• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:20
AMD1800 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 05:36:
@maximiliaan! Mooi dat je een nieuw toestel krijgt! Misschien dat het bij mij daarom ook al zo lang duurt.

Maar dat er nu al een tekort aan reparatieonderdelen is, na nog niet eens een jaar, terwijl dit toestel 7 jaar lang software updates krijgt, voorspelt niet veel goeds.
Dat ze nu even een te kort hebben wil niks zeggen over de rest van de jaren. Misschien gewoon niet verwacht zoveel / zovaak dit onderdeel al nodig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:03
Interessant om te volgen hoe het met al die reparaties gaat. Mijn p9p gaat vandaag met UPS naar Polen vanwege een groene lijn op het scherm.
Ik had hem zowel bij KPN als bij Google aangeboden voor reparatie en ben uiteindelijk voor Google gegaan omdat zij heel netjes een pakket opsturen waarmee je het toestel veilig kan versturen.
Ben benieuwd of het bij wel lukt om binnen de geschatte 10 werkdagen te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Wanneer kwam de volgende grote update uit voor Android 16.
ik zit met mijn telefoon nog op 15 en die wil niet updaten naar 16.
Hij download hem, hij installeert hem, hij reboot, en reboot en reboot en dan zit ik weer op 15.

Caches al geleegd. En zelfs factory reset gedaan.
Wil hem eigenlijk niet opsturen en hoop dat de volgende grote material update dan wel lukt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:23
DarkSide schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:21:
Wanneer kwam de volgende grote update uit voor Android 16.
ik zit met mijn telefoon nog op 15 en die wil niet updaten naar 16.
Hij download hem, hij installeert hem, hij reboot, en reboot en reboot en dan zit ik weer op 15.

Caches al geleegd. En zelfs factory reset gedaan.
Wil hem eigenlijk niet opsturen en hoop dat de volgende grote material update dan wel lukt.
Volgens mij komt QPR 1 op 3 september uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

@Dennisweb hoop ik dan maar. En dat ie die update dan wel doet.
Anders maar weer opsturen voor "reparatie"

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
DarkSide schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:19:
@Dennisweb hoop ik dan maar. En dat ie die update dan wel doet.
Anders maar weer opsturen voor "reparatie"
Voordat je hem opstuurt: heb je de https://flash.android.com/welcome Android Flash Tool al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ah goede. Die was ik vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:33
znight schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 11:04:
[...]

Lekker dan! Dacht toch ergens te lezen dat het normaal 10 werkdagen ofzo duurt voordat je hem weer terug moet hebben.
Hopelijk wordt hij snel gemaakt en opgestuurd.
Even een update voor je. Ik kreeg donderdag 28 augustus ineens het bericht dat mijn telefoon is gerepareerd en wordt terug gestuurd. Gisteren kwam PostNL mijn telefoon brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 13:43
AMD1800 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:36:
[...]

Even een update voor je. Ik kreeg donderdag 28 augustus ineens het bericht dat mijn telefoon is gerepareerd en wordt terug gestuurd. Gisteren kwam PostNL mijn telefoon brengen.
Ah mooi. Dan is het eind goed, al goed. Bij mij konden ze het probleem helaas niet nabootsen, dus nog aanvullende info opgestuurd. Hopelijk gaan ze nog iets vinden. (waren helaas problemen die niet continue plaats vonden of op dezelfde manier gebeurde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hoe doen jullie dat met laden? Ik laad tot nu toe de telefoon tot max 80%, maar ergens voelt dat toch wel raar, die 20% niet gebruiken, al heb ik die momenteel niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

nog meer mensen met issues met roaming?
mijn fysieke Vodafone zakelijke SIM kreeg in het VK, België en Frankrijk geen goede data verbinding. Registreren op het netwerk duurde sowieso lang en dan kreeg ik vaak EDGE maar nooit 4g of 5g. Van alles geprobeerd, ook reset APN-instellingen etc. het gekke is wel dat het soms mini-beetje werkte en na 3 weken klooien stond de teller wel op 40mb verzonden/ontvangen.
Uiteindelijk maar een extra eSIM gekocht. Met dezelfde SIM geen issues met de Pixel 6a een paar weken terug in het VK.
Mensen die dit gedrag herkennen?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:39
aardbeix15 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:12:
nog meer mensen met issues met roaming?
mijn fysieke Vodafone zakelijke SIM kreeg in het VK, België en Frankrijk geen goede data verbinding. Registreren op het netwerk duurde sowieso lang en dan kreeg ik vaak EDGE maar nooit 4g of 5g. Van alles geprobeerd, ook reset APN-instellingen etc. het gekke is wel dat het soms mini-beetje werkte en na 3 weken klooien stond de teller wel op 40mb verzonden/ontvangen.
Uiteindelijk maar een extra eSIM gekocht. Met dezelfde SIM geen issues met de Pixel 6a een paar weken terug in het VK.
Mensen die dit gedrag herkennen?
Zelf niet meegemaakt. Maar je hebt het over een pixel 6. Is die simkaart ook al wat ouder? Met oude simkaarten zijn er vaak vage problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Hijdaar95 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:48:
[...]

Zelf niet meegemaakt. Maar je hebt het over een pixel 6. Is die simkaart ook al wat ouder? Met oude simkaarten zijn er vaak vage problemen.
nee met de 6a ging het prima met deze SIM-kaart, dit is issue is met de 9a.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:11
aardbeix15 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:57:
[...]

nee met de 6a ging het prima met deze SIM-kaart, dit is issue is met de 9a.
Wat hijdaar95 bedoelt (althans, zo lees ik het).
In relatie met de pixel 6 die wel goed werkt, kan het zijn dat de simkaart ook net zo oud is als de pixel 6, en daardoor dus minder goed werkt in je pixel 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fascinerend
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16:27
zacht schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:00:
Hoe doen jullie dat met laden? Ik laad tot nu toe de telefoon tot max 80%, maar ergens voelt dat toch wel raar, die 20% niet gebruiken, al heb ik die momenteel niet echt nodig.
Altijd 100%. Mis die 20 echt wel met mn p9p. En na 3-4 jaar neem ik toch een andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:17

Dav0s

Hr?

Iemand toevallig een manier gevonden om calls op te nemen? Zijn er apps die gewoon werken zonder dat je een andere OS moet draaien of op speaker moet bellen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:09
Dav0s schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 23:00:
Iemand toevallig een manier gevonden om calls op te nemen? Zijn er apps die gewoon werken zonder dat je een andere OS moet draaien of op speaker moet bellen oid?
Bedoel je dat je nu niet kan bellen met je telefoon? Lijkt mij gek als de primaire functie niet beschikbaar zou zijn, Of mis ik iets :?

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
babbelbox schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 20:19:
[...]

Wat hijdaar95 bedoelt (althans, zo lees ik het).
In relatie met de pixel 6 die wel goed werkt, kan het zijn dat de simkaart ook net zo oud is als de pixel 6, en daardoor dus minder goed werkt in je pixel 9
Juist dat bedoelde ik. We hebben in dit topic al meerdere mensen langs zien komen met vage klachten, die verholpen waren met een nieuwe simkaart.
Onze dochter kreeg van de week een nieuwe en die zag er fisiek ook een stuk anders uit.
atacama schreef op maandag 1 september 2025 @ 06:14:
[...]

Bedoel je dat je nu niet kan bellen met je telefoon? Lijkt mij gek als de primaire functie niet beschikbaar zou zijn, Of mis ik iets :?
Opnemen als in "een geluidsopname".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

atacama schreef op maandag 1 september 2025 @ 06:14:
[...]

Haha, ik zie de verwarring. Bedoel inderdaad opnemen als in recording. Had hier vroeger op mijn Huawei P30 Pro een handige tool voor. Maar kan er nu (vooralsnog) geen vinden die gewoon opneemt, zonder dat je altijd op speaker moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Dav0s schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:49:
[...]

Haha, ik zie de verwarring. Bedoel inderdaad opnemen als in recording. Had hier vroeger op mijn Huawei P30 Pro een handige tool voor. Maar kan er nu (vooralsnog) geen vinden die gewoon opneemt, zonder dat je altijd op speaker moet bellen.
Mag meen ik officieel niet meer Europees gezien vanaf Android 9 (?) o.i.d.
Pixels zullen het zeker niet doen uit zichzelf, Huawei's en Xiaomi's wellicht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

zacht schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:46:
[...]

Mag meen ik officieel niet meer Europees gezien vanaf Android 9 (?) o.i.d.
Pixels zullen het zeker niet doen uit zichzelf, Huawei's en Xiaomi's wellicht wel.
Uit zichzelf inderdaad niet, maar wellicht dat er inmiddels een app is die het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilligan
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 11:45
Ik overweeg een Pixel 9 te kopen maar vroeg me af hoe het zit met het kopen van een telefoon in Duitsland. Scheelt soms toch aardig in de prijs. Zitten daar nog nadelen aan qua hardware/software of koop je exact hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

gilligan schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:47:
Ik overweeg een Pixel 9 te kopen maar vroeg me af hoe het zit met het kopen van een telefoon in Duitsland. Scheelt soms toch aardig in de prijs. Zitten daar nog nadelen aan qua hardware/software of koop je exact hetzelfde?
Er is geen verschil tussen Nederland en Duitsland. Spannender wordt het met echt andere regio's (zoals Amerika/Azië etc) omdat je dan met antennebanden zit. Dat verschil heb je tussen Nederland en Duitsland niet.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Android 16 QPR1 is beschikbaar, nu met Material 3 Expressive Design 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
SPOXYWOXY schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:36:
Android 16 QPR1 is beschikbaar, nu met Material 3 Expressive Design 😁
Vind het helemaal geweldig. Kan ook weer wat Magisk modules verwijderen omdat sommige dingen (status bar icons en zo) er eindelijk mooi uit zien :)

Nickname does not reflect reality

• Hijdaar95
Moest hier 2x nieuw starten. Weet nog niet wat ik van de nieuwe look moet vinden. Het is duidelijker te lezen, dat wel.

• Rox92
Ik moet echt heel erg wennen aan de nieuwe look. Vooral de knoppen als je van boven naar beneden swiped vind ik gigantisch groot en log. Ook het lettertype van de balk bovenin vind ik niet mooi.

De instellingen pagina vind ik dan wel weer beter geworden.

Ook de animatie schaal voelde trager dus die heb ik nu op 0,5x gezet.

• zacht
  • Niet online
Mijn eerste indrukken zijn niet echt positief, dieptepunt vind ik de nieuwe volumebalk. Maar ik zal hier ook wel weer aan wennen.

• Hijdaar95
Heeft de volume schuif meer standen? Misschien beeld ik het me in.

• flupke01
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:18
Ik heb de indruk dat betalen met NFC nu nóg beroerder werkt dan voorheen. Had op mijn 6a ook geregeld gedoe voor de chip normaal werd uitgelezen door het betaalapparaat, maar was vandaag met mijn 9a zeker 2 vloekende minuten verder voordat de betaling tóch nog lukte. Zéér irritant.
Enfin, momentopname natuurlijk w.b. mijn nieuwe 9a, hopelijk was dit incidenteel...

• flupke01
Trouwens ook opvallend sinds de update: heb nu 4 verticale netwerkbereik balkjes op de notificatiebalk, naast elkaar. 1 icoontje voor 2 simkaarten dus. Voorheen kon ik per netwerk zien hoe het presteerde. Geen vooruitgang...

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
flupke01 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:55:
Trouwens ook opvallend sinds de update: heb nu 4 verticale netwerkbereik balkjes op de notificatiebalk, naast elkaar. 1 icoontje voor 2 simkaarten dus. Voorheen kon ik per netwerk zien hoe het presteerde. Geen vooruitgang...
In het icoontje is iedere streepje opgedeeld in 2 delen als je dualsim gebruikt, die per SIM het bereik aangeven. Meer informatie bijvoorbeeld hier: https://www.androidauthor...signal-bar-apple-3560100/

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 13:42
da_Mastah schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:27:
[...]

In het icoontje is iedere streepje opgedeeld in 2 delen als je dualsim gebruikt, die per SIM het bereik aangeven. Meer informatie bijvoorbeeld hier: https://www.androidauthor...signal-bar-apple-3560100/
Exact, en bij (2x) naar beneden trekken van de balk zie je er 2 :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Hijdaar95
[...]

Dat moet toch wel een prijs winnen voor slechste afleesbaarheid van het jaar. Toch wel 6 hele pixels ..... :F

Maar bedankt voor de link :)

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
[...]

Met de beta had je op Android auto gewoon nog het oude icoontje, ook de 2e sim was niet zichtbaar op Android auto en het meest vreemde de sim hij weergeeft is de sim die staat ingesteld als primare simkaart om mee te bellen en niet de geen waar de data van wordt gebruikt. Beetje vreemde keuze want de data is juist belangrijk op Android auto. Voor mij was dit dan ook de keuze om de Pixel weer weg te doen en weer naar de iPhone te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:11
Ik weet niet of jullie dit ook ervaringen, maar na de laatste update/sinds een paar weken is het een drama:
- Apps waarvan op de bovenzijde de systeembar (of hoe heet dat ding) van de telefoon geplakt zit, zodat je de app niet goed kunt gebruiken.
- Telefoon app vertoont willekeurig kuren met Speaker/Telefoon/Bluetooth. Zo was ik aan het bellen via mijn oordopjes, gaat de app ineens naar 'gewoon' Telefoon. Of als je met Speaker belt, kun je in het menuutje klikken wat je wil maar kun je niet naar Telefoon, etc.
- Interface is erg rommelig, zoeken, veel klikken. Met name de Telefoon en Contacten app is een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
[...]

Dank voor de link en de toelichting, dat verklaart wel het e.e.a. Ik vind het echter nog steeds bepaald geen vooruitgang. De streepjes lijken ook al niet erg te corresponderen met de info die ik na 2 x de balk naar beneden trekken krijg (de info die ik dus voorheen gelijk op de balk had).

Enfin, we doen het er maar weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Handjes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:42:
Ik weet niet of jullie dit ook ervaringen, maar na de laatste update/sinds een paar weken is het een drama:
- Apps waarvan op de bovenzijde de systeembar (of hoe heet dat ding) van de telefoon geplakt zit, zodat je de app niet goed kunt gebruiken.
- Telefoon app vertoont willekeurig kuren met Speaker/Telefoon/Bluetooth. Zo was ik aan het bellen via mijn oordopjes, gaat de app ineens naar 'gewoon' Telefoon. Of als je met Speaker belt, kun je in het menuutje klikken wat je wil maar kun je niet naar Telefoon, etc.
- Interface is erg rommelig, zoeken, veel klikken. Met name de Telefoon en Contacten app is een drama.
Ik deel je eerste 2 opmerkingen.
AH app heeft een tijdje vaag gewerkt met zelfscannen en ik heb het met enige regelmaat dat wanneer ik via BT in de auto bel (geen Android Auto, 'gewoon' BT verbinding voor geluid) dat het gesprek spontaan terug is op de telefoon. Kan wel met 2 of 3 klikken weer op de Mazda zetten, maar rijdend is dat niet comfortabel.
Moet er wel bij zeggen dat ik niet direct de link kan leggen met de laatste (maandelijkse) update. Het AH probleem is bijv. zomaar niet meer aan de orde, zonder een Android update.

[ Voor 7% gewijzigd door babbelbox op 05-09-2025 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke01
Handjes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:42:
De telefoon-app kun je gelukkig wel downgraden. Oude interface is stukken prettiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• babbelbox
September update rolling in...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohoZ19f1I9Y6SDDJ0CvmSr__NCk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OyYf71ACkeCpJr718Os7PchS.png?f=fotoalbum_large
Vind het best een redelijke size hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Dennisweb schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:31:
[...]

Voordat je hem opstuurt: heb je de https://flash.android.com/welcome Android Flash Tool al geprobeerd?
Vandaag pas tijd gehad.
Maar het is gelukt. Deed wel erg lang over.
Maar de fold is voorzien van android 16.
scheelt weer opsturen. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
DarkSide schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:54:
[...]

Vandaag pas tijd gehad.
Maar het is gelukt. Deed wel erg lang over.
Maar de fold is voorzien van android 16.
scheelt weer opsturen. Tnx
Graag gedaan! Volgens mij zouden ze dit bij reparatie ook als eerste proberen. Ben overigens zeer te spreken over de Flash Tool van Google. Een van de tools waarbij ik het niet spannend vind om software te flashen. Dat was in de tijd van Odin wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

haha
op zich geen moeite met flashen
mijn HTC's en Oneplus' genoeg geflashed.
Maar laatste tijd niet meer zo van custom OS-en etc. Dus nooit meer aan gedacht dat je dit kon doen

Verder idd simpel.
Browser, next, next, finish zowat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
Goeie tip, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Viel me op dat hij ook ineens weer laadt tot 100% in plaats van 80%. Ondanks dat Optimalisatie voor opladen ingesteld staat.

[ Voor 29% gewijzigd door Handjes op 08-09-2025 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• babbelbox
Handjes schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:14:
Viel me op dat hij ook ineens weer laadt tot 100% in plaats van 80%. Ondanks dat Optimalisatie voor opladen ingesteld staat.
Dat is een calibratie die eens in de zoveel tijd plaatsvindt. Gewoon door laten lopen tot 100%, wachten tot het schildje getoond wordt en de volgende keer is 80% weer genoeg.
Vorige week m'n oude Pixel 9 Pro opgestuurd naar een koper daarvan. Toestel was nagenoeg in nieuwstaat, komt na een kleine week (bedankt PostNL) binnen bij persoon en toont opeens een groene streep op het scherm. Nu heb ik dat in dit topic al vaker gelezen, maar vanuit Google zie ik nog geen reparatieprogramma zoals wel bij de Pixel 8 het geval was. Heel vreemd, heel apart, maar vooral heel zuur, want wat nu?

Aankloppen bij verkoper of toch bij Google zelf, waar doe je goed aan is de vraag. Geen fijne situatie O-)

EDIT: Ongelukkigen voor een reparatie 'm via deze website aangemeld?

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 10-09-2025 20:45 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:59
CLB schreef op woensdag 10 september 2025 @ 20:34:
Vorige week m'n oude Pixel 9 Pro opgestuurd naar een koper daarvan. Toestel was nagenoeg in nieuwstaat, komt na een kleine week (bedankt PostNL) binnen bij persoon en toont opeens een groene streep op het scherm. Nu heb ik dat in dit topic al vaker gelezen, maar vanuit Google zie ik nog geen reparatieprogramma zoals wel bij de Pixel 8 het geval was. Heel vreemd, heel apart, maar vooral heel zuur, want wat nu?

Aankloppen bij verkoper of toch bij Google zelf, waar doe je goed aan is de vraag. Geen fijne situatie O-)

Yes, die website idd gebruiken. Wanneer ze zo'n streep constateren wordt ie kosteloos gemaakt (of krijg je kosteloos een refurb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
CLB schreef op woensdag 10 september 2025 @ 20:34:

Tja goede vraag, in die tweestrijd zat ik toen ook. Uiteindelijk voor gekozen om het via de verkoper (kpn) te doen en had binnen twee weken een nieuwe gekregen. Officieel gezien heb je ook in eerste instantie garantie bij de verkoper en niet zozeer bij de fabrikant (dacht ik). Dus vandaar mijn keuze om het via de verkoper te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes klopt natuurlijk, we komen er vast wel uit, dank.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
babbelbox schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:31:
[...]

Dat is een calibratie die eens in de zoveel tijd plaatsvindt. Gewoon door laten lopen tot 100%, wachten tot het schildje getoond wordt en de volgende keer is 80% weer genoeg.
Ah, helder. Na 2-3 weken op 100% staat hij nu weer op 80%. Ik vond dat hij in die tijd ook sneller leeg was, lijkt nu weer beter te zijn.

Sommige apps zoals Weeronline werken nog steeds niet: de system bar (tijd, datum, battery, etc.) zit over de bovenkant van de app, zodat je de app (zoeken, plaatsnaam, etc.) niet kunt bedienen. App al opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
Dat gebeurt bij heel veel apps. Het lijkt er op dat de telefoon niet goed communiceert hoe groot (hoeveel pixels) de app mag zijn. Deze Pixel is de enige telefoon waarbij dit zo vaak gebeurt en ik draai al mee sinds de 1e Galaxy. Heel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Klopt, meerdere apps hebben hier last van sinds de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
Dit weekend weer een update gehad; flink wat grafische wijzigingen, extra knopjes, etc. Het wordt een beetje cluttered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:25
Hebben meer mensen sinds de update last als je via 'Selecteren' een tekst wilt 'Zoeken' (zie afbeelding) hij nu doorschiet naar Chrome?
Voorheen deed hij direct een Google Search en werkte dit super vloeiend. Nu vooral zeer omslachtig. Heb al wat dingen geprobeerd maar krijg het helaas niet teruggedraaid. Iemand de Gouden tip?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IediLw-8XT0DWKOVbSsv5aqmDZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xZK8dJw6ajsbO1bDFxEBpd11.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Berichten over accessoires horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Accessoires
Berichten mbt prijzen en levertijden horen in: [Google Pixel 9 / 9 Pro / 9 Pro XL] Levertijden en prijzen