Dit zegt me niks, maar in 't verlengde ervan heb laatst wel een aantal pogingen moeten doen om iemand te bellen. Er gebeurde niks, behalve het "bel" scherm, ook geen teller van tijd of kiestoon.
Op de een of andere manier hielp het om de telefoon aan en uit te zetten
Als je je telefoon aan en uit zet, dan staat je telefoon uit.greatgonzo schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:50:
Op de een of andere manier hielp het om de telefoon aan en uit te zetten
Ik kwam erachter dat het niet mogelijk is tijdens een videopname te wisselen tussen de front en rear camera. Een basisfunctionaliteit die mijn Samsung S22 had maar blijkbaar dit high end model niet. Vond dit toch wel apart...
Maar als je het scherm van Pixel uitzet, blijft TV wel aan ?Hijdaar95 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:45:
[...]
Ja en nee. Ik heb een 9 Pro XL. Als ik deze met een USB-C naar HDMI kabel aansluit aan een scherm, kan ik enkel het scherm spiegelen. Er is 0 extra functionaliteit.
Muis en toetsenbord worden ondersteunt als je een USB C monitor met USB hub gebruikt.
Had overigens begrepen dat er in Android 15 standaard een soort Samsung Dex is geïmmigreerd ?
[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 21-12-2024 10:06 ]
Nee, het scherm gaat uit. Je "spiegelt" naar het externe scherm, dus je vergrendelscherm wordt dan getoond.Albert020 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 10:01:
[...]
Maar als je het scherm van Pixel uitzet, blijft TV wel aan ?
Had overigens begrepen dat er in Android 15 standaard een soort Samsung Dex is geïmmigreerd ?
Wat je wil is een uitbreiding naar een extern scherm. Motorola kan dat met sommige modellen (Motoready of iets dergelijks) en de Samsung telefoons die Dex hebben.
Het volume van Spotify wil ik vanaf het laagste geluids niveau nog wat zachter zetten. Op de OnePlus kon dit via App specifiek volume. Op de P9PXL niet kunnen vinden. Iemand ervaring met een app die dit kan doseren? Of een andere setting die ik gemist heb?
https://play.google.com/s....phascinate.precisevolumeJer0ne schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:29:
Het volume van Spotify wil ik vanaf het laagste geluids niveau nog wat zachter zetten. Op de OnePlus kon dit via App specifiek volume. Op de P9PXL niet kunnen vinden. Iemand ervaring met een app die dit kan doseren? Of een andere setting die ik gemist heb?
Deze app wellicht?
Dank, lijkt goed te werken!masterjorie schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:17:
[...]
https://play.google.com/s....phascinate.precisevolume
Deze app wellicht?
Ik weer niet of dit al eens gedeeld is en/of in hoeverre dit hier bekend is, maar ik loop van tijd tot tijd tegen wat wifi-problemen aan. Websites of apps die niet, traag of slechts deels laden. Schakelde ik wifi uit, dan werkte het via 5G als een trein. Speedtests gedraaid, modem, router en AP's gereset, maar het probleem bleef aanhouden.
Via Reddit de volgende eenvoudige, doeltreffende oplossing gevonden die het probleem nu al 24 uur lijkt te hebben opgelost op mijn P9PXL. Wellicht is deze optie al lang bekend, maar ik kende hem niet. Opgeslagen netwerken en wachtwoorden blijven gewoon behouden.
Via Reddit de volgende eenvoudige, doeltreffende oplossing gevonden die het probleem nu al 24 uur lijkt te hebben opgelost op mijn P9PXL. Wellicht is deze optie al lang bekend, maar ik kende hem niet. Opgeslagen netwerken en wachtwoorden blijven gewoon behouden.
/f/image/PuaM5O60ppvSRPvseopwIoJW.png?f=fotoalbum_large)
Goeie tip, had op het netwerk van mijn ouders geregeld dat ik er steeds even een seconde afgegooid leek te worden. Wellicht dat dat het oplost.
Een ander probleem: ik heb bluetooth oordopjes gekoppeld gister om daar een serie mee te kijken. Maar helaas leek het of de oortjes steeds uitgeschakeld werden als het even een fractie van een seconde stil was. Zodra er dan weer gepraat werd, schakelde het geluid weer in en leek hij het geluid ook weer 'in te halen'.
Iemand een idee of dat iets in de instellingen van de pixel is? Of dat de oordopjes niet goed werken?
Een ander probleem: ik heb bluetooth oordopjes gekoppeld gister om daar een serie mee te kijken. Maar helaas leek het of de oortjes steeds uitgeschakeld werden als het even een fractie van een seconde stil was. Zodra er dan weer gepraat werd, schakelde het geluid weer in en leek hij het geluid ook weer 'in te halen'.
Iemand een idee of dat iets in de instellingen van de pixel is? Of dat de oordopjes niet goed werken?
Goed dat je het nog eens onder de aandacht brengt. Deze kon ik zelf al en een aantal keer geprobeerd.KlaasjeNL schreef op zondag 29 december 2024 @ 23:51:
Ik weer niet of dit al eens gedeeld is en/of in hoeverre dit hier bekend is, maar ik loop van tijd tot tijd tegen wat wifi-problemen aan. Websites of apps die niet, traag of slechts deels laden. Schakelde ik wifi uit, dan werkte het via 5G als een trein. Speedtests gedraaid, modem, router en AP's gereset, maar het probleem bleef aanhouden.
[Afbeelding]
De laatste firmware van Google heeft de wifi bij mij significant verbeterd en heb het niet meer hoeven gebruiken.
Hoi, is de volgende update al bekend wanneer die komt? Ik vind de Pixel 9 Pro een geweldige telefoon, maar dat draadloos laden nog steeds niet werkt, kan echt niet. Als de volgende update niks helpt, gaat de telefoon terug naar Google, dan maar die weg (met weinig kans van slagen) proberen ...
Hoezo weinig kans van slagen?
Ze komen hem ophalen, hij gaat naar polen, ze sluiten hem aan, hij laad niet op, je krijgt een nieuwe.
Het word pas een probleem als hij af en toe wel en af en toe niet oplaad.
Ze komen hem ophalen, hij gaat naar polen, ze sluiten hem aan, hij laad niet op, je krijgt een nieuwe.
Het word pas een probleem als hij af en toe wel en af en toe niet oplaad.
Ja, echt irritant. Rebooten van de telefoon helpt, maar is ook weer zoiets.wari42 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:06:
Heb de laatste dagen veel last van een krakend geluid als ik praat tijdens een telefoongesprek. Meer mensen hier last van?
Wat gek dat het niet werkt. Ik heb een pixel stand en een MagSafe lader van Anker. Beiden werken zonder problemen op mijn P9P.Troxel schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 09:31:
Hoi, is de volgende update al bekend wanneer die komt? Ik vind de Pixel 9 Pro een geweldige telefoon, maar dat draadloos laden nog steeds niet werkt, kan echt niet. Als de volgende update niks helpt, gaat de telefoon terug naar Google, dan maar die weg (met weinig kans van slagen) proberen ...
Ik heb eerder wel een case op mijn telefoon gehad waarmee het niet werkte. Heb je het al getest zonder Case(als je een case hebt uiteraard) om te testen of dat wel werkt?
Thnx voor je reactie. Ja met en zonder hoesjes, met 3 verschillende laders waarvan 2 QI certified.Wes1987 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 09:41:
[...]
Wat gek dat het niet werkt. Ik heb een pixel stand en een MagSafe lader van Anker. Beiden werken zonder problemen op mijn P9P.
Ik heb eerder wel een case op mijn telefoon gehad waarmee het niet werkte. Heb je het al getest zonder Case(als je een case hebt uiteraard) om te testen of dat wel werkt?
Hoe zien die laders er uit?
Heb zelf de Fold en daar zit de wireless oplader op een andere plek (hoger) dan mijn andere telefoons.
Mogelijk is dat bij de andere Pixel 9's ook?
De fold kan ik dan ook niet opladen op mijn OnePlus 8 wireless lader (is een stand). Terwijl (logisch) de OP8 pro dat wel kon. En ook mijn Nothing Phone heeft geen issues.
Ook in mijn auto (tesla m3) had ik een aftermarket wireless oplader gekocht. Geen issues met de OP8 en NP.
Maar de fold moet ik hoger plaatsen wil hij laden.
Heb daar dus een kleine mod gemaakt met stukje karton en dubbelzijdig plakband.
En voor thuis een andere wireless lader gekocht die plat is. Zodat ik de telefoon juist kan plaatsen.
Heb zelf de Fold en daar zit de wireless oplader op een andere plek (hoger) dan mijn andere telefoons.
De fold kan ik dan ook niet opladen op mijn OnePlus 8 wireless lader (is een stand). Terwijl (logisch) de OP8 pro dat wel kon. En ook mijn Nothing Phone heeft geen issues.
Ook in mijn auto (tesla m3) had ik een aftermarket wireless oplader gekocht. Geen issues met de OP8 en NP.
En voor thuis een andere wireless lader gekocht die plat is. Zodat ik de telefoon juist kan plaatsen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat zou zo maar kunnen want ik heb een pixel stand 2 en mijn Pixel 7 pro kon daarmee staan en liggend opladen en met de Pixel 9 pro xl kan ik alleen staand opladen.( Staand liggend/verticaal horizontaal)
Hallo,
Ik heb onlangs een Google pixel 9 gekocht. Bij het bekijken van reels op Instagram en tiktok licht mijn scherm plots heel fel op bij sommige filmpjes. Ik heb al opgezocht wat ik hier aan kan doen maar heb geen antwoord gevonden. Iemand met hetzelfde probleem of een oplossing?
Ik heb onlangs een Google pixel 9 gekocht. Bij het bekijken van reels op Instagram en tiktok licht mijn scherm plots heel fel op bij sommige filmpjes. Ik heb al opgezocht wat ik hier aan kan doen maar heb geen antwoord gevonden. Iemand met hetzelfde probleem of een oplossing?
Is waarschijnlijk HDRom95 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:59:
Hallo,
Op Google zoeken "turn off HDR in TikTok on Android" en hetzelfde voor Instagram.
Is een Xtorm AXW401, een Anker 313 (Qi) en de laadpad geïntegreerd in mijn Seat Ateca (Qi). Met mijn vorige telefoon (Xperia 1V) en die van mijn vriendin (S10e) alledrie de laders geen issues, en mijn Pixel 9 Pro dus met geen een lader succes. Kan toch niet?DarkSide schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:58:
Hoe zien die laders er uit?
Ik heb andersom soms in situaties met weinig licht dat het scherm té donker wordt. Is er een manier om die balans anders in te stellen?om95 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:59:
Hallo,
Ja precies dit.. het auto dimmen bij de p9 is om te janken..Dav0s schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:01:
[...]
Ik heb andersom soms in situaties met weinig licht dat het scherm té donker wordt. Is er een manier om die balans anders in te stellen?
Ik heb een Seat Ibiza, de draadloze lader daarin werkt voor mij perfect en altijd met de 9 Pro. (pixel 7a stopte soms omdat ie te heet werd, maar de 9 Pro laad op en overhit niet)Troxel schreef op zondag 5 januari 2025 @ 21:45:
[...]
Is een Xtorm AXW401, een Anker 313 (Qi) en de laadpad geïntegreerd in mijn Seat Ateca (Qi). Met mijn vorige telefoon (Xperia 1V) en die van mijn vriendin (S10e) alledrie de laders geen issues, en mijn Pixel 9 Pro dus met geen een lader succes. Kan toch niet?
Andere draadloze laders werken ook altijd. Heb je niet te maken met een defect?
Thnx voor deze info! Tsja lijkt het dan wel op. Google houdt mij aan het lijntje niet op te sturen omdat het met een software update verholpen zou moeten worden. Maar als die van jou wel goed werkt in je Seat Ibiza, dan kijkt mijn telefoon toch hardwarematig een defect te hebben.majoh schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:58:
[...]
Ik heb een Seat Ibiza, de draadloze lader daarin werkt voor mij perfect en altijd met de 9 Pro. (pixel 7a stopte soms omdat ie te heet werd, maar de 9 Pro laad op en overhit niet)
Andere draadloze laders werken ook altijd. Heb je niet te maken met een defect?
Yes, ik ga opsturen, ben er nu wel zeker van. Thnx!
Na een uitstapje naar IOS (iphone 15 pro) ben ik weer terug op mijn favo phone, de pixel, en in dit geval een 9 pro hazel die ik voor echt een topprijs heb kunnen kopen. Nu zo'n 2 weken mee gespeeld, en het is echt een geweldig ding. De afwerking is eindelijk ook niveau flagship, en het display is bizar helder. Na de 15 pro is de battery life en brightness echt een verademing.
Ik mis ios echt nauwelijks, maar een aantal dingen die me echt dwarszitten bij de pixel (9pro), wellicht hebben jullie tips;
Ben benieuwd of jullie tips hebben voor mijn euvels!
Ik mis ios echt nauwelijks, maar een aantal dingen die me echt dwarszitten bij de pixel (9pro), wellicht hebben jullie tips;
- ten eerste, hoe is jullie GPS nauwkeurigheid in maps? Bij mijn google pixel 9 pro is dit echt ondermaats. M'n moeke's pixel 4 is beter (?!). De locatie zwalkt soms ook heen en weer. Heb dit aangegeven bij google, RMA gehad, maar nieuwe telefoon doet precies het zelfde.
- Ten tweede, whatsapp voice notes en whatsapp minimizen; altijd als ik een voice memo afspeel en ik minimaliseer whatsapp om bijv te gaan browsen, spelen de voice notes maar heel eventjes door. Af en toe restarten ze wel weer at random, maar het is echt vaag. Dat mis ik wel enorm van m'n iphone. Ik stuur en ontvang veel spraakmemo's, het makkelijkste is nu om whatsapp maar gewoon in splitscreen modus te zetten, maar dat is ook geen doen.
- Magsafe: ik hou van magsafe, maar alle ESR magsafe rings lazeren van de telefoon af. Ik houd niet van hoesjes omdat ik graag de telefoon in z'n nakie bewonder, maar ik denk dat ik een vinyl skin moet gaan plakken voor de ring. Iemand ervaring mee? Ik heb wel een magsafe hoesje maar daar wordt de telefoon me gewoon NET te bulky van. De 9 is precies de max breedte die ik comfy vind.
- Lens switching is ook nog steeds een beetje crappo vergeleken met de 15 pro, maar de camera maakt wel echt mooie(re) foto's. Video's niet, dat is Apple's domein.
Ben benieuwd of jullie tips hebben voor mijn euvels!
Januari update rolt hier binnen.
GerkeP
Staat batterij besparing aan voor WhatsApp? Icon vasthouden, i klikken, batterijgebruik.Fuku-San schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:01:
- Ten tweede, whatsapp voice notes en whatsapp minimizen; altijd als ik een voice memo afspeel en ik minimaliseer whatsapp om bijv te gaan browsen, spelen de voice notes maar heel eventjes door. Af en toe restarten ze wel weer at random, maar het is echt vaag. Dat mis ik wel enorm van m'n iphone. Ik stuur en ontvang veel spraakmemo's, het makkelijkste is nu om whatsapp maar gewoon in splitscreen modus te zetten, maar dat is ook geen doen.
- Magsafe: ik hou van magsafe, maar alle ESR magsafe rings lazeren van de telefoon af. Ik houd niet van hoesjes omdat ik graag de telefoon in z'n nakie bewonder, maar ik denk dat ik een vinyl skin moet gaan plakken voor de ring. Iemand ervaring mee? Ik heb wel een magsafe hoesje maar daar wordt de telefoon me gewoon NET te bulky van. De 9 is precies de max breedte die ik comfy vind.
En anders, als de website geluid afspeelt krijgt dit voorrang. Android geeft de voorkeur aan de app die in de voorgrond draait. IOS ook denk ik?
De telefoon zelf heeft geen MagSafe, enkel draadloos opladen.
Als je een MagSafe lader wil gebruiken heb je een hoesje of "sticker" nodig.
Sinds enkele dagen de pro Fold in bezit. Ik kom van een Sony Xperia 1V en had daarvoor een samsung Fold 3. Vind de pixel een erg fijn toestel op eerste indruk. Het voorste scherm is fijn en wat breder dan samsung was. En opengeklapt werkt ook super smooth. Vouw amper zichtbaar.
Wel vrij forse randen aan het scherm. En de selfie camera loopt het scherm niet in door wat wel een gemiste kans is.
Voor nu een Otterbox hoesje eromheen. Officiële case uit de Google Store is niet leverbaar. Die maar even in de gaten houden.
Wel vrij forse randen aan het scherm. En de selfie camera loopt het scherm niet in door wat wel een gemiste kans is.
Voor nu een Otterbox hoesje eromheen. Officiële case uit de Google Store is niet leverbaar. Die maar even in de gaten houden.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Is dit een blijvende oplossing gebleken? Ik heb exact hetzelfde probleem, ook met een Android tablet trouwens, maar het resetten van het wifi netwerk werkt maar tijdelijk:-(KlaasjeNL schreef op zondag 29 december 2024 @ 23:51:
[Afbeelding]
Het leek blijvend, maar enkele dagen later toch weer problemen...DaOzzie schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:59:
[...]
Is dit een blijvende oplossing gebleken? Ik heb exact hetzelfde probleem, ook met een Android tablet trouwens, maar het resetten van het wifi netwerk werkt maar tijdelijk:-(
De december update heeft mijn wifi problemen doen oplossen. Zowel thuis Odido met Zyxel T56 en op kantoor (Cisco?).
Ik lees dat inderdaad meer. Het wonderlijke is dat ik voor de december-update juist geen problemen had.Hijdaar95 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:39:
De december update heeft mijn wifi problemen doen oplossen. Zowel thuis Odido met Zyxel T56 en op kantoor (Cisco?).

Sommige smartphone apps werken niet i.c.m. WiFi thuis
Het schijnt door KPN veroorzaakt te worden. Ik heb ook in bovenstaande topic geen blijvende oplossing kunnen vinden helaas...
Het schijnt door KPN veroorzaakt te worden. Ik heb ook in bovenstaande topic geen blijvende oplossing kunnen vinden helaas...
KlaasjeNL schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:25:
[...]
Het leek blijvend, maar enkele dagen later toch weer problemen...Ik zit overigens op een wifi-netwerk met KPN glas en UniFi AP's.
Dat is alleen een beveiligingsupdate bij mij, klopt dat?GerkeP schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:46:
Januari update rolt hier binnen.
Ik dacht, ik wacht even een tijdje, wellicht is er een bugje of iets dergelijks wat een update nodig heeft, maar nee. Is er niemand die hetzelfde ervaart met de Pixel 9 Pro? Gemini zelf werkt wel (ook gesproken commando's) maar Live reageert gewoon 99% van de tijd niet. Heel soms pikt de telefoon een paar woorden op maar gaat vervolgens weer in doofstomme modus.CSB schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:58:
Sinds vandaag werkt Gemini Live op mijn P9P voor geen meter meer. Lijkt wel of de app de microfoon niet kan gebruiken ofzo. De "gewone" queries werken ook slecht op spraakgebied, zodra ik het microfoontje indruk om te spreken gaat deze wel aan maar direct weer uit...
Edit: Dankzij een Reddit post kwam ik er achter dat het kwam door mijn Garmin horloge. Door "belaudio" op de Garmin uit te schakelen (ik bel nooit met mijn horloge) luistert Gemini opeens wel! Dus voor diegene die hier ooit ook eens tegenaan loopt, zet bluetooth eens uit als je Gemini Live niet lijkt te reageren, of praat direct tegen je smartwatch.
[ Voor 22% gewijzigd door CSB op 09-01-2025 14:20 . Reden: Oplossing gevonden en toegevoegd. ]
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
KloptTroxel schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 10:56:
[...]
Dat is alleen een beveiligingsupdate bij mij, klopt dat?
GerkeP
Heb een google pixel 9 aangekocht na het fiasco van de batterijupdate van mijn pixel 4a. Ben erg benieuwd naar de upgrades 5 jaar later.
Wou nog zeker een jaartje doen met de 4a, maar op een hele naaierige manier vanuit Google zelf is daar een dikke streep door gezet. Heb altijd van deze telefoon gehouden van het moment dat ik hem had (2020).
Wou nog zeker een jaartje doen met de 4a, maar op een hele naaierige manier vanuit Google zelf is daar een dikke streep door gezet. Heb altijd van deze telefoon gehouden van het moment dat ik hem had (2020).
Ik overweeg ook een Pixel 9 te kopen, heb nu een 4a.
Hoe ervaar jij de 'overstap'?
Qua formaat verschillen ze niet veel, toch? De 9 is geloof ik wel zo'n 50 gram zwaarder...
Qua formaat verschillen ze niet veel, toch? De 9 is geloof ik wel zo'n 50 gram zwaarder...
Popcorna schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:08:
Heb een google pixel 9 aangekocht na het fiasco van de batterijupdate van mijn pixel 4a. Ben erg benieuwd naar de upgrades 5 jaar later.
Ik ben van een 4a naar een 9pro gegaan.
De 9 pro is, zeker in het officiële google hoesje, flink groter en zwaarder. Voelt echt een stuk lomper aan in de hand. Voor mij kan het nog net met 1 hand.
Verder is alles beter natuurlijk. Ook al went dat snel, maar toen ik de 4a er weer bij pakte om iets te controleren na een paar dagen 9pro te hebben gebruikt voelde de 4a ineens heel laggy en sluggish!
Batterij duur is heel veel beter, zo goed zelfs dat ik nu de tot 80% laden heb aanstaan, en nog steeds kom ik makkelijk de dag door.
Alleen mis ik nog steeds de fingerprint reader op de achterkant, dat was toch echt beter dan in screen.
De 9 pro is, zeker in het officiële google hoesje, flink groter en zwaarder. Voelt echt een stuk lomper aan in de hand. Voor mij kan het nog net met 1 hand.
Verder is alles beter natuurlijk. Ook al went dat snel, maar toen ik de 4a er weer bij pakte om iets te controleren na een paar dagen 9pro te hebben gebruikt voelde de 4a ineens heel laggy en sluggish!
Batterij duur is heel veel beter, zo goed zelfs dat ik nu de tot 80% laden heb aanstaan, en nog steeds kom ik makkelijk de dag door.
Alleen mis ik nog steeds de fingerprint reader op de achterkant, dat was toch echt beter dan in screen.
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Krijg deze aankomende week binnen. Ben even naar de Mediamarkt gegaan en eens in de hand gehad en naast mijn 4a gehouden. Op eerste opzicht viel het verschil mee. Gewicht kon ik niet goed bepalen door die beveiligingskabel en dat zware blokje dat erop geplakt zat op de achterzijde.DaOzzie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 07:50:
[...]
Heb de telefoon wel op een goedkope manier gekocht. Via kpn en maandelijks opzegbaar abonnement die ik gelijk opzeg. In totaal kom ik uit op rond de €525. Stukken goedkoper dan via de google store met de bon van de 4a, en inruil van de 4a. Belachelijk eigelijk.
Zijn er meer mensen die last hebben als ze de telefoon hebben verbonden met Chromecast om iets af te spelen dat die na een aantal minuten weer loskoppelt?
Het maakt niet uit of het een tv is met Chromecast of een losse Chromecast.
Dat gebeurt bij mij alleen als ik de app, bijv YouTube of HBO max, niet meer op de voorgrond heb. Én de telefoon van wifi mesh wisselt.Matsjanssen schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:14:
Zijn er meer mensen die last hebben als ze de telefoon hebben verbonden met Chromecast om iets af te spelen dat die na een aantal minuten weer loskoppelt?
Heb internet van odido met het T56 modem en een extra access point.
Ik had dat wel bij apps waarbij ik "achtergrond gebruik toestaan" uit had. Uitzondering is nlZiet, dat is echt een drama. Het enige dat iets helpt is na het casten van de WiFi af te gaan, dan lijkt het minder vaak weg te vallen. Nadeel is dat pauzeren niet meer mogelijk is.Matsjanssen schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:14:
Sinds de laatste update worden mijn notifications gemute op mijn pixel. Dit had ik uitgezet (dus altijd phone notifications) maar hij lijkt de setting te negeren.
hebben jullie dit ook?
hebben jullie dit ook?
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Ik heb de 9 binnen, ben er zeer tevreden mee. Qua formaat is ie wat groter, maar niet vervelend groot, het gewicht viel me wel op, maar dat is gewenning. Bouwkwaliteit is wel echt 750 stappen vooruit, wat een kwaliteit heb je in je handen met deze, niet normaal. Voelt gewoon duur aanDaOzzie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 07:50:
[...]
Heb gekozen voor een hoesje zonder veel bulk, de Ringke Onyx, en deze maakt de telefoon echt amper groter. Mijn favoriete merk Caseology doet dit helaas wel erg.
Als je van de 9 even teruggaat naar de 4a lijkt het alsof je altijd met een ding uit de jaren 80 gezeten hebt, het scrollen, de snelheid, beeldkwaliteit, niet te vergeten de helderheid.
Nee ben wel tevreden, nu nog die Payoneer storting dan heb ik 'm voor een gunstig prijsje in bezit.
Eerlijk gezegd heb ik dat eigenlijk al zo lang ik me kan herinneren, met meerdere telefoons (ook Samsungs).Matsjanssen schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:14:
Maar het zou idd kunnen dat het de laatste tijd wat vaker is. En ook als ik bv. met Spotify Connect iets afspeel op een Spotify connect compatible speler (in ons geval een Denon receiver met HEOS, in de woonkamer). Maar dat gebeurt dus ook op de Google Pixel 7A van m'n vriendin (inmiddels ook op Android 15).
Sowieso blijf ik het echt irritant vinden dat bijvorobeeld ook 'lokaal' op de telefoon Spotify of radio luisteren steeds wordt onderbroken als ik in mijn thuisnetwerk van WIFI AP wissel, of tussen WIFI en 5g. Dat had ik met Samsung nooit.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Hebben jullie ook gemerkt dat de summarize YouTube video niet meer beschikbaar is met Gemini? Vroeger kon ik tijdens een YouTube filmpje gemini Launchen en summarize opvragen van desbetreffende video. Nu dus niet met
Werkt hier nog prima.uwedp schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 15:17:
Hebben jullie ook gemerkt dat de summarize YouTube video niet meer beschikbaar is met Gemini? Vroeger kon ik tijdens een YouTube filmpje gemini Launchen en summarize opvragen van desbetreffende video. Nu dus niet met
/f/image/S5bu32WLGyakBkTBhU9E6Jfl.png?f=fotoalbum_large)
Nickname does not reflect reality
Het was stom, de optie om over de video een vraag te stellen stond op een andere plaats, en op dat moment onder de melding van Google waarin ze vragen of ze Gemini activiteit door hun kunnen laten lezen/bekijken/beoordelen
Hier even een erg nubi vraag.
Hoe pas je de onderste rij apps aan.
Ik heb 5 bij 5, maar de onderste rij boven de zoekbar kan ik niet zelf aanpassen…
Ik heb 5 bij 5, maar de onderste rij boven de zoekbar kan ik niet zelf aanpassen…
Dat doe je op dezelfde manier als een app op het homescreen te plaatsen en of verwijderen, ook kun je er een groepje maken en of een widget van 1x1 plaatsen.foekebooij schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:20:
Hier even een erg nubi vraag.
Op YouTube kun je aan korte uitleg vinden
Ik heb hetzelfde probleem als @foekebooij , maar op de bovenste rij staat de datum en die kan ik niet wegkrijgen. Ik kan de hel bovenste rije rij niet gebruiken.
De bovenste rij kun je in de standaard launcher van de Pixel toestellen niet verwijderen, wat ook geld voor de zoekbalk!Bzztoh schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:48:
Ik heb hetzelfde probleem als @foekebooij , maar op de bovenste rij staat de datum en die kan ik niet wegkrijgen. Ik kan de hel bovenste rije rij niet gebruiken.
Die datum is niet alleen een datum! Hier kan vanalles staan wat google denkt dat jij nu nodig hebt, zoals weer alerts, kalender reminders, vliegtickets als je bij de gate staat, je stopwatch als die loopt en nog veel meer.
Als je dit niet wilt zul je een andere launcher moeten installeren.
Als je dit niet wilt zul je een andere launcher moeten installeren.
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Heeft iemand een autohouder die ook geschikt is voor de pixel met een hoesje er omheen?
https://www.bol.com/nl/nl...sterdam/9200000123302908/greatgonzo schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:44:
Heeft iemand een autohouder die ook geschikt is voor de pixel met een hoesje er omheen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
https://www.amazon.nl/Voo...der-Opladen/dp/B09YDQZ7QZ Deze werkt erg goed, laadt de Pixel 9 Pro ook goed op. Ik weet niet of hij ook groot genoeg is voor de XL versie.greatgonzo schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:44:
Hij lijkt alleen inmiddels overal uitverkocht (iig bij GSMPunt waar ik hem zelf heb gekocht, maar ook amazon.nl ) .
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Tip als je net als ik de foto's te flets vind: als je in de camera app op het scherm klikt (om scherp te stellen) krijg je 3 sliders in beeld. Als je die van het contrast aanpast (ik heb hem nu ongeveer op maximaal contrast staan) krijg je een stuk mooiere foto's (naar mijn mening). Als je die 3 sliders niet krijgt moet je in de camera app instellingen nog even "Opties voor snelle toegang" aanzetten.
Aanzetten van P3 color format is ook een interessant optie om hiervoor te proberen:Gerjannn schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:07:
Tip als je net als ik de foto's te flets vind: als je in de camera app op het scherm klikt (om scherp te stellen) krijg je 3 sliders in beeld. Als je die van het contrast aanpast (ik heb hem nu ongeveer op maximaal contrast staan) krijg je een stuk mooiere foto's (naar mijn mening). Als je die 3 sliders niet krijgt moet je in de camera app instellingen nog even "Opties voor snelle toegang" aanzetten.
https://www.zdnet.com/art...vibrant-how-to-enable-it/
Ik heb het idee dat sinds de laatste update mijn batterij sneller leeg gaat. Meer mensen last van?
Ja, als ik slecht bereik heb gaat het veel harder dan eerst.Tweakriez schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:20:
Ik heb het idee dat sinds de laatste update mijn batterij sneller leeg gaat. Meer mensen last van?
Op kantoor merk ik dat goed, dat is nieuwbouw. Thuis gaat de accu zoals gewend heel lang mee. SOT van 10+ uur (9 pro XL).
Mijn pixel 9 pro GPS en kompas is echt zo ondermaats. Ik zit inmiddels op m'n 5e RMA. GPS springt uit zichzelf soms alle kanten op. Kompas heeft heel veel moeite gecalibreerd te worden. Het is echt een hinderlijke issue voor een verder geweldig toestel, en ik kan nog wel 282 rma's initiëren, maar het lijkt gewoon de standaard te zijn.
Hoe is dit bij jullie?
Hoe is dit bij jullie?
Is het geen hoesje met een hele sterke magneet? Heb met mijn P9P nergens last van. Moest wel dat achtje 1 keertje maken voor hij accuraat werd.Fuku-San schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 08:41:
Mijn pixel 9 pro GPS en kompas is echt zo ondermaats. Ik zit inmiddels op m'n 5e RMA. GPS springt uit zichzelf soms alle kanten op. Kompas heeft heel veel moeite gecalibreerd te worden. Het is echt een hinderlijke issue voor een verder geweldig toestel, en ik kan nog wel 282 rma's initiëren, maar het lijkt gewoon de standaard te zijn.
Hoe is dit bij jullie?
Mijn 9 Pro XL was die calibratie een keer kwijt, geen idee hoezo of waardoor. Ik gebruik de navigatie praktisch iedere dag.
Is daarna nooit meer gebeurt. Heb een hoesje met MagSafe Ring er in, maar navigatie is zo nauwkeurig als je mag verwachten.
Is daarna nooit meer gebeurt. Heb een hoesje met MagSafe Ring er in, maar navigatie is zo nauwkeurig als je mag verwachten.
Ik heb om mijn P9P (niet-XL) ook een hoesje met magsafe ring zitten ( Google store verkoopt overigens zelf ook hoesjes met magsafe ringen, dus dat zou denk ik ook gewoon moeten kunnen ).
Maar ik heb eigenlijk geen klagen over de GPS of kompas. Merk wel dat ik vaker 8'tjes moet draaien onder moeilijke omstandigheden en soms kan ik voor 1 of 2 tellen ofzo zien dat maps even de lokatie niet weet als ik het net heb geopend. Maar verder gaat het gewoon goed
. Niet noemenswaardig beter of slechter dan met de Samsung die ik hiervoor had, of de Sony daarvoor.
Maar ik heb eigenlijk geen klagen over de GPS of kompas. Merk wel dat ik vaker 8'tjes moet draaien onder moeilijke omstandigheden en soms kan ik voor 1 of 2 tellen ofzo zien dat maps even de lokatie niet weet als ik het net heb geopend. Maar verder gaat het gewoon goed
Wat voor hoesje gebruiken jullie? Magsafe doet mezelf niet zo veel. Heb sinds kort een Pixel 9, en had er een Ringke Onyx camo bij besteld. Fijn hoesje, dun, camerabescherming, maar aan de voorkant op het scherm zit er alleen een ophoging aan de boven en onderkant.
Ben hier niet zo blij mee, zijkant van het hoesje is even hoog als het scherm, ben bang dat het zo gaat beschadigen.
Had ook een Otterbox symmetry clear besteld, maar deze is gelijk teruggegaan. Zijkanten waren van hard plastic, was bang dat de telefoon zou beschadigen met alleen het hoesje te passen.
Heb nu een Caseology Athlex besteld, deze lijkt me wel wat meer bulky , wel meer grip en rondom een schermophoging wat ik zag bij de foto's van amazon reviews. Deze komt vandaag aan, als het de telefoon te groot maakt, gaat deze terug.
Welke gebruiken jullie en is aan te raden?
Ben hier niet zo blij mee, zijkant van het hoesje is even hoog als het scherm, ben bang dat het zo gaat beschadigen.
Had ook een Otterbox symmetry clear besteld, maar deze is gelijk teruggegaan. Zijkanten waren van hard plastic, was bang dat de telefoon zou beschadigen met alleen het hoesje te passen.
Heb nu een Caseology Athlex besteld, deze lijkt me wel wat meer bulky , wel meer grip en rondom een schermophoging wat ik zag bij de foto's van amazon reviews. Deze komt vandaag aan, als het de telefoon te groot maakt, gaat deze terug.
[ Voor 12% gewijzigd door Popcorna op 30-01-2025 09:40 ]
Ringke Onyx MagneticPopcorna schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:38:
Wat voor hoesje gebruiken jullie? Magsafe doet mezelf niet zo veel. Heb sinds kort een Pixel 9, en had er een Ringke Onyx camo bij besteld. Fijn hoesje, dun, camerabescherming, maar aan de voorkant op het scherm zit er alleen een ophoging aan de boven en onderkant.
Echt een top ding, heel blij met look, feel en juist die opstaande rand aan alleen de boven en onderkant. Maakt het gebruik van de back gesture een stuk eenvoudiger.
Magsafe ring werkt niet lekker met draadloos opladen op de P9P, maar voor een magsafe wallet (gebruik ik sindskort) is het ideaal.
Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen, zou ik een Nillkin Frosted shield willen proberen.
Edit: voor de duidelijkheid. Draadloos opladen werkt prima met de case. Draadloos opladen via een magsafe charger werkt niet goed met deze case.
[ Voor 5% gewijzigd door Mole op 30-01-2025 11:54 ]
Ik zit met een uitdaging. Ik heb in de auto een simpele magnetische telefoonhouder die in mijn ventilatierooster klikt. Om dit te laten werken, heb ik in mijn hoesje nu een metalen plaatje gedaan zodat mijn P9PXL er aan blijft hangen. Werkt opzich goed, maar door dat plaatje kan ik de telefoon nu niet meer draadloos laden (Want het plaatje stoort).Mole schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:53:
[...]
Ringke Onyx Magnetic
Echt een top ding, heel blij met look, feel en juist die opstaande rand aan alleen de boven en onderkant. Maakt het gebruik van de back gesture een stuk eenvoudiger.
Magsafe ring werkt niet lekker met draadloos opladen op de P9P, maar voor een magsafe wallet (gebruik ik sindskort) is het ideaal.
Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen, zou ik een Nillkin Frosted shield willen proberen.
Die Ringke Onyx Magnetic ziet er interessant uit. Zou die zonder extra metalen plaatje al kunnen blijven hangen?
Meer een vraag voor het accesoires topic maar het hangt af van de vorm van magneet in de telefoonhouder. De magneet in de Ringke heeft de vorm van magsafe. Als je telefoonhouder een diameter van 2 cm heeft, dan gaat het niet lekker werken. Dan heb je weer een andere telefoonhouder nodig .Dav0s schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:11:
[...]
Ik zit met een uitdaging. Ik heb in de auto een simpele magnetische telefoonhouder die in mijn ventilatierooster klikt. Om dit te laten werken, heb ik in mijn hoesje nu een metalen plaatje gedaan zodat mijn P9PXL er aan blijft hangen. Werkt opzich goed, maar door dat plaatje kan ik de telefoon nu niet meer draadloos laden (Want het plaatje stoort).
Die Ringke Onyx Magnetic ziet er interessant uit. Zou die zonder extra metalen plaatje al kunnen blijven hangen?
Ben aan het overwegen om ook een Pixel 9 Pro aan te schaffen (of Oneplus13) maar als ik dit topic lees over problemen met GPS nauwkeurigheid, WIFI, android auto, launchers, krakende geluiden tijdens een telefoongesprek begin ik toch wat te twijfelen...
[ Voor 0% gewijzigd door DorkoTheBeast op 30-01-2025 14:20 . Reden: typo ]
Allemaal geen last van, alles werkt probleemloos op mijn Pixel 9 Pro XL. Je hoort natuurlijk eerder de dingen die niet goed gaan dan wel goed gaanDorkoTheBeast schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:20:
Ben aan het overwegen om ook een Pixel 9 Pro aan te schaffen (of Oneplus13) maar als ik dit topic lees over problemen met GPS nauwkeurigheid, WIFI, android auto, launchers, krakende geluiden tijdens een telefoongesprek begin ik toch wat te twijfelen...
Tsja, je leest altijd alleen de slechte verhalen. Hier sinds 3 maanden een Pixel 9 Pro XL en ik herken geen van de genoemde problemen.DorkoTheBeast schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:20:
Granted, ik gebruik geen Android Auto, maar verder ben ik erg tevreden.
Ook hier geen problemen! Android Auto werkt ook altijd (Kona Electric 2020)DorkoTheBeast schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:20:
Super tevreden hier. PXPxl en mijn vrouw een Pixel 9 in gebruik. Het enige wat mij dus opviel is dat de batterij na de laatste update iets sneller leeg gaat. Maar dat komt vaker voor na een update bij toestellen en kan later weer beter uit gaan pakken.
Ook hier een Pixel 9 Pro XL in gebruik en mijn vriendin een Pixel 9 Pro. We zijn allebei supertevreden behalve over de laadsnelheid. Ik denk dat wij met Super VOOC 65W laden van onze oude Oppo toestellen gewoon verwend waren. De genoemde problemen hebben wij beide geen last van.
Ook hier geen issues, Pixel 9Pro XL.
Echter geen ervaring met Android Auto of draadloos laden.
Verder ben ik overgestapt naar Nova Launcher, zeer content mee.
Echter geen ervaring met Android Auto of draadloos laden.
Verder ben ik overgestapt naar Nova Launcher, zeer content mee.
Iemand een idee wanneer Pixel Studio hier gaat werken? Lijkt me erg leuk die AI afbeeldingen maken.
Het sneller leeg raken van de batterij, met vrijwel ongewijzigd gebruikspatroon, merk ik hier ook wel.Tweakriez schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 15:17:
Super tevreden hier. PXPxl en mijn vrouw een Pixel 9 in gebruik. Het enige wat mij dus opviel is dat de batterij na de laatste update iets sneller leeg gaat. Maar dat komt vaker voor na een update bij toestellen en kan later weer beter uit gaan pakken.
Maar evengoed houd ik aan het einde van een 'gewone' dag (met matig gebruik van de P9P en zelfs browsen en video's kijken tijdens 2 treinritten van 45 minuten), nog steeds zo veel lading over dat ik me tegenwoordig niet meer echt zorgen maak om de dag niet door te komen. Zelfs niet als ik de instellingen zo heb staan dat hij maar tot 80% oplaadt in de nacht.
Je kunt de apk gewoon downloaden en installeren, werkt bij mij prima: https://www.apkmirror.com...ase-android-apk-download/Popcorna schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:26:
Iemand een idee wanneer Pixel Studio hier gaat werken? Lijkt me erg leuk die AI afbeeldingen maken.
Ik heb hem sinds de lancering, nul klachten. Enige wat ik even had is wat slechtere kwaliteit nachtfotos, maar dat is gefixt met een update.DorkoTheBeast schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:20:
Ik heb een p9p en heb geen idee over welke problemen je het hebt. Ik heb alleen Android auto niet gebruiktDorkoTheBeast schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:20:
Ik gebruik android auto bijna iedere dag en ervaar er geen problemen mee!DorkoTheBeast schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:20:
Ik heb 1x de wifi gereset met de knop die er nu voor is, toen was de verbinding weer vlot. Dat is eigenlijk het enige probleem dat ik heb gehad met mijn P9Pro
Wat gaaf! Het werkt, thanks!Gerjannn schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:01:
[...]
Je kunt de apk gewoon downloaden en installeren, werkt bij mij prima: https://www.apkmirror.com...ase-android-apk-download/
Even de notificatie ingedrukt houden, kiezen voor instellingen en kijken wat je uit kunt zetten. Nu kan het bij Huawei ook zijn, dat je even in de Health-app moet kijken of daar een vinkje uit moet staan. Heb even geen Huawei-watch liggen om zelf te checken helaas.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Batterij issues;
Sinds dat vorige update uit is gekomen heb ik batterij bescherming aangezet; laden tot 80%. Sindsdien had ik het idee dat mijn P9P XL wel sneller leeg raakt. Maar was niet zo verbaasd omdat hij nooit meer voller raakte dan 80%.
Sindsdien ook begonnen met mijn draadloos laden experiment en draadloos Android Auto via AA Wireless 2 dongle. Ik zit veel in de auto, maak veel gebruik van Android Auto en ben van plan om lang met deze P9P XL te gaan doen. Ik wil dus de laad poort sparen. Mouse case met MagSafe functionaliteiten.
Het voordeel is nu dat Android Auto vliegensvlug opstart bij het instappen. Ik kan er zelf voor kiezen of ik mijn telefoon oplaad of niet. Aangezien ik de accu ook wil sparen, laad ik het toestel doordeweeks in de nacht niet meer, maar wel volledig overdag. Bij grofweg meer dan 50% laden krijg ik wel regelmatig de waarschuwing dat laadprestaties verminderd zijn vanwege de hogere temperatuur van het toestel. Het toestel voelt dan ook warm aan, maar niet heet. Over het algemeen kom ik zo prima de week door.
In het weekend rij ik minder auto en ontkom ik er niet aan om hem 's nachts op te laden. Ook dan wordt het toestel warm. Het lijkt erop dat het toestel stroom toegevoerd blijft worden. Het toestel is altijd warm in de ochtend. Hier ben ik niet zo tevreden over. Is dat altijd zo? Of verschilt dat per draadloze lader? Bedraad was hij nooit warm na een nacht laden.
Sinds dat vorige update uit is gekomen heb ik batterij bescherming aangezet; laden tot 80%. Sindsdien had ik het idee dat mijn P9P XL wel sneller leeg raakt. Maar was niet zo verbaasd omdat hij nooit meer voller raakte dan 80%.
Sindsdien ook begonnen met mijn draadloos laden experiment en draadloos Android Auto via AA Wireless 2 dongle. Ik zit veel in de auto, maak veel gebruik van Android Auto en ben van plan om lang met deze P9P XL te gaan doen. Ik wil dus de laad poort sparen. Mouse case met MagSafe functionaliteiten.
Het voordeel is nu dat Android Auto vliegensvlug opstart bij het instappen. Ik kan er zelf voor kiezen of ik mijn telefoon oplaad of niet. Aangezien ik de accu ook wil sparen, laad ik het toestel doordeweeks in de nacht niet meer, maar wel volledig overdag. Bij grofweg meer dan 50% laden krijg ik wel regelmatig de waarschuwing dat laadprestaties verminderd zijn vanwege de hogere temperatuur van het toestel. Het toestel voelt dan ook warm aan, maar niet heet. Over het algemeen kom ik zo prima de week door.
In het weekend rij ik minder auto en ontkom ik er niet aan om hem 's nachts op te laden. Ook dan wordt het toestel warm. Het lijkt erop dat het toestel stroom toegevoerd blijft worden. Het toestel is altijd warm in de ochtend. Hier ben ik niet zo tevreden over. Is dat altijd zo? Of verschilt dat per draadloze lader? Bedraad was hij nooit warm na een nacht laden.
Excuses, bril niet op
[ Voor 92% gewijzigd door Popcorna op 03-02-2025 21:20 ]
Februari update wordt uitgerold: https://support.google.co...id=6587424354737707210-NC
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Deze is maar 15,52MB groot. Bevat niet veel dus, maar de update duurt Google typisch weer serieus lang.
[ Voor 64% gewijzigd door Hijdaar95 op 05-02-2025 15:54 ]
ApK downloaden?Popcorna schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:26:
Edit: veel te laat met het antwoord 😂
[ Voor 8% gewijzigd door CK3v1N op 07-02-2025 08:34 ]
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Hoi allemaal, hier een update: na de omruil is het draadloos opladen weer WERKEND, en ook met al mijn laders, vlekkeloos! Heel blij mee. Kortom het was dus WEL een hardware dingetje, geen software issue.Troxel schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:21:
[...]
Thnx voor deze info! Tsja lijkt het dan wel op. Google houdt mij aan het lijntje niet op te sturen omdat het met een software update verholpen zou moeten worden. Maar als die van jou wel goed werkt in je Seat Ibiza, dan kijkt mijn telefoon toch hardwarematig een defect te hebben.
Yes, ik ga opsturen, ben er nu wel zeker van. Thnx!
Bij mijn nieuwe unit, wel klein dingetje: software staat op Android 14 build AD1A.240530.047. Bij update heeft ie aan naar Android 15 te gaan, maar de update blijft telkens maar hangen op "systeem update installeren", voor uren. Heb Google Play Services al cache en data leeg gegooid, geprobeerd in veilige modus, maar niks werkt. Iemand een idee hoe ik de updates kan doorstarten?
Update: nog een poging met Google VPN lijkt toch wat te doen, fingers crossed! Update 2: yes gelukt! Wel gek dat die VPN nodig was ...
[ Voor 5% gewijzigd door Troxel op 10-02-2025 21:20 ]
Goedemorgen mede-Tweakers,
Ik mag volgende maand verlengen en ben nu in het bezit van een Pixel 7.
Zijn er dingen die jullie zouden willen toevoegen of vervangen aan de Pixel 9 (pro)?
Dan kan ik kijken of het voor mij een dealbreaker is. Of dat ik op de Pixel 10 wacht.
Zijn er dingen die jullie zouden willen toevoegen of vervangen aan de Pixel 9 (pro)?
Dan kan ik kijken of het voor mij een dealbreaker is. Of dat ik op de Pixel 10 wacht.
Hij zou wat kleiner mogen zijn.Dubrillion schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 08:47:
Verder vind ik het de beste Pixel ooit.
In de Pixel 10 wordt wel een grote processor boost verwacht. Details zijn nog niet bekend, maar Pixel 10 klinkt wel meer futureproof dan de Pixel 9. Desalniettemin is de Pixel 9 (ik heb de Pro XL) een erg fijn toestel en voelt absoluut niet traag of haperend.Dubrillion schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 08:47:
De helderheid van mijn scherm schiet heel vaak naar nul op mijn Pixel Fold. Hebben jullie dit ook? Dit lijkt een bug?
Same, mijn Pixel 9 Pro is voor mij de fijnste telefoon ooit, en heb meerdere Pixels gehad. Ik zou niet wachten.Dubrillion schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 08:47:
Let op:
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen