"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kwam hier ook al voorbij.CCJJVV schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:19:
Engelse commentaar gooien de irritaties van Verstappen op het weinige slaap door het simracing
Vergeten even dat hij ook in een raceweekend 10 uur competitief FIFA speelt en vervolgens de race wint.
Beetje flauw om dat dan als het tegenzit er bij te halen als reden.
Ik ben van mezelf niet zo schreeuwerig en vol frustratieWognummer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:19:
[...]
vind jij dat ie niet boos mag zijn? bocht 1 was echt van hem
Maar ik rij ook geen f1 auto
De teamradio's zijn vandaag leuker dan de race zelf.
Oh wacht, Perez is al P7, heeft al 9 plaatsen goed gemaakt. Dat verdient Driver of the Day.
Ik luister maar weer naar ViaPlay, vind ze toch wel heel erg voor McLaren.CCJJVV schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:19:
Engelse commentaar gooien de irritaties van Verstappen op het weinige slaap door het simracing
Snap het, zijn Engelse, maar dan moeten ze bij F1TV maar een neutraal team er neer zetten.
Vind dat geschreeuw van die ene man ook vervelend. Die andere is juist heel rustig.
Denk dat het lang uitblijven van goede resultaten/updates aan de auto hem meer opbreekt.werphengel schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:20:
Ik denk dat Max een beetje te weinig slaap heeft gehad. Gaat je toch opbreken. 🥴
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"When you grow up your heart dies"
Rondetijden voor ronde 55
1 | NOR | 1:22.171 |
2 | PIA | 1:21.858 |
3 | HAM | 1:22.587 |
4 | LEC | 1:22.964 |
5 | VER | 1:22.987 |
6 | SAI | 1:21.748 |
7 | PER | 1:21.618 |
8 | RUS | 1:20.305 |
Toch jammer, was ooit zo sterk wapen. Met de updates per ongeluk juist verkeerde kant op gegaan?DoubleDutch schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:20:
DRS doet niks bij max. 🤐🤐
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
De race is nog niet voorbij…StefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:21:
Haha, lekker gebakkelei over de teamradio tussen Norris en zijn engineer. Wat een gepruts haha.
Oh wacht, Perez is al P7, heeft al 9 plaatsen goed gemaakt. Dat verdient Driver of the Day.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zelfs Ted neemt het voor max op tov. Crofty.dutchgio schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:21:
[...]
Kwam hier ook al voorbij.
Vergeten even dat hij ook in een raceweekend 10 uur competitief FIFA speelt en vervolgens de race wint.
En dat gezuig dat kan Ted normaal ook wel, hebben we al meermaals gezien.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

✌
Hij heeft ook de overstap naar VCARB verdient.StefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:21:
Haha, lekker gebakkelei over de teamradio tussen Norris en zijn engineer. Wat een gepruts haha.
Dat lijkt klaar tenzij Leclerc een fout maakt.Sethro schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:22:
VER zit muurvast achter LEC
Ok 😁
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 21-07-2024 16:22 ]
Jij weet wat er besproken is? Deel het met ons!MJHH93 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:22:
Verstappen heeft zelf ook een aandeel in het kiezen van een strategie. Om nou dit richting je team te roepen geeft ook wel aan dat hij een vervelend mannetje wordt wanneer de auto even niet wil. Nergens voor nodig
Nog gevaarlijk ook. Meer risico moeten nemen straks zet PIA hem in de muurDutchie01 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:22:
makkelijk om te zeggen tegen PIA: als je dichterbij komt bij NOR mag je er voorbij... haha je weet tegen wie je het zegt.. dat lukt hem nooit.
Gewoon dom van Mclaren
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of verkeer krijgt...Exocet schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:22:
[...]
Dat lijkt klaar tenzij Leclerc een fout maakt.
Ok 😁
https://www.f1.com/vote
[ Voor 3% gewijzigd door Tuupie op 21-07-2024 16:24 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
HAM was nog een paar ronden terug 2 seconden per ronde langzamer dan VER.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:23:
Dat is een. En Hamilton staat op oudere harde.
P7 in een Bull?mprkooij schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:23:
Wat vinden we van PER, deze race? Een steady race lijkt me?

Genoeg voor nog een weekendje Belgie denk ikmprkooij schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:23:
Multi 21 mate, Multi 21
Heb hem eigenlijk niet gezien>mprkooij schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:23:
Maar lijkt idd verder gewoon goed en stabiel naar voren te rijden met strategie en weinig fouten (had ik niet verwacht)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Al rijdt hij van p20 naar p1, hij krijgt in ieder geval mijn stem niet.StefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:21:
Hij heeft dit jaar (en vorig jaar) mij te veel punten gekost, in de poulewedstrijd op mijn werk.
Een rijder en een team maken samen keuzes voor een strategie. Nee ik heb geen idee wat er besproken is maar als je het niet eens bent met een keuze dan roep je dat op het moment dat er een keuze wordt gemaakt, zoals HAM bijvoorbeeld die de keuze maakte om buiten te blijven.
✌
Oscar, lijkt mij toch wel logisch...?sjaool schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:23:
We mogen weer. Een lastige dit weekend.
https://www.f1.com/vote
Dit is niet Norris ze schuldHolk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:24:
Norris kan vandaag van “likable gentlemen” naar “arrogante klootzak” gaan als hij deze race niet opgeeft
Multi 21 mate, Multi 21
Mad Max editie vandaag.Hippocampus schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:23:
gekkigheid op de radio's vandaag zeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is vrij normaal voor Checo.
Oh? Ik volg niet alles erbuiten, was hij toch weer doorgegaan vannacht?SuBBaSS schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:19:
[...]
Die hebben stiekem naar max z'n twitch kanaal zitten kijken vannacht.
Denk dat dat wel mee valt, denk eerder dat Oscar boos is op de strategy etc.Pierre schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:23:
Zouden Oscar en Lando nog vriendjes zijn na afloop vanmiddag.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die kreeg ook gewoon de call van het teamMJHH93 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:24:
[...]
Een rijder en een team maken samen keuzes voor een strategie. Nee ik heb geen idee wat er besproken is maar als je het niet eens bent met een keuze dan roep je dat op het moment dat er een keuze wordt gemaakt, zoals HAM bijvoorbeeld die de keuze maakte om buiten te blijven.
Als ik hem was kwam er nu een.
"Either we switch the position or I retire the car"
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
FOECUS ….
Oh wacht, dat was toto
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
(Wat niet zeker was, inzake first corner/lap incident).
Hij heeft ook zoveel tijd verloren achter Hamilton en daarna Leclerc.
Ik vond Norris al een arrogante klootzak sinds zijn overwinningHolk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:24:
Norris kan vandaag van “likable gentlemen” naar “arrogante klootzak” gaan als hij deze race niet opgeeft
Multi 21 mate, Multi 21
Dus dat veranderd niks.
Zucht, nee, maar als ze Piastri gewoon als eerste hadden gepit had Norris nu achter Lewis gezeten. Dan was de wereld ook te klein
Verschil is nu wel dat hij nu een kut auto heeft, en al paar weken niet gewonnen heeft.dutchgio schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:21:
[...]
Kwam hier ook al voorbij.
En als hij wint dan doet dat er niet toe. Maar als hij niet wint, is het makkelijker om Max te bekritiseren dan de monteurs van het team.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
blup
Google maar even op “Multi 21”HollowGamer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
Wat is met Webber? Sorry, out of the loop.
Manager van PiastriHollowGamer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
Multi-21. Google itHollowGamer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
Manager van Piastri. Verder niet belangrijk voor dit verhaal eigenlijk.HollowGamer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hier in 't topic stelde iemand dat ie om 3 uur vannacht nog online zou zijn geweest.HollowGamer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:25:
[...]
Oh? Ik volg niet alles erbuiten, was hij toch weer doorgegaan vannacht?
Da's mijn enige bron.
Daar is Piastri te lief voor. Norris wint vandaag gewoon en Oscar weet nu zeker wat zijn plek is.Jebus4life schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:25:
Piastri moet nu kiezen, nr 2 rol aanvaarden of even big balls tonen.
Als ik hem was kwam er nu een.
"Either we switch the position or I retire the car"
manager van Piastri. Geen idee what else. Hij mag de plaats van Perez innemen?HollowGamer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
Nee die tweede rijder van Red Bull heet Perez. Staat zevende.HollowGamer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Heeft ook ooit met teamorders te maken gehad bij red bull en toen zei seb nopeHollowGamer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
Ok, news flash: Mark Webber rijdt sinds 2014 niet meer in de F1.HollowGamer schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
Nog leuker als Verstappen 3e wordt. Het hele podium strontchagrijnigStefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
Dat gaat een leuk podium worden zometeen met een Hamilton die het vrolijkst is van iedereen! Ik kijk er nu al naar uit.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
HAM op het podium is absoluut niks om naar uit te kijkenStefanVerkerk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
Dat gaat een leuk podium worden zometeen met een Hamilton die het vrolijkst is van iedereen! Ik kijk er nu al naar uit.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Als je dan ook naar bed gaat en de normale uren slaap maakt is er helemaal niets aan de hand.SuBBaSS schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:26:
[...]
Hier in 't topic stelde iemand dat ie om 3 uur vannacht nog online zou zijn geweest.
Da's mijn enige bron.
Twijfelde je daar gedurende de race nog over?DoubleDutch schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:27:
Plek 3 is maximaal haalbare voor Max vandaag.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Lijkt me lastig, dat zag je net alsiggy schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:27:
Nou gaat Max nu wel Hamilton binnenhengelen en er voorbij komen?
Hamilton reed er meer dan 5 seconden achter, in een beduidend minder performante wagen. In geen honderd jaar kwam Hamilton ervoorbij.Holk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:25:
[...]
Zucht, nee, maar als ze Piastri gewoon als eerste hadden gepit had Norris nu achter Lewis gezeten. Dan was de wereld ook te klein
Gewoon gigantische tactische blunder die het team de rest van het jaar, if not longer, zware schade toebrengt
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Greatest fans incomingJeroenvde89 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:27:
[...]
HAM op het podium is absoluut niks om naar uit te kijken
Met deze pace wel.siggy schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:27:
Nou gaat Max nu wel Hamilton binnenhengelen en er voorbij komen?
Rondetijden voor ronde 60
1 | NOR | 1:21.798 |
2 | PIA | 1:22.542 |
3 | HAM | 1:22.841 |
4 | VER | 1:22.483 |
5 | LEC | 1:22.580 |
6 | SAI | 1:22.495 |
Ik zie hem toch echt rijden hoor?Dido schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:27:
[...]
Ok, news flash: Mark Webber rijdt sinds 2014 niet meer in de F1.
Dit circuit heeft in de 30 jaar dat ik kijk meer actie opgeleverd dan 25% van de tracks in een gemiddeld seizoen.Vinniedh schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:23:
Dit circuit mag na het aflopen van het contract per direct in de vergetelheid raken
Tenminste moet je een beetje coureur zijn hier om snel rond te komen.
How do you save a random generator ?
En aan de besprekingen op zondagochtend?sjaool schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:28:
NOR krijgt nog even te horen dat hij om zijn banden moet denken.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |