Na het Pixel 4a batterij debacle, heb ik best veel reviews gelezen over de Pixel 9. LIjkt eigenlijk gewoon een heel goede telefoon te zijn, die weinig steken laat vallen.Dubrillion schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 08:47:
Goedemorgen mede-Tweakers,
Ik mag volgende maand verlengen en ben nu in het bezit van een Pixel 7.
Zijn er dingen die jullie zouden willen toevoegen of vervangen aan de Pixel 9 (pro)?
Dan kan ik kijken of het voor mij een dealbreaker is. Of dat ik op de Pixel 10 wacht.
Voor de Pixel 10 wordt, zoals @Gerjannn ook al aangeeft, een Processor upgrade verwacht. De Tensor G5 uit de Pixel 10 wordt naar verwachting door TSMC gemaakt (Tensor G4 (Pixel 9) en voorgangers door Samsung).
Er wordt daardoor een upgrade verwacht op zowel snelheid, batterijduur en warmte die de telefoon produceert. Hoe groot die upgrade is, moet nog blijken.
Maar 1 van de weinige kritiekpunten op de Pixel 9 is dat de processor niet te snel is, batterijduur kort en telefoon warm kan worden. Nu denk ik dat Google hier best grote stappen heeft gezet in de afgelopen jaren en de Pixel 9 eigenlijk een prima batterijduur heeft, niet langzaam aanvoelt en ook niet heel warm wordt. Maar alsnog mijn grootste kritiekpunt.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.