Ik had roze lijnen in het scherm. Begon met 1 die af en toe kwam en weer ging. Daarna permanent 1. Daarna permanent 2. Daarna een 3e die af en toe kwam en ging.Kaickul schreef op maandag 3 november 2025 @ 19:11:
Op mijn 9pro XL plots een groene lijn die af en toe weg gaat. Ondertussen is hij bij Google en wordt onder garantie hersteld. Had hem iets meer dan een jaar en had een beetje schrik dat ze met argumenten zouden komen dat het geen garantiegeval zou zijn. Onterecht dus. Hoop dat ie snel terug is.
Onder garantie bij Google voor herstel aangeboden. Op woensdag verzonden (naar het reparatiecentrum in Polen). Donderdag ochtend daar aangekomen, donderdagmiddag diagnose gesteld, vrijdag ochtend gerepareerd, vrijdag avond op het vliegtuig terug naar Nederland (via UPS).
Tot zo ver was het allemaal fantastisch. Ware het niet dat UPS sindsdien het pakket kwijt is. Nu ben ik al 3 weken verder en het pakket staat nog steeds op 'delayed' zonder verdere uitleg.
Toch maar contact opgenomen met Google. Na een lange chat kreeg ik de belofte dat ik een mail zou krijgen met oplossing. Die kreeg ik vandaag en er werd mij gevraagd naar het aankoopbewijs.
Ben benieuwd waar dit op uitdraait. Ik hoop niet op 'geld terug' want mijn P9PXL heb ik (een jaar geleden) met veel korting kunnen kopen.
:strip_exif()/f/image/rwEDO7U1enZ6WqVvmOrCIyRh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YJa0IGXO8nIdViN54KycN3cz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fR8M3BLY03ZLMyBUv6XgSPSZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Q6TfkIOGA8LbF1sEd4WWJpTl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MOC4Rmd09r9YwkVHFwSOx4Ab.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/K19NtLQFRuieetNY6NhxiXTe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ugeyCYVcpHoW0cUx7FzUt7X7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YVz48paMwo2BmeNUXn71uuht.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/htEvniL1I7jsiLFPcpGEAmg1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/An6AF9JaFb16jfuXQPV2iE0P.png?f=fotoalbum_large)