Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mede-auteur:
  • Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:23

Mad-Matt

Google Pixel 9-serieGoogle heeft zijn Pixel 9-serie van telefoons aangekondigd. Daarbij valt op dat er nu ook een kleiner Pro-model is en dat de tweede generatie van de Pixel Fold ook in de Benelux verschijnt.
Het frame van de nieuwe Pixels is rondom platter en minder afgerond dan de voorgaande modellen. De camerabalk loopt niet meer van rand tot rand, maar vormt nu een horizontaal eiland.

Alle vier de telefoons worden aangedreven door Googles nieuwe Tensor G4-soc. Volgens Google gaat webbrowsing dankzij deze chip tot twintig procent sneller en starten apps tot zeventien procent vlotter. Verder zegt Google dat de stroomefficiëntie van de G4 verbeterd is ten opzichte van zijn voorgangers. Gecombineerd met een aangepaste vaporchamberkoeling moet dat zorgen voor consistentere prestaties.
.
Het basismodel in de serie is 6,3” groot, een tikje groter dan de 6,2”-Pixel 8. Deze Pixel 9 heeft een oledscherm dat vijfendertig procent helderder is dan dat van de Pixel 8, met een piekhelderheid van 2700cd/m2. De G4-soc wordt in dit model gekoppeld aan 12GB werkgeheugen. Met 4700mAh is de accu wat groter dan de 4575mAh-accu uit de Pixel 8 en Google belooft dan ook tot twintig procent meer accuduur. Laden gaat daarbij iets sneller; aan een 45W-lader moet de telefoon in dertig minuten voor vijfenvijftig procent vol zitten.

De hoofdcamera achterop het instapmodel van de nieuwe Pixel-serie lijkt hetzelfde als vorig jaar, met een resolutie van 50 megapixel en een diafragma van f/1.68. De ultrawide camera is opgekrikt naar een 48-megapixelvariant met een diafragma van f/1.7 en de selfiecamera is qua resolutie met 10,5 megapixel identiek aan die in de Pixel 8, maar heeft nu wel autofocus.

De twee Pro-modellen hebben schermdiagonalen van 6,3” en 6,8” met een piekhelderheid van 3000cd/m2. De accucapaciteiten zijn respectievelijk 4700mAh en 5060mAh. De kleine Pixel 9 Pro laadt net zo snel als de normale Pixel 9, maar het XL Pro-model doet dat iets sneller en moet binnen een half uur voor zeventig procent vol zitten.

In de twee Pro-modellen koppelt Google de Tensor G4 aan 16GB ram. Deze telefoons hebben dezelfde ultrawide en hoofdcamera als de Pixel 9 en voegen daar nog een 48-megapixeltelecamera met 5x-vergroting aan toe. De ultrawide laat met zijn diafragma van f/1.7 meer licht binnen dan de versie van vorig jaar, die nog een diafragma van f/2.2 had. Wel is de sensor wat kleiner. De nieuwe selfiecamera heeft een resolutie van 42 megapixel en een grotere beeldhoek van 103 graden.

Aan de softwarekant zegt Google het complete beeldverwerkingsalgoritme, de zogeheten HDR+-pipeline, vanaf de grond af opnieuw opgebouwd te hebben voor mooiere foto’s. Daarnaast is er een verbeterde panoramamodus met een eenvoudigere interface en Night Sight-ondersteuning voor betere beelden bij weinig licht.

Ook nieuw is de fotofunctie ‘Voeg toe’, om de fotograaf van een groepsfoto naderhand aan de foto toe te voegen. Een gebruiker neemt dan eerst een foto van de groep zonder zichzelf en wisselt vervolgens met iemand uit de groep van rol. Daarbij laat Google met een AR-overlay in de camera-app zien waar de persoon het beste kan gaan staan of zitten. De twee foto’s worden uiteindelijk samengevoegd tot een afbeelding met iedereen erin. Video Boost, de 50-megapixelmodus en de pro-modus blijven ook dit jaar voorbehouden aan de Pro-modellen. Nieuw bij Video Boost is de mogelijkheid om de beelden met AI te upscalen naar 8k. Daarnaast zou de feature twee keer zo snel moeten werken.

Meer lokale AI-features
Alle Pro-modellen krijgen toegang tot een nieuwe versie van het Gemini Nano-taalmodel, dat offline op de apparaten zelf draait. Dit is volgens Google de eerste keer dat het een multimodaal model lokaal draait, oftewel een model dat ondersteuning heeft voor zowel tekst, video als audio. Dat maakt nieuwe features mogelijk, zoals Pixel Screenshot. Daarbij kan de telefoon vragen beantwoorden op basis van de informatie uit screenshots die door de gebruiker zijn gemaakt. Het doet daarmee denken aan Microsofts uitgestelde Recall-feature, maar op de Pixel Pro's worden de screenshots niet automatisch continu gemaakt. De feature Call Notes maakt automatisch een transcriptie van een telefoongesprek, met de app Pixel Studio kunnen gebruikers met generatieve AI on-device afbeeldingen maken en de nieuwe Weer-app maakt via AI een samenvatting van de weersvoorspelling.

Alleen de weersamenvatting komt uit in de Benelux, alle andere AI-features op dit moment niet. Wat wel beschikbaar komt is Gemini Live, dat Google ook al tijdens I/O liet zien. Dit is een nieuwe gespreksinterface voor Gemini die natuurlijkere gesprekken moet opleveren. De functie is aanvankelijk alleen beschikbaar in het Engels voor Android-gebruikers met een abonnement op Gemini Advanced. De iOS-versie en ondersteuning voor andere talen komen later.

Beschikbaarheid en prijzen
De nieuwe Pixels zijn per direct voor te bestellen. De Pixel 9 en 9 Pro XL liggen vanaf 22 augustus in de winkel. De Pixel 9 Pro Fold volgt op 4 september en tot slot is de Pixel 9 Pro vanaf 9 september te koop.

Het instapmodel met 128GB kost 899 euro voor de Pixel 9, 1099 voor de kleine Pro en 1199 voor de Pro XL. De Pixel 9 Pro Fold begint bij 256GB en dat model kost 1899 euro. Daarmee zijn de Pixel 9 en Pixel 9 Pro XL honderd euro duurder dan hun voorgangers. Alle varianten krijgen zeven jaar lang software- en beveiligingsupdates en de Pro-modellen krijgen een jaar lang Googles One AI Premium-abonnement, met extra opslag en toegang tot het Gemini Advanced-model.

Google Pixel 9
Topics:
Google Pixel 9 (Pro)] Accessoires
Google Pixel 9 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Google Pixel 9 (Pro)] Levertijden en Prijzen

Toestel
Google Pixel 9
Google Pixel 9 Pro
Google Pixel 9 Pro XL
Besturingssysteem

Android 14 + 7 OS-updates
Scherm

6,29 inch amoled
2424x1080 pixels
6,34 inch amoled
2856x1280 pixels
6,73 inch amoled
2992x1344 pixels
Processor

Tensor G4 met Titan M2-beveiligingschip
Processorsnelheid
onbekend
onbekend
onbekend
Videochip
onbekend
onbekend
onbekend
Werkgeheugen
12GB
16GB
16GB
Opslaggeheugen
128GB, 256GB
128GB, 256GB of 512GB
128GB, 256GB, 512GB of 1TB
Extern geheugen
Niet mogelijk
Niet mogelijk
Niet mogelijk
Batterij

Capaciteit: 4700 mAh
Bedraad opladen: 27 watt
Draadloos opladen: 15 watt

Capaciteit: 4700 mAh
Bedraad opladen: 27 watt
Draadloos opladen: 21 watt

Capaciteit: 5060 mAh
Bedraad opladen: 37 watt
Draadloos opladen: 23 watt

Frontcam
10,5 megapixel, 95°
42 megapixel, 103°
42 megapixel, 103°
Camera's

50 megapixel, 82°
48 megapixel ultragroothoek, 123°

50 megapixel, 82°
48 megapixel ultragroothoek, 123° macromodus
48 megapixel telelens, 22°
5x optische zoom

50 megapixel, 82°
48 megapixel ultragroothoek, 123° macromodus
48 megapixel telelens, 22°
5x optische zoom

Afmetingen

152.8 x 72.0 x 8.5 mm
(camerabar 12mm)
152.8 x 71.9 x 8.5 mm
(camerabar 12mm)
162.7 x 76.6 x 8.5 mm
(camerabar 12mm)
Gewicht

198 gram
199 gram
221 gram
Connectiviteit

Wifi 7 (802.11ax) met 2,4 GHz +
5 GHz + 6 GHz, Bluetooth 5.3
Dualband-GNSS, GPS, GLONASS, Galileo
NFC

NFC

NFC

Overig

5G-ondersteuning
Ultrasonische vingerafdrukscanner
Gezichtsherkenning voor unlock
IP68-rating & Gorilla Glass Victus
Verkrijgbaar in 4 kleurvarianten
Matte zijkanten en camera, glanzend design

5G-ondersteuning
IP68-rating & Gorilla Glass Victus 2
Glanzende zijkanten en camera, mat design

5G-ondersteuning
IP68-rating & Gorilla Glass Victus 2
Glanzende zijkanten en camera, mat design

Adviesprijs

Vanaf 899 euro
Vanaf 1099 euro
Vanaf 1199 euro
Google Pixel 9 Pro

[ Voor 101% gewijzigd door CLB op 14-08-2024 00:13 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:49

JanAd

Wind’s howling

Mijn go-to’s voor de Pixels de voorbije jaren:
De Spigen Liquid Air
https://amzn.eu/d/iPd1oPs

Of de Athlex van Caseology
https://www.caseologycase...ex?variant=41521785765962

De hoesjes van Google zelf zijn imo veel te glad.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:23
Traditiegetrouw bestel ik altijd de hoesjes en screen protector bij ome Ali. Ben wel heel benieuwd hoe de pasvorm is aangezien de hoesjes daar al een paar weken te bestellen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42
JanAd schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:58:
Mijn go-to’s voor de Pixels de voorbije jaren:
De Spigen Liquid Air
https://amzn.eu/d/iPd1oPs
Die heb ik even gebruikt toen ik nog wachtte op een goede case: 1 drop op tegelvloer vanaf tafelhoogte en een flinke chip uit een hoek van het scherm.

Hele gezin hier is ondertussen Mous-ified, zelfs bij de pubers geen gebroken schermen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

catchingfire schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:37:
[...]

Die heb ik even gebruikt toen ik nog wachtte op een goede case: 1 drop op tegelvloer vanaf tafelhoogte en een flinke chip uit een hoek van het scherm.

Hele gezin hier is ondertussen Mous-ified, zelfs bij de pubers geen gebroken schermen meer.
De Spigen is idd vrij ‘dun’, bij de P8P zat die ook iets minder stevig dan bij de Pixels ervoor.
De Athlex is op dat vlak wel beter.

Zijn die van Mous niet net even ‘glad’ als de Google hoesjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12
Ik heb al jaren de Spigen Ultra Hybrid, ik heb nog wel eens de neiging om mijn telefoon te laten stuiteren, wat mij al flink wat gekost heeft. Met de Ultra Hybrid heb ik hem al vaker dan eens op de tuintegels laten stuiteren.

Net deze besteld. Normaal heb ik volledig transparant, maar met name de hoeken willen nog wel verkleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire
JanAd schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:53:
Zijn die van Mous niet net even ‘glad’ als de Google hoesjes?
Mous Limitless 5.0 heeft een soort van grippy "inkepingen" in de rand, moeilijk te omschrijven, check een foto als je meer wilt weten, waardoor de case soort van "in je hand" glijdt. Zeker niet glad.
De Clarity (clear case) is wel een stuk gladder, maar heeft toch een soort van stroef rubbery gevoel aan de randen.

Ze zijn wel aan de prijs, maar naar mijn ervaring wel echt goed als je een protective case zoekt die niet mega bulky is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:09

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb nu op mijn P7P een Ringke clear case, maar zij hebben nog niets voor de P9PXL, dus maar weer naar Spigen uitgeweken. Ik heb een Hazel (grijs/groen) Pixel besteld, en ik zag op Amazon een clear case met digital camo motief. Gek genoeg niet te vinden op de Spigen site. Zo te zien een samenwerking met Cyrill, maar ook op de Cyrill site geen woord over dit hoesje. Heel vreemd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9cPWS4KYefdRGNSsteLsyebik4E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eiPaNS4Z6r6lTcttsWSb0shP.jpg?f=fotoalbum_large

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• codex
Ik zit even te kijken een lader, ik weet alleen niet wat de criteria voor compabiliteit zijn en heb ook echt geen verstand van laders. Die Google 45 watt lader is alleen nog te reserveren en zal 35 euro gaan kosten. Ik vond wel deze lader, waarvan bij Belsimpel stond dat het geschikt is voor de Pixel 9:
https://www.bol.com/nl/nl...ncluded/9300000147243863/

Ik heb nu een Anker 30 watt, tevreden mee. Is er iets waarmee ik rekening zou moeten houden, wat deze lader een slechte keuze zou maken?

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:08
codex schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:11:
Ik zit even te kijken een lader, ik weet alleen niet wat de criteria voor compabiliteit zijn en heb ook echt geen verstand van laders. Die Google 45 watt lader is alleen nog te reserveren en zal 35 euro gaan kosten. Ik vond wel deze lader, waarvan bij Belsimpel stond dat het geschikt is voor de Pixel 9:

Ik heb nu een Anker 30 watt, tevreden mee. Is er iets waarmee ik rekening zou moeten houden, wat deze lader een slechte keuze zou maken?
Persoonlijk zou ik die Anker 30 watt gewoon blijven gebruiken, en die 45 watt van Google kopen wanneer die beschikbaar is, tenzij je binnen korte tijd de telefoon vaak snel moet opladen.

Zelf heb ik de oude opladers van Google, en die blijf ik ook gebruiken. Wellicht dat ik 2 nieuwe 45 watt koop, maar ik heb eigenlijk vrijwel nooit het sneller opladen echt nodig.

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:42

Lekker die Anker gebruiken, zeker als deze pps ondersteunt.

Google suggereert in de specs dat je een 45W lader nodig hebt. Echter ondersteunen de modellen helemaal geen 45W als je naar de foot note kijkt bij de Pro.

Foot note 8 van Pro:
De snelheden voor snel opladen op netvoeding (tot 27 W op de Pixel 9, tot 27 W op de Pixel 9 Pro en tot 37 W op de Pixel 9 Pro XL) zijn gebaseerd op het gebruik van de 45 W USB-C®-oplader van Google die is aangesloten op een stopcontact.

[ Voor 3% gewijzigd door Christiaan676 op 15-08-2024 10:02 ]

• lodu
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:56
In principe maakt je voedingsblokje je niet: of het nou 90 watt of 25 watt is, de telefoon gebruikt automagisch (meestal) het maximale wat je telefoon/blokje toestaat (zolang de snellaadtechniek wordt ondersteund).

Als je ook een laptop (of ander apparaat) hebt die via usb c oplaadt zou je daarmee rekening kunnen houden en een zwaarde blok kunnen kopen zodat je maar één lader nodig hebt voor alle apparaten.

Om zo snel mogelijk te laden is het wel aangeraden om de originele kabel van je telefoon te gebruiken.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

lodu schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:58:
[...]
In principe maakt je voedingsblokje je niet: of het nou 90 watt of 25 watt is, de telefoon gebruikt automagisch (meestal) het maximale wat je telefoon/blokje toestaat (zolang de snellaadtechniek wordt ondersteund).
Precies. Het geeft gewoon de maximale capaciteit aan van de lader; je apparaat pakt wat ie nodig heeft.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• codex
Klopt, maar de Pro XL laadt met 37 watt? Ik wil graag het maximale eruit halen qua laadsnelheid. Helaas heb ik nog wel eens momenten dat ik vergeten ben mijn telefoon aan de lader te hangen en heb gedurende lange tijd moet gebruiken, al weet ik niet of die 7 watt het verschil gaat maken.

• Mad-Matt
Ik vind de DBrand cases ontzettend tof, maar erg duur. Weet iemand of er iets vergelijkbaars is in Europa? (De opengewerkte binnenkant versie)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Mad-Matt schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:33:
Ik vind de DBrand cases ontzettend tof, maar erg duur. Weet iemand of er iets vergelijkbaars is in Europa? (De opengewerkte binnenkant versie)
Je hebt evt. de Spigen Ultra Hybrid met "ZeroOne" skin voor €22.99
https://www.amazon.nl/dp/B0CVR3FRSC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lodu
Mad-Matt schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:33:
Die grip case is inderdaad aan de dure kant, maar een goede beschermde case kost gewoon wat geld.
Die Spigen die wordt gelinkt ziet er voor mij persoonlijk niet sterk genoeg uit, ik laad mijn telefoon met grip case regelmatig vallen en na twee jaar nog null schade.

Fijne ook aan die case is dat, wanneer je geen zin meer hebt in die tear down achterkant, je de stikker achterop de case kan veranderen.

• Mad-Matt
Oh dat van die sticker wist ik niet, leuk detail.

Een goede case is voor mij niet direct nodig, zo vaak laat ik hem niet vallen, soms dondert hij van het nachtkastje, maar dat is ook weer geen extreme hoogte. Maar nu met een kleintje van 1 jaar die alles sloopt is een goede case geen overbodige luxe.

• codex
Ik heb al een Spigen Ultra Hybrid vanaf mijn P30 Pro (nadat ik die had laten vallen en dus alles kon vervangen) en die is behoorlijk sterk. Twee jaar op mijn Pixel 7 Pro gehad en die heb ik al vaak laten vallen, met name op de parkeerplaats bij het uitstappen uit de auto. Nu begint hij wel wat af te takelen, maar die heeft wel wat te verduren gehad.

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
codex schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:55:
Ik heb al jaren de Spigen Ultra Hybrid, ik heb nog wel eens de neiging om mijn telefoon te laten stuiteren, wat mij al flink wat gekost heeft. Met de Ultra Hybrid heb ik hem al vaker dan eens op de tuintegels laten stuiteren.

Net deze besteld. Normaal heb ik volledig transparant, maar met name de hoeken willen nog wel verkleuren.
Kreeg je snel krassen zichtbaar op het transparante? Of viel dit mee? Heb nu de Ringke Onyx. Zeer tevreden mee maar doorzichtig blijft mooier imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Rutger schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:38:
[...]

Besteld! Prachtige case, bedankt voor het delen

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Mad-Matt
Rutger schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:38:
[...]

Dat is een mooie, maar ik kan hem niet vinden voor de 9 Pro.
Gevonden!

https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-back-cover-zero-one

Deze vind ik ook nog wel aardig, dan zie je in ieder geval nog je kleur door het hoesje:
https://www.smartphonehoe...-9-9-pro-transparant.html

[ Voor 34% gewijzigd door Mad-Matt op 15-08-2024 15:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kwakkies
Mad-Matt schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:15:
[...]

Dat is een mooie, maar ik kan hem niet vinden voor de 9 Pro.
Hier is ie voor de 9 Pro:

https://amzn.eu/d/arqEryv

Ik ga voor deze, inderdaad nog wat kleur erdoorheen zonder verkleuring van de hoeken aldus de tip hier eerder in het topic:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5S_FZMADbjEh2RvAllU-odb2KBw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TP60ZWWZqYXUxBUPEeHUxs5Q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
Kwakkies schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:37:
[...]

Kreeg je snel krassen zichtbaar op het transparante? Of viel dit mee? Heb nu de Ringke Onyx. Zeer tevreden mee maar doorzichtig blijft mooier imo
Nu wel hoor, maar ik ben er alles behalve voorzichtig mee. Mijn vrouw heeft dezelfde op haar Pixel 8, die heeft ze nu sinds november 23:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhJTRAukgZyIyfeq8JzV8MVD_ZE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/knPYlvEQdP6V1x6hVtJ7N2Ae.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet niet wat normaal is, zelf ben ik er tevreden mee. 50 euro aan een hoesje uitgeven vind ik too much, dus ik heb wat dat betreft geen referentiekader. Wel met andere hoesjes in de range van 10 tot 30 euro.

• Kwakkies
codex schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:11:
[...]

Nu wel hoor, maar ik ben er alles behalve voorzichtig mee. Mijn vrouw heeft dezelfde op haar Pixel 8, die heeft ze nu sinds november 23:
[Afbeelding]

Ik weet niet wat normaal is, zelf ben ik er tevreden mee. 50 euro aan een hoesje uitgeven vind ik too much, dus ik heb wat dat betreft geen referentiekader. Wel met andere hoesjes in de range van 10 tot 30 euro.
Niet gek! Zie nagenoeg niks. Het vergelen lijkt ook mee te vallen maar is misschien het licht?
Hoe is hij verder qua feel? Wel wel een beetje grippy?

Ben bang dat ik nu verpest ben door de Ringke Onyx haha

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-03 10:15
Hebben sommige al een hoes voor de Fold besteld? ik zelf heb altijd Spigen gehad, mn iphone 12 PM heeft echt wel wat klappen gehad. Hopelijk komt de hoes eerder binnen dan de telefoon.

Upload nooit fotos hopelijk gaat dit goed;url https://www.gsmpunt.nl/ho...d-hoesje-back-cover-zwart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RziMxeiVPqqGkTtKmB7UE5tBN1w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P5SJrG7iSvgLwYekuLAFIHjk.png?f=fotoalbum_large

• codex
Kwakkies schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 17:02:
[...]

Niet gek! Zie nagenoeg niks. Het vergelen lijkt ook mee te vallen maar is misschien het licht?
Hoe is hij verder qua feel? Wel wel een beetje grippy?

Ben bang dat ik nu verpest ben door de Ringke Onyx haha
Het plakt aan je hand, zonder laat ik het toestel zo kletteren. Nog nooit uit mijn hand gegleden. Ik heb de nieuwe ook al binnen trouwens, ziet er solide uit :*)

Wat mij opvalt is dat de schermhoeken een stuk ronder zijn dan de P7P. Vrij goed te zien als je de cover op de P7P legt, formaat is hetzelfde maar een paar kenmerken zijn anders. Scherm lijkt een paar millimeter breder te zijn.

Vergelen heeft zij niet. Ik wel, maar na bijna twee jaar had ik ook niet anders verwacht. Aan de andere kant denk ik ook dat de warmteproductie van mijn toestel wel eens een rol gespeeld kan hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door codex op 15-08-2024 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Ik ben nog aan het twijfelen of ik mijn Pixel 8 Pro inwissel voor een Pixel 9 Pro XL of Pixel 9 Fold. Maar als ik 'm inwissel dan wordt het sowieso een Pitaka case. Die waren er helaas niet voor de Pixel 7 serie en de 8. Voor de 9 serie hebben ze ineens er wel voor gekozen om ze te maken.

https://pitakagermany.com...r-google-pixel-9-pro-fold

Het zijn echt hele fijne dunne stevige cases die ook nog eens Magsafe ondersteunen. Ik heb nog een Magsafe houder van ze dus hoopte elke keer dat ze een case zouden maken voor de Pixel 7 en 8 wat niet gebeurde. Ik weet in ieder geval nu dat als ik overstap er wel een case beschikbaar is.

[ Voor 3% gewijzigd door MaakmeGek op 16-08-2024 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Lijkt op deze die ik tegen kwam op Reddit.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0707/8684/2905/files/thinborne_pixel_9_pro_case_made_of_aramid_fiber.png

Verzenden vanuit de US, zal duur uitvallen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
Is de front screen van de Pixel 9 Pro fold, hetzelfde grote als de Pro of 9 ?
Dit omdat ik een front screenprotector wil met privacy glas, lijkt me dat het gewoon op de fold gaat passen : ]

https://www.amazon.nl/Pok...refix=%2Caps%2C93&sr=8-14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 06:43
Anduuuw schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 08:44:
Is de front screen van de Pixel 9 Pro fold, hetzelfde grote als de Pro of 9 ?
Dit omdat ik een front screenprotector wil met privacy glas, lijkt me dat het gewoon op de fold gaat passen : ]

https://www.amazon.nl/Pok...refix=%2Caps%2C93&sr=8-14
Zelf zou ik wachten tot de spigen screen protector er is https://www.amazon.nl/Spi...0CZS9DXCN?ref_=ast_sto_dp

Die installeren altijd perfect uitgelijnd met hun sjabloon systeem:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anduuuw
seapip schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:03:
[...]
Die installeren altijd perfect uitgelijnd met hun sjabloon systeem:D
Hehehe, die heb ik onder preorder met het hoes, maar mocht het passen heb ik een naamloos privacy glass gehaald voor de pro 9, de dimensies zijn precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
JanAd schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:26:
Lijkt op deze die ik tegen kwam op Reddit.

[Afbeelding]

Verzenden vanuit de US, zal duur uitvallen vrees ik.
Eventueel met een paar anderen bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Mad-Matt schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:12:
[...]

Eventueel met een paar anderen bestellen?
Evt voor Pitaka gaan, dan is het €59,90
Thinborne is €79,9 met verzending, maar ook met screenprotector.

Ik heb nog wat bedenktijd, de Pro komt toch pas over een maandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
JanAd schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:12:
[...]

Evt voor Pitaka gaan, dan is het €59,90
Thinborne is €79,9 met verzending, maar ook met screenprotector.

Ik heb nog wat bedenktijd, de Pro komt toch pas over een maandje.
Idd, voor mij geldt het zelfde.
Deze vind ik ook nog steeds interessant:
https://dbrand.com/shop/grip/google-pixel-9-pro-cases

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwakkies
Hoesje zojuist door de bus ontvangen van Amazon. Lijkt ietsjes smaller en korter dan mijn huidige P7. Wel even wennen aan het minder grippy gevoel. Straks maar ervaren met telefoon erin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LAgIQZZ1Kjx-WwJursvDmP8GnQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XqG23BYyhbRFgsqelFYad5jJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r__4nCHaoZ5CQmjgd6P6Ba4ZCnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FaPKon3AgqfTlbOTahVX01cr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DuV969auV_P9lrCU0dLHIgxSP5g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IwU7efwigvpQRom4Ke8MkXzf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 14:36
Heb deze bij Mous besteld. Ben normaal niet zo van de cases, had op mijn OP7T een skin van Dbrand zitten.
Heeft altijd prima gedaan. Maar na verloop van tijd toch wat barsten in de achterkant, vandaar dat ik nu maar eens een case ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
Ik ga bij DBrand een case bestellen, zijn er nog meer mensen die interesse hebben in een product van die site? Dan kan ik het meebestellen.

In basis vind ik de case erg duur, maar ja, dan koop je een telefoon van 1100 en dan ga je besparen op een case van een paar tientjes. (Hetzelfde met een peperdure auto en dan ChingChong banden eronder leggen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:02
Mad-Matt schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:48:
Ik ga bij DBrand een case bestellen, zijn er nog meer mensen die interesse hebben in een product van die site? Dan kan ik het meebestellen.

In basis vind ik de case erg duur, maar ja, dan koop je een telefoon van 1100 en dan ga je besparen op een case van een paar tientjes. (Hetzelfde met een peperdure auto en dan ChingChong banden eronder leggen)
Houdt wel rekening met importkosten, ik had voor m'n S24U de GRIP case en 2 stickers besteld, 67 dollar (met10% korting coupon), maar moest bij PostNL ook nog € 9,30 betalen, toen was het dus 70 euro i.p.v. 60. De case is wel van erg goede kwaliteit, dus je kunt er wel erg lang mee doen, en natuurlijk best wel uniek door de sticker naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
Gerjannn schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:24:
[...]

Houdt wel rekening met importkosten, ik had voor m'n S24U de GRIP case en 2 stickers besteld, 67 dollar (met10% korting coupon), maar moest bij PostNL ook nog € 9,30 betalen, toen was het dus 70 euro i.p.v. 60. De case is wel van erg goede kwaliteit, dus je kunt er wel erg lang mee doen, en natuurlijk best wel uniek door de sticker naar keuze.
Thanks, maar ik weet het. Ik had een DBrand sticker op m'n Flip5 en in het verleden een hoop zooi uit de VS laten komen. (incl. een set velgen 8)7 )
Als we het gezamenlijk doen kunnen we de importkosten en verzenden splitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
Mad-Matt schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:48:
Ik ga bij DBrand een case bestellen

[...]

In basis vind ik de case erg duur, maar ja, dan koop je een telefoon van 1100 en dan ga je besparen op een case van een paar tientjes.
Vorige week bij DBrand besteld voor de 9 PXL (hoes + screenprotector), zijn nog niet verstuurd.

Verder wel een goed hoesje (ten minste mijn huidige) en MagSafe compatible. De grip die het geeft vind ik zelf ook echt geweldig.

70 euro voor een hoes (+ skin :P ) vind ik zelf inderdaad ook gewoon te doen, zeker als een nieuw scherm zo 250 euro kan zijn.

Wel de tip om de binnenkant (die van suède is) en de knop/ingangs uitsnijdingen af en toe schoon te maken anders blijft er troep zitten en let ook even op dat niet alle screenprotectors met een hoesje passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
Koop altijd de google case omdat ik de bescherming van de knoppen met metaal/plastic heel lekker vind. Bij andere, betere, dunne hoesjes zijn de knoppen vaak open waardoor je een rand krijgt. Vaak lang gezocht naar andere merken die dit ook hebben maar nooit gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 06:43
jvang schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:08:
Koop altijd de google case omdat ik de bescherming van de knoppen met metaal/plastic heel lekker vind. Bij andere, betere, dunne hoesjes zijn de knoppen vaak open waardoor je een rand krijgt. Vaak lang gezocht naar andere merken die dit ook hebben maar nooit gevonden.
Dit doet de leren cases van Bellroy ook, toen de fabric cases niet meer beschikbaar waren (rip) overgestapt op deze cases.

Jammer genoeg is dit nu niet mogelijk voor de Fold omdat deze een finger afdruk sensorheeft in de power knop ipv onder het scherm.

[ Voor 7% gewijzigd door seapip op 19-08-2024 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 19:42
Ben best benieuwd of er veel toegevoegde waarde zit aan een case met zogenoemde "magsafe". Wat is hier de meerwaarde precies van, iemand een idee? Gebruikers die er bij zweren en sowieso magsafe cases kopen voor him toekomstige Pixel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire
Edzeau schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:40:
Ben best benieuwd of er veel toegevoegde waarde zit aan een case met zogenoemde "magsafe". Wat is hier de meerwaarde precies van, iemand een idee? Gebruikers die er bij zweren en sowieso magsafe cases kopen voor him toekomstige Pixel?
Voor iedereen anders, ik gebruik een Mous case (met Magsafe) voor:
- Brodit auto-houder, waar ik eventueel ook de telefoon draadloos mee kan opladen
- wallet, soms wil ik geen portemonnee meenemen maar slechts een paar pasjes (rijbewijs, creditcard)
- Powerbank, on-the-go draadloos opladen met een powerbank die aan je telefoon "plakt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
seapip schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:25:
[...]

Dit doet de leren cases van Bellroy ook, toen de fabric cases niet meer beschikbaar waren (rip) overgestapt op deze cases.

Jammer genoeg is dit nu niet mogelijk voor de Fold omdat deze een finger afdruk sensorheeft in de power knop ipv onder het scherm.
Sja die vind ik nog dikker en pittig aan de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Vanmiddag nog een spontane test gedaan van mijn Ringke Fusion case gedaan. Ik reed over een flinke drempel die ze in het fietspad richting Erasmusbrug hebben gemaakt en hoewel ik er al 10tallen keren zonder problemen overheen ben gesjeesd, vond de houder het nu genoeg en liet los...P7P stuiterde over de weg. Petje van voor Ringke, want er zit geen krasje op. Die military grade protection lijkt wel te werken.

Meteen maar even gekeken naar de nieuwe collectie (die ik eerder niet kon vinden) en de Onyx in het groen ziet er wel mooi uit, moet ik zeggen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7sH_g2s7vWJHZt6yP0nC3URGCBM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RbApBC4NzezJ0A5VdRC8Gl3F.jpg?f=fotoalbum_large
En eigenlijk wilde ik een transparante case voor die mooie Hazel kleur, maar ik begin nu serieus te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

MaakmeGek schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:59:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik mijn Pixel 8 Pro inwissel voor een Pixel 9 Pro XL of Pixel 9 Fold. Maar als ik 'm inwissel dan wordt het sowieso een Pitaka case. Die waren er helaas niet voor de Pixel 7 serie en de 8. Voor de 9 serie hebben ze ineens er wel voor gekozen om ze te maken.

https://pitakagermany.com...r-google-pixel-9-pro-fold

Het zijn echt hele fijne dunne stevige cases die ook nog eens Magsafe ondersteunen. Ik heb nog een Magsafe houder van ze dus hoopte elke keer dat ze een case zouden maken voor de Pixel 7 en 8 wat niet gebeurde. Ik weet in ieder geval nu dat als ik overstap er wel een case beschikbaar is.
Ik heb ondertussen een Pitaka besteld voor de 9Pro. Zal zeker de bevindingen hier posten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Heb deze besteld en inmiddels binnen gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://www.caseologycases.com/cdn/shop/files/ACS07746-01.jpg?v=1722874865&width=1946
https://www.caseologycase...F5xudgN0oQa0euGK8rNSXGBIv

Eerste indruk is redelijk positief. Vooral de zijkanten zijn door de kleine inkepingen heel 'grippy'. Achterkant heeft ook een reliëf, waardoor het toestel minder snel uit je hand glijdt. Materiaal voelt wel als 'hard plastic' en heeft niet de rubberachtige finish die ik graag zou zien. Voor het geld lijkt het me een prima keuze. Zelf heb ik niets met gladde hoesjes zonder profiel.

Caseology is een merk van Spigen. Dus kwalitatief wel prima.
mphilipp schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 01:01:
Vanmiddag nog een spontane test gedaan van mijn Ringke Fusion case gedaan. Ik reed over een flinke drempel die ze in het fietspad richting Erasmusbrug hebben gemaakt en hoewel ik er al 10tallen keren zonder problemen overheen ben gesjeesd, vond de houder het nu genoeg en liet los...P7P stuiterde over de weg. Petje van voor Ringke, want er zit geen krasje op. Die military grade protection lijkt wel te werken.

Meteen maar even gekeken naar de nieuwe collectie (die ik eerder niet kon vinden) en de Onyx in het groen ziet er wel mooi uit, moet ik zeggen:
[Afbeelding]
En eigenlijk wilde ik een transparante case voor die mooie Hazel kleur, maar ik begin nu serieus te twijfelen...
Ziet eruit als een prima optie voor de liefhebbers van een grippy case.

[ Voor 46% gewijzigd door hershel op 20-08-2024 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

hershel schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:02:
Heb deze besteld en inmiddels binnen gekregen:
[Afbeelding]
https://www.caseologycase...F5xudgN0oQa0euGK8rNSXGBIv

Eerste indruk is redelijk positief. Vooral de zijkanten zijn door de kleine inkepingen heel 'grippy'. Achterkant heeft ook een reliëf, waardoor het toestel minder snel uit je hand glijdt. Materiaal voelt wel als 'hard plastic' en heeft niet de rubberachtige finish die ik graag zou zien. Voor het geld lijkt het me een prima keuze. Zelf heb ik niets met gladde hoesjes zonder profiel.

Caseology is een merk van Spigen. Dus kwalitatief wel prima.

[...]

Ziet eruit als een prima optie voor de liefhebbers van een grippy case.
Ik heb die voor de 8Pro. Ik gebruik die vooral als het risico op vallen of schade het grootste is (uitstapjes, feestjes). Heel stevige bumper-case. Mss bestel ik die ook nog terug. Soms heb je gewoon wat extra bescherming nodig. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

JanAd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:
[...]

Ik heb ondertussen een Pitaka besteld voor de 9Pro. Zal zeker de bevindingen hier posten.
Je zal niet teleurgesteld zijn denk ik. Zijn echt mooie cases die goed afgewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:47
MaakmeGek schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:10:
[...]

Je zal niet teleurgesteld zijn denk ik. Zijn echt mooie cases die goed afgewerkt zijn.
Vraag me vooral af hoe goed ze beschermen tegen vallen, omdat ze zo dun zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Ben altijd tevreden over UAG hoesjes.

Beetje jammer dat ze de Pathfinder zonder magneet versie niet in het zwart hebben :/
https://nl.urbanarmorgear.com/collections/pixel-9-pro/

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 22:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WLjGN_luWudGfX5WPzz7GQjwtts=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SbtSfsjKjBj7leO4qiG9KOed.png?f=fotoalbum_large

Ik zit helemaal vast in het peak design mobile platform dus dat zal het volgende hoesje worden voor mij :D
https://eu.peakdesign.com...el?variant=41260111822925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:36
mphilipp schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 01:01:.
Meteen maar even gekeken naar de nieuwe collectie (die ik eerder niet kon vinden) en de Onyx in het groen ziet er wel mooi uit, moet ik zeggen
Deze net in het mint groen besteld, vond ik op de plaatjes zeer mooi. Komt helaas niet dezelfde dag als de telefoon binnen, screen protector gelukkig wel. Altijd zeer (te) netjes hyper op nieuwe gadgets :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-05 15:38
Ik heb op V&A de Mous Thin Fit in Salie groen gezet. Geschikt voor Pixel 9 en Pro.

Als deze 'self promo' niet is toegestaan dan mijn excuses!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rox92
Net mijn pixel 9 pro xl binnen en een kleine review van mijn producten. Ik heb een case van nilkin ( https://amzn.eu/d/gWnOXII ) , die sluit erg mooi aan. Maakt de telefoon niet extreem log maar zorgt wel voor voldoende bescherming en extra grip. De randjes staan iets boven het scherm en ook de camera word beschermd door opstaande randen. Overigens is deze case ook te bestellen op AliExpress voor +- 10 euro.

De screenprotector heb ik van jetech ( https://amzn.eu/d/5rwbKCZ ) hoewel ik sceptisch was over het malletje om de screenprotector te plaatsen. Is het nog nooit zo makkelijk en goed gegaan. De screen protector zit er perfect op. Ook zit hij net niet tegen de case aan gedrukt maar overal net 1 mm speling. Screenprotector is net zo groot als die van Aliexpress, alleen die van Aliexpress heeft een zwart randje en deze niet. Heeft ook verder geen gaatje of uitsparing voor de selfie camera.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1PmDnD2ZnJtuaeQZVsOmwWgIJA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U2EjVO6dUh81JRHnPMX6H2TX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8peYuG0LUUP7ZQwU7DJV9Q6fnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YHBIJgQ0AXuNSJcyHUFMGNWi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Rox92 op 22-08-2024 16:36 ]

• Rox92
Dubbel...

[ Voor 98% gewijzigd door Rox92 op 22-08-2024 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-05 22:24
Zojuist deze screenprotector van Amfilm binnengekregen voor de Pixel 9 Pro XL. Deze had ik ook voor de Pixel 8 Pro en erop zetten met de bijgeleverde tool ging binnen een paar minuten. Geen bubbels oid en zit er zeer netjes op. Zitten totaal 3 in de verpakking.

Ook heb ik deze case meebesteld zodat ik er toch wat omheen heb zitten maar dit is gewoon een zeer mooie transparante magsafe hoes voor een zeer nette prijs. Magsafe echter nog niet getest.

Beide dus niet al te duur maar gewoon prima naar mijn mening.

• Brad Pitt
qwasd schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:05:
Zojuist deze screenprotector van Amfilm binnengekregen voor de Pixel 9 Pro XL.
Hmmm deze ook binnen gekregen (telefoon nog niet, bij buren afgegeven terwijl ik er een dag voor heb vrij genomen) maar door de brakke plaatsing van de selfie cam misschien beter voor een protector zonder camera gaatje kunnen kiezen.
Ben bang dat het nu extra opvalt, of valt dit wel mee?

• qwasd
Brad Pitt schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:09:
[...]

Hmmm deze ook binnen gekregen (telefoon nog niet, bij buren afgegeven terwijl ik er een dag voor heb vrij genomen) maar door de brakke plaatsing van de selfie cam misschien beter voor een protector zonder camera gaatje kunnen kiezen.
Ben bang dat het nu extra opvalt, of valt dit wel mee?
Wat moet opvallen? Bij mij valt de protector precies goed (ook met camerauitsparing) en alles zit naadloos tussen de hoes. Ik ben tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
qwasd schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:33:
Wat moet opvallen? Bij mij valt de protector precies goed (ook met camerauitsparing) en alles zit naadloos tussen de hoes. Ik ben tevreden.
Dat het gaatje heel laag zit. De nieuwe plek van de selfie cam is niet zo een succes. Maar als het niet opvalt dan is alles prima toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
Brad Pitt schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:35:
[...]

Dat het gaatje heel laag zit. De nieuwe plek van de selfie cam is niet zo een succes. Maar als het niet opvalt dan is alles prima toch :)
Dit is mij eerlijk gezegd niet eens opgevallen en hoor dit nu pas. Ik vind het wel wat hebben en absoluut niet storend.

• lodu
DBrand bestelling gecancelled. Was nog steeds niet verzonden en volgens support werd het meer richting einde van deze maand voor verzending.

Nu maar de Spigen Ultra Hybrid Onetap gehaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iDutch
  • Laatst online: 22:24
De grijsgroene Google case voor de Pixel 9 Pro XL is momenteel gunstig geprijsd bij Amazon. Heb hem helaas zelf voor de volle mep gekocht bij Google.

https://www.amazon.nl/dp/...0c-21&ascsubtag=226689242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo--
  • Laatst online: 22-04 20:57

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvang
Google case pro xl. Net zo glad als de vorige. Sluit perfect. Goeie clickie covers op de knoppen. Vangt wel minder stof. En glad. Erg glad. Had ik al gezegd dat de case glad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:48

KingCrash

Angry Rabbit

qwasd schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:05:
Zojuist deze

Ook heb ik deze case meebesteld zodat ik er toch wat omheen heb zitten maar dit is gewoon een zeer mooie transparante magsafe hoes voor een zeer nette prijs. Magsafe echter nog niet getest.

Beide dus niet al te duur maar gewoon prima naar mijn mening.
Ik heb deze ook op mijn verlanglijstje staan. Toevallig de MagSafe al kunnen testen? Benieuwd of de case goed 'plakt'.

Angry Rabbit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 15:40
Ik heb een glazen screenprotector er netjes opzitten..ik heb de optie voor screenprotector aan staan, maar de vingerafdruk scanner doet het nog steeds niet. Moet ik ergens op letten bij de aanschaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Rox92 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 16:31:

De screenprotector heb ik van jetech ( https://amzn.eu/d/5rwbKCZ ) hoewel ik sceptisch was over het malletje om de screenprotector te plaatsen. Is het nog nooit zo makkelijk en goed gegaan. De screen protector zit er perfect op. Ook zit hij net niet tegen de case aan gedrukt maar overal net 1 mm speling. Screenprotector is net zo groot als die van Aliexpress, alleen die van Aliexpress heeft een zwart randje en deze niet. Heeft ook verder geen gaatje of uitsparing voor de selfie camera.
Bedankt voor deze tip, want dit was inderdaad echt een verademing qua screenprotector aanbrengen! Ik was namelijk ook erg sceptisch, maar het werkt heel goed, eigenlijk tegen verwachting in.

Ik moest wel even de fingerprint opnieuw "leren" want het ging niet meer zo soepel, maar daarna werkt het weer vlekkeloos.
dangerousp schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:37:
Ik heb een glazen screenprotector er netjes opzitten..ik heb de optie voor screenprotector aan staan, maar de vingerafdruk scanner doet het nog steeds niet. Moet ik ergens op letten bij de aanschaf?
Misschien ook een tip voor jou om je fingerprint even opnieuw te "leren" als je dat nog niet hebt gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 15:40
Rutger schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:02:
[...]

Bedankt voor deze tip, want dit was inderdaad echt een verademing qua screenprotector aanbrengen! Ik was namelijk ook erg sceptisch, maar het werkt heel goed, eigenlijk tegen verwachting in.

Ik moest wel even de fingerprint opnieuw "leren" want het ging niet meer zo soepel, maar daarna werkt het weer vlekkeloos.

[...]

Misschien ook een tip voor jou om je fingerprint even opnieuw te "leren" als je dat nog niet hebt gedaan :)
Met veel moeite gedaan, maar hij herkent mijn vinger niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
dangerousp schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:37:
Bedankt voor de tip! Wist niet dat de telefoon die optie had en reageert nu veel beter.

Werk je toevallig veel met je handen? Een bekende YouTuber (jerryrigeverything) schijnt er ook last van te hebben dat het soms niet werkt als hij veel geklust heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik kan iedereen de accesoires van Spigen aanraden (geen affiliate links oid :p)

Spigen screenprotector: https://www.amazon.nl/dp/B0D854KDG3/
Spigen lens protector: https://www.amazon.nl/dp/B0D85SML6Y/
Spigen hoesje:
https://www.amazon.nl/dp/B0CVR66TWB/

Installeren van de screenprotector is echt super eenvoudig, nog paar belletjes aan de voorkant maar verwacht dat die binnen 24u weg zijn. Ook de fingerprint scanner werkt top met protector erop.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CW9bXatJ3hLr5-QhRWYGjA8Xmck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ErHyUyffs04aQ4CQPyN3N9dv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LNDHuUY-OqT7Gb6Taia5ADvJHjk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tabkbfKS8S82fPiJzV5UkXpc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zdm6YCTUSv03Nl0R88rKV1SybMc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hbriHyo6AWxlqzgGWtQOGuwb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Edit: Het is al laat, ik quote mezelf..

[ Voor 106% gewijzigd door Gerjannn op 23-08-2024 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik zie bij een aantal fabrikanten van cases staan dat als je MagSafe in de case hebt zitten de pixel stand niet meer werkt. Is dit standaard of alleen bij hun implementatie?

Voorbeeld https://thinborne.com/pro...6VJT2FZQ7VPE9Qvm4emH5L5X9

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
hadden we niet al gezegd dat hier V&A voor is?

[ Voor 97% gewijzigd door PaT op 23-08-2024 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimaPlan
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 21:28
Gerjannn schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:23:
Ik kan iedereen de accesoires van Spigen aanraden (geen affiliate links oid :p)

Spigen screenprotector: https://www.amazon.nl/dp/B0D854KDG3/
Spigen lens protector: https://www.amazon.nl/dp/B0D85SML6Y/
Spigen hoesje:
https://www.amazon.nl/dp/B0CVR66TWB/
Ik heb exact dezelfde set gekocht en ben er net als jij erg tevreden mee. Installatie van screenprotector deed ik eigenlijk nooit maar nu voor het eerst weer een wat duurdere telefoon. Voorheen altijd gepriegel met die dingen maar met dit systeem feilloos en exact te installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
Heb bij DBrand een case en screenprotector gekocht, alleen de omschrijving is het al waard
Oleophobic Coating
Repulsive.
Imagine you're a typical human, covered from hand to toe in disgusting oils. Not much of a stretch. Now imagine you bought a nicer smartphone than you deserve. Again, not too far from reality. Lucky for your screen, dbrand Glass has an oleophobic coating to repel your disgusting hand oils. You're welcome.
Ben benieuwd wat er eerder binnen komt, de case of de 9 Pro.
We gaan het meemaken over een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
prodygee schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:55:
[mbr]hadden we niet al gezegd dat hier V&A voor is?[/]
Overheen gelezen vorige keer, excuus hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
Voor mijn Pixel 9 Pro xl heb ik een hoesje met magsafe gekocht. Iemand tips voor een magsafe wallet?
Edit: zojuist deze besteld

[ Voor 40% gewijzigd door qwasd op 24-08-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:59
Ik heb deze houder in de auto.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/DmkX5bLM/PXL-20240824-102920647.jpg

Deze werkt met een magneet sticker die je op de achterkant van je telefoon plakt. Ik heb hem altijd los in de hoes gedaan wat prima werkte.

Weet iemand of dit werkt in combinatie met een MagSafe hoesje? Of een hoesje met ingebouwde magneet?
Misschien dat iemand een goede tip heeft voor als ik de 9 Pro bestek. Ben er nog niet over uit of ik een transparante of gekleurde hoes wil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 07-05 17:38
Zojuist de officiële Google Pixel case in ontvangst genomen. Zit echt zeer goed om het toestel en de feel is uitstekend, niet te glad, niet te stroef en heerlijk clicky buttons.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fq5gAAPA2ENSOvjlEyOu3IRvf9A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzwQaY39HQujhAqsK6SlMz9H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nAv6RS27SZ5t3uHncdtlstt9-rY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VzbCchGVNQK5HDLnhDGjpoyT.jpg?f=fotoalbum_large

Nice dat ze dus exact dezelfde kleuren gebruiken als het toestel zelf l

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:01

Christiano007

Ich bin der champion

Pukson schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:37:
Zojuist de officiële Google Pixel case in ontvangst genomen. Zit echt zeer goed om het toestel en de feel is uitstekend, niet te glad, niet te stroef en heerlijk clicky buttons.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nice dat ze dus exact dezelfde kleuren gebruiken als het toestel zelf l
Voor die prijs hadden ze er MagSafe in moeten bouwen, dan was het een top hoesje

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 07-05 17:38
Christiano007 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:55:
[...]

Voor die prijs hadden ze er MagSafe in moeten bouwen, dan was het een top hoesje
Heb zelf zon MagSafe magneetje achter het hoesje geplaatst. Werkt goed!

https://www.gsmpunt.nl/un...r-magsafe-zwart-en-zilver

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 19:20
Mocht niet.....

[ Voor 118% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-08-2024 15:53 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qwasd
Golf2vr6 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:38:
Iemand interesse in een Spigen Hybrid Crystal Clear hoesje voor de 9 pro. Verkeerd besteld had een XL moeten zijn. Mag voor 10 euro + verzendkosten (brievenbus pakket) weg.

Spigen Ultra Hybrid Case voor Google Pixel 9 en Pixel 9 Pro [Made for Google] hoesje -Crystal Clear https://amzn.eu/d/6U5cbyR

Ik neem aan dat dit hier mag, zo niet excuses.
Ik denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midan
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-05 17:14
Ik had gehoopt dat mijn OnePlus fast charger zou werken voor de pixel 9, maar helaas. Schijnbaar andere technologie waardoor het op max 1 ampère lijkt te laden. Argument dat er geen lader in de doos hoeft omdat je het al thuis hebt is dus flauwekul }:|

Raden jullie aan om gewoon de Google lader te halen of werkt bijvoorbeeld deze van de ikea ook?

https://www.ikea.com/nl/e...r-fast-charging-50549412/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
Midan schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:33:
Ik had gehoopt dat mijn OnePlus fast charger zou werken voor de pixel 9, maar helaas. Schijnbaar andere technologie waardoor het op max 1 ampère lijkt te laden.
Volgens accutbattery doet de XL bij mij plm. 3500 mA op zowel 67 Watt Xiaomi lader als 65 Watt OnePlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Midan schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:33:
Ik had gehoopt dat mijn OnePlus fast charger zou werken voor de pixel 9, maar helaas. Schijnbaar andere technologie waardoor het op max 1 ampère lijkt te laden. Argument dat er geen lader in de doos hoeft omdat je het al thuis hebt is dus flauwekul }:|

Raden jullie aan om gewoon de Google lader te halen of werkt bijvoorbeeld deze van de ikea ook?

https://www.ikea.com/nl/e...r-fast-charging-50549412/
Omdat jij toevallig geen lader hebt is het hele argument flauwekul?

Maar lader PD 3.0 en PPS. Alleen OP lader heeft geen PD. Zou er 1 zoeken tot max 40w stel je koopt ooit een nieuwe telefoon die sneller kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
jvang schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:17:
[...]
Alleen OP lader heeft geen PD.
Jawel, de SUPERVOOC laders doen PD (en ook PPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
lodu schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:56:
[...]

Jawel, de SUPERVOOC laders doen PD (en ook PPS)
Correctie. Alleen sommige OP laders doen geen PD. Eigenlijk de enige meegeleverde bij een telefoon die het niet ondersteunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
jvang schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:02:
[...]

Correctie. Alleen sommige OP laders doen geen PD. Eigenlijk de enige meegeleverde bij een telefoon die het niet ondersteunde.
OnePlus laders zijn SUPERVOOC laders toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
De supervooc naam is later toegevoegd. Ik denk omdat de bricks geleverd met de 7pro en eerder geen PD hebben. Ook bij goedkopere nord modellen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Hier laders van de OnePlus 7 t/m 9 in huis. 3 x bedraad en 2 orginele stands (draadloos van de 8 en de 9). De pixel 7/8/9 laden overal op en aan.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Ook de volle snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Geen idee. Niet langzaam iig.
Maar helaas niet zo snel als OP toestellen

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 14:36
Hoe kun je zien of ie op volle snelheid laad ?
Gebruik een lader van mijn op7t pro maar heb het idee dat hij niet echt snel laad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
@certefied @Golf2vr6 app downloaden als ampère of accubattery. Ik krijg met de OP slechts 6W en met een samsung lader en Google kabel 28W.

[ Voor 57% gewijzigd door jvang op 24-08-2024 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Rox92 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 18:55:
[...]

Bedankt voor de tip! Wist niet dat de telefoon die optie had en reageert nu veel beter.

Werk je toevallig veel met je handen? Een bekende YouTuber (jerryrigeverything) schijnt er ook last van te hebben dat het soms niet werkt als hij veel geklust heeft.
Heel herkenbaar; er gaat troep zitten tussen de ribbels in je vingers. En dat is nu net wat een goede scan van je vingers wel nodig heeft. Ik heb dat veelal met werk in de metaal gehad, en ook met mijn huidige werkzaamheden waarbij ik veel op daken ben. Denk dat er aluminium oxide dan ladders in het profiel gaat zitten. Werk handschoenen voorkomen dat mijn handen erg vies worden. Ik kan mijn huidige P7P gewoon unlocken.
Gebruik ik geen handschoenen overdag, dan heb ik echt werkplaats zeep nodig om mijn handen schoon te krijgen.
In het verleden heb ik al eens de screen protector met veelvuldige swipe bewegingen beschadigd vanwege fijn metaal/aluminium spul op mijn vingers.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste