Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Begrijp ik maar water en elektra don't matchsiggy schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:06:
[...]
Beetje overdreven. Laptop is niet bepaald 230v apparaat. Verre van. Chill out.
Daily driver; MB R171 SLK280
Offtopic:mir4dor schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:02:
[...]
Levensgevaarlijk man! Oplaadsnoer eruit halen
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-07-2024 16:17 ]
---RAWE CEEK!!!---
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

PSN: xMaurice93
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Zet alsjeblieft iemand anders erin voor Spa.

Hoe ziet bij jou een ronduit slechte kwalificatie eruit?kwiebus schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:13:
Weer een vrij matige kwalificatie van PER.
Wij zien hem niet meer terug naar zomerstop.kwiebus schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:13:
Weer een vrij matige kwalificatie van PER.
Nou ik vind dit maar matig voor een coureur van een van de beste teams, zeker niet OK
Zet Jos ernaast!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:14:
Het was gelukkig de oude specificatie. Maar dat is weer enorme schade aan de auto...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hij heeft nog wel een tijd gezetrenegrunn schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:14:
[...]
Hoe ziet bij jou een ronduit slechte kwalificatie eruit?
Lawson volgende week dan al in de RB?
Als hij nu in de eerste stint een betere tijd had neergezet, had hij nu niet hoeven te pushen. Team heeft niks aan hem.
Volgens Marko heeft hij voor 90% dezelfde auto heeft als Verstappen. Alleen de motorkap daar niet. Wel de rest.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:14:
Het was gelukkig de oude specificatie. Maar dat is weer enorme schade aan de auto...
Dit kan gewoon niet zo doorgaan, als ze doorgaan verliezen ze de constructeurs kampioenschap...Tito129 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:13:
Mja omstandigheden maken het lastig. Maar de druk staat er vol op bij hem.
Ik vraag dit voor Perez een vriend.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
In Spa volgende week, hebben ze een andere coureur nog.. mark my wordstweakduke schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:15:
Dit lijkt mij toch wel haast de druppel voor Perez, exit zomerstop. Net updates meegebracht en wederom heb je nu niks meer aan hem dit weekend.
Als hij nu in de eerste stint een betere tijd had neergezet, had hij nu niet hoeven te pushen. Team heeft niks aan hem.
Luapper schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:15:
Lawson boekt as we speak een ticket naar België...

⏩ PVOutput☀️
Hotel? Trivago.Luapper schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:15:
Veel mensen betalen te veel. Dat moeten we echt niet meer pikken.
Dit is precies waarom Perez altijd zo slecht presteert tijdens kwalificatie. Zijn eerste tijd(en) zijn ruk, dan moet ie tot het gaatje gaan en dan mislukt het.tweakduke schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:15:
Nee. Je moet je kwalificeren.dawg schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:16:
Mogen er eigenlijk driverswaps plaatsvinden tussen qualy & race?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
---RAWE CEEK!!!---
Nee, wel tussen FP en Q, maar degene die de race rijdt moet ook de Q gedaan hebben.dawg schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:16:
Nee mag niet, als een driver bijv ziek wordt na quali mag die gewoon niet racen. Geen vervanger mogelijk. Alleen na vrije trainingen.dawg schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:16:
Als ze maar lang genoeg de barriers moeten repareren, is de regen misschien voorbij…Skidmarks schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:16:
Niemand gaat z’n tijd nog verbeteren straks 6 minuten wachten terwijl niemand naar buiten gaat?
Lawson deed het anders niet best tijdens de filmdag in Silverstone. Zat onder de gestelde tijd maar ik laat mij verrassen.Luapper schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:15:
Dan zal Perez wel balen, moet ie morgen weer op komen draven, praten met pers etc. Ergens wel met hem te doen, zelfvertrouwen is nu helemaal weg natuurlijk.
Volgens mij was Perez al over de grens voor bepaalde onderdelen.Holk schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:14:
Nou, nieuw setje motor elementen en versnellingsbak, starten vanuit de pit straat en 2 puntjes pakken
Maar nu kan je beter alles nieuw pakken ja.

Wel in deze:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Alles vervangen wat je kan inderdaad, inclusief de coureurDaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:20:
[...]
Volgens mij was Perez al over de grens voor bepaalde onderdelen.
Maar nu kan je beter alles nieuw pakken ja.
Dus hij mag nog even blijven
ICE ICE Baby
Oh dat is nog erger.TinusXIII schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:15:
[...]
Volgens Marko heeft hij voor 90% dezelfde auto heeft als Verstappen. Alleen de motorkap daar niet. Wel de rest.

Beter een tijd, dan geen tijdChocoball schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:18:
[...]
Lawson deed het anders niet best tijdens de filmdag in Silverstone. Zat onder de gestelde tijd maar ik laat mij verrassen.
-
Verwachting is gewoon Q3 halen, dat doet die al een tijdje niet. Ik denk dat het gewoon iets mentaals is, en dan moet je gewoon op een gegeven moment afscheid nemen. Blijft wel F1..
Perez heeft wel een tijd gezet
Je hebt te veel last van tegenwind.
Noch Albon, noch Gasly presteerde zo matig. Realiseer je ook dat toen de RB toen zeker niet de snelste auto was.Holk schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:26:
Perez doet een Albon dit seizoen. En Albon mocht wieberen. Op naar de hangmat en hallo Lawson (ik zie Yuki niet geschikt voor een RBR stoel)
Ricciardo.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gamertag: FinrazielNL
Ja die zag net een RBR stoeltje beschikbaar komen
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ricardo P1 🙌Chocoball schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:16:
Ricciardo laat ook niet echt progressie zien met P16 en nu het gaat regenen.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
⏩ PVOutput☀️
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Veel schade..
Buiten RUS, vraag ik mij af of we die volgend jaar gaan terugzien in de F1.
"Ah sugar"Pierre schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:31:
Russell doei.
Waarom zou hij dat verdienen?biobak schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:32:
It’s Sergiover. RIC naar RBR.
minder dan de schade van PER's imago
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |