Wat zijn ze op Norris aan het inpraten zeg. Dat zal een debrief worden straks
Ik snap oprecht dat gemekker op de frustraties niet zo. Max racet voor wat hij waard is, krijgt een auto die niet werkt, waarschijnlijk verhalen van flinke verbetering wat niet klopt en probeert redden wat er te redden valt.
Ik ga ook lopen zeuren wanneer ik voor mijn werk een laptop krijg die niet vooruit te branden is, en mijn werk niet op een prettig voelende manier kan doen. En dan heb ik het nog simpel en is het niet gevaarlijk het werk dat ik doe.
Max verwacht van de mensen in het team om hem heen ook enorme focus en diezelfde kwaliteit als dat hijzelf wordt geacht te leveren.
Ik ga ook lopen zeuren wanneer ik voor mijn werk een laptop krijg die niet vooruit te branden is, en mijn werk niet op een prettig voelende manier kan doen. En dan heb ik het nog simpel en is het niet gevaarlijk het werk dat ik doe.
Max verwacht van de mensen in het team om hem heen ook enorme focus en diezelfde kwaliteit als dat hijzelf wordt geacht te leveren.
Lol er wordt behoorlijk psychologisch op Norris ingepraat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lando doet even een Max-je...
"When you grow up your heart dies"
Heerlijk Norris 
En F1TV: "Oh you beauty!"
En F1TV: "Oh you beauty!"
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dit gaat een hele leuke after race party worden.TheBrut3 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:28:
Gat inmiddels 5 seconden, dit gaat Norris toch niet teruggeven?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Zit die knakker aan de pitmuur bij McLaren Norris ook nog een schuldgevoel aan te praten...

Hamilton zit er 10 seconden achter, als ze willen wisselen kan het makkelijk.
Maar nu zetten ze Norris weg als de boosdoener terwijl ze zelf een belachelijke call maken.
Maar nu zetten ze Norris weg als de boosdoener terwijl ze zelf een belachelijke call maken.
Wel grappig om te horen op hoeveel manier McLaren kan zeggen wat het niet wil zeggen.
Maar als het team zoveel zorgen heeft over de banden, dan is het toch wachten op een klapband?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Think about all our Sunday morning talks Landoo

2021 flashbacks, Hamilton laat hem er niet langs.
Prachtige race toch? En alleen maar omdat de andere teams nu ongeveer even snel of sneller zijn dan RBR. Heerlijk!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Wat voor brunch hebben ze daar op zondagochtend bij MCL dan?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als Norris had ik allang het stekkertje van mijn oortje eruit getrokken. Man man man want een treurnis.
Ik vind het wel mooi dat Max zo diep moet gaan om 3e te worden.jbdeiman schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:29:
Ik snap oprecht dat gemekker op de frustraties niet zo. Max racet voor wat hij waard is, krijgt een auto die niet werkt, waarschijnlijk verhalen van flinke verbetering wat niet klopt en probeert redden wat er te redden valt.
Welke afspraak? Norris is de dupe van een idiote teamcall.Exocet schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:29:
Norris kiest voor zichzelf en komt dus de afspraken niet na.
McLaren had Piastri als RL naar binnen moeten halen.
⏩ PVOutput☀️
NOR lekker bezig hoor.
Zou echt ook hier de eer aan mezelf houden en gewoon voor P1 gaan.
Zou echt ook hier de eer aan mezelf houden en gewoon voor P1 gaan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Maax en Hamilton kunnen er zomaar eens samen af vliegen.
Max direct op de teamradio of hij wel genoeg ruimte kreeg van HAM. Haha.
Oeh.. spannend momentje tussen HAM en Max
Haha volgens mij had Norris afgelopen week nog een interview gegeven waarin hij beweerde dat je geen klootzak hoefde te zijn om wereldkampioen te worden
Vaak bu'j te bang!
Stelletje watjes. Box box aan Norris.Skidmarks schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:29:
Wat zijn ze op Norris aan het inpraten zeg. Dat zal een debrief worden straks
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zie Max van frustratie nog wel crashen
Hamilton en Verstappen gaat hard tegen hard.
⏩ PVOutput☀️
Dat zie ik nog wel gebeuren ja...TheBrut3 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:30:

We kunnen wel zeggen dat Max kinderachtig is met zijn boordradio maar hij is er misschien ook wel klaar mee.
Gisteren? Al uitspraken dat mensen wakker moeten worden in het team en vandaag (opnieuw) merken dat de auto niet is zoals je graag zoet en updates die niet werken en al 3 jaar geen team genoot heeft die hem kan steunen.
Ik snap dat je daar op een gegeven moment klaar mee bent.
Gisteren? Al uitspraken dat mensen wakker moeten worden in het team en vandaag (opnieuw) merken dat de auto niet is zoals je graag zoet en updates die niet werken en al 3 jaar geen team genoot heeft die hem kan steunen.
Ik snap dat je daar op een gegeven moment klaar mee bent.
GP: "We think you were behind at the apex, mate." Max: "OK, whatever, mate."
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Stella niet gewoon op de radio komt en even met een harde toon aangeeft dat hij aan de kant moet.
"Lando, please slow down on the straight. You mom wants to say something".
Flickr PSN ID= cheironnl
LUL MAX
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nor: "Lando, he can't catch you up. You've proved your point and it really doesn't matter. These are much bigger tyres. I mean, I would have tried to undercut anyway. If I didn't, I would have gone long. Mate, we did the stop sequence in this order for the good of the team. Yeah, I'm fighting for a championship. Okay, I'm trying to protect you, mate. I promise, I'm trying to protect you. I'm trying to protect you."
Oh Oh…
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat een ongelofelijke domme dive bomb van Verstappen. Kolere.
NOR en PIA na de race:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t0tnDRZCluM2fzVytKYiErlf.jpg?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Sukkel Max
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Shit shit shit.
⏩ PVOutput☀️
Als Norris de win wordt ontnomen heb ik zo’n vermoeden dat Toto Wolf wel een interessante week gaat hebben
Poah dat was te enthousiast en natuurlijk heel dom...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat was de Max van 6 jaar terug
PSN: xMaurice93
Maar als max straks toch p3 haalt
hoe wordt de cooldown room dan.
Een boze pia. een boze max
edit. max met ftusties en ham geen goede combi
hoe wordt de cooldown room dan.
Een boze pia. een boze max
edit. max met ftusties en ham geen goede combi
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hahahahaha wat een idioot actie joh max max max hahahah
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Max heeft het over moving under braking.
Die kon hier veel aan doen..dutchgio schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:31:
Pff ja hoor Hamilton moet hem weer raken
Wat enorm dom zeg... Frustratie tot en met. Bak punten down the drain
Max: He moved under breaking.
Ja, logisch, hij moest uitwijken voor iemand die gelapped moest worden.
Ja, logisch, hij moest uitwijken voor iemand die gelapped moest worden.
Ik ben echt geen fan van Verstappen. Wat een gefrustreerde idioot is het toch als het niet meezit.
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 44 (HAM) NOTED - CAUSING A COLLISION
21 Jul 2024, 16:31:09, Lap 63
21 Jul 2024, 16:31:09, Lap 63
Bijna.TheBrut3 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:30:
⏩ PVOutput☀️
Is de ophanging nog heel van Max anders is het geen enkel punt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij zat daar HAM fout, maar hij zal wel geen straf krijgen, dat krijgt hij nooit namelijk.
Dat was een domme actie van Verstappen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ja op zo'n manier ga je niet kampioen worden..NOR dan maar?
Och och.
Meer emotie en politiek dan racen vandaag.
Heerlijk
Heerlijk
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zo dan, de containers azijn worden gelijk opengetrokken.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
GP: "I'm not even gonna go in a radio fight with other teams"
Mad Max is leuk en aardig maar heeft echt 0 strategie en dit was gewoon super dom.
GP: "I'm not even going to get into a radio-fight with the other teams. It's childish."
Dit is toch niet normaal in mijn ogen hoor.Dentist schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:31:
Nor: "Lando, he can't catch you up. You've proved your point and it really doesn't matter. These are much bigger tyres. I mean, I would have tried to undercut anyway. If I didn't, I would have gone long. Mate, we did the stop sequence in this order for the good of the team. Yeah, I'm fighting for a championship. Okay, I'm trying to protect you, mate. I promise, I'm trying to protect you. I'm trying to protect you."
Heel misschien had Max gewoon op tijd naar bed moeten gaan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hamilton stuurde wel erg vroeg in, maar domme actie van Max
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Maar goed dat de summer break er aan zit te komen. Als het zo doorgaat bij RB dan twijfel ik er niet over dat Norris WDC wordt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
GP heeft het over childish... Hm...
Het lijkt wel GTSTJasphur schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:32:
Och och.
Heerlijk
Dat krijg je ervan als je gefrustreerd achter het stuur zit. KansloosG_Dragon schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:32:
Dat was een domme actie van Verstappen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je ziet hem voorbij vliegen, die had de bocht al nooit gehaald.
Gezellige race dit
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |