Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-03 07:52

Infinithlon

i was there!

AMD1800 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:20:
[...]

Welke heb je gekocht die niet zo goed bevalt?

Heeft iemand een USB c dac die hij aanraadt?
Een van StarTech op amazon. Was 25 euro dus ik ging er een beetje vanuit dat het een goede was, maar hij stopt vrij regelmatig gewoon met muziek afspelen.
Kan ook tegelijkertijd nog opladen maar mss moet ik dat maar laten schieten. Ik wil vooral dat ie fatsoenlijk muziek afspeelt over mijn oordoppen.

when i wake up people take up mostly all of my time!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JPuuuu
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 17-10-2024
Mocht iemand nog interesse hebben in een Mous case, een aantal zijn nu in de aanbieding via hun website. Ik heb zelf de Clarity case gekocht voor €25,84 (inclusief verzendkosten en 10% korting op de eerste aankoop). Het is wel de versie zonder magneet, maar die gebruik ik toch niet.

Ben benieuwd of ze de hype waarmaken, of dat het vooral marketing is waar je geld naartoe gaat.

https://eu.mous.co/produc...ne?variant=42564116512861

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52
JPuuuu schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:30:
Mocht iemand nog interesse hebben in een Mous case, een aantal zijn nu in de aanbieding via hun website. Ik heb zelf de Clarity case gekocht voor €25,84 (inclusief verzendkosten en 10% korting op de eerste aankoop). Het is wel de versie zonder magneet, maar die gebruik ik toch niet.

Ben benieuwd of ze de hype waarmaken, of dat het vooral marketing is waar je geld naartoe gaat.

https://eu.mous.co/produc...ne?variant=42564116512861
Thx goede tip. Heb nu de super thin clear case, maar toch de Aramid Fibre limetless 5.0 voor er bij besteld.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Mous Limitless 5.0 MagSafe compatible case met carbon print is in de aanbieding voor 20,99

https://amzn.eu/d/a2Nr4ss

Heb hem zelf ook besteld. Nog nooit een Mous case gehad dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixzus
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-05 13:58
Wie weet of de speciale lader van Google voor de Pixel, sneller laad dan een andere 45w lader? Mijn laptop lader van 60 watt vind ik niet zo snel gaan. google claimt:

Laad je Pixel 9 Pro XL tot 70% op in ongeveer 30 minuten.

De snelheden voor snel opladen op netvoeding (tot 27 W op de Pixel 9, tot 27 W op de Pixel 9 Pro en tot 37 W op de Pixel 9 Pro XL) zijn gebaseerd op het gebruik van de 45 W USB-C®-oplader van Google die is aangesloten op een stopcontact. De werkelijke resultaten kunnen langzamer zijn. Adapters zijn los verkrijgbaar. De oplaadsnelheid is gebaseerd op tests waarbij de batterijen van het apparaat tot 1% zijn verbruikt en worden opgeladen met de 45 W USB-C®-oplader van Google. De oplaadtests zijn begin 2024 uitgevoerd door Google op pre-productiehardware en -software met standaardinstellingen en een apparaat dat aanstaat. De oplaadsnelheid is afhankelijk van allerlei factoren, waaronder het gebruik tijdens het opladen, hoe oud de batterij is en de omgevingstemperatuur. De werkelijke oplaadsnelheid kan lager zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-06 09:55
Mole schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:10:
Na 1,5 maand eindelijk P9P ontvangen. Hoesje (ringke onnyx magnetic) en Anker Charge stand stonden al te wachten... Laadt die niet draadloos op!

Ik kom wel meer issues tegen met draadloos laden, maar dit valt wel even tegen.

Iemand al ervaring met een MagSage compatible hoes voor P9p die wel werkt met draadloos laden?

EDIT: Ik moet het even nuanceren. Draadloos laden ansig werkt wel, maar niet via de Magsafe Ring op de het hoesje icm de Anker stand. Het lijkt er bij mij op de de charging coil niet gecentreerd achter het google logo zit, en zelfs niet er boven wat ik soms teruglees, maar juist er wat onder.

Kan iemand dat uitproberen en bevestigen?

Edit 2: Zoals hier te zien is dus: https://imgur.com/Vyk1VSM
Ik kan bevestigen dat de ring iets onder het google logo zit.
Ik heb een mouse case en draadloos laden werkt perfect met mijn mouse stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-07 23:44
Hoop begin november eindelijk de Pixel 9 Pro Hazel 256 Gb te ontvangen (eind augustus bestelt bij KPN)

Heeft iemand tips voor een transparante case + screenprotector voor de Pixel 9 Pro zodat die alvast in huis heb?

Iemand ervaring met deze Clarity case : https://eu.mous.co/produc...ne?variant=42564116512861 Zag deze een paar berichten terug voorbijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-07 20:06
Yazoo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:34:
Hoop begin november eindelijk de Pixel 9 Pro Hazel 256 Gb te ontvangen (eind augustus bestelt bij KPN)

Heeft iemand tips voor een transparante case + screenprotector voor de Pixel 9 Pro zodat die alvast in huis heb?

Iemand ervaring met deze Clarity case : https://eu.mous.co/produc...ne?variant=42564116512861 Zag deze een paar berichten terug voorbijkomen.
Heb deze ook besteld voor deze prijs.
Zelf nog niet gebruikt heb er nog een andere van mous opzitten.
Ma goede kwaliteit hoesjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:21
@Yazoo Ik heb de Poetic Guardian. Deze is best wat dikker en volgens mij biedt deze een erg goede bescherming.

Als je nog tijd hebt kun je deze van amazon.com halen: Torras met deze heb ik zelf geen ervaring, maar leek me wel goed. Heb je zowel MagSafe als een standaard. Lijkt me ook wel een case die goede bescherming biedt.

[ Voor 7% gewijzigd door AMD1800 op 14-10-2024 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:00
Yazoo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:34:

Spigen Ultra Hybrid cases zijn sterk. Ik heb mijn telefoon al meerdere malen laten stuiteren inmiddels. Het enige wat ik nadelig vind is dat de camera afscherming wel iets hoger had gekund. Ik heb ook een glass screen protector van Spigen erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-06 09:55
Okietor schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:42:
[...]

Het logo zit in het hart van de ring [Afbeelding]
Das vreemd, ik heb de mouse clear versie en daar zit de ring echt niet in het midden van het logo maar duidelijk een stukje daaronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sot9X8HO0X7BFHSylOFRR29b2eU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PrekaZexpX9xfu3ixXgtacyi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door certefied op 15-10-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-07 10:35
certefied schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:13:
[...]
Das vreemd, ik heb de mouse clear versie en daar zit de ring echt niet in het midden van het logo maar duidelijk een stukje daaronder.
Naar het schijnt zit de charging-coil van de 9Pro LAGER dan die van de 9. Daarom kunnen cases wel dezelfde fit hebben, maar kan het misgaan bij de magsafe-ring plaatsing. Ringke schijnt in ieder geval dezelfde "magsafe case" te leveren voor de 9 en 9Pro, wat dus niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Mn DBrand case en screenprotector zijn binnen, die dingen zijn mooier verpakt dan de Pixel zelf

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-07 10:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Aangezien de Pixel Stand 2 niet verkrijgbaar is, ben ik op zoek naar een standaard voor naast mijn desktop waarop ik mijn Pixel 9 Pro draadloos mee kan opladen. Ik zoek iets waarmee de telefoon rechtop staat en opgeladen wordt en niet zo'n wireless charging pad waarbij de telefoon plat ligt.

Komt er binnenkort een Pixel Stand 3? Moet ik hiervoor op Temu/Aliexpress wezen wat ik liever niet doe? De Xiaomi Mi 20W ziet er goed uit en krijgt goede reviews maar ik weet niet of deze compatibel is met de P9P. Iemand hier goede ideeën over?

Edit: P9P zit in een Spigen Liquid Air case, dus geen magsafe.

[ Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 21-10-2024 16:18 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-06 09:00
Ik wil graag een Ringke case met magsafe halen voor de Pixel 9 Pro (dus geen XL), weet iemand of de magsafe wallets handig in gebruik zijn, of is dat door het kleine formaat juist onhandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-07 14:59
SkyThes schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:52:
[Afbeelding]

Ik zit helemaal vast in het peak design mobile platform dus dat zal het volgende hoesje worden voor mij :D
https://eu.peakdesign.com...el?variant=41260111822925
Was deze bij mijn zoektocht naar een hoesje nog niet eerder tegengekomen. Heb de Mous IntraLock® case besteld in de Blackfriday sale, maar moet zeggen dat de peak design case er beter uit ziet, zeker het groen (al lijkt het op de afbeeldingen te verschillen qua kleur).
Zie wel in de reviews dat draadloos opladen voor sommigen niet werkt, herken je (@SkyThes) dat toevallig?
Mous heeft blijkbaar een directere samenwerking met Google, dus heb net iets meer vertrouwen in dat alles goed aansluit en werkt en was goedkoper door de BlackFriday sale.

Tenslotte was voor mij het voordeel van IntraLock® dat er ook een Garmin koppelstuk was, waardoor ik de bestaande houders voor mijn fietsen kan gebruiken en enkel het koppelstukje er op hoef te plaatsen. Zag dat deze voor peak design enkel via andere partijen verkrijgbaar was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-07 16:43
dimmak schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:29:
Ik wil graag een Ringke case met magsafe halen voor de Pixel 9 Pro (dus geen XL), weet iemand of de magsafe wallets handig in gebruik zijn, of is dat door het kleine formaat juist onhandig?
Over wallets kan ik niets zeggen, maar de Ringke bevalt mij verder uitstekend. Ik gebruik de magsafe vooral voor een mount in de auto.

Heb ook een Anker magsafe charging stand, maar dit werkt zeer matig. Afhankelijk van de lader die ik er op aansluit, laadt mijn P9P niet (laden gaat aan/uit als ik er een Baseus 65/100W fast charger op aansluit) of traag (2 a 3w als ik er een 10W lader op aansluit.

Kan ook aan de stand liggen, maar je leest best veel verhalen dat de P9P vrij kieskeurig is met draadloos laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-07 16:18
Meestal ga ik caseless door het leven maar nu toch de Spigen Liquid air case en screenprotector besteld voor mn P9PXL! ik wist niet dat spigen zo'n zelfde easy apply screenprotector had als Dbrand die toch een stuk goedkoper is (€18,50 Free shipping op amazon vs $27 + shipping + import via dbrand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Spigen screenprotector is binnen en was zoals verwacht erg makkelijk op mn P9PXL te krjgen.. Geen 1 bubbel en zit precies in t midden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:00
Slicey schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:00:
Spigen screenprotector is binnen en was zoals verwacht erg makkelijk op mn P9PXL te krjgen.. Geen 1 bubbel en zit precies in t midden!
Nog steeds zelfde respons op vingerafdrukken? Bij mij was het wat minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
codex schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:59:
[...]

Nog steeds zelfde respons op vingerafdrukken? Bij mij was het wat minder.
Ja precies hetzelfde! Gister dacht ik zelfs iets beter dan zonder maar dat zal wel niet :P
Phone unlockte soms zonder screenprotector niet altijd en moest ik gewoon de pin invoeren - tot nu toe nog niet gehad MET screenprotector (heb ook screenprotector setting aangezet) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-07 22:33
Ik heb een mous screenprotector (tempered glass) meebesteld met mn mous case. Goed om te weten dat hier een mal bij zit om hem kaarsrecht te plakken. Lijkt niet op de site erbij te staan en wordt ook in de video tutorial niet beschreven, maar hij zit er dus wel bij (P9P)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:18

JanAd

Wind’s howling

Ik zat al sinds de release van de 9Pro te wachten op deze case voor de Pixel Buds Pro 2 die ik met de store credits had besteld. Ik kreeg voor de Buds ook weer store credit, dus bij deze na een goeie 4 maanden wachten:
https://store.google.com/...GhZMnM9IiwxLG51bGxdXX0%3D

Terug leverbaar en besteld :+

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaOzzie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-07 22:54
Had eerst een case van Otterbox, maar die is te lomp en zwaar. Deze van Nillkin is een stuk slanker en lichter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RFa85RtCbgrsUTfDmKnfhjj5ck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/scmhdFlyjz8oU1SaXvtCaznL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door DaOzzie op 17-01-2025 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-07 15:12
Iemand ervaring met de ZAGG Luxe Glass 360 voor de Pixel 9 Pro?
https://eu.zagg.com/zagg-...pixel-9-pro-clear-bundle/
Afbeeldingslocatie: https://cdn11.bigcommerce.com/s-vkwgdkpvsn/images/stencil/original/products/1493/7594/4-Lightweight-Flexble__83704.1723552970.jpg?c=1

[ Voor 3% gewijzigd door ivo001 op 24-01-2025 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01:32
Iemand enig idee of onderstaande producten met elkaar werken op deze telefoon?

https://www.amazon.nl/UGR...-compatibel/dp/B0CCVG2ML6
https://www.amazon.nl/Rin...okbestendig/dp/B0DCHBD75F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-06 09:00
Yes, ik heb die powerbank en een andere magnetic case van Ringke, maar werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
dimmak schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:29:
[...]

Yes, ik heb die powerbank en een andere magnetic case van Ringke, maar werkt als een trein.
Ik had ze besteld maar geretourneerd, heb getest en van 25% naar 80% zou ongeveer 3.5 uur duren
...

Heb gezocht naar instellingen, maar kon nergens wat vinden. Is die snelheid normaal of heb ik toch wat fout gedaan? Had zelfs een qi2 lader genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07 10:00

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Popcorna schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:08:
[...]

Ik had ze besteld maar geretourneerd, heb getest en van 25% naar 80% zou ongeveer 3.5 uur duren
...

Heb gezocht naar instellingen, maar kon nergens wat vinden. Is die snelheid normaal of heb ik toch wat fout gedaan? Had zelfs een qi2 lader genomen.
Pixel 9 modellen kunnen alleen gebruik maken van de gewone Qi snelheid, Qi2 geeft dus geen extra laadsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
JasperVerbeek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:19:
[...]

Pixel 9 modellen kunnen alleen gebruik maken van de gewone Qi snelheid, Qi2 geeft dus geen extra laadsnelheid.
Thanks, dit wist ik niet. Zou een gewone Qi dan sneller opladen dan die Qi2 omdat die niet wordt ondersteund? Of is de laadtijd die ik aangaf normaal voor deze dingen? Viel me echt enorm tegen. Mijn gewone draadloze lader aan de stroom duurt het zo'n 1.5 uur (20 naar 80).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 16:02
Ik vind het formaat van de Pixel 9 PRO erg fijn.
Ik zoek eigenlijk een alleen "hoesje" wat de achterkant beschermt en dus cutouts heeft voor o.a. de knoppen.
Ook kunnen opladen met het hoesje erop is een must.

Iemand een suggestie?

[ Voor 24% gewijzigd door pitchdown op 17-02-2025 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

pitchdown schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:43:
Ik vind het formaat van de Pixel 9 PRO erg fijn.
Ik zoek eigenlijk een alleen "hoesje" wat de achterkant beschermt en dus cutouts heeft voor o.a. de knoppen.
Ook kunnen opladen met het hoesje erop is een must.

Iemand een suggestie?
Ik wissel nog steeds af tussen de hele dunne Pitaka case en de iets robustere case van Google zelf.

Van beide cases zeer tevreden. Die van Google gebruik ik vooral als er wat meer val risico is tijdens de geplande activiteiten. Op't werk meestal de Pitaka-case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
JanAd schreef op maandag 17 februari 2025 @ 15:48:
[...]

Ik wissel nog steeds af tussen de hele dunne Pitaka case en de iets robustere case van Google zelf.

Van beide cases zeer tevreden. Die van Google gebruik ik vooral als er wat meer val risico is tijdens de geplande activiteiten. Op't werk meestal de Pitaka-case.
Werken beide hoesjes met magsafe en draadloos laden met het hoesje erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Draadloos opladen is bij mij nergens een probleem. Thuis en op’t werk op een oudere Belkin oplader en m’n EV (Renault Megane) heeft een apart oplaadvak.
De Pitaka heeft MagSafe, maar ik heb geen MagSafe-toestellen. Dus nooit getest. De Google case heeft dat niet dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
JanAd schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:19:
Draadloos opladen is bij mij nergens een probleem. Thuis en op’t werk op een oudere Belkin oplader en m’n EV (Renault Megane) heeft een apart oplaadvak.
De Pitaka heeft MagSafe, maar ik heb geen MagSafe-toestellen. Dus nooit getest. De Google case heeft dat niet dacht ik.
Ok, maar draadloos laden met beide cases is dus geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

pitchdown schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:45:
[...]

Ik heb nog nooit problemen gehad met draadloos opladen met een bumper case errond. (Google, Spigen, Caseology, Pitaka, enz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
pitchdown schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:45:
[...]

ik heb normaal een hekel aan hoesjes, 99% van de hoesjes vind ik gewoonweg spuuglelijk of lomp groot.
Maar altijd zeer te spreken over de Pitaka cases, voelt bijna alsof je geen case hebt. Enorm dun en zeer licht.

De Magsafe functie van deze case is echt enorm goed, magneten zeer sterk en opladen gaat prima met mijn Magsafe stands thuis.
Ook blijft de Pixel met de case muurvast zitten aan de oplader in de auto, opladen daar ook gewoon 100% werkend.

Pitaka heeft sinds een tijdje ook een Duitse website, scheelt evt invoerrechten.

https://pitakagermany.com

met code PITAKADE krijg je 10% korting en heb je 'm dus voor zo'n €62 in huis (incl gratis verzending)

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 18-02-2025 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Dag allen,
Ik heb gisteren via MP een pixel fold 9 pro gekocht. Er stond bij met gebruik sporen, maar dat was een understatement, al zien de schermen er nog keurig uit.

Om de sporen van gebruik te beperken en omdat ik hem wel wil beschermen tegen vallen, wil ik een case.
Ik kijk naar de officiële google case en die van mouse, iemand ervaring en advies?

https://eu.mous.co/produc...ck?variant=42570018652253

https://store.google.com/...GhiZz09IiwxLG51bGxdXX0%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 14:25
Ik ben benieuwd of hier iemand goede ervaringen heeft met een fatsoenlijke magsafe cover om draadloos op te laden. Ikzelf heb bij aanschaf van mijn Pixel 9 Pro een FNTCASE gekocht, welke ik wou gebruiken i.c.m. deze Baseus Magsafe powerbank. De telefoon maakt verbinding en krijgt stroom, maar dit lijkt continu te disconnecten en opnieuw te connecten.

Nu heb ik een nieuwe case (JETECH) + magsafe wireless charger (JSAUX) gekocht. Ook deze combinatie doet het niet goed. Iemand een idee hoe dit kan? En nog belangrijker: iemand tips voor een goede case + charger combi?

Edit: bijzondere is nu weer wel dat de combi Baseus powerbank + JETECH case wel goed lijkt te werken. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Edzeau op 05-03-2025 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb een Bellroy case, werkt heel goed in combinatie met een Belkin BoostCharge.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-nVJYY0J0E7xz_DttgdeHJKncWs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bQc8RBMumbxZNzIeHdYnYIyc.jpg?f=user_large

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-07 21:47
De Mouse Super Thin hoesjes hebben knop cutouts en magneten om compatibel te blijven met MagSafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:46
Zijn er hoesjes voor de 9a waar je achterin een sleeve hebt voor een pasje?
Ik vind ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-07 14:51
kadooosh schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 07:54:
Zijn er hoesjes voor de 9a waar je achterin een sleeve hebt voor een pasje?
Ik vind ze niet.
Beetje laat, maar ik heb zelf Quad lock (i.c.m. hun wallet). Dan heb je een losse pashouder die je magnetisch aan je telefoon klikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 19:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tWdMt0GIXMy7RHMb5Pjxpht4FU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uAacsrjZ8GdqUjSGEq8o36v3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Ci6Sa45NaPVwQU9PmYVwaFbOL4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1bfVZd6PJiJtvDewrHbafxfn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7esoMnk57UYMKR8lXutrrPuNWjs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o0QmKKZhnTfPQZKIBK7sC1PW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gX1UxOfZA1-9cP_LQKFGsDO82Jk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YM7VuoEWIyNRsp9HwM6bur17.jpg?f=fotoalbum_large

Relatief goedkoop hoesje op Amazon, echt lekker als je wel graag een hoesje wilt maar zo weinig mogelijk bulk. Linkje (dit is de "asverf", prachtige vertaling): https://amzn.eu/d/0GCZi3K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-07 16:43
Edzeau schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:37:
Ik ben benieuwd of hier iemand goede ervaringen heeft met een fatsoenlijke magsafe cover om draadloos op te laden. Ikzelf heb bij aanschaf van mijn Pixel 9 Pro een FNTCASE gekocht, welke ik wou gebruiken i.c.m. deze Baseus Magsafe powerbank. De telefoon maakt verbinding en krijgt stroom, maar dit lijkt continu te disconnecten en opnieuw te connecten.

Nu heb ik een nieuwe case (JETECH) + magsafe wireless charger (JSAUX) gekocht. Ook deze combinatie doet het niet goed. Iemand een idee hoe dit kan? En nog belangrijker: iemand tips voor een goede case + charger combi?

Edit: bijzondere is nu weer wel dat de combi Baseus powerbank + JETECH case wel goed lijkt te werken. :?
Nee, ik tast ook in het duister hoe dit nu zit. Ik heb een Ringke Onyx met magsafe magneten erin. Ik heb een anker magsafe charger stand. Deze combinatie werkt NIET als ik de Anker aansluit op een muurlader (zoals een aantal bases 65W en 100W laders die ik heb liggen), maar de combinatie werkt WEL als ik de Anker stand aansluit op de lowpower outlet van mn dock van mn werkplek.

Is er ondertussen al meer duidelijkheid wat het probleem nou is met De Pixel 9 Pro (NON-XL) en magsafe laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 14:25
Mole schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:45:
[...]

Nee, ik tast ook in het duister hoe dit nu zit. Ik heb een Ringke Onyx met magsafe magneten erin. Ik heb een anker magsafe charger stand. Deze combinatie werkt NIET als ik de Anker aansluit op een muurlader (zoals een aantal bases 65W en 100W laders die ik heb liggen), maar de combinatie werkt WEL als ik de Anker stand aansluit op de lowpower outlet van mn dock van mn werkplek.

Is er ondertussen al meer duidelijkheid wat het probleem nou is met De Pixel 9 Pro (NON-XL) en magsafe laden?
Ik heb werkelijk geen idee, meerdere cases en chargers getest maar allemaal negatief. Ik heb mij er bij neergelegd dat ik bedraad zal blijven laden. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 23:27
Ik overweeg een 9a 256 GB te kopen, zwart, en deze in een witte hoes te doen. Voor een Stormtrooper uiterlijk, zeg maar. Is de officiële hoes (back case) van Google aan te bevelen, of zijn er populaire toppers die ik echt moet overwegen?

En dan ook het glas beschermen: zit er vanuit de fabriek een schermbeschermer op, of niet? Een van glas is ideaal, mits dit goed past bij de hoes.

Mijn doel is om vele jaren met deze telefoon te doen, dus een beetje bescherming is wel gepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 19:25
erikieperikie schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:52:
Ik overweeg een 9a 256 GB te kopen, zwart, en deze in een witte hoes te doen. Voor een Stormtrooper uiterlijk, zeg maar. Is de officiële hoes (back case) van Google aan te bevelen, of zijn er populaire toppers die ik echt moet overwegen?

En dan ook het glas beschermen: zit er vanuit de fabriek een schermbeschermer op, of niet? Een van glas is ideaal, mits dit goed past bij de hoes.

Mijn doel is om vele jaren met deze telefoon te doen, dus een beetje bescherming is wel gepast.
Ik heb de 9 Pro XL, en vind de officiële witte Google case wel erg mooi. Ik durf niet te zeggen of die voor de 9A hetzelfde is als voor de 9 XL. Waar ik wel last van heb is dat hij niet altijd even makkelijk uit de broekzak gaat, soms een beetje stroef.

V.w.b. screenprotector, die zit er niet standaard op. Ik ben zelf groot fan van die van Spigen, voor de 9A zou dat deze zijn: https://www.amazon.nl/Spi...installatie/dp/B0DSCNWSKF

Wat ik heel fijn vind is dat je met deze geen gat hebt bij de selfiecamera (wat er sowieso minder mooi uit ziet maar waar ook een hoop stof gaat zitten). En hij is heel makkelijk te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-07 18:57
Vandaag mijn Spigen Liquid Air binnen gekregen, past perfect en ligt - vind ik - beter en stabieler in de hand dan het origineel.
Morgen komen de Spigen EZ fit screenprotector en camera protector binnen, hopelijk past dat allemaal een beetje met elkaar 😁
Pagina: 1 2 3 4 Laatste