Kwaliteitje daar bij Sauber, valt gewoon uit elkaar.
Maar is het méér dan normaal het geval is? Want ook de niet-flexende voorvleugels hadden behoorlijk flex.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:37:
BINGO.![]()
Aan het begin van de eerste snelle ronde van Verstappen, ging zijn voorvleugel omlaag. Dat zie je niet zo makkelijk. En toen remde Verstappen en schoot die wel overduidelijk omhoog.
Het wordt duidelijk een Merc overwinning dit weekend 
Russell now whirls to the fastest time on a 1m20.083s, putting six tenths between him and Verstappen on the soft in second.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Even snel in Silverstone en Oostenrijk erbij gepakt.mavamal schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:41:
[...]
Maar is het méér dan normaal het geval is? Want ook de niet-flexende voorvleugels hadden behoorlijk flex.
Silverstone is erg lastig omdat het zo snel is. In Oostenrijk zie ik ook beweging, maar dat lijkt minder snel te zijn. Zeker lijkt de vleugel minder snel weer omhoog te komen.
Kan neerwaartse druk en luchtdruk zijn omdat Oostenrijk hoger ligt, maar ik kan niet zien hoe ver de vleugels naar beneden gaan. Want ze gaan voorbij de halo en het zijn beelden van de camera linksvoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar zijn de updates, de reden dat RBR als enige op softs staan?
Mijn boefje is liev!
Ik zie er wel meer op Softs, Bearman, Russel.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Denk het wel. Meest zuivere beeld of een update werkt krijg je op de snelste band. Lijkt mij.JB schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:55:
Maar zijn de updates, de reden dat RBR als enige op softs staan?
Albon voor de nieuwe RB, Sargeant nauwelijks er achter... RB washed, klaar, over.
Ja, want ze gaan meteen voluit met hun nieuwe upgrades, dat geeft de beste dataTheBrut3 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:06:
Albon voor de nieuwe RB, Sargeant nauwelijks er achter... RB washed, klaar, over.

Bij Viaplay is FP1 bijna niet te volgen...livestream klapt er steeds uit.
Ik lees hier wel mee in het forum
Local problem dan, hier is het primaWillem30 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:11:
Bij Viaplay is FP1 bijna niet te volgen...livestream klapt er steeds uit.
Alonso vol vertrouwen in de AM:
"Uh, yeah, good luck," is Alonso's response when asked for feedback on the balance to help Stroll's sister car. After an encouraging Silverstone round, the Spaniard is a second off the pace here so far.
PSN
Ik weet dat het pas FP1 is maar RBR ziet er niet heel goed uit.... Oogt nog steeds erg nerveus en verliest super veel tijd in S2 en S3.
Was op al wat oudere rode bandjes. Met deze hitte houden die banden het niet uit om 2 pushlaps te doen.Treveo schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:22:
Ik weet dat het pas FP1 is maar RBR ziet er niet heel goed uit.... Oogt nog steeds erg nerveus en verliest super veel tijd in S2 en S3.
Vandaar dat in S2 en S3 de rondetijd wat wegvalt.
Kijk jij een andere FP1?Treveo schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:22:
Ik ben wellicht een van de weinigen maar ik hoop echt dat Verstappen naar Mercedes gaat.
Fabrieksteam met een zekerder toekomst denk ik en het lijkt mij simpelweg leuk om hem te zien strijden daarin.
Fabrieksteam met een zekerder toekomst denk ik en het lijkt mij simpelweg leuk om hem te zien strijden daarin.
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Misschien koop ik dan wel de Lego F1 auto van MEROra et Labora schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:25:
Ik ben wellicht een van de weinigen maar ik hoop echt dat Verstappen naar Mercedes gaat.
Mijn boefje is liev!
Wil net zeggen, die ronde die Max net rijdt op 4 laps oude softs zag er heel stabiel uit op beeld.
Ik hoop het niet. Max past niet bij het Duitse regime. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Bovendien vlak Red Bull niet uit die zijn in 2026 ook een fabrieksteam.Ora et Labora schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:25:
"When you grow up your heart dies"
Worden in ieder geval weinig BR uitgezonden, meestal gaat het dan goed/redelijkSterqVerhael schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:27:
[...]
Wil net zeggen, die ronde die Max net rijdt op 4 laps oude softs zag er heel stabiel uit op beeld.
Mijn boefje is liev!
Die gaat naar Aston Martin. Samen met Newey en de nieuwe Honda motor.sjaool schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:27:
[...]
Ik hoop het niet. Max past niet bij het Duitse regime. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Bovendien vlak Red Bull niet uit die zijn in 2026 ook een fabrieksteam.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ik kijk de goede FP1 volgens mij, had even gemist dat het 4 laps oude soft waren, hij reed een stuk later dan de anderen en zou track evolution voordeel moeten hebben, toch vind ik het nerveus ogen. Maar misschien is dat zijn manier om even de auto goed te voelenSterqVerhael schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:27:
[...]
Zou de ronde even onboard terugkijken, want het was er stabiel, weinig correcties en volle bak over de curves. Met oude banden die echt aan het janken waren aan het einde van de ronde, was het wel hoopgevend. Of dat die hangende bult is of de nieuwe voorvleugel, geen idee, maar het lijkt wel oke te werken in FP1Treveo schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:29:
[...]
[...]
Ik kijk de goede FP1 volgens mij, had even gemist dat het 4 laps oude soft waren, hij reed een stuk later dan de anderen en zou track evolution voordeel moeten hebben, toch vind ik het nerveus ogen. Maar misschien is dat zijn manier om even de auto goed te voelen
Bijna álle voorvleugels “flexen”, en dat mogen ze ook - binnen bepaalde marges.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:37:
BINGO.![]()
Aan het begin van de eerste snelle ronde van Verstappen, ging zijn voorvleugel omlaag. Dat zie je niet zo makkelijk. En toen remde Verstappen en schoot die wel overduidelijk omhoog.
edit: Ik weet niet zeker of die vleugel veel meer beweegt dan in afgelopen races. Maar ik zie het wel meteen dat die aardig beweegt.
Zijn marges voor de dikte van materialen, en die hebben allemaal een x breekpunt.
Kunst is om op marge te zitten binnen de regels, maar bijv. bij bepaalde load van luchtweerstand, dat dit x breekpunt bereikt wordt; wanneer je 200+ gaat. En door materiaal (Carbon) in specifieke origami manier te verlijmen, kun je controle hebben over dat “breekpunt” en hoe/wat/wanneer kan “flexen”
[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 19-07-2024 14:34 ]
De soft is dit weekend natuurlijk de C5, de allerzachtste uit de range.Holk schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:31:
[...]
Zou de ronde even onboard terugkijken, want het was er stabiel, weinig correcties en volle bak over de curves. Met oude banden die echt aan het janken waren aan het einde van de ronde, was het wel hoopgevend. Of dat die hangende bult is of de nieuwe voorvleugel, geen idee, maar het lijkt wel oke te werken in FP1
PSN
Ik ook hoor. Heb het wel gezien bij RBR.Ora et Labora schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:25:
Hoop dat deze nieuwe updates goed gaan werken, lijkt vooralsnog goed te gaan maar is natuurlijk lastig te zeggen op basis van FO1
Perez op plaats 1 zowaar. Dat belooft veel goeds voor de Red Bulls als hij al snel is.
Goed bezig Charles
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
LEC heeft hier vaker last van, maar hij lijkt ok?
LEC speelt na die Monaco win ook niets meer klaar zeg.....
Blijf ervan overtuigd dat ze de verkeerde hebben laten gaan daar. Een Hamilton gaat die gozer het snot voor de ogen rijden. En hij lijkt mentaal echt al wel een knak hebben opgelopen.
Blijf ervan overtuigd dat ze de verkeerde hebben laten gaan daar. Een Hamilton gaat die gozer het snot voor de ogen rijden. En hij lijkt mentaal echt al wel een knak hebben opgelopen.
rijden ze met dezelfde spec dan? Volgens mij zag ik de "schouders" nog bij Perez en niet bij VerstappenDingdong schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:15:
Perez op plaats 1 zowaar. Dat belooft veel goeds voor de Red Bulls als hij al snel is.
Altijd toch.jgj82 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:17:
En rood, Leclerc
een treffende spreuk
Perez schrijft zichzelf en Zhou bijna af. Zal wel een tik op de vingers worden.
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Zhou neemt bijna Perez mee en wil hem de schuld geven...
Waar moest hij heen dan?Bastien schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:38:
Perez schrijft zichzelf en Zhou bijna af. Zal wel een tik op de vingers worden.
Niet zo langzaam rijden op een stuk waar dat niet kan.jgj82 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:38:
Zhou neemt bijna Perez mee en wil hem de schuld geven...
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Je hebt ook gezien dat er nog iemand voor zat?Bastien schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:39:
[...]
Niet zo langzaam rijden op een stuk waar dat niet kan.
PER rijdt nog met de oude spec.TheFlag82 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:24:
[...]
rijden ze met dezelfde spec dan? Volgens mij zag ik de "schouders" nog bij Perez en niet bij Verstappen
Als ik het goed heb begrepen alleen het bodywork. Er zijn ook updates geweest voor de voorvleugel en rijgedeelte geweest. Die zou Perez ook hebben.
-
Mooi te zien dat het tussen Norris en Verstappen is gegaan in FP2. Verstappen had een slechte eerste sector.
Verder meer verbaasd over Mercedes. Had eigenlijk één van tweeen op nummer 1 of 2 verwacht.
Verder meer verbaasd over Mercedes. Had eigenlijk één van tweeen op nummer 1 of 2 verwacht.
Mercedes heeft al tijden moeite met hoge temperaturen.Woudloper schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:11:
Mooi te zien dat het tussen Norris en Verstappen is gegaan in FP2. Verstappen had een slechte eerste sector.
En het is meestal heet in Hongarije. Ook is koeling lastiger omdat het ook niet de snelste baan is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij reed met de aero racks begin fp1. Dus Iig heeft hij ze er op gehad.Edd schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:05:
[...]
Als ik het goed heb begrepen alleen het bodywork. Er zijn ook updates geweest voor de voorvleugel en rijgedeelte geweest. Die zou Perez ook hebben.
een treffende spreuk
Mindere sector. Zou zomaar krachtbron instelling gerelateerd kunnen zijn, zoals al vaker op de vrijdag bij Red Bull.Woudloper schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:11:
Testing, one, two ...
Aero rakes achter de voorwielen, de significate visuele update bevindt zich een stuk meer naar achteren.pro_6or schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:34:
[...]
Hij reed met de aero racks begin fp1. Dus Iig heeft hij ze er op gehad.
Dus zoals iemand anders al schreef: Perez had wel de nieuwe voorvleugel en wat dingetjes. Maar (nog?) niet de nieuwe engine cover zeg maar.
Dat zeg ik toch, het gebruiken van de aero racks bevestigd dat ook Perez de nieuwe voorvleugel er op heeft (gehad).RobertMe schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:20:
[...]
Aero rakes achter de voorwielen, de significate visuele update bevindt zich een stuk meer naar achteren.
Dus zoals iemand anders al schreef: Perez had wel de nieuwe voorvleugel en wat dingetjes. Maar (nog?) niet de nieuwe engine cover zeg maar.
een treffende spreuk
Was me nog niet duidelijk of Perez morgen de nieuwe spec motorkap krijgt of dat ze hem met die bultrug laten rijden
Ik las volgens mij bij the-race dat het een foutje was van Verstappen dat hem alleen al in 1 bocht 0,3 langzamer maakte. Het zal wel weer spannend worden voor pole en er zullen compromissen moeten gemaakt worden voor de race pace omdat inhalen blijkbaar heel moeilijk is.hardware-lover schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:34:
[...]
Mindere sector. Zou zomaar krachtbron instelling gerelateerd kunnen zijn, zoals al vaker op de vrijdag bij Red Bull.
Dat foutje in de eerste sector was de eerste run op dat nieuwe setje? Ik las gister dat er al 3 ronden op stondenChefbierrr schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 08:49:
[...]
Ik las volgens mij bij the-race dat het een foutje was van Verstappen dat hem alleen al in 1 bocht 0,3 langzamer maakte. Het zal wel weer spannend worden voor pole en er zullen compromissen moeten gemaakt worden voor de race pace omdat inhalen blijkbaar heel moeilijk is.
Dit was in 2022 volgens mijChefbierrr schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 08:49:
[...]
Ik las volgens mij bij the-race dat het een foutje was van Verstappen dat hem alleen al in 1 bocht 0,3 langzamer maakte. Het zal wel weer spannend worden voor pole en er zullen compromissen moeten gemaakt worden voor de race pace omdat inhalen blijkbaar heel moeilijk is.
Max Verstappen won de Grand Prix van Hongarije na een inhaalrace waarbij hij vanaf de tiende positie startte.
Valt wel mee dus dat moeilijke inhalen..
Mede geholpen door de geweldige strategie van Ferrari (harde banden gebruiken, Red Bull wilde daar zelfs op startten, maar Verstappen overrulde dat meteen na de laps to the grid).RCBL schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:55:
[...]
Dit was in 2022 volgens mij
Max Verstappen won de Grand Prix van Hongarije na een inhaalrace waarbij hij vanaf de tiende positie startte.
Valt wel mee dus dat moeilijke inhalen..
En dat was ook the "spin it and win it", na zijn 360 uitkomen bocht 13.,
Ik was gisteren de hele middag nabij het circuit aan de kust mijn rondjes aan het doen dus moest de trainingsvrijdag 's avonds inhalen. Hier nog de vrijdaganalyse vanuit AMuS.
https://www.auto-motor-un...-training-longrun-zeiten/
- Red Bull heeft de laatste weken hemel en aarde bewogen maar ondanks het nieuwe uitgebreide upgradepakket stond de McLaren van Norris aan het einde van de dag bovenaan met een verschil van 0,243 seconden op Verstappen. Marko zegt dat het verschil komt omdat McLaren met vol vermogen reed en Red Bull niet. Daarnaast maakte Verstappen een fout in bocht 2 wat ook niet hielp.
- Bij Red Bull was men tevreden over de vorm van Perez met de 4e snelste tijd en een sterke longrun. Perez is net terug is van vakantie en blijkbaar heeft hem dat geholpen aldus een geamuseerde Marko. Perez reed met een 90% wagen wat inhoudt zonder de nieuwe sidepods en motorkap. Hij verloor maar 2 tienden op Verstappen waardoor de vraag ontstondt of het nieuwe upgradepakket werkt wat Marko beantwoorde met "de upgrade doet wat het moet doen.".
- In de longrun op de medium banden stond Red Bull bovenaan, Mercedes (Russell) volgde op 2 tienden en Ferrari (Sainz) op een halve seconde maar Sainz reed wel 3 ronden langer. McLaren deed haar longruns op de harde band om zondag nieuwe medium banden achter de hand te hebben. Een vergelijking op verschillende banden is daardoor lastig.
- De Hungaroring is geen Mercedes circuit want er wordt meer van de achterbanden dan van de voorbanden gevraagd. Ook hebben de zilverpijlen het graag wat koeler, tot 60 graden op de baan zorgt ervoor dat de achterbanden buiten hun termperatuurvenster komen aldus hoofdingenieur Shovlin.
- Russell verloor maar een halve seconde op de snelste tijd omdat hij en Hamilton achteraan de rij stonden in de pitstraat. De banden waren al afgekoeld toen hij de baan opkwam, tot bocht 2 verloor hij 3 tienden maar over de rest van de ronde nog maar 2 tienden. Hamilton moest zijn longrun op de zachte band doen omdat hi zich verremde en door een flat spot waren de banden niet meer bruikbaar. Mercedes moet nog wel aan de balans werken voor op een ronde in de longrun ging beter.
- Met een 1e en 3e plek in de 1e vrije training leek Ferrari in goede vorm te zijn. Volgens Vasseur was het bouning weg maar op dit citcuit zijn er nauwelijks bochten waar dit optreedt. De wagen was ook stabieler ten dele door aanpassingen aan de ondervloer. In de 2e vrije training werd de goede indruk uit de eerste training om zeep geholpen toen Leclerc met 240 km/u uit bocht 4 kwam en de wagen in de vangrail parkeerde. Volgens Vasseur probeerde Leclerc de bocht met 20 km/u meer aan te vallen. Volgens de concurrentie reed Ferrari met meer motorvermogen omdat ze sneller waren op het rechte stuk.
- Tot ontvredenheid van Stroll reed Alonso in de eerste training met het nieuwe upgradepakket maar Stroll was wel 4 tienden sneller. Toch zijn de ingenieurs tevreden over de upgrades. Wel geven de longruns reden tot zorg. Het verschil op Red Bull was een seconde maar het team was ook langzamer dan Mercedes, Ferrari, RB en zelfs Haas en Williams.

https://www.auto-motor-un...-training-longrun-zeiten/
Goedemiddag! FP3 begint. Ik heb net even FP1 en FP2 snel terug gekeken, prachtige crash ook nog van Leclerc in FP2.
Gisteren hadden wij zelf even andere prioriteiten in de omgeving van Nijmegen, dus om hier de boel wat te laten afkoelen hier een fotootje van die andere prioriteiten...
Voor wie nu gaat kijken, veel plezier!

Iedereen bespaart op banden?plizz schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:42:
Iedereen wacht op beter baan conditie?
De drone is terug in Hongarije. Mooie beelden.
VER gaat “at least nine laps” longrun doen met iedereen die op rode bandjes Q simulatie doet
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Red Bull is alweer volop bezig met de race want waarom zouden ze anders zoveel op hard rondrijden?
Reversed grid hè.jaapstobbe schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:57:
Perez toch steady in de top 20
PER doet ook long runs. Beide redbulls op hard.
Clevers??StefanVerkerk schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:28:
Goedemiddag! FP3 begint. Ik heb net even FP1 en FP2 snel terug gekeken, prachtige crash ook nog van Leclerc in FP2.Gisteren hadden wij zelf even andere prioriteiten in de omgeving van Nijmegen, dus om hier de boel wat te laten afkoelen hier een fotootje van die andere prioriteiten...
![]()
spoiler:
PER is dan wel weer 0,3s per long run rondje langzamer. Met dezelfde bandjes. (Maar andere bodywork natuurlijk)
Wel een beetje 🤢 dat het beeld niet gewoon horizontaal blijft.
Toto lijkt het hele weekend al in een goede bui te zijn.
Geen last van maar ik wordt dan ook niet misselijk in attracties etc.werphengel schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 13:01:
[...]
Wel een beetje 🤢 dat het beeld niet gewoon horizontaal blijft.
Volgens Sam kunnen we morgen track temps zien van 60 graden +. Nu zitten we niet eens op 40.
Max moet zorgen dat hij voor Mercedes kwalificeert, want die komen waarschijnlijk niet vooruit.
Max moet zorgen dat hij voor Mercedes kwalificeert, want die komen waarschijnlijk niet vooruit.
Haha, ik had dat ook gespot
Mooi dat ze nu ook Nijmegen zitten. Goed om te weten.
Ontopic: Goed om te horen dat Perez vakantie heeft gehad. Ben benieuwd.
Plasmolen... bijna Nijmegen dus.Speed24 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 13:25:
[...]
Haha, ik had dat ook gespotMooi dat ze nu ook Nijmegen zitten. Goed om te weten.
On-topic: HAM heeft ook weer een setje rode banden opgerookt. Oeps.
P6 RIC
P7 ALB
P8 HUL
P9 TSU
Interessante P6 t/m P9.
Contract met VER rond wellicht...sjaool schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 13:02:
Toto lijkt het hele weekend al in een goede bui te zijn.
Regen wow.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gister 40c, en nu regen, heel apart.Pierre schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:34:
Regen wow.
---RAWE CEEK!!!---
Als ik dat wist kocht ik een staatslotplizz schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:35:
Regent het ook tijdens kwalificaties?
Voor de verduidelijking bocht 4 en 11 zijn snelle bochten op dit circuit.

Lijkt mij ook wat wishful thinking. Het is Max vs Perez, die een halve seconde per ronde langzamer is in dezelfde auto.Chocoball schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:39:
Voor de verduidelijking bocht 4 en 11 zijn snelle bochten op dit circuit.
[Afbeelding]
Die Vowles hoort zich zelf volgens mij graag praten

[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 20-07-2024 15:50 ]
Het blijft vochtig komende minuten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"James, it's James"Pierre schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:49:
Die middelste dame geeft bijna licht zo wit is ze.
Ja, viel mij eerder ook al op, hoef je maar een muntje in te gooien en die blijft maar doorratelen...Pierre schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:49:
Ontopic:
Regen, erg erg leuk tijdens de Q, vooral hier
Tja, ginger dan wil je wel uit de zon blijven.Pierre schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:53:
Die middelste dame geeft bijna licht zo wit is ze.
Have fun allemaal, ben benieuwd wat RBR kan doen hier. We gaan het zien, veel plezier
Opdrogend circuit dus.
‘K zit er klaar voor. Ben benieuwd
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hup hup. Iedereen op slicks
Iedereen op soft toch?Jasphur schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:01:
Hup hup. Iedereen op slicks
Waarom wacht Red Bull niet gewoon even tot die rij weg is? Ze staan toch al achteraan.
Softs zijn slicks, toch?
Beetje overdreven. Laptop is niet bepaald 230v apparaat. Verre van. Chill out.mir4dor schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:02:
[...]
Levensgevaarlijk man! Oplaadsnoer eruit halen
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |