• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zN0acnEVyzBBwCtKxkr4_Ar2p4M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AdorNS16uP54SvYZz8xNjb2i.png?f=fotoalbum_large

What’s included

The April 2026 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details

Apps
Fix for an issue where the Backup menu was missing from System settings in certain conditions*[2]
Fix for an issue that causes certain banking and third-party apps to crash in certain conditions*[1]

Display & Graphics
Fix for some games to crash in certain conditions*[4]

User Interface
Fix for an issue where the quick search bar is sometimes missing from the home screen in certain conditions*[1]

WiFi
Fix for Quick Share to crash during file transfers in certain conditions*[3]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Cheezus schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 07:58:
[...]

Het is alleen vervelend als je meerdere devices hebt (werk, privé) waarbij de knoppen steeds een andere volgorde hebben.. dan blijf je verkeerd drukken :P
Ik gebruik al 3 jaar een Samsung tab voor werk en een pixel telefoon prive, maar opmerkelijk genoeg gaat het echt helemaal vanzelf goed. Alleen in het begin drukte ik mis. Vroeger kon je op beiden de knoppen wisselen. Geen idee of je dat nog steeds kan doen.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:53

spaceboy

Op grote hoogte

MetalManic schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 12:44:
[...]

Haha, das lang geleden, ik denk ongeveer 6 telefoons geleden, dat ik rommelde met recovery en roms. Wat zijn kort gezegd anno 2026 de voordelen om dit nog te willen? En wat zijn de risico's waarom ik het niet meer zou willen? Huidige 9 pro xl kan denk ik weinig beter. Vroeger was dat anders, andere roms konden spectaculaire nieuwe features geven, dat zie ik nu niet meer gebeuren. Of ik moet je echt fout zien 😜
Wat dacht je van GrapheneOS? Maar ach, 99% van het gepeupel geeft geen zak om privacy (zelfs tweakers) dus ik snap wel dat het niet meer zo gebruikelijk is om van OS te wisselen. Google mag álles weten. Move on.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Let op:
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen