"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gewoon je toestel gebruiken zoals altijd toch, dat is wel vaker gezegd, maar ik begrijp dat eerlijk gezegd nooit.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij mij pauzeert de update en moet ik expliciet op "hervatten" klikken als ik dat doe. Is dat bij jou anders dan? Telefoon gebruiken kan wel, maar dan installeert die niks
Ik hoef m'n telefoon zeker niet aan de kant te leggen tijdens installatie nee, dat zou wat zijn zeg
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat is een ding inderdaad. Als je zoekt naar updates en die start dan krijg je dit. Als je het gewoon los laat dan meldt de Pixel vanzelf ooit dat je de telefoon moet herstarten om de update te voltooien.Hijdaar95 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:51:
Bij mij pauzeert de update en moet ik expliciet op "hervatten" klikken als ik dat doe. Is dat bij jou anders dan? Telefoon gebruiken kan wel, maar dan installeert die niks
Iemand een tip voor een goede draadloze oplader?
Er zijn zoveel merken en prijspunten/specificaties, echt geen idee wat te kopen.
Er zijn zoveel merken en prijspunten/specificaties, echt geen idee wat te kopen.
Wacht al een week op mijn nieuwe Pixel Fold 9. Er is geen voorraad bij MyDynafix.
Iemand hier ervaring mee? Morgen maar eens bellen.
Iemand hier ervaring mee? Morgen maar eens bellen.
Hier Pixel 9a gebruiker, gisteren automatisch de update binnen gekregen.
Maar wat ik nu zeer irritant vind is dat temperatuur niet meer links boven wordt weergegeven ( accuweather).
Meer die dat hebben? En ik ben een nova launcher gebruiker, laatste beta )
Maar wat ik nu zeer irritant vind is dat temperatuur niet meer links boven wordt weergegeven ( accuweather).
Heb de app even geïnstalleerd en getest en de temperatuur wordt linksboven gewoon goed aangegeven.ivo1969 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:07:
Hier Pixel 9a gebruiker, gisteren automatisch de update binnen gekregen.
Je hebt de persistente notificatie wel aangezet?
Nickname does not reflect reality
Sorry de persistente notificatie?Brad Pitt schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:37:
[...]
Heb de app even geïnstalleerd en getest en de temperatuur wordt linksboven gewoon goed aangegeven.
Je hebt de persistente notificatie wel aangezet?
[Afbeelding]
Maar ik zie nu ook dat op linker zijde van mijn smartwatch ook geen melding meer staat.
Ik zie dus aan linker zijde alleen digitale tijd staan
[ Voor 12% gewijzigd door ivo1969 op 04-12-2025 21:37 ]
Let op:
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen