Just another rich ass kid. Zijn papa is 200 miljoen pond waard, als ik het internet mag geloven. Niet dat ik zeg dat Jos ooit vader van het jaar wordt, maar rijkeluiszoontjes (en vrouwtjes) zijn niet vaak de mensen die hun kinderen met een gezond dosis verstand opvoeden. Persoonlijk vond ik zijn non-reactie op het breken van een handgemaakte beker nog erger dan compleet respectloos.
Er moet wel erg veel gebeuren willen een Norris of een Leclerc ooit kampioen willen worden. Leclerc kan het gewoon op zijn buik schrijven, want afgezien van de Schumacher periode en 2007 al 'nazaat' daarvan, zit je dus al snel op 1979 op een WCC met Ferrari. Schumacher had een team om zich heen,
Leclerc lijkt werkelijk niks voor elkaar te krijgen binnen Ferrari.
Norris is net zoals Leclerc lekker snel, maar het lijkt af en toe Richard Kraijcek. Voor wie Richard niet kent, Nederlandse tenniser, winnaar van Wimbledon 1996 heeft gewonnen, maar als ook maar een balletje niet ging, ging het kopje hangen.... Norris lijkt de laatste paar races compleet wereldvreemd te zijn. Fouten maken okay, maar het lijkt alsof hij er gewoon inblijft hangen, in plaats van, dit waren de fouten, die gaan we nu niet meer maken. Vergelijk zo iemand met een jonge MSC. Mijn hemel. Alleen Max en Lewis komen in de buurt van het vertrouwen van een MSC.
Een Norris en Leclerc winnen alleen een WK als ze geen gelijkwaardige tegenstander hebben....
/ontopic. Norris noemt Hungaroring 'a fun circuit' i the thursday drivers wrap. Oh, how times have changed. Sweet summer child.....
[
Voor 3% gewijzigd door
siggy op 18-07-2024 20:48
]