
hallo allen! stiller dan normaal hier - zeker vakantie periode ;)

Gaat denk ik echt een leuke race worden; vraag me af, net als vrijwel iedereen lijkt, of McLaren de strategie goed voor elkaar krijgt. Ik weet niet of het een herhaling is maar ik zie dat Lando de fabriek waar de trofee vorig jaar gemaakt was (en dit jaar denk ik ook) heeft bezocht - origineel idee.

wil iemand zich nog aan voorspellingen wagen? ik denk Lando, Verstappen, Piastri - komt er regen dat start ik de tombola op ;)

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sowieso McLaren op 1 en 2, daarachter wordt het spannend tussen Max, Hamilton en de Ferrari's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Er mag ook wel eens iemand anders dan Max wereldkampioen worden.

3 is een heel mooi getal, maar nu mag de beurt naar de volgende. Zal mooi zijn als Norris ‘m dit jaar nog pakt.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Waarom gaan we niet gewoon naar de race kijken?
Ook vraag ik me af wat nu het probleem is. Want zo krijgen we weer een Verstappen te zien die moet aanvallen. Dat is toch prachtig? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 16:29
Lando meldt problemen met zijn gaspedaal tijdens/na de installatieronde. De monteurs van Mclaren kunnen dus aan de bak de komende minuten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:08

SuBBaSS

-has Ryzen

BlazeMuis schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:26:

3 is een heel mooi getal, maar nu mag de beurt naar de volgende. Zal mooi zijn als Norris ‘m dit jaar nog pakt.
Dan "mag" diegene even flink doorpakken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

BlazeMuis schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:26:

Dit jaar zou echt iets magisch zijn.
met zo;n punten achterstand, moet ie ook wel iets van 10 overwinningen pakken (tenzij VER/RB echt een aantal DNFs hebben)

Maar denk dat mclaren verder wel echt lekker in hun vel zitten.
Ze hebben nu een voorsprong op de rest. En denk dat de start van 2025 echt top voor ze zal zijn.
Als ze er direct goed bij zitten. En RB,FER en Mercedes meer met elkaar bezig zijn.

Ben iig blij dat dit jaar wel een echt leuk seizoen is.
Waar ik in het begin dacht dat de RB20 nog beter was dan de RB19 en zowat alles zou winnen.
Hebben we een mooie groep die dicht bij elkaar zitten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:22

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
De laatste keer wanneer Verstappen van P3 starte in Hongarije.. liep het niet zo goed af!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cGuGen_zMGo5xUrgFXqlvN6gOIQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4p48TK4pCtCjaeHiWYrfyWll.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:29:
Waarom gaan we niet gewoon naar de race kijken?
Ook vraag ik me af wat nu het probleem is. Want zo krijgen we weer een Verstappen te zien die moet aanvallen. Dat is toch prachtig? ;)
Omdat dit een forum is waar je normaal gesproken een discussie voert, zoals in de kroeg of gewoon wat onder elkaar.

Om eerlijk te zijn twijfel ik of GoT dat nog is. Een mening of een gesprek voeren mag niet echt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Het echte vuurwerk zal wel weer aan het eind van de race zijn. >:) :o 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
werphengel schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:37:
Het echte vuurwerk zal wel weer aan het eind van de race zijn. >:) :o 8)
Is er regen voorspelt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Haha Norris haalt even een geintje uit bij Alonso

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BYEx-N2Ba82bZ64NWzccH3SJ0mk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aVlHBEfGgSolqLLtPUXuMr2d.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:28
Zo te zien is het lekker zonnig nu, ben benieuwd of dat voor RBR beter is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Denk dat de McLarens buiten het podium eindigen 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Er is - afgezien van wat valse echo's - niks te zien op de radarbeelden op het moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Perez heeft blijkbaar een oud chassis gekregen met onderdelen die ze nog hadden.
Hoorde ik net op F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

NOR moet een goede start hebben
PIA is daar soms nog wel goed in

Denk dat NOR eerste wordt.
PIA wil nog wel eens hard starten en wat last hebben van de banden later in de race.

VER zou nog wel eens 2e kunnen worden.
Denk dat de Race pace van max prima was tov de mercedes en ferrari's.

Dus focus zal voornamalijk PIA en strategie zijn denk ik.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Er is best wat chaos bij de auto van Norris.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
Snap niet dat ze er bij Perez geen nieuwe PU onderdelen in knallen, lekker starten vanuit de pits.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

DaniëlWW2 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:41:
Perez heeft blijkbaar een oud chassis gekregen met onderdelen die ze nog hadden.
Hoorde ik net op F1TV.
Kan ie dat weer als excuus gebruiken als ie net op P8 gaat eindigen. :+

Arme Perez, dat ie de eer aan zichzelf houdt. Dit is zo cringe.....bijna op het zielige af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hoorde ik net op F1TV.
Onderdelen die hij in eerdere crashes er af reed..... :+
Hebben ze dus bij elkaar geveegd en in elkaar gezet :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Volgens Martin Brundle bij SkyF1 zou Hamilton ook problemen met zijn gaspedaal hebben gemeld. Zou toch om Lando's auto gaan zegt Martin Brundle nu.

[ Voor 24% gewijzigd door StefanVerkerk op 21-07-2024 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Hoorde ik net op F1TV.
Nee. Chassis behouden, voor de rest is alles vervangen. Motor en bak zijn dus andere uit de pool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Gelukkig is het niet zo vies warm als gisteren (in Ridderkerk), ik wens iedereen een hele leuke race, tot straks.

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 21-07-2024 14:45 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:35
DarkSide schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:42:
[...]

Onderdelen die hij in eerdere crashes er af reed..... :+
Hebben ze dus bij elkaar geveegd en in elkaar gezet :*)
Ductape en seconde lijm doet het werk wel. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
oOo Zin in een mooie inhaalrace van PER, kan 'ie eindelijk eens laten zien wat hij waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Max dus een kleine aanpassing aan de voorvleugel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Een reparatie uitvoeren aan het gaspedaal in een F1 auto is volgens Martin Brundle: "like painting your hallway through the letter box"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:35
Red Bull heeft er voor gekozen terug te grijpen naar eerder gebruikte motoronderdelen, net zoals naar een reeds eerder gebruikte versnellingsbak. Maar daar houdt de lange waslijst aan gewisselde onderdelen nog niet mee op.
Ze zullen denken, pak maar mooi gebruikt spul.
Voor je het weet schrijft hij binnen 10 rondes nog een nieuwe set motor en versnellingsbak af.
Bewaren we de nieuwe spullen wel voor ná Spa :+

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
PalingDrone schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:44:
oOo Zin in een mooie inhaalrace van PER, kan 'ie eindelijk eens laten zien wat hij waard is.
Zo goed kun je hier toch niet inhalen, ik verwacht eerder weer een teleurstellende prestatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:13

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

StefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:45:
Een reparatie uitvoeren aan het gaspedaal in een F1 auto is volgens Martin Brundle: "like painting your hallway through the letter box"
Op de Duitse RTL zag je dat ze door een luikje in de neus aan 't klooien waren :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
PalingDrone schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:44:
Het is alles of niks voor Perez. Wij gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:46

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
MaD_co schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:45:
[...]

Ze zullen denken, pak maar mooi gebruikt spul.
Voor je het weet schrijft hij binnen 10 rondes nog een nieuwe set motor en versnellingsbak af.
Bewaren we de nieuwe spullen wel voor ná Spa :+
Hij moet die nieuwe versnellingsbak en motor eerst verdienen blijkbaar. Niet geheel onterecht gezien zijn prestaties en de kosten die het met zich meebrengt, maar die paar plaatsen gridstraf had nu ook het verschil niet meer gemaakt.

Dan had je nu een mooie verse motor en versnellingsbak erbij gehad.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Bij F1TV gridwalk leek het voor het volkslied vrij rustig bij de auto van Norris.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Blijft leuk, volksliederen met instrumenten waarbij er geen enkel instrument van microfoon is voorzien. Bizar wat ze tegenwoordig met techniek kunnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Klinkt mooi hoor. :) de harp blijft een fijn instrument om naar te luisteren

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
TheBrut3 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:47:
Bij F1TV gridwalk leek het voor het volkslied vrij rustig bij de auto van Norris.
Wat had je verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

StefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:47:
Blijft leuk, volksliederen met instrumenten waarbij er geen enkel instrument van microfoon is voorzien. Bizar wat ze tegenwoordig met techniek kunnen!
Net zoals boegeroep selectief laten of niet laten horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:45:
[...]

Zo goed kun je hier toch niet inhalen, ik verwacht eerder weer een teleurstellende prestatie.
PER wel, die kan bij afwezigheid van Max nog gewoon WDC worden.
(aldus papa PER)

Hij zal vast wel wat leuks laten zien hoor daar maak ik me absoluut geen zorgen over.
En anders is het nog voor de zomerstop exit PER

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Okay, wakker worden mensen. :+

Fijne race alvast. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
TheBrut3 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:47:
Een van de monteurs kruipt nu nog in de auto van Norris om de boel met zijn voeten te testen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Paniek :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

tweakduke schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:47:
[...]

Hij moet die nieuwe versnellingsbak en motor eerst verdienen blijkbaar. Niet geheel onterecht gezien zijn prestaties en de kosten die het met zich meebrengt, maar die paar plaatsen gridstraf had nu ook het verschil niet meer gemaakt.

Stel dat PER na SPA ermee stopt. En er bij RB een ander in komt. Hoe zit dat dan met de gebruikte onderdelen en evt. gridstraffen:? Hangt dat aan de coureur vast of, wat me logischer lijkt, aan de auto :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Iedereen een fijne race! Hopelijk overleven ze de eerste bocht en gaan we een mooie spannende race krijgen!

Perez zal denk ik ergens onder de top 10 blijven steken, als hij er al weet te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Met nog 10 minuten te gaan staat Norris nog naast zijn auto... maar het lijkt er op dat hij er zo in mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik heb zo’n gevoel dat Norris weer fouten gaat maken.

Anyway. :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Help!!!! schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:50:
[...]

Stel dat PER na SPA ermee stopt. En er bij RB een ander in komt. Hoe zit dat dan met de gebruikte onderdelen en evt. gridstraffen:? Hangt dat aan de coureur vast of, wat me logischer lijkt, aan de auto :?
Dat hangt volgens mij vast aan de auto :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het is heet en lijkt nog warmer te worden. Bandendegradatie is vermoedelijk hoog en een twee stopper word verwacht. Ook is de undercut hier sterk. Verstappen heeft verder een bandenvoordeel omdat hij twee nieuwe mediums en een nieuwe harde set heeft. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Lekker voor het zelfvertrouwen van NOR :(
Paar technici met als bijvak gyneacologie en speleologie die in je auto hangen paar minuten voor de start....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:13

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Fijne race allemaal!

Hou 't hoofd koel en de glazen nat/gevuld oOo
(en vergeet niet op tijd te drinken ;) )

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 06:01
Als Perez achteraan start (en dus niet vanuit de pits) rijdt hij de laatste tijd standaard tegen iemand aan. Dat verwacht ik nu dus ook weer.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 07:29
DaniëlWW2 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:51:
Het is heet en lijkt nog warmer te worden. Bandendegradatie is vermoedelijk hoog en een twee stopper word verwacht. Ook is de undercut hier sterk. Verstappen heeft verder een bandenvoordeel omdat hij twee nieuwe mediums en een nieuwe harde set heeft. :)
Afbeeldingslocatie: https://media.nu.nl/m/twkx9edau3zu_wd640.jpg
3e en 4e strat kan daarmee wel de prullenbak in. Ik gok dat het vooral mediums en hards gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 20 %
21 Jul 2024, 14:45:06, Lap 1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Gezonde spanning. :)

Enjoy iedereen! :)F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• plizz
Fijne race en hopelijk nog chaos.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Fijne race!

Ik hoop toch echt op een p1 en 2 voor McLaren.

Dat we een spannende race mogen gaan zien!!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Spanning of Perez het wel goed gaat doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:35
tweakduke schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:47:
[...]

Gridstraf zal het probleem niet zijn, eerder de budgetcap.

Ik kan mij voorstellen dat als ze nu al weten dat hij vervangen gaat worden, ze liever het geld in de nieuwe coureur stoppen.

De kans dat Perez hem in een van de komende sessies nog klein rijdt lijkt steeds groter te worden.

En ook hebben ze dan extra tijd om de motor door te ontwikkelen.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:07

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Zit er weer klaar voor.
Vrees een saaie race

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Hopelijk heeft Max een goede racepace, start your engines enjoy.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Iedereen veel kijkplezier en hopelijk weer een mooie spannende race :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
Fijne race allen! Dat er iets van Oranje op het podium mag staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
PalingDrone schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:52:
Lekker voor het zelfvertrouwen van NOR :(
Paar technici met als bijvak gyneacologie en speleologie die in je auto hangen paar minuten voor de start....
Verstappen ging het een aantal jaar terug hier anders wel goed af, die reed bovendien zelf de auto kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 07:29
Zal toch wel eens mooi zijn als MCL eens een goede strat uit hun hoed weten te toveren zoals Oscar die Max gaat vertragen zodat Lando makkelijk kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Temperatuur valt nog heel erg mee! Ik had inmiddels wel 50+ verwacht, richting de 55.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 16:40
Veel plezier allemaal! Eens kijken of Max het de McLarens moeilijk kan maken :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Bandenstaatje. Leuke mix.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFdT_8_nhFqad5ASpeOaNlLQcM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gg9ZBHzsFbMCZw39AeuimvkI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:56
Fijne race iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Perez met hard en hopen voor beter resultaat?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:32
enjoy iedereen!

at your service

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Track
42.9 °C

Air
28.5 °C

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fijne race allemaal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Party mode mag niet meer, maar niemand zei iets over een party mix!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
Fijne race allemaal :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Fijne race! Happy hunting Voor de Bulls.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Fijne race iedereen!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Eindelijk weer eentje die ik van start tot finish kan kijken! Laten we hopen op een spannende, harde en faire race!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Fauna schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:58:
Veel plezier allemaal! Eens kijken of Max het de McLarens moeilijk kan maken :)
Liever anders om :P fijne race!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 20:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbjJt3Uc12jKmYh2348Swmj45kc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4BFw3fy5N4zVc0EREUPzOhbD.jpg?f=fotoalbum_large

Maar even mobiel de race volgen.

[ Voor 40% gewijzigd door D-dark op 21-07-2024 15:03 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord