Net ff getest met mijn op lader, komt inderdaad maar max 6W binnen. Jammer, nu moet ik weer een nieuwe lader kopen om sneller te kunnen laden.jvang schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:35:
@certefied @Golf2vr6 app downloaden als ampère of accubattery. Ik krijg met de OP slechts 6W en met een samsung lader en Google kabel 28W.
Na dit topic gelezen te hebben ben ik in mijn keuze geswitcht van een simpele doorzichtige TPU case naar de Mous Limitless 5.0 - MagSafe® Compatible Walnut Phone Case
Factor 4x zo duur, maar wel echt heel gaaf, al zeg ik het zelf. Beetje wat een ander al eerder schreef; je koopt een duur toestel, maar zet er Ali bandjes omheen. Na verloop van tijd verkleuren die doorzichtige TPU hoesjes. En er komt bij mij toch altijd rotzooi rondom tussen, wat toch beschadigingen oplevert op de zijkant van een toestel na een valpartij. Geen idee of dit bij Mous ook het geval is?
Factor 4x zo duur, maar wel echt heel gaaf, al zeg ik het zelf. Beetje wat een ander al eerder schreef; je koopt een duur toestel, maar zet er Ali bandjes omheen. Na verloop van tijd verkleuren die doorzichtige TPU hoesjes. En er komt bij mij toch altijd rotzooi rondom tussen, wat toch beschadigingen oplevert op de zijkant van een toestel na een valpartij. Geen idee of dit bij Mous ook het geval is?
Ik heb een zwik Samsung laders die het prima doen. In een half uurtje toch wel 50% erbij minstens. Voor mij voldoende. Meestal laad ik hem 's nachts op, dan wil ik hem juist niet snel laden. Daar gebruik ik een goedkope Ikea 3 poorts lader voor die ook vaak mee gaat op vakantie vanwege de 3 poorten.certefied schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 23:55:
[...]
Net ff getest met mijn op lader, komt inderdaad maar max 6W binnen. Jammer, nu moet ik weer een nieuwe lader kopen om sneller te kunnen laden.
Ik heb een wekkerradio waarop de telefoon 's nachts draadloos kan worden opgeladen. Vind ik persoonlijk erg makkelijk. Geen gedoe met aparte laders. En het spaart de USB C poort een beetje
Ik heb voor de 6 pro en 7 pro white dome glass gebruikt. Altijd erg tevreden mee geweest. Dit lijkt echter nog niet beschikbaar. Voor de 9 pro zit ik nu te kijken naar spigen ez fit glass tr. Is dit een aanrader?
Ik wil de telefoon goed beschermen ivm vallen (en een baby die alles op de grond gooit met kracht 😉
Ik koop er een spigen tough armor hoesje bij
Ik wil de telefoon goed beschermen ivm vallen (en een baby die alles op de grond gooit met kracht 😉
Ja zeer zeker, die kan ik van harte aanraden. Installatie is erg eenvoudig, geen cutout voor de camera dus het valt niet heel erg op dat er een screenprotector op zit, en de fingerprint scanner werkt nog steeds supersnel. Zie ook mijn eerdere post, de bubbeltjes waren binnen 24 uur allemaal weg: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/79921440pc01 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 08:52:
Ik heb voor de 6 pro en 7 pro white dome glass gebruikt. Altijd erg tevreden mee geweest. Dit lijkt echter nog niet beschikbaar. Voor de 9 pro zit ik nu te kijken naar spigen ez fit glass tr. Is dit een aanrader?
Ik zat aan een Mous transparante hoes te denken. Maar deze is 45 euro + verzenden. Die van Spigen zijn een stuk goedkoper. Maar zijn die ook met Mag Safe te krijgen?Gerjannn schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 08:58:
[...]
Ja zeer zeker, die kan ik van harte aanraden. Installatie is erg eenvoudig, geen cutout voor de camera dus het valt niet heel erg op dat er een screenprotector op zit, en de fingerprint scanner werkt nog steeds supersnel. Zie ook mijn eerdere post, de bubbeltjes waren binnen 24 uur allemaal weg: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/79921440
Die Mous kun je via Google webshop kopen zonder verzendkosten.Binnetie schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:53:
[...]
Ik zat aan een Mous transparante hoes te denken. Maar deze is 45 euro + verzenden. Die van Spigen zijn een stuk goedkoper. Maar zijn die ook met Mag Safe te krijgen?
Volgens mij hebben mensen in deze thread een Spigen met magsafe gekocht.
Shuttle st20g5
Spigen met Magsafe is een tientje duurder dan de non-magsafe: https://www.amazon.nl/dp/B0CVR46QTG/?th=1 Nog steeds een prima prijs, maar ik zie in de reviews wel dat de magneet niet heel sterk is.Binnetie schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:53:
[...]
Ik zat aan een Mous transparante hoes te denken. Maar deze is 45 euro + verzenden. Die van Spigen zijn een stuk goedkoper. Maar zijn die ook met Mag Safe te krijgen?
Heb deze en de magneet is bij mij prima in sterkte. Kan ook aan de magneet in de verticale magsafe houder/oplader liggen.Gerjannn schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 10:17:
[...]
Nog steeds een prima prijs, maar ik zie in de reviews wel dat de magneet niet heel sterk is.
Jij gebruikt geen protector voor de camera? Als ik goed zie verkoopt spigen die apart. Heb je daar een speciale reden voor? Dank jeGerjannn schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 08:58:
[...]
Ja zeer zeker, die kan ik van harte aanraden. Installatie is erg eenvoudig, geen cutout voor de camera dus het valt niet heel erg op dat er een screenprotector op zit, en de fingerprint scanner werkt nog steeds supersnel. Zie ook mijn eerdere post, de bubbeltjes waren binnen 24 uur allemaal weg: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/79921440
Jawel, zie mijn eerdere postpc01 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:17:
[...]
Jij gebruikt geen protector voor de camera? Als ik goed zie verkoopt spigen die apart. Heb je daar een speciale reden voor? Dank je
Thanks ... Kennelijk niet goed wakker dat ik overal overheen lees....Gerjannn schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:24:
[...]
Jawel, zie mijn eerdere postook van Spigen, en ook erg eenvoudig te installeren. Hij zit zo mooi dat je hem amper ziet.
Ik heb eigenlijk nooit nagedacht over een screen protector voor je camera, krassen op je camera is wel het laatste wat je wilt.Gerjannn schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:24:
[...]
Jawel, zie mijn eerdere postook van Spigen, en ook erg eenvoudig te installeren. Hij zit zo mooi dat je hem amper ziet.
Heeft die screen protector geen nadelige effecten op de camara kwaliteit of the microfoon?
Shuttle st20g5
Genoeg over te lezen op Reddit. Google is your best friend. Samengevat: liever niet doen.Knowuse schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:37:
[...]
Ik heb eigenlijk nooit nagedacht over een screen protector voor je camera, krassen op je camera is wel het laatste wat je wilt.
Heeft die screen protector geen nadelige effecten op de camara kwaliteit of the microfoon?
Ppro xl. Had de google case maar vond die toch wat glad en knoppen minder fijn dan vd 8.
op amazon 2 goedkopere hoesjes besteld;
iVoler Matte
€7.19
Zit heel strak. Eigenlijk bizarre dat dit kan voor de prijs. Is wel erg bulky zeker om de camera heen. Wel een grote rand voor je vinger om op te rusten. Geen texture op de randen of knoppen. Hierdoor is wel minder glad dan de google case maar wel in de buurt. De matte doorschijnende achterkant merk je eigenlijk weinig is van met zwart samen met obsidian. Rand iets hoger wat gestures minder soepel maakt.
Ringke Onyx
€14.99
Fit is top. Minder bulky dan de iVoler maar vergelijkbaar met de google case. Texture op de zijkanten, powerknop en achterkant en alleen klein merk aanduiding op de zijkant. lekkere clickie knoppen. Rand is lager dus gestures makkelijker maar ook minder bescherming. Rand rond de camera is recht waardoor je vinger makkelijk rust tov de google case waar deze overvloeit.
Ik vind de ringke top voor dit geld. Wat de google case mist (grip, geen lekkere rand rond de camera) heeft deze wel. En dat voor de prijs! kan de google case €39.99 mooi retour
op amazon 2 goedkopere hoesjes besteld;
iVoler Matte
€7.19
Zit heel strak. Eigenlijk bizarre dat dit kan voor de prijs. Is wel erg bulky zeker om de camera heen. Wel een grote rand voor je vinger om op te rusten. Geen texture op de randen of knoppen. Hierdoor is wel minder glad dan de google case maar wel in de buurt. De matte doorschijnende achterkant merk je eigenlijk weinig is van met zwart samen met obsidian. Rand iets hoger wat gestures minder soepel maakt.
Ringke Onyx
€14.99
Fit is top. Minder bulky dan de iVoler maar vergelijkbaar met de google case. Texture op de zijkanten, powerknop en achterkant en alleen klein merk aanduiding op de zijkant. lekkere clickie knoppen. Rand is lager dus gestures makkelijker maar ook minder bescherming. Rand rond de camera is recht waardoor je vinger makkelijk rust tov de google case waar deze overvloeit.
Ik vind de ringke top voor dit geld. Wat de google case mist (grip, geen lekkere rand rond de camera) heeft deze wel. En dat voor de prijs! kan de google case €39.99 mooi retour
Is dat de pro xl?Gerjannn schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:29:
Zojuist de witte officiële Google case binnengekregen, nog wel een beetje wennen zo'n witte rand aan de voorkant maar daardoor lijken de bezels wel nog steeds erg lekker dun. Hij is wel vrij glad, maar vind hem erg mooi en past natuurlijk perfect.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die van Mous heeft volgens mij ook uitsparingen voor de knoppen aan de zijkant.Binnetie schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:53:
[...]
Ik weet niet of iemand deze hoes heeft en kan vertellen hoe dit is?
[ Voor 22% gewijzigd door qwasd op 26-08-2024 19:26 ]
Klopt voor Mous. Reden dat ik ze niet koop. Bij Mous zijn "gaten" op de plek van de knoppen waardoor je er echt in moet drukken. Niet als andere hoesjes dat de ruimte ertussen ook open is. Kan je ook duidelijk zien op de fotos.
Goedemorgen, wat advies wellicht ben ik te ongeduldig.
Ik heb een preorder gemaakt voor de P9PF via belsimpel levertijd was toen +- 4 September.
Een hoes besteld bij GSMpunt, daar stond verwachte levertijd 23-08, op dit moment staat verwachtingstijd onbekend. https://www.gsmpunt.nl/ho...d-hoesje-back-cover-zwart
Ben ik ongeduldig als ik de bestelling van het hoes annuleer en wat van voorraad is op Amazon bestel zodat ik het tijdig binnen heb? het is ook iets duurder op amazon. Ergens zou ik het zonde vinden als ik de telefoon namelijk al uitpak en geen hoes gebruik, zou je zomaar kunnen gebeuren.
Tldr: geduldig zijn of toch zekere voor onzekere nemen?
Ik heb een preorder gemaakt voor de P9PF via belsimpel levertijd was toen +- 4 September.
Een hoes besteld bij GSMpunt, daar stond verwachte levertijd 23-08, op dit moment staat verwachtingstijd onbekend. https://www.gsmpunt.nl/ho...d-hoesje-back-cover-zwart
Ben ik ongeduldig als ik de bestelling van het hoes annuleer en wat van voorraad is op Amazon bestel zodat ik het tijdig binnen heb? het is ook iets duurder op amazon. Ergens zou ik het zonde vinden als ik de telefoon namelijk al uitpak en geen hoes gebruik, zou je zomaar kunnen gebeuren.
[ Voor 12% gewijzigd door Anduuuw op 27-08-2024 07:46 . Reden: link toegevoegd ]
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Eventueel kan je de andere terugsturen mochten ze wel op tijd komen.Anduuuw schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 07:44:
Goedemorgen, wat advies wellicht ben ik te ongeduldig.
Inmiddels heeft Spigen Amazon de prijs met nogmaals 10-, verhoogt >.<, 80 voor een hoes dat is bizar duur.Rox92 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:36:
[...]
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Eventueel kan je de andere terugsturen mochten ze wel op tijd komen.
Amazon heeft genoeg voorraad en GSMPunt staat nog op onbekend, kost daar 60-,.
Edit, ik ga toch wachten desnoods als ik weet wanneer het toestel aankomt bestel ik een goedkoop tijdelijk hoes (zijn een paar onder de 10-,).
[ Voor 14% gewijzigd door Anduuuw op 27-08-2024 11:45 ]
Ik heb de 9 Pro XL met deze hoes maar hij is mij echt veel te glad. Het voelt ook niet helemaal lekker om de knoppen te gebruiken met deze hoes.... Krijg vandaag deze binnen van Spigen: https://www.gsmpunt.nl/ho...l-hoesje-back-cover-zwartqwasd schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 19:25:
[...]
Die van Mous heeft volgens mij ook uitsparingen voor de knoppen aan de zijkant.
Ik weet niet of iemand deze hoes heeft en kan vertellen hoe dit is?
Hmm Als ik hierop klik zie ik levertijd onbekend, Ik heb zelf ook dit besteldNick12334 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:30:
[...]
Ik heb de 9 Pro XL met deze hoes maar hij is mij echt veel te glad. Het voelt ook niet helemaal lekker om de knoppen te gebruiken met deze hoes.... Krijg vandaag deze binnen van Spigen: https://www.gsmpunt.nl/ho...l-hoesje-back-cover-zwart
https://www.gsmpunt.nl/ho...ver-zwart#product-reviews
Ik wacht wel tot vrijdag - zaterdag om een tijdelijke hoes te kopen.
Ik zie het nu ook, toch staat het pakket al in de PostNL app op de status gesorteerd, levering vandaag...Anduuuw schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:08:
[...]
Hmm Als ik hierop klik zie ik levertijd onbekend, Ik heb zelf ook dit besteld
https://www.gsmpunt.nl/ho...ver-zwart#product-reviews
Ik wacht wel tot vrijdag - zaterdag om een tijdelijke hoes te kopen.
Wellicht zijn ze al door hun voorraad heen. Overige heb ik de mous case via google zelf besteld met ook via google de casemate screenprotector voor de front en camera. Moet zeggen dat ik positief verrast ben over het installatie proces van deze screenprotectors.
Samen met de Pixel 9 Pro XL een ZAGG invisible shield glass elite screenprotector besteld. Na aanbrengen ziet het er zo uit. Is dat normaal?? Ik vind de cirkel afschuwelijk. Ik lees wel dat veel screenprotectors een cirkel hebben voor de vingerafdruk scanner. Maar zo groot en opzichtig zal die toch niet zijn?
:strip_exif()/f/image/yO1Bs8OFlxbYRx1HZryrVYpl.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat ziet eruit als een luchtbel. Je kunt proberen om voorzichtig met een bankpas schuin eroverheen te gaan om zo de luchtbel naar de rand te duwen. Als er nog wat lucht overblijft is dit meestal na +/- 24 uur weg.fms2754 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:12:
Samen met de Pixel 9 Pro XL een ZAGG invisible shield glass elite screenprotector besteld. Na aanbrengen ziet het er zo uit. Is dat normaal?? Ik vind de cirkel afschuwelijk. Ik lees wel dat veel screenprotectors een cirkel hebben voor de vingerafdruk scanner. Maar zo groot en opzichtig zal die toch niet zijn?
[Afbeelding]
IDD, Luchtbel.fms2754 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:12:
[Afbeelding]
Niet losmaken en opnieuw proberen vast te maken dan heb je juist kans dat er stofdeeltjes op het scherm komen. Het beste wat je kan doen is het eroplaten en de kuchtbelletjes eruitproberen te duwen met een pasje oid.
Ik had eerst een Spigen transparante hoes omdat eigenlijk de Hazel P9PXL best mooi is. Maar toen ik de Ringke Onyx zag in het Dark Green, heb ik die maar besteld. Erg fraaie hoes, vooral hoe deze aansluit op de camera bump en behalve estetiek ook extra bescherming toevoegt.:strip_exif()/f/image/RbApBC4NzezJ0A5VdRC8Gl3F.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is trouwens de hoes voor de oude Pixel, maar het idee is hetzelfde.
:strip_exif()/f/image/RbApBC4NzezJ0A5VdRC8Gl3F.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door mphilipp op 27-08-2024 19:14 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
de gladheid van de officiele pixel 9 pro case trekt met een paar dagen vanzelf weg, is nu al een stuk beter bij mij
Ik heb nu een Spigen, maar deze ziet er ook heel goed uit. Misschien die ook maar bestellen, voor erbijmphilipp schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:13:
Ik had eerst een Spigen transparante hoes omdat eigenlijk de Hazel P9PXL best mooi is. Maar toen ik de Ringke Onyx zag in het Dark Green, heb ik die maar besteld. Erg fraaie hoes, vooral hoe deze aansluit op de camera bump en behalve estetiek ook extra bescherming toevoegt.[Afbeelding]
Deze had ik voor mijn Pixel 8 Pro en was ik zeer tevreden over.mphilipp schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:13:
Ik had eerst een Spigen transparante hoes omdat eigenlijk de Hazel P9PXL best mooi is. Maar toen ik de Ringke Onyx zag in het Dark Green, heb ik die maar besteld. Erg fraaie hoes, vooral hoe deze aansluit op de camera bump en behalve estetiek ook extra bescherming toevoegt.[Afbeelding]
Misschien voor de afwisseling ook maar voor de Pixel 9 Pro XL bestellen.
Als eerste een Spigen Hybrid gebruikt na een paar dagen zonder hoesje. Ik kon er niet aan wennen. Dik en te hoge rand (ivm gebaren). Misschien omdat ik het toestel zonder hoesje had gebruikt dat ik er niet fijn vond. Hier het Ringke Onyx hoesje gezien en die ook maar besteld. Deze blijft erom. Veel minder lomp en gebaren zijn normaal te gebruiken . Aanrader! Bedankt tweakers die over dit hoesje hier gepost hebben.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Niet specifiek voor de Pixel 9 Pro / XL maar ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe magsafe kaarthouder van ESR. Goede kwaliteit en passen 3 kaarten in.qwasd schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:24:
Voor mijn Pixel 9 Pro xl heb ik een hoesje met magsafe gekocht. Iemand tips voor een magsafe wallet?
Edit: zojuist deze besteld
Ik ben opzoek naar een doorzichtig hoesje. Ik zie hier vaak mous hoesjes geprezen worden. Nu zie ik op Google store deze voor 45 euro:
https://store.google.com/...Y0dsNFpXeGZPVjltWVcwPSJ99
Maar wat maakt dit nou zoveel beter is dan bijvoorbeeld een hoesje van 1 euro van aliexpress?
https://nl.aliexpress.com...%3Asearch%7Cquery_from%3A
beide zijn vrij basic hoesjes van doorzichtig plastic. mis ik iets?
Maar wat maakt dit nou zoveel beter is dan bijvoorbeeld een hoesje van 1 euro van aliexpress?
Ik heb veel doorzichtige hoesjes gehad die vrij snel geel werden. Weet niet of daar misschien verschil in kan zitten
Beide zijn net zo "dun" dus denk niet dat het heelveel verschil is kwa bescherming. Kan zijn dat de aliexpress sneller uitelkaar valt maar dat kan ook bij de dure merk hoesjes.Midan schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:07:
Ik ben opzoek naar een doorzichtig hoesje. Ik zie hier vaak mous hoesjes geprezen worden. Nu zie ik op Google store deze voor 45 euro:
Ik heb https://www.amazon.de/dp/...arsLeft=1&skipTwisterOG=1 ziet er handig uit een magsafe en kickstand in 1.
Mous... Ik heb ze nog niet in het echt gezien. Maar ik vind 45 euro voor een stukje injection moulded plastic vrij gortig. En 20 euro er bovenop voor een ringetje neodymium magneetjes? Zijn ze echt zo goed?
Heb deze bevalt tot nu toe erg goed. Is echt super dun en perfecte pasvorm. Enige waar ik aan moet wennen is aan de uitsparingen van de knopjes. Voor de rest is het afwachten hoe die zich houd op den duur. Het is echt van dat hardere plastic wat niet zou moeten verkleuren.Jeebus schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:48:
Mous... Ik heb ze nog niet in het echt gezien. Maar ik vind 45 euro voor een stukje injection moulded plastic vrij gortig. En 20 euro er bovenop voor een ringetje neodymium magneetjes? Zijn ze echt zo goed?
Ik begrijp heel goed wat je zegt, maar wil daar wel even op inhaken. Ik was bij mijn huidige telefoon, een Pixel 6, te gierig om een fatsoenlijk hoesje te kopen. Heb deze er nu bijna 3 jaar omheen zitten: link. Met als resultaat dat het hoesje iets losser ging zitten, de telefoon kon schuiven (heel minimaal) en onderhand bijna de hele rand en vooral de hoeken van de telefoon verschrikkelijk lelijk zijn geworden door loslatende verf.Jeebus schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:48:
Ik heb daarom besloten wel voor een iets bekender (en mogelijk duurder) merk te gaan met mijn toekomstige Pixel 9 Pro. Maar welke, dat weet ik nog even niet.
Nog even wachten op KPN die mijn Pixel 9 Pro Hazel eind augustus zou gaan leveren.
Wel heb alvast toegeslagen bij de vrienden van amazon
Screenprotector van Spigen
En ik zag dat de Ringke Onyx nu ook een variant met Mag-Safe heeft
/f/image/oMzdmivxoFoselrLJHYWRs8U.webp?f=fotoalbum_large)
https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pt2_mob_b_prod_image
Wel heb alvast toegeslagen bij de vrienden van amazon
Screenprotector van Spigen
En ik zag dat de Ringke Onyx nu ook een variant met Mag-Safe heeft
/f/image/oMzdmivxoFoselrLJHYWRs8U.webp?f=fotoalbum_large)
https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pt2_mob_b_prod_image
Ik zit ff de mous site te checken en moet toch ff terugkomen op wat ik zei.
Het is niet zomaar een stukje plastic, maar echt een gelaagd systeem.
Ik ga het gewoon proberen en vergelijken met de spigen die ik al heb
Iemand hier die nog wat echte foto's kan plaatsen van zijn / haar Onyx-case van Ringke misschien?
Heb hier een originele Google-case, maar die wordt vervangen vanwege kapotte powerbutton, dus duurt even.
EDIT: Grijsgroen hoesje voor de 9 (Pro) is alweer binnen, maar ga ik niet gebruiken dus mag van de hand:
Heb hier een originele Google-case, maar die wordt vervangen vanwege kapotte powerbutton, dus duurt even.
EDIT: Grijsgroen hoesje voor de 9 (Pro) is alweer binnen, maar ga ik niet gebruiken dus mag van de hand:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BkMLVVS4YNzrQy8dG6WEbm56.jpg?f=user_large)
[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 30-08-2024 10:39 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ook erg benieuwd naar, tevens de ervaring met de plaatsing en de sterkte van de magneten (indien van toepassing)CLB schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:19:
Iemand hier die nog wat echte foto's kan plaatsen van zijn / haar Onyx-case van Ringke misschien?![]()
Heb beide hoesjes hier thuis, De doorzichtige spigen zonder magsafe voor de gewone pixel 9 en een doorzichtige super thin mous voor mijn toekomstige pixel 9 pro.Jeebus schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 00:38:
Ik zit ff de mous site te checken en moet toch ff terugkomen op wat ik zei.
Heb de mous ook even om de pixel 9 gedaan en vond dat deze er net iets strakker uit ziet, was ook moeilijker om er weer af te halen.
Ik heb dit keer maar een merk hoesje gekocht, hopelijk zit er meer in dan alleen marketing lucht.
Shuttle st20g5
Ter info: Google-hoesjes zelf zijn te gebruiken voor de Pixel 9 en 9 Pro, zal bij andere merken ook zo zijn dan.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
SureCLB schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:19:
Iemand hier die nog wat echte foto's kan plaatsen van zijn / haar Onyx-case van Ringke misschien?
:strip_exif()/f/image/XsOUrmf6ShdFaZa4HL3M5b3C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I3gc3q0vXYPfg8NW6aP3Wdr8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cSH744vlzizLuTRz6A9HcU9X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xMGVUO1oGRu2EJw2qaaP2GPL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7XpYdP6UYXiM6E8uClFTNxDC.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is wel met (niet aangeraden maar ik vind het prima) protector voor op de camera (met uitsparingen waar nodig).
Nickname does not reflect reality
Ik hoopte al dat jij wat foto's zou droppen, dank dank!
Ga er hier denk ook eentje bestellen, ziet er allemaal prima uit wel.
Ga er hier denk ook eentje bestellen, ziet er allemaal prima uit wel.
Wil toch een Ringke, dus mocht iemand interesse hebben in een Pixel 9/9Pro green case. Zie V&A
Add me op Stadia: Gloogle
Omg nice je home screen, welke launcher en icoon pack gebruik jeBrad Pitt schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:54:
[...]
Sure
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is wel met (niet aangeraden maar ik vind het prima) protector voor op de camera (met uitsparingen waar nodig).
Add me op Stadia: Gloogle
Nova Launcher, Nyon Icon Pack.Pukson schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:03:
[...]
Omg nice je home screen, welke launcher en icoon pack gebruik je
https://play.google.com/s...ails?id=com.lknninex.nyon
Wat is er mis met de protector voor de camera dan?Brad Pitt schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:54:
[...]
Sure
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Sommige hebben geen uitsparingen (voor bijvoorbeeld de temperatuur sensor), sommige veranderen de licht doorlaat/hoek/weet ik het zodat de sensor daar achter het niet helemaal meer snapt.qwasd schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:42:
[...]
Wat is er mis met de protector voor de camera dan?
Dit laatste had ik op de 8 Pro, waardoor na het aanbrengen de auto macro niet meer werkte. Deze bleef focus hunten.
Met deze (voorlopig) geen issues. Treedt er eentje op gaat ie er gewoon* van af.
*Dit was op de 8 Pro geen succes, protector brak in zestien miljoen stukjes.
Mag ik vragen welke camera protector je hebt gebruikt?Brad Pitt schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:56:
[...]
Sommige hebben geen uitsparingen (voor bijvoorbeeld de temperatuur sensor), sommige veranderen de licht doorlaat/hoek/weet ik het zodat de sensor daar achter het niet helemaal meer snapt.
Dit laatste had ik op de 8 Pro, waardoor na het aanbrengen de auto macro niet meer werkte. Deze bleef focus hunten.
Met deze (voorlopig) geen issues. Treedt er eentje op gaat ie er gewoon* van af.
*Dit was op de 8 Pro geen succes, protector brak in zestien miljoen stukjes.
Deze https://amzn.eu/d/6vhkhUvqwasd schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:57:
[...]
Mag ik vragen welke camera protector je hebt gebruikt?
Vind de front screen protector verder "ok", hij zit er perfect zonder bubbels op maar heeft geen fijne coating waardoor je binnen paar minuten een scherm vol afdrukken hebt.
De in de reviews gemelde issue van niet meer registrerende vingerafdrukken heb ik dan weer geen last van. Heb door mijn werk vaak verweerde vingertoppen waardoor op de 8 Pro de vingerafdruk sensor eigenlijk gewoon nooit werkte, dit is op de 9 bizar verbetert.
Ik ben kleurenblind maar is dat nou wit of de mint kleur?
MintJeebus schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:35:
Ik ben kleurenblind maar is dat nou wit of de mint kleur?
Heeft iemand anders al de pixel watch 3 ontvangen? Ik heb het gepreordered bij Belsimpel en tot mijn grote verbazing werd het vandaag bezorgd, terwijl officiële releasedatum 10 september is? Ik dus blij, maar nu zegt de app dit:
Dit is omdat de watch nog niet gereleased is neem ik aan?Error: This Pixel Watch is not compatible with the current version of the app.
Solution: To continue using the watch, update the app.
Options: Users can either go back to the previous version or update the app directly.
Ja hier ook, pakket nog niet open gemaakt. De vrouw heeft hem besteld (is momenteel niet thuis), afzender Waagstraat X Groningen, adres van Belsimpel dus, dus dat moet een Pixel Watch 3 zijn
.
Zo te zien is het dus eerder geworden. Vandaag besteld morgen in huis: https://www.belsimpel.nl/...-3-45mm-zwart-zwarte-band
Zo te zien is het dus eerder geworden. Vandaag besteld morgen in huis: https://www.belsimpel.nl/...-3-45mm-zwart-zwarte-band
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Staat inmiddels weer op 2 weken. Heb je de LTE of de wifi ontvangen bij de variant uit je link?RobbyTown schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:42:
Ja hier ook, pakket nog niet open gemaakt. De vrouw heeft hem besteld (is momenteel niet thuis), afzender Waagstraat X Groningen, adres van Belsimpel dus, dus dat moet een Pixel Watch 3 zijn.
GT: The Bozzz88
Dat zou ik moeten checken, wist niet dat er 2 versies op de markt zouden komen met en zonder LTE. Volgens de link zou het eSIM (dus LTE) moeten zijn. Die zonder LTE zie ik niet?
[ Voor 29% gewijzigd door RobbyTown op 02-09-2024 07:56 ]
Volgens mij zijn de varianten bij belsimpel alleen wifi. Want op google store zijn de LTE varianten 100 euro duurder.Bozznl schreef op maandag 2 september 2024 @ 06:42:
[...]
Staat inmiddels weer op 2 weken. Heb je de LTE of de wifi ontvangen bij de variant uit je link?
Ik zie overigens dat belsimpel ook adverteert met "50 euro google voucher", maar hoe zou je dat moeten claimen?
[ Voor 14% gewijzigd door Midan op 02-09-2024 10:07 ]
Ik had het tijdje geleden dus gevraagd (mail) bij belsimpel. Zij gaven aan dat het wel degelijk de LTE versie is. Maar schijnbaar sowieso voor 449 euro dan (in geval van 45mm), dus 100 euro goedkoper als het waar is. En die 50 euro korting daar nog van af.RobbyTown schreef op maandag 2 september 2024 @ 07:53:
Dat zou ik moeten checken, wist niet dat er 2 versies op de markt zouden komen met en zonder LTE. Volgens de link zou het eSIM (dus LTE) moeten zijn. Die zonder LTE zie ik niet?
Ookal hebben ze dit mij gemaild, vraag ik mij af of ze zelf überhaupt het verschil snappen, en ik niet alsnog de wifi versie krijg (zo'n groot prijsverschil...)
Mijn pixel 3 die ik bij belsimpel heb besteld draag ik al een aantal dagen. Ik zie nergens iets over LTE of eSIM. Ik neem aan dat het direct bij het opstarten om zou vragen zoals een telefoon?Bozznl schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:16:
[...]
Ik had het tijdje geleden dus gevraagd (mail) bij belsimpel. Zij gaven aan dat het wel degelijk de LTE versie is. Maar schijnbaar sowieso voor 449 euro dan (in geval van 45mm), dus 100 euro goedkoper als het waar is. En die 50 euro korting daar nog van af.
Ookal hebben ze dit mij gemaild, vraag ik mij af of ze zelf überhaupt het verschil snappen, en ik niet alsnog de wifi versie krijg (zo'n groot prijsverschil...)
Edit: Op de doos staat alleen wifi.
Info op de pagina van de watch.Midan schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:06:
[...]
Ik zie overigens dat belsimpel ook adverteert met "50 euro google voucher", maar hoe zou je dat moeten claimen?
Tijdens bestellen die code invullen gaat er 50 euro af.Gebruik de code GooglePixelWatch3 en ontvang €50,- korting op de Google Pixel Watch 3! De kortingsvoucher is geldig t/m 10-09-2024.
[ Voor 6% gewijzigd door RobbyTown op 02-09-2024 10:57 ]
Is de watch LTE uberhaupt leverbaar buiten Google om?Midan schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:37:
[...]
Mijn pixel 3 die ik bij belsimpel heb besteld draag ik al een aantal dagen. Ik zie nergens iets over LTE of eSIM. Ik neem aan dat het direct bij het opstarten om zou vragen zoals een telefoon?
Edit: Op de doos staat alleen wifi.
product: Google Pixel Watch 3
Niets met LTE te zien of WiFi om zo onderscheid te zien, wat bij de Pixel Watch 2 wel was: product: Google Pixel Watch 2
Bij belsimpel staat esim op hun watch pagina:
https://www.belsimpel.nl/...-3-45mm-zwart-zwarte-band
Maar leveren dus blijkbaar wifi versieSpecificaties Google Pixel Watch 3 45mm Zwart (Zwarte Band)
Type Simkaart eSIM
Garantie 2 jaar
Garantietype Carry In

Dit gaat om de korting die belsimpel geeft op het toestel. Daarnaast zou er een "Google store voucher" zijn die je kan uitgeven in de Google store?RobbyTown schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:52:
[...]
Info op de pagina van de watch.
[...]
Tijdens bestellen die code invullen gaat er 50 euro af.
/f/image/khCapVRYlq1RY2EN3vbhJm9r.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Midan op 02-09-2024 11:09 ]
Nee dat is gewoon Belsimpel communicatie en taalgebruik. Altijd lekker onduidelijk. Die voucher is de 50 euro korting.Midan schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:08:
[...]
Dit gaat om de korting die belsimpel geeft op het toestel. Daarnaast zou er een "Google store voucher" zijn die je kan uitgeven in de Google store?
[Afbeelding]
Er staat ook eSIM bij de productinformatie, terwijl ze wifi versies uitleveren blijkbaar (paar post terug te lezen)
[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-09-2024 11:23 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Bij Tweakers klopt het dus ook nietGolf2vr6 schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:22:
[...]
Nee dat is gewoon Belsimpel communicatie en taalgebruik. Altijd lekker onduidelijk. Die voucher is de 50 euro korting.
Er staat ook eSIM bij de productinformatie, terwijl ze wifi versies uitleveren blijkbaar (paar post terug te lezen)
uitvoering: Google Pixel Watch 3, 45mm Zwart (Zwart)
Simkaartslot 1 ESIM
Verbinding (3G/4G/5G) 3G - umts, 4G - lte
SKU GA05785-DE
Die is hier ook ontvangen maar betreft het WiFi model
He mensen!
Ik hoop dat iemand met ervaring hier mij kan helpen! Morgen komt mijn Google Pixel 9 Pro XL binnen (zwart, in hippe taal: "Obsidian"). Ik ben op zoek naar een case en een goede screenprotector. Zeker aangezien ik ADHD heb is dit geen overbodige luxe (lees: ik laat mijn telefoon nogal eens vallen).
Case
- Moet iets degelijks zijn (hard plastic) heb voor mijn werk Iphone een otterbox case, dat lijkt degelijk en is super stug.
- Prijs is minder relevant (voor een dergelijk luxe telefoon wil ik gewoon een goede case).
- Mijn vraag is of er mensen toevallig zelf een case hebben die ze zouden aanbevelen of een case kennen die aan mijn wensen voldoet?
Screenprotector
- Ik kom van een Poco F3 af, voor deze telefoon had ik altijd normale screenprotectors maar die bleken niet voldoende (er kwam altijd wel een barst in het scherm onder de protector...). De Poco heb ik toen bij de Mediamarkt besteld en die hadden er toen een folie op gedaan (wat meer leek op hars ofzo) maar het enorme voordeel van die folie is dat het niet zomaar breekt (uiteindelijk is het wel gaan krullen na 3 jaar).
- Vraag is wat verstandig is voor mij en welke je aan zou raden?
Alvast bedankt!
Ik hoop dat iemand met ervaring hier mij kan helpen! Morgen komt mijn Google Pixel 9 Pro XL binnen (zwart, in hippe taal: "Obsidian"). Ik ben op zoek naar een case en een goede screenprotector. Zeker aangezien ik ADHD heb is dit geen overbodige luxe (lees: ik laat mijn telefoon nogal eens vallen).
Case
- Moet iets degelijks zijn (hard plastic) heb voor mijn werk Iphone een otterbox case, dat lijkt degelijk en is super stug.
- Prijs is minder relevant (voor een dergelijk luxe telefoon wil ik gewoon een goede case).
- Mijn vraag is of er mensen toevallig zelf een case hebben die ze zouden aanbevelen of een case kennen die aan mijn wensen voldoet?
Screenprotector
- Ik kom van een Poco F3 af, voor deze telefoon had ik altijd normale screenprotectors maar die bleken niet voldoende (er kwam altijd wel een barst in het scherm onder de protector...). De Poco heb ik toen bij de Mediamarkt besteld en die hadden er toen een folie op gedaan (wat meer leek op hars ofzo) maar het enorme voordeel van die folie is dat het niet zomaar breekt (uiteindelijk is het wel gaan krullen na 3 jaar).
- Vraag is wat verstandig is voor mij en welke je aan zou raden?
Alvast bedankt!
Hebben jullie al een case voor de fold aangeschaft. Neig zelf erg naar de originele google variant.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Yes, mijn Iphone vervang ik de screen protectors, maar na 4 jaar is de telefoon zelf perfect.pc01 schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:14:
Spigen tough armor is een robuste case. Kun je de telefoon gerust mee laten vallen.,.
Jammer dat ze alleen Slim armor hebben voor de pro fold, daardoor kijk ik nu naar UAG als ze met een hinge protector komen switch ik daar naar
Spigen Slim armor besteld, beste tweede keus was UAG clear case, echter geen hinge protection dat is voor mij wel een pre.mrfatmen schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:57:
Hebben jullie al een case voor de fold aangeschaft. Neig zelf erg naar de originele google variant.
Iemand al ervaring met deze Torras case? Fatsoenlijke MagSafe? En de "stand", voelt deze stevig aan?

Iemand al ervaring met een MagSafe powerbank in combinatie met de 9 Pro XL?
De Anker MagGo Power Bank is in ieder geval geen goede combinatie bij mijn telefoon, hij laadt via QI maar met max. 3,1 W volgens de AccuBattery app. Dit zou 15 W moeten zijn volgens de specificatie....
https://www.anker.com/eu-...nu&variant=43596722766014
Aanvulling, het schijnt dus een bekend probleem te zijn met de 9 Pro XL:
https://www.tweaktown.com...d-odd-behavior/index.html
https://www.zdnet.com/art...lt-heres-the-fix-for-now/
De Anker MagGo Power Bank is in ieder geval geen goede combinatie bij mijn telefoon, hij laadt via QI maar met max. 3,1 W volgens de AccuBattery app. Dit zou 15 W moeten zijn volgens de specificatie....
https://www.anker.com/eu-...nu&variant=43596722766014
Aanvulling, het schijnt dus een bekend probleem te zijn met de 9 Pro XL:
https://www.tweaktown.com...d-odd-behavior/index.html
https://www.zdnet.com/art...lt-heres-the-fix-for-now/
[ Voor 29% gewijzigd door bbrrzzttohh op 03-09-2024 16:47 ]
heb de Spigen Slim Armor Pro besteld bij gsmpunt, maar heeft helaas vertraging opgelopen qua levering.mrfatmen schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:57:
Morgen komt de telefoon, maar helaas heb ik nog geen hoesje...
Dit had ik zelf ook, via amazon wel op tijd binnen gekregen.diefightdie schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:53:
[...]
heb de Spigen Slim Armor Pro besteld bij gsmpunt, maar heeft helaas vertraging opgelopen qua levering.
Morgen komt de telefoon, maar helaas heb ik nog geen hoesje...
GSMpunt had initieel ook een verwachte leverdatum van 24-08, ondertussen zijn de prijzen via wel beschikbare toko's met 20-30-, gestegen lekker dan van gsmpunt.
Wat grappig is, ik heb het nu 2 keer gevraagd en ze bevestigen weer dat ze echt de LTE versie leveren. We gaan het zien.RobbyTown schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:55:
[...]
Is de watch LTE uberhaupt leverbaar buiten Google om?
product: Google Pixel Watch 3
Niets met LTE te zien of WiFi om zo onderscheid te zien, wat bij de Pixel Watch 2 wel was: product: Google Pixel Watch 2
Bij belsimpel staat esim op hun watch pagina:
https://www.belsimpel.nl/...-3-45mm-zwart-zwarte-band
[...]
Maar leveren dus blijkbaar wifi versie
Ben benieuwd. Hier op het doosje staat WiFi in elk geval.Bozznl schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 20:32:
[...]
Wat grappig is, ik heb het nu 2 keer gevraagd en ze bevestigen weer dat ze echt de LTE versie leveren. We gaan het zien.
Staat er ook een type nummer op. LTE heeft ook wifi, maar wifi niet perse LTE...toch?RobbyTown schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:13:
[...]
Ben benieuwd. Hier op het doosje staat WiFi in elk geval.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Op het hele doosje zie ik niets met LTE, alleen WiFiGolf2vr6 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:26:
[...]
Staat er ook een type nummer op. LTE heeft ook wifi, maar wifi niet perse LTE...toch?
SKU: GA05785-DE
Bij Tweakers specs: Simkaartslot 1 ESIM
Bij Belsimpel bij specs: eSIM
Bij Coolblue bij specs: Alleen WiFi
Bij bol specs: Mobiele data verbinding mogelijk: Ja
Wifi vereist: Nee
Bij mediamarkt specs: geen idee ik zie het niet
[ Voor 18% gewijzigd door RobbyTown op 04-09-2024 08:43 ]
Als het de lte versie is dan heb je onder settings connectivity een mobile menu item.RobbyTown schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:38:
[...]
Op het hele doosje zie ik niets met LTE, alleen WiFi
SKU: GA05785-DE
Bij Tweakers specs: Simkaartslot 1 ESIM
Bij Belsimpel bij specs: eSIM
Bij Coolblue bij specs: Alleen WiFi
Bij bol specs: Mobiele data verbinding mogelijk: Ja
Wifi vereist: Nee
Bij mediamarkt specs: geen idee ik zie het niet
Zal vanavond is checken. Thnx voor de info.springfield89 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:47:
[...]
Als het de lte versie is dan heb je onder settings connectivity een mobile menu item.
Update: Alleen wifi
offtopic:
watch is trouwens van de wederhelft, heeft nog iphone dus om die watch te activeren is het nog wachten op de pixel 9 pro
watch is trouwens van de wederhelft, heeft nog iphone dus om die watch te activeren is het nog wachten op de pixel 9 pro
[ Voor 23% gewijzigd door RobbyTown op 04-09-2024 17:42 ]
Bij mij (ook bij belsimpel besteld) is er geen mobile menu. Allen bluetooth, connected fitness, wifi, nfc, ultra-wideband.springfield89 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:47:
[...]
Als het de lte versie is dan heb je onder settings connectivity een mobile menu item.
Ringke hoesje met Mag-Safe binnen gekregen voor de 9 Pro. Ziet er goed uit.
https://www.amazon.nl/dp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1
Duidelijk kleiner dan mijn huidige Samsung S22 Ultra, maar dit wilde ik ook.
Nu nog wachten op de 9 pro wordt geleverd door KPN
https://www.amazon.nl/dp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1
Duidelijk kleiner dan mijn huidige Samsung S22 Ultra, maar dit wilde ik ook.
Nu nog wachten op de 9 pro wordt geleverd door KPN
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
@JanAd ben ook heel erg benieuwd hoe hij bevalt. Ik heb precies dezelfde case van Spigen voor m'n P7P.
Zijn foto's van de 9 Pro Beige hoes gewenst?
Die heb ik thuis liggen, kan ik vanmiddag plaatsen.
Zo heb ik ook de Mous Super Thin Mint Green liggen.
Die heb ik thuis liggen, kan ik vanmiddag plaatsen.
Zo heb ik ook de Mous Super Thin Mint Green liggen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EsbWutaN7Ok]
2 uur durende overview van 34 cases. Leuk om doorheen te skippen.
2 uur durende overview van 34 cases. Leuk om doorheen te skippen.
Ik heb voorlopig een goedkoop hoesje met magsafe maar ik merk nu dat mijn draadloze pixel stand oplader niet werkt. Komt dit door het hoesje of is dit met elk magsafe hoesje?
Heeft iemand goede ervaringen met magnetische kabels/connectoren in de USB-C poort die ook goed overweg kan met Android Auto? Liefst met een haakse of kantelbare connector.
Zijn er ook hoesjes waarin het camera eiland "verzakt" en je dus een vlakke achterkant hebt?
Ah je bedoelt volledig gelijk trekt? Ik heb een Otter Box gezien die dat wel doet kom even niet op de naamgreatgonzo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:21:
Zijn er ook hoesjes waarin het camera eiland "verzakt" en je dus een vlakke achterkant hebt?
Ja.. als dat de hoes niet te dik maakt