• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:24
wari42 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:58:
Mijn telefoon vrijdag verstuurd met kapot (zwart) scherm en hij komt morgen onder garantie gerepareerd alweer terug. Aangezien ik geen toegang meer had tot de telefoon niet alles kunnen backuppen dus hoop dat ze hem niet hebben teruggezet naar fabrieksinstellingen. Is voor vervangen van scherm ook niet nodig lijkt me. Positief verrast door snelle service van Google zeker gezien sommige berichten hier, maar of dit mijn keuze voor ander merk beïnvloed weet ik nog niet. Ben wel verliefd op de Oppo Find X9 Pro of Ultra of mss de Xiaomi 17 ultra. Iemand ervaringen met deze merken en eventuele voors en tegens? Camera's en batterij lijken allemaal beter dan Pixel
Aangezien het best snel opgelost is zou je ook zomaar een compleet nieuwe of refurbished telefoon terug kunnen krijgen. Althans ik kreeg een hele nieuwe toen ik de groene strepen had.
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Let op:
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen