phobosdeimos schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:39:
Ik hoop dat Google in de toekomst afstapt van dat camera eiland dat uitsteekt.
Veel te fragiel. Elk dag wel iemand op reddit waarbij het eiland los komt van de telefoon. En dan vaak gezeur met de fabrikant alsof het je eigen schuld zou zijn.
Serieus, er zijn mensen waarbij het eiland er spontaan af springt als ie gewoon op tafel ligt ofzo? Ik heb momenteel mijn tweede Pixel en ik kraak mijn hersens om te bedenken hoe iemand dát voor elkaar krijgt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat Google zegt dat het eigen schuld is.
Mijn foon is zelfs al een keer of 4 van mijn fiets gepleurd omdat diie mooie stealth houder niet goed meer klemt na een jaar. Maar ja, ik heb er een hoesje omheen dat werkelijk de boel beschermd. Dom, ik weet het, maar mijn eiland is er nog niet af gesprongen...

En liefst ook stoppen met die crappy schermen die groene / roze lijnen krijgen na een paar maanden.
Want dat gebeurt ook bij iedereen?
Je moet je vooral niet blind staren op dergelijke meldingen op internet. Als je kijkt naar hoeveel exemplaren er zijn verkocht, kan het best zijn dat elke week 1 of 2 mensen zich melden met een of ander probleem. Maar dat zijn er dan een krappe 100 per jaar, terwijl er vorige jaar 10 miljoen van die dingen verkocht zijn. Elk apparaat kan kapot. Rolls Royces gaan kapot, Rolexen gaan kapot. Dat zegt helemaal niets. En een paar honderd of zelfs een paar duizend exemplaren met problemen is nog steeds insignificant tegenover het totaal aantal apparaten dat in omloop is. En het valt mij ook op dat - typisch consumentengedrag - niemand ooit iets geks doet met zijn/haar foon, maar ze toch spontaan ineens kapot gaan. Sommige mensen krijgen alles kapot. Ik daarentegen heb daar vrijwel nooit last van.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.