De spigen slim armor heeft een ingebouwde wallet, waardoor die bijna vlak is.greatgonzo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:21:
Zijn er ook hoesjes waarin het camera eiland "verzakt" en je dus een vlakke achterkant hebt?
Shuttle st20g5
De spigen slim armor heeft een ingebouwde wallet, waardoor die bijna vlak is.greatgonzo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 09:21:
Zijn er ook hoesjes waarin het camera eiland "verzakt" en je dus een vlakke achterkant hebt?
Shuttle st20g5
Inmiddels PW ook LTE en WiFi versieMidan schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:19:
[...]
Bij mij (ook bij belsimpel besteld) is er geen mobile menu. Allen bluetooth, connected fitness, wifi, nfc, ultra-wideband.
Even later nog een bericht er achteraanUit je bericht begrijp ik dat jij vanonderstelling bent dat je niet het juiste product hebt ontvangen. Ik kijk gelijk met je mee!
Ik snap dat het een beetje verwarrend is dat er op de doos wifi staat. Dit horloge ondersteunt echter zowel wifi als LTE!
Mocht het product toch niet aan allle wensen voldoen, dan heb je ook altijd nog 31 dagen bedenktijd om hem te retourneren
Benieuwd wat @Bozznl gaat ontvangen.In ons enthousiasme om je het nieuwe apparaat te bezorgen, is het onder onze aandacht gekomen dat het voortijdig is verzonden, eerder dan gepland, en voordat de softwareondersteuning beschikbaar is gemaakt voor gebruik.
We vragen je daarom om te wachten met het activeren van uw apparaat tot dinsdag 10 september, zodat je de best mogelijke ervaring krijgt. Dan is namelijk de softwareondersteuning wel beschikbaar.
[ Voor 55% gewijzigd door RobbyTown op 05-09-2024 16:41 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
[ Voor 51% gewijzigd door prodygee op 05-09-2024 15:37 ]
Zodra je er pasjes in doet, werkt dan betalen via nfc/Google Wallet nog?De spigen slim armor heeft een ingebouwde wallet, waardoor die bijna vlak is.
Scherm naar beneden en hij pakt de telefoon ipv pas.rudyh schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:05:
[...]
Zodra je er pasjes in doet, werkt dan betalen via nfc/Google Wallet nog?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Nou ben benieuwd idd... volgende week komt die binnen ga ik van uit.RobbyTown schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:42:
[...]
Inmiddels PW ook LTE en WiFi versie
product: Google Pixel Watch 3
Die van Belsimpel staat bij de Wifi. Terwijl via de Belsimpe LTE versie denkt te besteld (volgens de specs).
Enkele dagen terug gemaild naar Belsimpel. Vandaag reactie
[...]
Even later nog een bericht er achteraan
[...]
Benieuwd wat @Bozznl gaat ontvangen.
[ Voor 5% gewijzigd door Bozznl op 06-09-2024 15:58 ]
GT: The Bozzz88
Bij LTE staat er LTE op de doos en een imei nummer. Is gewoon de wifi versie dus die jij hebt.RobbyTown schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:42:
[...]
Die van Belsimpel staat bij de Wifi. Terwijl via de Belsimpe LTE versie denkt te besteld (volgens de specs).
[...]
[...]
Dat is dezelfde reden als waarom ik nooit een case gebruikte, ik plak ook geen extra bumpers om mijn auto.Mad-Matt schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:48:
Ik ga bij DBrand een case bestellen, zijn er nog meer mensen die interesse hebben in een product van die site? Dan kan ik het meebestellen.
In basis vind ik de case erg duur, maar ja, dan koop je een telefoon van 1100 en dan ga je besparen op een case van een paar tientjes. (Hetzelfde met een peperdure auto en dan ChingChong banden eronder leggen)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Jaloers. Hier nog radiostilteMad-Matt schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 17:38:
Update via de mail, de 9e komt mn Pro 🥳
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 07-09-2024 19:51 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Werkt de Pixel Stand? En werken andere MagSafe opladers? Ik lees op Amazon wel wat tegenstrijdige berichten hierover.BasvandenHoogen schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:30:
Ringke hoesje met Mag-Safe binnen gekregen voor de 9 Pro. Ziet er goed uit.
https://www.amazon.nl/dp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1
Duidelijk kleiner dan mijn huidige Samsung S22 Ultra, maar dit wilde ik ook.
Nu nog wachten op de 9 pro wordt geleverd door KPN
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik ben wel van van DBrand, dus die maar besteld met de teardown skin eropCLB schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 19:30:
Ik twijfel voor een case nog wat tussen:
- Caseology Athlex
- Ringke Onyx
- Spigen Liquid Air
- Spigen Zero One
- Google-case
Of gewoon iets 'Chinees'. Screenprotector ook ja of nee, gebruik ze eigenlijk jaren al niet meer...
Vandeweek eens wat echte foto's zoeken van die cases van andere smartphones.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb ik ook ontvangen (Google store), maar hij ligt nog niet bij de vervoerder (DHL).Mad-Matt schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 17:38:
Update via de mail, de 9e komt mn Pro 🥳
Dan zal het wel dinsdag worden idd, DHL is niet best 😅RonaldM schreef op zondag 8 september 2024 @ 07:47:
[...]
Heb ik ook ontvangen (Google store), maar hij ligt nog niet bij de vervoerder (DHL).
Dat wordt krap als hij morgen aan moet komen 🫣
Ik zag een FNTCASE voorbij komen die hij koos als beste transparante case: https://www.amazon.nl/FNT...o-XL-hoesje/dp/B0D8S291BFJeebus schreef op woensdag 4 september 2024 @ 20:06:
[YouTube]
2 uur durende overview van 34 cases. Leuk om doorheen te skippen.
Idem hier… Het zal wel woensdag worden bij het DHL ophaal punt.Mad-Matt schreef op zondag 8 september 2024 @ 07:51:
[...]
Dan zal het wel dinsdag worden idd, DHL is niet best 😅
[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 08-09-2024 17:46 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
[ Voor 4% gewijzigd door CK3v1N op 09-09-2024 18:42 ]
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Het lijkt mij tof om zo'n soort hoesje te hebben. Ik vraag me wel af of dit voor mij voldoende bescherming biedt. Voor mijn OnePlus 6 heb ik een Spigen Ultra Hybrid. Uiteindelijk is de glazen achterkant van mijn telefoon toch gesneuveld, dus ik zou graag iets hebben wat meer beschermt dan die spigen.Binnetie schreef op zondag 8 september 2024 @ 08:05:
[...]
Ik zag een FNTCASE voorbij komen die hij koos als beste transparante case: https://www.amazon.nl/FNT...o-XL-hoesje/dp/B0D8S291BF
Deze is niet duur en heeft Magsafe (ook zonder te krijgen).
Nog maar eens goed over nadenken want.
Die FNTCASE lijkt erg op de case die ik voor 99 cent hebt besteld uit China.Binnetie schreef op zondag 8 september 2024 @ 08:05:
[...]
Ik zag een FNTCASE voorbij komen die hij koos als beste transparante case: https://www.amazon.nl/FNT...o-XL-hoesje/dp/B0D8S291BF
Eerste drie besteld, Google-case ligt er nog...CLB schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 19:30:
- Caseology Athlex
- Ringke Onyx
- Spigen Liquid Air
- Google-case
Of gewoon iets 'Chinees'. Screenprotector ook ja of nee, gebruik ze eigenlijk jaren al niet meer...
Vandeweek eens wat echte foto's zoeken van die cases van andere smartphones.
Zelf telefoon nog niet binnen, dus geen idee. Ook zelf geen Pixel Stand. Wel andere draadloze oplader. Geen Mag-Safe beschikbaar om te testen als telefoon er isCK3v1N schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:01:
[...]
Werkt de Pixel Stand? En werken andere MagSafe opladers? Ik lees op Amazon wel wat tegenstrijdige berichten hierover.
Dat vraag ik me ook af iemand al een idee hoe de 50 euro Google tegoed te claimen?Midan schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:08:
[...]
Dit gaat om de korting die belsimpel geeft op het toestel. Daarnaast zou er een "Google store voucher" zijn die je kan uitgeven in de Google store?
[Afbeelding]
Verkeerd verwoord, weet ik bijna zeker. Je kunt de aangegeven code gebruiken bij Belsimpel en dan gaat er direct 50 euro van de prijs af.x360junkie schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:57:
[...]
Dat vraag ik me ook af iemand al een idee hoe de 50 euro Google tegoed te claimen?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Waar heb je deze case besteld? Zit te twijfelen tussen de Mouse and Pitaka... MagSafe is wel een must qua case.JanAd schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:47:
Voor de liefhebbers, de Pitaka-case, maar nu met de 9 Pro erin…![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit toestel voelt echt enorm ‘premium’, zeker met zo’n dunne case errond.
Ik ben heel blij dat ik voor de Mini-Pro gegaan ben.
Klopt en wordt verzonden vanuit China. Dus levering duurt wat langer dan bij de gewone webshop hier.038Robijno schreef op woensdag 11 september 2024 @ 23:18:
[...]
Waar heb je deze case besteld? Zit te twijfelen tussen de Mouse and Pitaka... MagSafe is wel een must qua case.
Pitaka is alleen via hun eigen website te bestellen?
Ook wel beetje te gek, vandeweek eens goed bekijken allemaal:CLB schreef op maandag 9 september 2024 @ 23:01:
Eerste drie besteld, Google-case ligt er nog...
Ben ik normaal niet zo van dat bekijken en retourneren, maar anders weet ik het ook niet.
Ik heb deze want wou snel een transparant hoesje omdat mijn telefoon uit mijn broekzak was gegleden en daardoor al schade heeft. Vind deze iets te dik eigenlijk en ik kan mijn telefoon hiermee niet laden op de pixel stand. Heb vandaag de caseology capella (zonder magsafe) ontvangen en deze is dunner.Binnetie schreef op zondag 8 september 2024 @ 08:05:
[...]
Hier nog een, gisteren besteld.038Robijno schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:56:
Ik heb zojuist voor mijn Pixel 9 pro XL de Thinborne Aramid fiber met MagSafe case besteld.
Deze wordt verzonden vanuit Texas. Nu afwachten hoe lang dat gaat duren.
Ik heb alleen geen enkel bevestiging gekregen van mijn order in de mail.Convoy schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:30:
[...]
Hier nog een, gisteren besteld.![]()
https://thinborne.com/pro...aramid-fiber-with-magsafe
Defineer "enigszins betaalbare"mtthw schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:00:
Weet iemand nog een goede optie voor een enigszins betaalbare screenprotector voor op de Pixel 9?
Ik heb nu een Wayneer, maar daarmee werkt de vingerafdrukscanner dramatisch slecht.
Ik zie de Spigen voorbij komen, maar die is wel redelijk aan de prijs. Op mijn oudere telefoons heb ik prima ervaringen met een wat meer betaalbare screenprotector, is dat gewoon lastig voor de Pixel 9 i.v.m. de ultrasone scanner of heb ik gewoon toevallig een slechte te pakken?
Neem een Spigen EZ glazen screen protector.
Compleet over het hoofd gezien dat deze per 2 geleverd worden. Dan is de prijs een stuk beter038Robijno schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 12:08:
[...]
Neem een Spigen EZ glazen screen protector.
Rond de €20 voor 2 stuks. En er zit ook een frame bij om het makkelijk en recht te plakken.
Tip: als je een screen protector wilt plakken, doe het in de badkamer.. zet de douche eventjes aan en plak daarna de screen protector op het scherm. Omdat stof lichter is dan vocht, heb je weinig kans dat er een stofje op het scherm komt.
[ Voor 87% gewijzigd door JanAd op 13-09-2024 17:41 ]
Je kunt ook de mouse bestellen, is volgens mij exact dezelfde. Heb die in gebruik en erg tevreden over.Edzeau schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:21:
Ik zit al een behoorlijke tijd te wachten tot dat deze Ringke Fusion Magnetic beschikbaar komt. "Gelukkig" is mijn P9P nog niet leverbaar.Iemand deze case toevallig al ergens anders wél op voorraad gezien?
Zeker waar, maar een case van 40+ euro is me toch wel wat veel. Ik zie dat vergelijkbare cases van Ringke voor ongeveer 23 euro verkrijgbaar zijn.certefied schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:20:
[...]
Je kunt ook de mouse bestellen, is volgens mij exact dezelfde. Heb die in gebruik en erg tevreden over.
https://eu.mous.co/produc...ar?variant=42570017931357
Eigenlijk niet tot nauwelijks, ik maak hem meestal 1x per week even schoon met alleen wat water.JanAd schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:53:
Hoe vingerafdruk gevoelig is de Latercase?
Check anders ff op V&AEdzeau schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:19:
[...]
Zeker waar, maar een case van 40+ euro is me toch wel wat veel. Ik zie dat vergelijkbare cases van Ringke voor ongeveer 23 euro verkrijgbaar zijn.
Om hier nog even op terug te komen. Ik ontving ook de wifi versie. Wel nog aan de lijn gehangen over onjuiste bevestigingen van hun klantenservice (tot 3 keer aan toe) en het niet verkopen wat ze adverteren bij de specs. Dus teruggestuurd/geannuleerd.RobbyTown schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:42:
[...]
[...]
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Bozznl op 14-09-2024 11:22 ]
GT: The Bozzz88
Is de caseology capella ook met magsafe te krijgen?springfield89 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:22:
[...]
Ik heb deze want wou snel een transparant hoesje omdat mijn telefoon uit mijn broekzak was gegleden en daardoor al schade heeft. Vind deze iets te dik eigenlijk en ik kan mijn telefoon hiermee niet laden op de pixel stand. Heb vandaag de caseology capella (zonder magsafe) ontvangen en deze is dunner.
Lijkt het niet op.Binnetie schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:41:
[...]
Is de caseology capella ook met magsafe te krijgen?
Klopt is gewoon de wifi versie. Heb deze ook ondertussen van BelsimpelBozznl schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:19:
[...]
Om hier nog even op terug te komen. Ik ontving ook de wifi versie. Wel nog aan de lijn gehangen over onjuiste bevestigingen van hun klantenservice (tot 3 keer aan toe) en het niet verkopen wat ze adverteren bij de specs. Dus teruggestuurd/geannuleerd.
Anders opgelost, bij odido de pixel watch besteld met multi sim abo (zou die toch al bij hun afnemen voor 5euro per maand) en het horloge gelijk volledig afbetaald voor 384 euro in totaal voor de 45mm zwart. Dit is wel de LTE versie.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Persoonlijk vond ik de case veel te lomp. Gebaren gebruiken is een ramp met die hoge rand. Nu een Ringke case. Minder lomp en gebaren veel beter te gebruiken. Camera is voor mijn gevoel ook beter beschermd.Berpie74 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:29:
Ik heb inmiddels de Spigen Ultra Hybrid case en de Spigen Optiek EZ fit screenprotector er op zitten. Vind het zelf erg mooi[Afbeelding]
[Afbeelding]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Ik gebruik de gebaren ook, maar ervaar daar werkelijk totaal geen problemen mee met de Spigen case. Zo zie je maar, iedereen ervaart het op zijn manier.Golf2vr6 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:36:
[...]
Persoonlijk vond ik de case veel te lomp. Gebaren gebruiken is een ramp met die hoge rand. Nu een Ringke case. Minder lomp en gebaren veel beter te gebruiken. Camera is voor mijn gevoel ook beter beschermd.
Ik begon met persoonlijk omdat iedereen een andere mening kan hebben.
Ziet er top uit! Ik ga deze zelfde combinatie ook doen, bedankt voor het delen. Ze liggen hier al klaar, alleen de 9 Pro is er nog nietBerpie74 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 10:29:
Ik heb inmiddels de Spigen Ultra Hybrid case en de Spigen Optiek EZ fit screenprotector er op zitten. Vind het zelf erg mooi[Afbeelding]
[Afbeelding]
// TODO: Schrijf een signature
[ Voor 8% gewijzigd door 038Robijno op 19-09-2024 21:14 ]
Komt nog wel ff €22 aan inklaringskosten bij.Convoy schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:30:
[...]
Hier nog een, gisteren besteld.![]()
https://thinborne.com/pro...aramid-fiber-with-magsafe
Allemaal teruggestuurd:CLB schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 19:30:
- Caseology Athlex
- Ringke Onyx
- Spigen Liquid Air
Met een glazen screen protector heb ik geen enkele keer een probleem gehad.. denk met clearplex ook niet, aangezien deze een stuk dunner is dan glas.wari42 schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:19:
Iemand hier ervaring met Clearplex op deze Pixel icm fingerprint sensor? Heb dat op m'n P7P en ben daar goed tevreden over maar omdat deze sensor anders is weet
ik niet of het goed werkt
Ik heb deze: https://www.amazon.nl/Spi...itsfunctie/dp/B0D85SML6Y/Okietor schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:50:
Iemand ervaring met screenprotector voor de camera gedeelte. Lijkt mij ook wel verstandig ( iets met telefoon in een werkbroek). Ma welke raden jullie aan
Als ik de reviews daar lees geeft men aan dat dit niet goed is. De focus van de telelens is dan niet meer goed, wat dus resulteert in onscherpe foto's.Gerjannn schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:06:
[...]
Ik heb deze: https://www.amazon.nl/Spi...itsfunctie/dp/B0D85SML6Y/
Zit perfect, installatie erg eenvoudig. Dus als je er 1 wilt kan ik die zeker aanraden
Vorige week ook de grip besteld... Helaas tot op heden ook nog radiostilte 🥲Mad-Matt schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:50:
Net via smartphonehoesjes maar een cheap ass case besteld van een tientje. Van Dbrand nog steeds geen verzendbericht en wil nu toch echt wel wat om m'n pro hebben.
Voordeel is dat er 6 weken retourtermijn op die goedkope zit, dus als de DBrand alsnog snel binnen is kan die goedkope gewoon retour.
GerkeP
De mijne is binnen 🤩🤩🤩🤩, wat een geweldige case! De details van dit hoesje zijn echt formidabel! Van het verhoginkje bij de camera, tot de vesrchillende texturen op de zijknoppen, tot de verlaagde randen op de zijkant!Mad-Matt schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:50:
Net via smartphonehoesjes maar een cheap ass case besteld van een tientje. Van Dbrand nog steeds geen verzendbericht en wil nu toch echt wel wat om m'n pro hebben.
Voordeel is dat er 6 weken retourtermijn op die goedkope zit, dus als de DBrand alsnog snel binnen is kan die goedkope gewoon retour.
[ Voor 5% gewijzigd door CrossfireNL op 27-09-2024 13:56 ]
[ Voor 49% gewijzigd door ReTechNL op 27-09-2024 15:47 ]
Poeh, ik heb zitten kijken tussen die cases en hoewel 60 euro veel is zijn er wel een paar mooie designs zeg. Ik zie wel dat het camera eiland bedekt wordt. Heeft dit effect op de prestaties van de camera?CrossfireNL schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:52:
[...]
De mijne is binnen 🤩🤩🤩🤩, wat een geweldige case! De details van dit hoesje zijn echt formidabel! Van het verhoginkje bij de camera, tot de vesrchillende texturen op de zijknoppen, tot de verlaagde randen op de zijkant!
Subliem!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
9 van de 10 keer als ik een telefoon koop, koop ik goedkope hoesjes, dus ik slijt per telefoon dan wel 5 a 7 hoesjes wat resulteert tot ongeveer 80 tot 100 euro aan hoesjes. Heb nu de keuze gemaakt om in 1 keer een dure premium case van 60 euro te nemen in de hoop dat ik niet weer een nieuwe hoef 🤣, en als ik er wel op uitgekeken raak bestel ik gewoon een paar nieuwe achterstickers, puntje bij paaltje, ik denk wel dat het hoesje de prijs waard is...codex schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:04:
[...]
Poeh, ik heb zitten kijken tussen die cases en hoewel 60 euro veel is zijn er wel een paar mooie designs zeg. Ik zie wel dat het camera eiland bedekt wordt. Heeft dit effect op de prestaties van de camera?
Heel mooi! Toevallig ook de skin die mij meteen aansprakCrossfireNL schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:19:
[...]
9 van de 10 keer als ik een telefoon koop, koop ik goedkope hoesjes, dus ik slijt per telefoon dan wel 5 a 7 hoesjes wat resulteert tot ongeveer 80 tot 100 euro aan hoesjes. Heb nu de keuze gemaakt om in 1 keer een dure premium case van 60 euro te nemen in de hoop dat ik niet weer een nieuwe hoef 🤣, en als ik er wel op uitgekeken raak bestel ik gewoon een paar nieuwe achterstickers, puntje bij paaltje, ik denk wel dat het hoesje de prijs waard is...
Om je vraag te beantwoorden over de camera, er zit de camera niks in de weg. De subtiele verhoging rondom de camera zijn zo gemaakt dat je ze op de camera niet ziet! De extra sticker die over het camera eiland heen komt is in mijn ogen ook een dikke plus omdat op deze manier dus ook veel minder snel de camera bekrast wordt!.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die Pitaka vind ik erg mooi. Jammer van de vinger afdrukken.JanAd schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:53:
Hoe vingerafdruk gevoelig is de Latercase?
Bij de Pitaka is het bijna onmogelijk om de achterkant 'proper' te houden. Zit direct vol vegen...
Hoewel de pasvorm en grip prima zijn, vind ik die vlekken wel een serieus nadeel.
Edit: Daarnet de Google case ontvangen. Wat een verbetering tov de oudere Google cases. Heel blij meeOok veel minder gevoelig voor vingerafdrukken en al bij al best ‘dun’.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik gebruik atm vooral Google’s eigen case. Ik heb nog wat Google Store credits over (nog 30 euro gekregen nadat ik de 250 euro besteed heb aan de Buds Pro 2), maar weet niet goed wat te kiezen daarmee. Mous spreekt me niet echt aan, zijn die merkbaar dunner dan de Google case?Kitser schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:31:
[...]
Die Pitaka vind ik erg mooi. Jammer van de vinger afdrukken.
Heb je toevallig al iets vergelijkbaars gevonden?
Van die Latercase vind ik de grote uitsparing bij de onderkant niet mooi.
De Thinborne vind ik ook mooi. Maar wel erg prijzig icm de invoerrechten.
Welke Ringke case heb jij? Ik ben ook opzoek naar een niet-lompe caseGolf2vr6 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:36:
[...]
Persoonlijk vond ik de case veel te lomp. Gebaren gebruiken is een ramp met die hoge rand. Nu een Ringke case. Minder lomp en gebaren veel beter te gebruiken. Camera is voor mijn gevoel ook beter beschermd.
Ik begon met persoonlijk omdat iedereen een andere mening kan hebben.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Ik heb het soms ook met de officiële Google case voor de P9P, en de Spigen Liquid Air. Maar alleen als er wat oude troep in mijn broekzak zit, per ongeluk een zakdoek meegewassen oid. Anders nooit last van.mrfatmen schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:27:
Heb sinds vorige week een Ringke case om mijn P9PXL. Echter lijk hij nu extra veel stof op te pakken in mijn broekzak., vooral bij de randen. Hebben meer mensen dit? Had hier mijn case bij de P8P veel minder last van.
Had ook nog een hoesje van Aioria via AliExpress besteld, die is best leuk voor 3,41 euro:CLB schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:29:
Allemaal teruggestuurd:
- Wel echt groot, dik en log
- Groot, dik , minder log
- Glad, glad te glad
We gebruiken de originele Google-case vooralsnog maar even...
Screenprotector twijfel ik nog wel deze ronde, komt later wel qua uitzoekwerk.
[ Voor 39% gewijzigd door Mole op 04-10-2024 13:46 ]
Ik heb er 1 van mouse. Deze heeft gewoon opgeladen met me pixel stand(1)Mole schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:10:
Na 1,5 maand eindelijk P9P ontvangen. Hoesje (ringke onnyx magnetic) en Belkin Charge stand stonden al te wachten... Laadt die niet draadloos op!
Ik kom wel meer issues tegen met draadloos laden, maar dit valt wel even tegen.
Iemand al ervaring met een MagSage compatible hoes voor P9p die wel werkt met draadloos laden?
Heb een protector van laatstgenoemde 'geplakt', ging voorspoedig, zit erop zonder stof of belletjes lucht...CLB schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:19:
Heb ook nog deze screenprotector met 'opplakkit' liggen en een paar stuks van deze screenprotectors.
when i wake up people take up mostly all of my time!
Welke heb je gekocht die niet zo goed bevalt?Infinithlon schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 22:56:
Klopt het dat de officiële Google USB-C naar 3.5mm (mini-jack) adapter niet (meer) te koop is? Vind het een beetje vreemd, dat moet je toch aanbieden zou ik zeggen. Ik heb een B-merk adapter gekocht en die doet het dus niet zo goed...
Zit magnetische ring daar iets onder het midden van het G logo?Okietor schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:20:
[...]
Ik heb er 1 van mouse. Deze heeft gewoon opgeladen met me pixel stand(1)
Het logo zit in het hart van de ringMole schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:25:
[...]
Zit magnetische ring daar iets onder het midden van het G logo?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq