Het houdt maar niet op met de meest recente updates voor de Pixel 9 helaas... naast de vreemde GPS problemen die ik sinds de februari update ervaar, heeft de maart update AA Wireless kapot gemaakt. Wanneer AA wireless is verbonden wordt iedere paar minuten de verbinding even kort verbroken, ca. 5 tot 10 seconden en gaat dan vrolijk verder... en paar minuten later weer. Niet alleen voor de 9 overigens, er zijn klachten te vinden op o.a. Reddit en bij Google zelf dat iig alles vanaf de Pixel 7 serie tot de Pixel 10 serie deze problemen hebben. Mijn Pixel 7a van het werk doet exact dezelfde gekke dingen met de maart update.
Nu heb ik uit noodzaak mijn oude Pixel 6a maar even uit de la gehaald en die niet voorzien van de laatste OS updates... geen problemen met de GPS en AA Wireless werkt zonder problemen.
Heb de feedback functie gebruikt op de toestellen om de problemen te melden, maar daar krijg je sowieso geen reacties op.
Nu heb ik uit noodzaak mijn oude Pixel 6a maar even uit de la gehaald en die niet voorzien van de laatste OS updates... geen problemen met de GPS en AA Wireless werkt zonder problemen.
Heb de feedback functie gebruikt op de toestellen om de problemen te melden, maar daar krijg je sowieso geen reacties op.
/f/image/8bgZAJf3IJ0t5on36yKenQXO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yEuetLXMdGu3roE10Jh3iLv2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UNEHPPMz9JRk6UgCW53WNhyf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XwgaP4weCFAN1ypzKlsJGdNp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Wgxw4eFjsitCYrQfh2rzP2tL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bWEwBWfWApWGlJQaT4pxTLot.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/AdorNS16uP54SvYZz8xNjb2i.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ic1p9migtBD7tHAGHwjWGDMa.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d2qeYKrbiOdw4UuzR7c37IlA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S2FsSQ5MK82igSw6SrDgoE9L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KkM1A6gBNSreEljPuZ2vzsqu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3o9ATVR0BgVxMDBQq9rddnFY.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/JSQUFQU60VTkSHaYrHYCpJsl.png?f=fotoalbum_large)